Neen, zelfs totaal onbekend voor me. Ik ga mee eens inlezen.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Wat ik er wel eens over gelezen heb, is dat het een variant op flakka is, en geschaard wordt onder de "bath salts". Oftewel, het is gigantische troep (maar dus ook extreem lekker). Lekker van af blijven dus.
Alleen ervaring met Alpha-PVP, wat later in de media de bijnaam FLAKKA kreeg. Praat ik wel over jaartje of 8 geleden dat ik het heb gebruikt. Werking vond ik tegenvallen.mitch0162 wrote:Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met a-PiHP / α-PHP?
Ik zie alleen staan dat 4mmc niet onder de opiumwet valt. Dit is niet correct. 4-mmc is naar mijn weten al in 2009 op de opiumwet geplaatst.Juniorstylez wrote:Interessant artikel op danceplatform This Is Our House over drugsgebruik in coronatijd. Een diepte-interview met een deskundige uit de verslavingszorg (Novadic-Kentron).
https://tioh.nl/features/dance-drugs-on ... oronatijd/
Er zit ook een enquête bij (voor de liefhebbers).![]()
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform
Ff een note. Ik heb nu al maanden milde (maar niet per sé hinderlijke) 'last' van irritatie van mijn speekselklieren rond mijn oren en onder mijn kin en tong / middenoor / sinussen.
Deze klachten kwamen niet geheel ontoevallig na een periode van flink neusaal drugs gebruik toen ik nog in een studentenhuis woonde. Ik heb ook meteen op tafel gegooid bij de dokter dat ik het vermoeden heb dat de klachten hierdoor komen. Hij zei dat hij deze klachten welk vaker voorbij zag komen bij drugs gebruikers en adviseerde mij natuurlijk om voorlopig niet aan de sleutel te ruiken. Ik ben nu net klaar met een weekje xylometazoline en ik merk dat het allerlei dingen in gang heeft gezet en ik hoop dat het binnenkort over is.
Iemand anders ervaring met deze klachten?
Deze klachten kwamen niet geheel ontoevallig na een periode van flink neusaal drugs gebruik toen ik nog in een studentenhuis woonde. Ik heb ook meteen op tafel gegooid bij de dokter dat ik het vermoeden heb dat de klachten hierdoor komen. Hij zei dat hij deze klachten welk vaker voorbij zag komen bij drugs gebruikers en adviseerde mij natuurlijk om voorlopig niet aan de sleutel te ruiken. Ik ben nu net klaar met een weekje xylometazoline en ik merk dat het allerlei dingen in gang heeft gezet en ik hoop dat het binnenkort over is.
Yes, ik herken het wel. Ik heb ook vaak last van holtes. Een oor die ineens suist/kraakt en open gaat. Laatst een soort ontsteking bij mijn oor, wat uiteindelijk zakte richting de klieren bij mijn keel (onder oor).Mark With A Tarrel wrote:Ff een note. Ik heb nu al maanden milde (maar niet per sé hinderlijke) 'last' van irritatie van mijn speekselklieren rond mijn oren en onder mijn kin en tong / middenoor / sinussen.
Jep, zoiets had ik dus ook. Het lijkt nu wel weg aan het trekken te zijn. Voorheen nooit last van gehad.Kevin-Raw wrote:Yes, ik herken het wel. Ik heb ook vaak last van holtes. Een oor die ineens suist/kraakt en open gaat. Laatst een soort ontsteking bij mijn oor, wat uiteindelijk zakte richting de klieren bij mijn keel (onder oor).Mark With A Tarrel wrote:Ff een note. Ik heb nu al maanden milde (maar niet per sé hinderlijke) 'last' van irritatie van mijn speekselklieren rond mijn oren en onder mijn kin en tong / middenoor / sinussen.
Een vriendin die huisarts is heeft me ondertussen wijsgemaakt dat als je het doet je beter niet van sleutels van anderen kan snuiven omdat daar eerder voor jouw lichaam vreemde bacteriën op zitten. Sowieso zijn sleutels al snel heel onhygiënisch en kan je beter iets anders gebruiken. Klinkt logisch.
Remi's pepschep!Mark With A Tarrel wrote:Sowieso zijn sleutels al snel heel onhygiënisch en kan je beter iets anders gebruiken. Klinkt logisch.
Sowieso. Waste ik altijd netjes af, nadien. Een maatje van me deed vroeger zelfs zijn sleutelbos in de vaatwasser als hij met het vliegtuig ergens heen moest, bang dat er nog restjes op zaten.Grim wrote:Remi's pepschep!Mark With A Tarrel wrote:Sowieso zijn sleutels al snel heel onhygiënisch en kan je beter iets anders gebruiken. Klinkt logisch.
Heb zelf 3mmc besteld en getest een maand terug maar als ik dit zo hoor ben ik onwijs genept, vond het namelijk hele milde pep eigenlijk (had poeder, geen kristallen wat blijkbaar normaler is)mitch0162 wrote:https://youtu.be/7rrveq5vbSg
Dit is het zoveelste ''artikel'' over 3m, tot nu toe wel de 'beste' maar het is vooral regio Zwolle wat het probleem lijkt. Ik zeg hek erom!
Mark With A Tarrel wrote:Voor iedereen die zich een beetje down voelt en gratis keta wilt:
https://psychopharmacologymaastricht.co ... -enrolled/
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b967049b/Advies: ketamine-variant tegen depressie moet in het basispakket
Het Zorginstituut adviseert het ministerie van Volksgezondheid een neusspray tegen moeilijk behandelbare depressies op te nemen in het basispakket. Het gaat om een nieuw middel: een spray met esketamine, een variant op ketamine, van farmabedrijf Janssen, onderdeel van het Amerikaanse Johnson & Johnson.
Volgens het Zorginstituut kost de spray ruim 10.000 euro per patiënt per jaar.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Dacht altijd dat het aan mij lag, omdat de meeste mensen die ik ken die 3mmc gebruiken ook uit regio Zwolle komen, maar blijkbaar is het voornamelijk in die regio booming?ErikZ wrote:Heb zelf 3mmc besteld en getest een maand terug maar als ik dit zo hoor ben ik onwijs genept, vond het namelijk hele milde pep eigenlijk (had poeder, geen kristallen wat blijkbaar normaler is)mitch0162 wrote:https://youtu.be/7rrveq5vbSg
Dit is het zoveelste ''artikel'' over 3m, tot nu toe wel de 'beste' maar het is vooral regio Zwolle wat het probleem lijkt. Ik zeg hek erom!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Nee hoor. Het is overal in Nederland booming maar vooral in Overijssel en Gelderland.
Vooral in de dorpen hier is het erg populair.
Vooral in de dorpen hier is het erg populair.
Ik zou ook depressief en aan de drugs raken als ik in die buurt zou wonen. 
Overigens had ik op korte termijn nog een avondje 2C-B gepland, dat moet al sinds december gebeuren maar het kwam er steeds niet van, en het lijkt dat ik 't wéér moet uitstellen, haha.
Een avondje op reis in eigen hoofd zou wel weer eens lekker zijn namelijk.
Daar gaat je ZC slaapplekRemi wrote:Ik zou ook depressief en aan de drugs raken als ik in die buurt zou wonen.
Ik wacht nog steeds op je bericht hoe de 1p wasRemi wrote:Overigens had ik op korte termijn nog een avondje 2C-B gepland, dat moet al sinds december gebeuren maar het kwam er steeds niet van, en het lijkt dat ik 't wéér moet uitstellen, haha.
/joke.THArdstyler wrote:Daar gaat je ZC slaapplekRemi wrote:Ik zou ook depressief en aan de drugs raken als ik in die buurt zou wonen.
Ja, ik ook. Die ligt ook nog steeds op de plank...Nattehond wrote:Ik wacht nog steeds op je bericht hoe de 1p wasRemi wrote:Overigens had ik op korte termijn nog een avondje 2C-B gepland, dat moet al sinds december gebeuren maar het kwam er steeds niet van, en het lijkt dat ik 't wéér moet uitstellen, haha.
Een avondje op reis in eigen hoofd zou wel weer eens lekker zijn namelijk.![]()
-
JHardtraxxer
- 330 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
Scherp! AangepastKevin-Raw wrote:Ik zie alleen staan dat 4mmc niet onder de opiumwet valt. Dit is niet correct. 4-mmc is naar mijn weten al in 2009 op de opiumwet geplaatst.
-
JHardtraxxer
- 330 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
Hierbij de resultaten!Juniorstylez wrote:
Er zit ook een enquête bij (voor de liefhebbers).![]()
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform
https://tioh.nl/nieuws/resultaten-onder ... oronatijd/