Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neen, zelfs totaal onbekend voor me. Ik ga mee eens inlezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 11:55 
 
Hardtraxx Newbie

Wat ik er wel eens over gelezen heb, is dat het een variant op flakka is, en geschaard wordt onder de "bath salts". Oftewel, het is gigantische troep (maar dus ook extreem lekker). Lekker van af blijven dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met a-PiHP / α-PHP? ^^


Alleen ervaring met Alpha-PVP, wat later in de media de bijnaam FLAKKA kreeg. Praat ik wel over jaartje of 8 geleden dat ik het heb gebruikt. Werking vond ik tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juniorstylez schreef:
Interessant artikel op danceplatform This Is Our House over drugsgebruik in coronatijd. Een diepte-interview met een deskundige uit de verslavingszorg (Novadic-Kentron).

https://tioh.nl/features/dance-drugs-onder-invloed-in-coronatijd/

Er zit ook een enquête bij (voor de liefhebbers). ^^

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd-7M-z3JW78z0_FCH1_VexRzeSRKOTnsZXlNcpdaEgZe2wWg/viewform


Ik zie alleen staan dat 4mmc niet onder de opiumwet valt. Dit is niet correct. 4-mmc is naar mijn weten al in 2009 op de opiumwet geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ff een note. Ik heb nu al maanden milde (maar niet per sé hinderlijke) 'last' van irritatie van mijn speekselklieren rond mijn oren en onder mijn kin en tong / middenoor / sinussen.

Deze klachten kwamen niet geheel ontoevallig na een periode van flink neusaal drugs gebruik toen ik nog in een studentenhuis woonde. Ik heb ook meteen op tafel gegooid bij de dokter dat ik het vermoeden heb dat de klachten hierdoor komen. Hij zei dat hij deze klachten welk vaker voorbij zag komen bij drugs gebruikers en adviseerde mij natuurlijk om voorlopig niet aan de sleutel te ruiken. Ik ben nu net klaar met een weekje xylometazoline en ik merk dat het allerlei dingen in gang heeft gezet en ik hoop dat het binnenkort over is.

Iemand anders ervaring met deze klachten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2021 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ff een note. Ik heb nu al maanden milde (maar niet per sé hinderlijke) 'last' van irritatie van mijn speekselklieren rond mijn oren en onder mijn kin en tong / middenoor / sinussen.

Deze klachten kwamen niet geheel ontoevallig na een periode van flink neusaal drugs gebruik toen ik nog in een studentenhuis woonde. Ik heb ook meteen op tafel gegooid bij de dokter dat ik het vermoeden heb dat de klachten hierdoor komen. Hij zei dat hij deze klachten welk vaker voorbij zag komen bij drugs gebruikers en adviseerde mij natuurlijk om voorlopig niet aan de sleutel te ruiken. Ik ben nu net klaar met een weekje xylometazoline en ik merk dat het allerlei dingen in gang heeft gezet en ik hoop dat het binnenkort over is.

Iemand anders ervaring met deze klachten? :)


Yes, ik herken het wel. Ik heb ook vaak last van holtes. Een oor die ineens suist/kraakt en open gaat. Laatst een soort ontsteking bij mijn oor, wat uiteindelijk zakte richting de klieren bij mijn keel (onder oor).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2021 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Ff een note. Ik heb nu al maanden milde (maar niet per sé hinderlijke) 'last' van irritatie van mijn speekselklieren rond mijn oren en onder mijn kin en tong / middenoor / sinussen.

Deze klachten kwamen niet geheel ontoevallig na een periode van flink neusaal drugs gebruik toen ik nog in een studentenhuis woonde. Ik heb ook meteen op tafel gegooid bij de dokter dat ik het vermoeden heb dat de klachten hierdoor komen. Hij zei dat hij deze klachten welk vaker voorbij zag komen bij drugs gebruikers en adviseerde mij natuurlijk om voorlopig niet aan de sleutel te ruiken. Ik ben nu net klaar met een weekje xylometazoline en ik merk dat het allerlei dingen in gang heeft gezet en ik hoop dat het binnenkort over is.

Iemand anders ervaring met deze klachten? :)


Yes, ik herken het wel. Ik heb ook vaak last van holtes. Een oor die ineens suist/kraakt en open gaat. Laatst een soort ontsteking bij mijn oor, wat uiteindelijk zakte richting de klieren bij mijn keel (onder oor).


Jep, zoiets had ik dus ook. Het lijkt nu wel weg aan het trekken te zijn. Voorheen nooit last van gehad.

Een vriendin die huisarts is heeft me ondertussen wijsgemaakt dat als je het doet je beter niet van sleutels van anderen kan snuiven omdat daar eerder voor jouw lichaam vreemde bacteriën op zitten. Sowieso zijn sleutels al snel heel onhygiënisch en kan je beter iets anders gebruiken. Klinkt logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2021 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Sowieso zijn sleutels al snel heel onhygiënisch en kan je beter iets anders gebruiken. Klinkt logisch.


Remi's pepschep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2021 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://youtu.be/7rrveq5vbSg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Sowieso zijn sleutels al snel heel onhygiënisch en kan je beter iets anders gebruiken. Klinkt logisch.


Remi's pepschep!


Sowieso. Waste ik altijd netjes af, nadien. Een maatje van me deed vroeger zelfs zijn sleutelbos in de vaatwasser als hij met het vliegtuig ergens heen moest, bang dat er nog restjes op zaten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
https://youtu.be/7rrveq5vbSg


Heb zelf 3mmc besteld en getest een maand terug maar als ik dit zo hoor ben ik onwijs genept, vond het namelijk hele milde pep eigenlijk (had poeder, geen kristallen wat blijkbaar normaler is)

Dit is het zoveelste ''artikel'' over 3m, tot nu toe wel de 'beste' maar het is vooral regio Zwolle wat het probleem lijkt. Ik zeg hek erom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Voor iedereen die zich een beetje down voelt en gratis keta wilt:

https://psychopharmacologymaastricht.co ... -enrolled/



Citaat:
Advies: ketamine-variant tegen depressie moet in het basispakket

Het Zorginstituut adviseert het ministerie van Volksgezondheid een neusspray tegen moeilijk behandelbare depressies op te nemen in het basispakket. Het gaat om een nieuw middel: een spray met esketamine, een variant op ketamine, van farmabedrijf Janssen, onderdeel van het Amerikaanse Johnson & Johnson.


https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b967049b/

Citaat:
Volgens het Zorginstituut kost de spray ruim 10.000 euro per patiënt per jaar.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
mitch0162 schreef:
https://youtu.be/7rrveq5vbSg


Heb zelf 3mmc besteld en getest een maand terug maar als ik dit zo hoor ben ik onwijs genept, vond het namelijk hele milde pep eigenlijk (had poeder, geen kristallen wat blijkbaar normaler is)

Dit is het zoveelste ''artikel'' over 3m, tot nu toe wel de 'beste' maar het is vooral regio Zwolle wat het probleem lijkt. Ik zeg hek erom!


Dacht altijd dat het aan mij lag, omdat de meeste mensen die ik ken die 3mmc gebruiken ook uit regio Zwolle komen, maar blijkbaar is het voornamelijk in die regio booming?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 04:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nee hoor. Het is overal in Nederland booming maar vooral in Overijssel en Gelderland.

Vooral in de dorpen hier is het erg populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou ook depressief en aan de drugs raken als ik in die buurt zou wonen. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens had ik op korte termijn nog een avondje 2C-B gepland, dat moet al sinds december gebeuren maar het kwam er steeds niet van, en het lijkt dat ik 't wéér moet uitstellen, haha.
Een avondje op reis in eigen hoofd zou wel weer eens lekker zijn namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zou ook depressief en aan de drugs raken als ik in die buurt zou wonen. :aww:

Daar gaat je ZC slaapplek :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Overigens had ik op korte termijn nog een avondje 2C-B gepland, dat moet al sinds december gebeuren maar het kwam er steeds niet van, en het lijkt dat ik 't wéér moet uitstellen, haha.
Een avondje op reis in eigen hoofd zou wel weer eens lekker zijn namelijk.

Ik wacht nog steeds op je bericht hoe de 1p was :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Remi schreef:
Ik zou ook depressief en aan de drugs raken als ik in die buurt zou wonen. :aww:

Daar gaat je ZC slaapplek :kiss:


/joke. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Remi schreef:
Overigens had ik op korte termijn nog een avondje 2C-B gepland, dat moet al sinds december gebeuren maar het kwam er steeds niet van, en het lijkt dat ik 't wéér moet uitstellen, haha.
Een avondje op reis in eigen hoofd zou wel weer eens lekker zijn namelijk.

Ik wacht nog steeds op je bericht hoe de 1p was :x xd


Ja, ik ook. Die ligt ook nog steeds op de plank...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 17:41 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Ik zie alleen staan dat 4mmc niet onder de opiumwet valt. Dit is niet correct. 4-mmc is naar mijn weten al in 2009 op de opiumwet geplaatst.


Scherp! Aangepast ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 17:44 
 
Hardtraxxer

Juniorstylez schreef:


Hierbij de resultaten! :)

https://tioh.nl/nieuws/resultaten-onder ... oronatijd/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand binnenkort nog iets drugs gerelateerd op de planning staan? ^^

Heb zelf alleen een spacecake/wietkoekjes avond staan, ook weer lang geleden.
Vorige  1 ... 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic