Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als er gedrugst gaat worden, dan waarschijnlijk mdma of 4-ho-met.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Gister 3mmc capsules (130, 80 en 120) genomen op een kleinschalige verjaardag. Op zich leuk, maar niet direct groot fan ofzo. Grootste minpunt was toch wel het feit dat het voelde alsof m'n voeten werden afgekneld :x

Bekend probleem met 3-MMC en verwanten. Die categorie is nogal belastend op je lichaam en zorgt voor vasoconstrictie. Bij 4-MMC zijn er redelijk wat gevallen bekend van mensen die blauwe ledematen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sos of mephedrone, afhankelijk wat we gaan doen. Of überhaupt niks, die kans bestaat ook nog.
In mijn meest ideale scenario beginnen we ergens om een uur of 15:00 uur biertjes te drinken, heb je om 22:30 uur al je zakken vol, kijk je om 00:00 uur met één oog dicht naar de jaarwisseling en lig je om 01:00 uur lekker in bed.
Dan kom je op 1 januari op een tijdstip uit bed wanneer je er normaal gesproken in gaat. :thumbup:

Nu is dit vooraf makkelijk praten, maar of het daadwerkelijk gebeurd moeten we nog afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Ja eerlijk hoor, dikke prima als het zo zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok op 3mmc en keta voor oud en nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Paling schreef:
Gister 3mmc capsules (130, 80 en 120) genomen op een kleinschalige verjaardag. Op zich leuk, maar niet direct groot fan ofzo. Grootste minpunt was toch wel het feit dat het voelde alsof m'n voeten werden afgekneld :x

Bekend probleem met 3-MMC en verwanten. Die categorie is nogal belastend op je lichaam en zorgt voor vasoconstrictie. Bij 4-MMC zijn er redelijk wat gevallen bekend van mensen die blauwe ledematen krijgen.

Yes had het gelezen, maar viel een stuk zwaarder dan verwacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog een witte Kerst gehad. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Toch nog een witte Kerst gehad. :x

Keurig, met je neus in de poedersuiker gevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opwaartse luchtstroom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
wat staat er allemaal op het menu voor oud & nieuw dan keals. Ik dub zelf nog een beetje tussen sos en 3M....

Ket met een beetje pep en 3mmc denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor het eerst in een lange tijd weer eens wat sos gehaald. Sinds 3 aan het drinken dus zal nog wel van pas komen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje pep en paar puntjes keta gedaan, best braaf gehouden en op 1 januari ook redelijk fit. Nu even maandje of wat detoxen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
:lol: Ja eerlijk hoor, dikke prima als het zo zou zijn.


Niet gelukt helaas, 7u thuis en 1 januari de gehele dag met een enorme kater op bed gelegen. Nu inderdaad ook een maandje niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook hier lekker uit de klauwen gelopen. Zoals eigenlijk ook wel verwacht. Half 10 op bed en er een uur later maar weer uitgegaan. Ach. Het is maar een keer oudjaarsnacht op het jaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee waarom er zo'n mediacampagne tegen 3MMC is de laatste tijd?

In november: https://nos.nl/artikel/2356432-zorgen-o ... traat.html

Gisteren bij, of all places, RTL Bouldevard waar Peter R wat ging vertellen en vorige week dit bij de telefgraaf:


Vooral die van de Telegraaf noem ik een campagne, toevallig komt ie in Zwolle iemand tegen die een half jaar verslaafd is geweest en de dagen van wanneer tot wanneer zo uit zijn hoofd stampt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt totaal niet opgezet over inderdaad.

Denk dat het programma Verdoofd wel één en ander in een stroomversnelling heeft gezet. Maar hoe meer een middel wordt gebruikt, hoe meer van dit soort media-aandacht het ook krijgt. Zag je ook met 4-FA. Blijkbaar is het nu de beurt voor 3-MMC. Wel zonde dat dit soort stofjes verboden worden door de groep die er niet mee om kan gaan.

Ben van plan om binnenkort wat te gaan inslaan. Zou het echt kut vinden als dit straks net zo moeilijk te verkrijgen is als 4-MMC en 4-FA, want is toch wel een van mijn twee favoriete drugs op feestjes.

Iemand enig idee hoe snel zo’n verbod er kan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word altijd zo moe van mensen die zomaar wat zeggen over een bepaalde soort drug. Zegt die ene joker ook 'ja en dan verlaat je je lichaam ofzo'. Ahnee is goed joh! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 15:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Iemand enig idee hoe snel zo’n verbod er kan komen?


Ze struikelen er een beetje over, een verbod op het middel betekent gewoon dat ze een molecuul wat gaan aanpassen waardoor het weer legaal is. Een verbod op RC's wordt ook moeilijk want wat bepaalt wat een RC is en wat niet. De kamer zou er over gaan op het moment dat corona eigenlijk hard ging in NL (maart)

Dus geen idee wanneer ze het weer oppakken omdat volksgezondheid natuurlijk volledig bezig is met Corona. Maar ik gok dat ze bepaalde stoffen verboden gaan maken om te verkopen aan particulieren oid.

Kan er persoonlijk niet heel rouwig om zijn. Ja, het is een leuk goedje, maar gezien wat het is kan je er behoorlijk makkelijk verslaafd aan worden (of je het nou zelf wilt toegeven of niet). Ook gezien de effecten die je tijdens gebruik hebt, de hoeveelheid die er door gaat, hoe goedkoop het is e.d. Ik denk dat het long-term te veel narigheid oplevert en dat het slechter voor je is dan je denkt (gezien het tig dingen aanslaat in je lichaam en dat elke keer weer doet zonder mindering).

Beter eigenlijk dat het illegaal wordt. Kijk veel mensen hier komen toch al illegaal aan hun spul, en dat zijn eveneens de mensen die weten wat ze doen. In mijn omgeving zie ik toch de slechte gevolgen van het goedje doordat het zo'n "perfecte drug" is, goedkoop is en makkelijk aan te komen is. Zonder dat het echt bekend is wat het echt met je doet.

Daarbuiten, dat filmpje is echt pure onzin en opzet. Telegraaf is sowieso al een belabberde krant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Beter eigenlijk dat het illegaal wordt. Kijk veel mensen hier komen toch al illegaal aan hun spul, en dat zijn eveneens de mensen die weten wat ze doen.


Klopt inderdaad, maar denk toch dat het net als 4FMP etc. lastig wordt om aan te komen. De 'echte' drugs zoals XTC, MDMA, Coke etc. zijn veel makkelijker te verkrijgen dan de minder bekende stofjes die straks illegaal zijn.
Overigens wel helemaal mee eens dat het beter is dat het illegaal wordt. Als ik al zie hoe verslavend het is en wat voor negatieve effecten het heeft na een avondje gebruiken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
een verbod op het middel betekent gewoon dat ze een molecuul wat gaan aanpassen waardoor het weer legaal is


Hierbij wel de kanttekening dat zo'n aanpassing niet altijd even goed aanslaat natuurlijk. Dat zag je met 4-fma bijvoorbeeld. Dat is qua werking, en bijgevolgd qua populariteit, nooit in de buurt gekomen van 4-fa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 17:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Broken Balance schreef:

Beter eigenlijk dat het illegaal wordt. Kijk veel mensen hier komen toch al illegaal aan hun spul, en dat zijn eveneens de mensen die weten wat ze doen.


Klopt inderdaad, maar denk toch dat het net als 4FMP etc. lastig wordt om aan te komen. De 'echte' drugs zoals XTC, MDMA, Coke etc. zijn veel makkelijker te verkrijgen dan de minder bekende stofjes die straks illegaal zijn.
Overigens wel helemaal mee eens dat het beter is dat het illegaal wordt. Als ik al zie hoe verslavend het is en wat voor negatieve effecten het heeft na een avondje gebruiken :/


True, al is 3mmc zo makkelijk te maken en zo populair dat ik niet denk dat het zo gaat.

Norther66 schreef:
Broken Balance schreef:
een verbod op het middel betekent gewoon dat ze een molecuul wat gaan aanpassen waardoor het weer legaal is


Hierbij wel de kanttekening dat zo'n aanpassing niet altijd even goed aanslaat natuurlijk. Dat zag je met 4-fma bijvoorbeeld. Dat is qua werking, en bijgevolgd qua populariteit, nooit in de buurt gekomen van 4-fa.


Klopt, al zal de massa het dan alsnog blijven kopen omdat ze denken dat het hetzelfde is. Daarom denk ik dat ze bij die restricties dat alsnog gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja, van mij mogen alle drugs eigenlijk wel gewoon gereguleerd legaal worden. Maar goed, makkelijk praten want ik kan tot dusver elke drug zonder moeite in grote hoeveelheden thuis hebben liggen terwijl een deel van de bevolking niet capabel genoeg is om ermee om te gaan (oké, dit klinkt negatiever dan ik het bedoel haha :p). Hoewel er waarschijnlijk nog altijd meer mensen verslaafd zullen zijn aan alcohol in vergelijking tot 3-mmc (of misschien zelfs alle RC’s samen). Terwijl je aan beide even makkelijk kunt komen en die eerste vermoedelijk nooit verboden gaat worden. Ben het er ergens wel mee eens dat je mensen tegen zichzelf in bescherming moet nemen, anderzijds vind ik ook dat mensen zelf moeten kunnen bepalen wat ze in hun lijf stoppen. Lastige kwestie, maar goed, nu slaan we weer een heel ander pad in haha.

Vrees vooral voor de beschikbaarheid van 3-mmc na een verbod, aangezien 4-mmc en 4-fa ook erg moeilijk te verkrijgen zijn, zelfs als je weet waar je moet zoeken ;)

Ik schat eigenlijk in dat ze 3-mmc misschien wel eerder gaan verbieden dan dat die grote NPS-wet er komt, aangezien het waarschijnlijk makkelijker is om eerst één stof te verbieden en er wel redelijk op wordt aangestuurd de laatste tijd door experts richting overheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 19:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

True, verschil is wel dat de gevolgen e.d. van 3m niet goed onderzocht zijn t.o.v. de rest. En dat veel mensen er snel verslaafd aan raken en het verkeerd gebruiken, maakt het wel dat ze het eerder verbieden dan reguleren. Natuurlijk wil je keuzevrijheid om drugs te nemen maar tegelijk, het blijft niet goed voor je en het is een stukje jezelf in bescherming nemen. Dit omdat mensen aan drugs natuurlijk op dat gebied sneller redenen verzinnen waarom je dat wel moet doen ipv niet, of het nou slim is/een goede reden of niet.

Denk dat je regulatie pas goed kan invoeren als je heel goed in de smiezen hebt wat alles voor gevolgen precies heeft en of het daadwerkelijk verstandig is om iets zo verslavend legaal te maken. Het roken & alcohol argument vs de rest snap ik ook wel, maar goed alles kan in zekere mate verslavend zijn.

Denk dat het verschil is dat er bij RC's gewoon geen goed of duidelijk onderzoek is naar de gevolgen. Wat ook niet gaat komen als je een anti-drugs regering houdt. Ze gaan verkoop van tabak ook al inperken bijvoorbeeld (voor mij geen issue verder).

Het is inderdaad een moeilijke lijn tussen wat is gezond, verslavend en keuzevrijheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Iemand enig idee waarom er zo'n mediacampagne tegen 3MMC is de laatste tijd?

In november: https://nos.nl/artikel/2356432-zorgen-o ... traat.html

Gisteren bij, of all places, RTL Bouldevard waar Peter R wat ging vertellen en vorige week dit bij de telefgraaf:


Vooral die van de Telegraaf noem ik een campagne, toevallig komt ie in Zwolle iemand tegen die een half jaar verslaafd is geweest en de dagen van wanneer tot wanneer zo uit zijn hoofd stampt


En ook bij de gene over wie elk artikel gaat is meestal ook al verslaafd aan iets anders of heeft ook andere problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hup weer een kanaal met een verhaal: https://www.linda.nl/nieuws/interview/j ... rug-clean/
Vorige  1 ... 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic