Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Heb dat eens op advies van Kevin gedaan:
Flesje neusspray bij de Etos kopen, dan kun je die kop er af 'knikken'. Uitrekenen hoeveel er verstuift per spray: dit staat op het flesje. Uit de 10ml gingen zoveel sprays, laten we zeggen 20. Dan weet je ook hoeveel ml vloeistof je verstuift. Als je dan 1 gram van een stof toevoegt en je kunt dat 20 keer sprayen is je dosering 50 mg per spray.

Je kookt water, voegt er wat zout aan toe (reinigt), laat het afkoelen, stof er doorheen roeren, met een spuitje een paar keer opzuigen en uitspuiten om te mengen en vervolgens afgemeten terug in je flesje neusspray.
Dat is even kort en krachtig.

Hier iets uitgebreider:
https://drugsforum.nl/threads/pep-neuss ... jze.34503/ . Er staat genoeg online.


Mephspray is top voor op festivals
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komende vrijdag 5-MAPB eens de kans geven. En net zoals Kevin oude vertrouwde 4-MMC binnen gekregen, maar geen idee wanneer dat getest gaat worden.

Remi schreef:
Indy schreef:
Bij zulke uppers neem ik het meestal ook niet zo nauw eigenlijk. Gewoon een punt scheppen en zien waar het schip strandt. Uit eigen ervaring kun je dat met 3MMC ook prima doen en het is niet echt dat je van een beetje meer ineens ligt te spartelen ofzo :P



Heb dat eens op advies van Kevin gedaan:
Flesje neusspray bij de Etos kopen, dan kun je die kop er af 'knikken'. Uitrekenen hoeveel er verstuift per spray: dit staat op het flesje. Uit de 10ml gingen zoveel sprays, laten we zeggen 20. Dan weet je ook hoeveel ml vloeistof je verstuift. Als je dan 1 gram van een stof toevoegt en je kunt dat 20 keer sprayen is je dosering 50 mg per spray.

Je kookt water, voegt er wat zout aan toe (reinigt), laat het afkoelen, stof er doorheen roeren, met een spuitje een paar keer opzuigen en uitspuiten om te mengen en vervolgens afgemeten terug in je flesje neusspray.
Dat is even kort en krachtig.

Hier iets uitgebreider:
https://drugsforum.nl/threads/pep-neuss ... jze.34503/ . Er staat genoeg online.
[/quote]
Ik haal m'n neussprays altijd van aliexpress. Heel accuraat doseren en werkt fijn. Zo heb ik etizoalm, clonazolam flualprazolam en 4f-mph neussprays. Redosen is we leen dingetje met neussprays.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Haha tldr: een middagje zuipen + in de avond iets te veel keta neusspray. Geen gebleken gouden combinatie :lol:


Ah. Slecht gaan van een te grote punt ket na te veel alcohol. Wie is er niet groot geworden met deze klassieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Indy schreef:
Haha tldr: een middagje zuipen + in de avond iets te veel keta neusspray. Geen gebleken gouden combinatie :lol:


Ah. Slecht gaan van een te grote punt ket na te veel alcohol. Wie is er niet groot geworden met deze klassieker.


Kleine SO naar Helicaze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
Indy schreef:
Haha tldr: een middagje zuipen + in de avond iets te veel keta neusspray. Geen gebleken gouden combinatie :lol:


Ah. Slecht gaan van een te grote punt ket na te veel alcohol. Wie is er niet groot geworden met deze klassieker.


Kleine SO naar Helicaze :lol:

"Doe ook maar wat in het andere neusgat"
Volgende ochtend:
"HOE DAT WAS GEEN PEP"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2cb nemen, bij vrienden zitten en de qlimax stream opzetten in combinatie met Philips hue was voor mij misschien wel een van mijn leukste trips ooit. Wat een visuals :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Capsules 3MMC + nasaal keta + Qlimax stream = :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
2cb nemen, bij vrienden zitten en de qlimax stream opzetten in combinatie met Philips hue was voor mij misschien wel een van mijn leukste trips ooit. Wat een visuals :worship:


Lekker daarna je Untappd bijwerken met LCI. Heb ik ook altijd: a.d.h.v. Untappd kun je precies zien wanneer het bal was en ik nog van alles moet bijwerken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Lekker daarna je Untappd bijwerken met LCI.


ja tering zeg ik zat echt 15 minuten met het biertje op untappd voor me uit te staren wat ik erover moest zeggen maar lukte gewoon echt niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Denkeleda schreef:
Las op vorige pagina's dat sommigen hier ervaring hebben met 3mmc. Dit wil ik volgende week voor het eerst doen en misschien dat iemand me kan helpen. Wat ik me afvraag; hoe zit het met doseringen? Ik wil het in capsules doen, maar ik kan nergens echt vinden welke dosering juist is. En heeft bijnemen zin?


https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/3-mmc/werking <-- Hier staat ook wat info over dosering.

Even nog hierop terugkomend, ik zie op elke website die dit aanbied in capsules minimaal 180 mg. Is dat niet raar wanneer 120 mg+ al als een sterke dosis wordt gezien? Daarnaast vroeg ik me af of het te combineren valt met pep en/of X, of wordt dat afgeraden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou het niet met pep combineren, een keer gedaan bij Unpolished en je blijft er 50x zo lang wakker van en het heeft niet echt een meerwaarde imo t.o.v. een bom pep.

XTC geeft je geloof ik iets meer euforie, en ik denk dat je er enorm lijp van wordt pmdat je dubbel op je serotonine gaat, maar ook dat voegt niet zo veel toe denk ik.

Of het verstandig is, volgens mij slaat 3m aan op je dopamine en serotonine, dus in beide gevallen is het geen gezonde combi denk ik. Dus gezien er niet veel meerwaarde is aan die combo's zou ik het ook niet doen en het bij een van de drie houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Even nog hierop terugkomend, ik zie op elke website die dit aanbied in capsules minimaal 180 mg. Is dat niet raar wanneer 120 mg+ al als een sterke dosis wordt gezien? Daarnaast vroeg ik me af of het te combineren valt met pep en/of X, of wordt dat afgeraden?

180 mg lijkt mij ook vrij veel. Ik start zelf meestal met 125 mg en daar merk ik echt wel van dat ik wat op heb. Ik neem vaak wel bij met 3mmc. Soms doe ik: beginnen met 125 mg, 2,5 uur later 75 mg, 2,5 uur later 125 mg en dan als ik nog zin heb 2,5 uur later 75 mg.

Mooie van 3mmc is dat je elke keer weer dat oude niveau terugkrijgt.

Hoewel ik ook een keer een hele dag energie en euforie heb gehad van één capsule van 125 mg (had de dag ervoor al wel 3mmc gebruikt). Dus dat kan blijkbaar ook...

Ik zou dus echt lekker rustig beginnen en niet meteen met 180 mg starten.

Combineren is natuurlijk nooit goed. Het is sowieso zonde om vooraf pep te nemen, want dan voel je niks meer van de euforie van 3mmc. Ik denk dat mdma voor of na 3mmc opzich wel nice kan zijn, maar geen ervaring mee. Wat BB zegt, wel killing voor je serotonine, dus echt goed zal het niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks beide, hier kan ik wat mee. Was sowieso niet van plan meteen 180 mg erin te rammen, denk dat het 130 mg als eerste wordt, 1,5 keer lichaamsgewicht. Ben erg benieuwd gezien alle positieve berichten die ik al een jaar of 3 aanhoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
BroodjeKroket schreef:
Denkeleda schreef:
Las op vorige pagina's dat sommigen hier ervaring hebben met 3mmc. Dit wil ik volgende week voor het eerst doen en misschien dat iemand me kan helpen. Wat ik me afvraag; hoe zit het met doseringen? Ik wil het in capsules doen, maar ik kan nergens echt vinden welke dosering juist is. En heeft bijnemen zin?


https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/3-mmc/werking <-- Hier staat ook wat info over dosering.

Even nog hierop terugkomend, ik zie op elke website die dit aanbied in capsules minimaal 180 mg. Is dat niet raar wanneer 120 mg+ al als een sterke dosis wordt gezien? Daarnaast vroeg ik me af of het te combineren valt met pep en/of X, of wordt dat afgeraden?


Ik zou de adviezen op websites die drugs aanbieden niet zo gauw geloven. Ik zou eerder voor de "veilige optie" kiezen. Wat betreft combineren (zoals hierboven ook al aangegeven): nooit een strak plan.

Doe voorzichtig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 18:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Thanks beide, hier kan ik wat mee. Was sowieso niet van plan meteen 180 mg erin te rammen, denk dat het 130 mg als eerste wordt, 1,5 keer lichaamsgewicht. Ben erg benieuwd gezien alle positieve berichten die ik al een jaar of 3 aanhoor. :)


Sidenote wel, let op dat het niet met je aan de haal gaat als je het gaat snuiven ooit :P. Het is echt enorm verslavend daardoor, mede omdat je vaak snel terug naar het oude niveau gaat bij bijpakken, en bijpakken gebeurt snel.

Met oraal innemen krijg je wel een stuk minder cravings though, dus dat moet goed zitten. Top tip is dan wel, niet snuiven er bij. Bij oraal innemen is de craving er minder tot niet en bouw je rustig af, bij snuiven ben je snel op die piek, maar die piek is snel over dus je blijft bijpakken om terug te gaan naar de piek. En je brandt je neus van je hoofd.

Veel plezier maat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yes, dat lees ik inderdaad overal en daarom ook voor gekozen helemaal capsules e.d. te fixen. Thanks Den :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.ad.nl/binnenland/legale-maa ... ~a1cd0a7d/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2020 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister 3mmc capsules (130, 80 en 120) genomen op een kleinschalige verjaardag. Op zich leuk, maar niet direct groot fan ofzo. Grootste minpunt was toch wel het feit dat het voelde alsof m'n voeten werden afgekneld :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap die hele 3-MMC hype sowieso niet echt. Keer dat ik het heb gedaan, voelde ik er geen reet van. Kun je beter een puntje pep nemen dan 4 flinke schoffels 3-MMC denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Gister 3mmc capsules (130, 80 en 120) genomen op een kleinschalige verjaardag. Op zich leuk, maar niet direct groot fan ofzo. Grootste minpunt was toch wel het feit dat het voelde alsof m'n voeten werden afgekneld :x


hey D-O-M-O misschien je veters volgende keer niet zo strak ( xd xd xd xd xd xd) knopen?????!?!?!?!?!?!??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey Jordi vriend hopelijk alles goed daar in Grunn even voor de duidelijkheid ik had helemaal geen schoenen aan vriend dus dat was het niet maar thanks lobi en tot snel hopelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 18:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik snap die hele 3-MMC hype sowieso niet echt. Keer dat ik het heb gedaan, voelde ik er geen reet van. Kun je beter een puntje pep nemen dan 4 flinke schoffels 3-MMC denk ik?


Tja, ik vind bijvoorbeeld iets als keta weer geen reet aan. Het is alsof iedereen anders reageert op bepaalde stofjes :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik snap die hele 3-MMC hype sowieso niet echt. Keer dat ik het heb gedaan, voelde ik er geen reet van. Kun je beter een puntje pep nemen dan 4 flinke schoffels 3-MMC denk ik?


Tja, ik vind bijvoorbeeld iets als keta weer geen reet aan. Het is alsof iedereen anders reageert op bepaalde stofjes :P.


En de combinatie van die twee? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat staat er allemaal op het menu voor oud & nieuw dan keals. Ik dub zelf nog een beetje tussen sos en 3M....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pep, sos of mephedrone, afhankelijk wat we gaan doen. Of überhaupt niks, die kans bestaat ook nog.
In mijn meest ideale scenario beginnen we ergens om een uur of 15:00 uur biertjes te drinken, heb je om 22:30 uur al je zakken vol, kijk je om 00:00 uur met één oog dicht naar de jaarwisseling en lig je om 01:00 uur lekker in bed.
Dan kom je op 1 januari op een tijdstip uit bed wanneer je er normaal gesproken in gaat. :thumbup:
Vorige  1 ... 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic