Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1136, 1137, 1138, 1139, 1140

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 40 ]
LSD 2%  2%  [ 3 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 27 ]
Cocaine 19%  19%  [ 23 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 9 ]
Alcohol 8%  8%  [ 10 ]
Ketamine 3%  3%  [ 4 ]
GHB 5%  5%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 123
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2020, 08:47 

Hardtraxx Addict

Nooit een bad trip gehad.. wel een keertje een iets minder leuke ervaring gehad.. (achteraf kan ik er wel op lachen..)
We gingen met een aantal man naar GLOW in Eindhoven, en dan de route lopen met 2cb op.. al 2x eerder gedaan, mijn tolerantie was op dat moment redelijk hoog i.v.m. de laatste keer dat we gingen.. We hadden net nieuwe 2cb's gekregen die iets sterker waren als de laatste die ik had (bleek achteraf).

In de parkeergarage voordat we aan de route begonnen 3 van die dingen naar binnen gewerkt, maar dat bleek na anderhalf uur toch iets teveel van het goede.. kon me prima houden.. maar echt veel kreeg ik niet meer mee van de route.. xd Zag vooral steeds lichtflitsen (die er niet waren want het was donker..) in mijn ooghoeken waardoor ik niet verder dan een meter vooruit kon kijken.. ik voelde niet meer of ik op gras, houten vlonders of op een stoep liep..

De route wel redelijk goed kunnen uitlopen door dicht achter vrienden aan te blijven lopen.. maar zoveel zal ik in een stadscentrum waar het heel druk is niet snel meer nemen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2020, 09:22 

Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Nooit een bad trip gehad.. wel een keertje een iets minder leuke ervaring gehad.. (achteraf kan ik er wel op lachen..)

Ik denk er komt iets naars aan, maar dit valt toch alles mee? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2020, 22:41 

Hardtraxxer

Drie 2cb pillen in een keer naar binnen werken :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2020, 23:11 

Hardtraxx Addict

Poh, volgende week weer een keertje acid droppen na een hele lange tijd zonder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2020, 10:54 

Hardtraxxer

Wat is het rustig hier, stoptober is pas over 6 dagen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2020, 11:04 

Hardtraxx Veteran

Heb mezelf voorgenomen om weer een periode wat rustiger aan te doen en dat gaat vooralsnog prima.

Paar weken terug bij een editie van Phoenix nog wel wat 3mmc en pep m'n neus in gewerkt, was wel leuk. Vervolgens bij de after werd mij een goedgevulde sleutelpunt onder de neus gehouden, en meegedeeld dat het keta was. Enkele seconden en een goede inhalatie later wist ik dat ik bedrogen was, en dat ik die nacht niet zou slapen... :x

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2020, 11:14 

Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
Heb mezelf voorgenomen om weer een periode wat rustiger aan te doen en dat gaat vooralsnog prima.

Paar weken terug bij een editie van Phoenix nog wel wat 3mmc en pep m'n neus in gewerkt, was wel leuk. Vervolgens bij de after werd mij een goedgevulde sleutelpunt onder de neus gehouden, en meegedeeld dat het keta was. Enkele seconden en een goede inhalatie later wist ik dat ik bedrogen was, en dat ik die nacht niet zou slapen... :x

Afbeelding

Van je vrienden moet je het hebben >.< kutstreek
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2020, 11:27 

Hardtraxx Veteran

Achja ik had zelf ook beter moeten weten, en gelukkig begon de after op tijd. Dus ik was in ieder geval niet zo opgefokt toen ik naar bed ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2020, 15:15 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Hoxy, maat. Lang geleden.

Ik heb zelf eigenlijk altijd wel een goede mindset. Nog nooit bad gegaan. Hebben jullie daar wel ervaringen mee?

Twee keer ja.

Een keer met een gestoord hoge dosering DPT nasaal en daarbij DMT gerookt. Een uur lang tanden en rare ogen in m'n beeld, die net als in horor movies als jumpscares voor me kwamen met als gevolg dat ik dus om de 5 seconden me helemaal de pleuris schrok en angstig werd.

En een keer met 25E-NBOH, op een ander forum dit erover geschreven.

Citaat:
25e-NBOH poeder kunnen vinden en een neusspray gefabriceerd. Al lang geen psychedelica meer gebruikt maar ietwat sceptisch al omdat de NBOMe broertjes er om bekend staan nogal wat doden op zich te hebben door OD oa aan vasoconstrictie en vasodilatatie, maar goed. Opgewerkt tot 5x200ug wat zich zou vertalen naar een alleen visueel stevig tripje.

In werkelijkheid wordt het een complete ego-dood ervaring en zowel open eye en closed eye visuals die me bekend zijn van DMT. Tof, tot ik mezelf wijs begin te maken dat m'n bloeddruk zo hoog is dat ik letterlijk uit m'n poriën begin te bloeden. Ben aardig lean aan het worden maar had op dit moment het idee dat ik letterlijk elke ader in m'n lichaam kon zien. Ik was alleen en weinig zin om m'n ouders te storen met m'n gezeur dat er bloed uit m'n poriën stroomt. Matties en gf gebeld maar die sliepen al. Dus maar onder de douch gaan staan om te checken of ik niet echt bloed. Constant rivieren van bloed van me af zien glijden, af en toe een handdoek pakken om te checken of het nou echt bloed is of visuals maar ik kon het echt niet opmaken. Ondertussen maar 1mg Etizolam genomen om te kalmeren. Zou vast helpen indien ik niet dood ga aan vasodilatatie. Verder douchen om het "bloed' van me af te spoelen. Ineens hoor ik ambulances, vult de straat zich met een stuk of vijf ambulances, brandweer en ME. Great fucking timing om een lijk letterlijk recht voor m'n huis te vinden. Ik dacht dat ze voor mij kwamen lol.

Einde van de dag al moker hard trippend bij de buren en ouders gestaan en gelukkig geen medic bij mij geweest.

Door psychedelica doodsangsten uitstaan wens je je ergste vijand nog niet aan, het valt echt niet bevatten en wordt onderschat.

Daarnaast nog wel een aantal angstige momenten gehad dat ik bijvorobeeld tijdens het roken van DMT dacht dat ik m'n kamer in de fik had gezet, maar daar had ik mezelf na een minuut wel weer onder controle. Bij bovenstaandfe 2 keren niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2020, 16:20 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Vervolgens bij de after werd mij een goedgevulde sleutelpunt onder de neus gehouden, en meegedeeld dat het keta was.

Ik ken een forumlid die het tegenovergestelde heeft meegemaakt. Keta ipv speed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2020, 16:25 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Uberhout schreef:
Vervolgens bij de after werd mij een goedgevulde sleutelpunt onder de neus gehouden, en meegedeeld dat het keta was.

Ik ken een forumlid die het tegenovergestelde heeft meegemaakt. Keta ipv speed xd

Whaha, toevallig ken ik ook een forumlid die dat heeft meegemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2020, 16:27 

Hardtraxx Veteran

Leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2020, 16:28 

Hardtraxx Veteran

We zijn ook één grote familie hier hè.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1136, 1137, 1138, 1139, 1140
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic