Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
BroodjeKroket schreef:
Ja, doordeweeks wel eens avonden met vrienden wat biertjes drinken en ketamine, coke, MDMA of 3mmc gebruiken. Soms zijn dat spontane avonden, de andere keer is het wel van tevoren afgesproken.
.....
Ik heb gelukkig zelf geen drugs probleem
......

Grapje.. :aww: xd


Flauw, maar ik kan wel wat hebben :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Door dit soort series word je wel met de neus op de feiten gedrukt dat...

... ik er zelf nog prima aan toe ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het verhaal van die Boaz echt erg heftig. Raar dat zijn ouders er inderdaad niet over beginnen of in ieder geval even over hebben. En hoe legt hij die camera ploeg uit? Drukt je wel goed op de feiten.


Buiten festivals om één keer per jaar met vrienden een avondje thuis aan de XTC.
Heb daar door de week ook geen behoefte aan maar dat komt vooral omdat je door de week veel verplichtingen hebt. Denk dat je dat bij alle 4 goed ziet dat ze door de week bijna tot geen verplichtingen hebben en juist hierdoor weg vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
BroodjeKroket schreef:
Door dit soort series word je wel met de neus op de feiten gedrukt dat...

... ik er zelf nog prima aan toe ben.


Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren, maar ik hoop dat jij er verder nog prima aan toe bent. Ik namelijk ook. :)

TkTT schreef:
Vind het verhaal van die Boaz echt erg heftig. Raar dat zijn ouders er inderdaad niet over beginnen of in ieder geval even over hebben. En hoe legt hij die camera ploeg uit? Drukt je wel goed op de feiten.


Buiten festivals om één keer per jaar met vrienden een avondje thuis aan de XTC.
Heb daar door de week ook geen behoefte aan maar dat komt vooral omdat je door de week veel verplichtingen hebt. Denk dat je dat bij alle 4 goed ziet dat ze door de week bijna tot geen verplichtingen hebben en juist hierdoor weg vallen.


Dit is gewoon heel belangrijk. Zorgen dat je een studie volgt of een leuke baan hebt waar je energie uit haalt! Mocht je nou arbeidsongeschikt zijn, dan is vrijwilligerswerk altijd nog een mogelijkheid. Een leuke hobby, sporten of andere gezonde bezigheid is ook belangrijk. En de juiste mensen om je heen kan ook enorm helpen. Wanneer je nergens voor leeft is de kans ook zoveel groter dat je in zo'n zwart gat valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Naar aanleiding van de serie, hebben jullie wel eens drugs gebruikt doordeweeks/overdags? (en dan uiteraard met uitzondering van festivals, speciale gelegenheden etc. Ben benieuwd..


ik heb stiekem nog wel een tering triest verhaal uit mijn studententijd. Ik studeerde toen nog ICT en daar zit een best groot gedeelte van die opleiding moet je programmeren. Ik kan voor geen ene flikker programmeren. Van ons projectgroepje konden twee dat 'wel aardig' en ik samen met nog een guy TOTAAL niet. Naja super hard beuken om dat ding af te krijgen en vervolgens superhard gefaald. Het was toen donderdag. Vrijdag oplevering. Ja kut. Wat nu?? Tering hard zuipen de kroeg in sos bestellen en 2 uur slapen natuurlijk!!!!!
Half bezopen nog in de wc aangekomen alvorens die hoeren presentatie dus, sealtje opengemaakt en klein puntje genomen. Ik zei tegen mijn projectgroep dat ik het woord wel zou nemen. Geluld als brugman dat tyvves ding met een 7 afgesloten. Websites die het wel deden kregen minder :lol: Is wel in mijn enige voorbeeld ooit (thank god)

Gooi me maar aan de schandpaal. Ik verdien het. Wel een leuke anekdote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
mitch0162 schreef:
Naar aanleiding van de serie, hebben jullie wel eens drugs gebruikt doordeweeks/overdags? (en dan uiteraard met uitzondering van festivals, speciale gelegenheden etc. Ben benieuwd..


ik heb stiekem nog wel een tering triest verhaal uit mijn studententijd. Ik studeerde toen nog ICT en daar zit een best groot gedeelte van die opleiding moet je programmeren. Ik kan voor geen ene flikker programmeren. Van ons projectgroepje konden twee dat 'wel aardig' en ik samen met nog een guy TOTAAL niet. Naja super hard beuken om dat ding af te krijgen en vervolgens superhard gefaald. Het was toen donderdag. Vrijdag oplevering. Ja kut. Wat nu?? Tering hard zuipen de kroeg in sos bestellen en 2 uur slapen natuurlijk!!!!!
Half bezopen nog in de wc aangekomen alvorens die hoeren presentatie dus, sealtje opengemaakt en klein puntje genomen. Ik zei tegen mijn projectgroep dat ik het woord wel zou nemen. Geluld als brugman dat tyvves ding met een 7 afgesloten. Websites die het wel deden kregen minder :lol: Is wel in mijn enige voorbeeld ooit (thank god)

Gooi me maar aan de schandpaal. Ik verdien het. Wel een leuke anekdote.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zijn toch gouden dingen. Zonder had je vast gefaald dus drugs brengt je ook wel ergens hoor. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pffff jordi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee Fransie hier!!!

Ik zie het al helemaal voor me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Heel sneu inderdaad, had zelf wel verwacht dat Mulu erbovenop zou komen, helaas een flinke terugval gehad. De overige 3 blijven denk ik gewoon doorgaan waarmee ze al jaren bezig zijn... :/ Heftig einde ook bij Boaz met zn arm.

Naar aanleiding van de serie, hebben jullie wel eens drugs gebruikt doordeweeks/overdags? (en dan uiteraard met uitzondering van festivals, speciale gelegenheden etc. Ben benieuwd.

Ik zelf alleen in de vakantieperiode vroeger XTC, regelmatig geblowd en een benzo puur voor het slapen.


Heeft 1 terugval gehad en daarna direct aan de bel getrokken, nu 5 maanden clean. Gewoon goed bezig hoor, zo'n terugval doet daar niets onder. Sterker nog, een terugval na een traject bij een kliniek is dood normaal. Dat het bij 1 is gebleven en inmiddels 5 maanden clean is, is gewoon knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Las op vorige pagina's dat sommigen hier ervaring hebben met 3mmc. Dit wil ik volgende week voor het eerst doen en misschien dat iemand me kan helpen. Wat ik me afvraag; hoe zit het met doseringen? Ik wil het in capsules doen, maar ik kan nergens echt vinden welke dosering juist is. En heeft bijnemen zin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Las op vorige pagina's dat sommigen hier ervaring hebben met 3mmc. Dit wil ik volgende week voor het eerst doen en misschien dat iemand me kan helpen. Wat ik me afvraag; hoe zit het met doseringen? Ik wil het in capsules doen, maar ik kan nergens echt vinden welke dosering juist is. En heeft bijnemen zin?


https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/3-mmc/werking <-- Hier staat ook wat info over dosering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

En anders heeft Boaz nog wel wat do's en don'ts (vooral don'ts)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Denk dat je eng wordt van zijn doseringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/3-mmc/werking <-- Hier staat ook wat info over dosering.


Oh top, dan houd ik die wel gewoon aan. Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Las op vorige pagina's dat sommigen hier ervaring hebben met 3mmc. Dit wil ik volgende week voor het eerst doen en misschien dat iemand me kan helpen. Wat ik me afvraag; hoe zit het met doseringen? Ik wil het in capsules doen, maar ik kan nergens echt vinden welke dosering juist is. En heeft bijnemen zin?


Als je een beetje ervaring hebt met uppers zou ik beginnen rond de 130mg en als je bijneemt bijnemen met zo'n 110 of 120 mg. Bijnemen zorgt er gewoon voor dat de trip langer duurt en het geeft je weer een kleine 'boost' op het moment dat het inwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
BroodjeKroket schreef:
https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/3-mmc/werking <-- Hier staat ook wat info over dosering.


Oh top, dan houd ik die wel gewoon aan. Thanks!


(Zeer onverantwoord maar) ik weeg mijn dosering bij 3-mmc nooit af, ik zou ook niet weten wat een normale sleutelpunt precies is in mg. Als je het veilig wilt gebruiken (voor zover Research Chemicals veilig zijn...) zou ik het zekere voor het onzekere nemen en aanhouden wat er op deze website staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij zulke uppers neem ik het meestal ook niet zo nauw eigenlijk. Gewoon een punt scheppen en zien waar het schip strandt. Uit eigen ervaring kun je dat met 3MMC ook prima doen en het is niet echt dat je van een beetje meer ineens ligt te spartelen ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Bij zulke uppers neem ik het meestal ook niet zo nauw eigenlijk. Gewoon een punt scheppen en zien waar het schip strandt. Uit eigen ervaring kun je dat met 3MMC ook prima doen en het is niet echt dat je van een beetje meer ineens ligt te spartelen ofzo :P


Is met keta-neusspray wel anders, he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg ik nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Indy schreef:
Bij zulke uppers neem ik het meestal ook niet zo nauw eigenlijk. Gewoon een punt scheppen en zien waar het schip strandt. Uit eigen ervaring kun je dat met 3MMC ook prima doen en het is niet echt dat je van een beetje meer ineens ligt te spartelen ofzo :P


Is met keta-neusspray wel anders, he?


Even daarover, hoe had je die ookalweer gemaakt? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zeg ik nie


Heel erg benieuwd naar dit verhaal hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha tldr: een middagje zuipen + in de avond iets te veel keta neusspray. Geen gebleken gouden combinatie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Indy schreef:
Bij zulke uppers neem ik het meestal ook niet zo nauw eigenlijk. Gewoon een punt scheppen en zien waar het schip strandt. Uit eigen ervaring kun je dat met 3MMC ook prima doen en het is niet echt dat je van een beetje meer ineens ligt te spartelen ofzo :P


Is met keta-neusspray wel anders, he?


Even daarover, hoe had je die ookalweer gemaakt? ^^


Heb dat eens op advies van Kevin gedaan:
Flesje neusspray bij de Etos kopen, dan kun je die kop er af 'knikken'. Uitrekenen hoeveel er verstuift per spray: dit staat op het flesje. Uit de 10ml gingen zoveel sprays, laten we zeggen 20. Dan weet je ook hoeveel ml vloeistof je verstuift. Als je dan 1 gram van een stof toevoegt en je kunt dat 20 keer sprayen is je dosering 50 mg per spray.

Je kookt water, voegt er wat zout aan toe (reinigt), laat het afkoelen, stof er doorheen roeren, met een spuitje een paar keer opzuigen en uitspuiten om te mengen en vervolgens afgemeten terug in je flesje neusspray.
Dat is even kort en krachtig.

Hier iets uitgebreider:
https://drugsforum.nl/threads/pep-neuss ... jze.34503/ . Er staat genoeg online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik voel mij net een kind in de snoepwinkel. Na jaren lange zoektoch naar echte 4mmc. Welke ik vroeger bestelde. Eindelijk weer gevonden! :yay: Labtested 4mmc. Heerlijke geur zoals mephedrone hoort te zijn. Aankomend weekend neustest (L)
Vorige  1 ... 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic