Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoxyz schreef:
Druppelversie van xanax? Xanax is nou net de benzo die veel gefaked wordt.

Ik kan je wel vertellen: hij werkt wel. :lol:


Beste benzo die ik tot nu toe op heb, binnenkort de tablet proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Die Boaz van Verdoofd is niet echt een rolmodel:
https://nos.nl/artikel/2356432-zorgen-o ... traat.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het wordt tijd om een hele lading in te slaan, omdat het wederom een stofje is dat vanwege het onverantwoorde gebruik van anderen verboden gaat worden, net als bijv. 4-MMC en 4-FA, wat nu bijna niet meer te krijgen is. Zo jammer altijd.

Binnenkort maar wat grammetjes bestellen. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoxyz schreef:
Druppelversie van xanax? Xanax is nou net de benzo die veel gefaked wordt.

Ik kan je wel vertellen: hij werkt wel. :lol:

Dat geloof ik wel, maar dat doe elke benzo. Fla Alprazolam bijvoorbeeld is een RC variant van Xanax (alprazolam). Daar koop je een gram voor 60 euro wat zich vertaald naar 4000 doseringen. Vaak zijn het RC's die in "Xanax" pillen gepressed worden.

Ik zou het alleen vertrouwen als het in blisters zit van de apotheek. Maarja als het werkt dan werkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 19:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

3mmc net als onderwerp bij EditieNL. Soon opiumwet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Kevin-Raw schreef:
mitch0162 schreef:
Iemand hier al eens Xanax bars 2mg op? Heb voorheen alleen de vloeibare druppelversie op.


Yes, wat wil je weten.


Alles. Hoelang duurde het voordat het werkte? (druppels merk ik na 30 min, hier lees ik over dat het 1,5 tot 2u duurt), hoelang werkt het? Is 2mg een te grote hoeveelheid of zal je 1mg aanbevelen? :)


Werking duurde inderdaad 1.5 uur bij mij. En tjaa heb een benzo black out ervan gehad icm beetje alcohol wel. 2x 2mg genomen. Dus ik raad minder aan. En geen alcohol
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2020 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Die Boaz van Verdoofd is niet echt een rolmodel:
https://nos.nl/artikel/2356432-zorgen-o ... traat.html

Toch mooi dat ons kleine dorpje groot in het nieuws is, trots.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2020 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
ErikZ schreef:
Die Boaz van Verdoofd is niet echt een rolmodel:
https://nos.nl/artikel/2356432-zorgen-o ... traat.html

Toch mooi dat ons kleine dorpje groot in het nieuws is, trots.


Pater Heinen en zijn gevolg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Ronnie op "t landje" in de serie Verdoofd, wat een figuur is dat zeg xd
Oud zullen ze wss niet worden als je zo destructief met je lichaam omgaat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 13:29 
 
Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
Die Ronnie op "t landje" in de serie Verdoofd, wat een figuur is dat zeg xd
Oud zullen ze wss niet worden als je zo destructief met je lichaam omgaat :cry:


Mooie miens hij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Die Ronnie op "t landje" in de serie Verdoofd, wat een figuur is dat zeg xd
Oud zullen ze wss niet worden als je zo destructief met je lichaam omgaat :cry:


Ik zat ook echt vol verbazing te kijken :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://nos.nl/artikel/2356659-staatsse ... drugs.html

Er komt dus wss een verbod op een groep aan stoffen die in designerdrugs zitten. 1 molecuul veranderen kan dan dus niet meer opeens een "legale" drug opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.npostart.nl/verdoofd/16-11- ... W_04832255
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aflevering 4 moet ik nog kijken.
Ik vind oprecht die Mulu best een 'slimme' gast. Wel zonde voor zulke gasten dat ze er zo vanaf liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Aflevering 4 moet ik nog kijken.
Ik vind oprecht die Mulu best een 'slimme' gast. Wel zonde voor zulke gasten dat ze er zo vanaf liggen.


Mulu heeft ook gewoon echt een trieste jeugd gehad. Je zou die vader toch helemaal een dwarslaesie willen schoppen. Wat een achterlijke mongool ben je dan zeg. Je geadopteerde kind op z'n 8ste op straat zetten. Lekker kinderen uit Afrika om tegen je vrienden kunt zeggen dat je zo goed voor de wereld bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt walgelijk ja ^

Ik weet niet hoe die Boaz vroeger was voor hij begon met die designerdrugs, maar die vent is echt compleet van het padje. Bij zijn ouders geweest? Oh weer een reden om zichzelf de hele avond vol te gooien met benzo's, slaapmiddelen en 3-MMC. Echt heel treurig als je zo moet leven en in zo'n situatie bent beland. En het ergste vond ik nog dat het hele onderwerp over zijn verslaving gewoon niet is besproken bij zijn bezoek aan zijn ouders, terwijl die wel wisten dat ie verslaafd is. Beetje kop in het zand steken en doen alsof er niks aan de hand is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Echt walgelijk ja ^

Ik weet niet hoe die Boaz vroeger was voor hij begon met die designerdrugs, maar die vent is echt compleet van het padje. Bij zijn ouders geweest? Oh weer een reden om zichzelf de hele avond vol te gooien met benzo's, slaapmiddelen en 3-MMC. Echt heel treurig als je zo moet leven en in zo'n situatie bent beland. En het ergste vond ik nog dat het hele onderwerp over zijn verslaving gewoon niet is besproken bij zijn bezoek aan zijn ouders, terwijl die wel wisten dat ie verslaafd is. Beetje kop in het zand steken en doen alsof er niks aan de hand is..


Ik vroeg mij af: Wat hebben ze gezegd over de filmcrew? Waarvoor werd hij gefilmd volgens die ouders?

Mulu zat in de auto en dacht: Oh jongen houdt vol!! Maar helaas, goed dat ie snel weer opgenomen kon worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet wie ik triester vind: die Boaz of z'n ouders. Als ouder merk je toch wel dat het niet goed gaat met je kind of? Wat een clowns
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indd.. ook vol verbazing die laatste aflevering gekeken..
Een aantal dagen eerder bellen en zeggen dat je een drugs probleem/verslaving hebt, vervolgens kom je op bezoek en wordt er gewoon niet over gepraat, geen interesse vanuit beide kanten.. :huh:

Ongekend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel sneu inderdaad, had zelf wel verwacht dat Mulu erbovenop zou komen, helaas een flinke terugval gehad. De overige 3 blijven denk ik gewoon doorgaan waarmee ze al jaren bezig zijn... :/ Heftig einde ook bij Boaz met zn arm.

Naar aanleiding van de serie, hebben jullie wel eens drugs gebruikt doordeweeks/overdags? (en dan uiteraard met uitzondering van festivals, speciale gelegenheden etc. Ben benieuwd.

Ik zelf alleen in de vakantieperiode vroeger XTC, regelmatig geblowd en een benzo puur voor het slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Naar aanteling van de serie, hebben jullie wel eens drugs gebruikt doordeweeks/overdags? (en dan uiteraard met uitzondering van festivals, speciale gelegenheden etc. Ben benieuwd.

Ik zelf alleen in de vakantieperiode vroeger XTC, regelmatig geblowd en een benzo puur voor het slapen.

Op de middelbare school dagelijks geblowd.. xd
Maar harddrugs eigenlijk alleen in vakanties wel eens een dag gepland met vrienden, trippen in het bos, of een avondje op de XTC indd.. maar niet op een doordeweekse dag terwijl ik moet werken oid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op doordeweeks regelmatig blowen na nooit. Harddrugs gebruiken doordeweeks gaat voor mij wel echt een brug te ver (speciale gelegenheden uitgezonderd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Weet niet wie ik triester vind: die Boaz of z'n ouders. Als ouder merk je toch wel dat het niet goed gaat met je kind of? Wat een clowns


Dit, ja. Ik zei het ook al tegen m'n vriendin: echt kop in het zand steken.

mitch0162 schreef:
Naar aanleiding van de serie, hebben jullie wel eens drugs gebruikt doordeweeks/overdags? (en dan uiteraard met uitzondering van festivals, speciale gelegenheden etc. Ben benieuwd.


Overdag in het weekend wel, ja. Doordeweeks nooit, behalve één keer ritalin op m'n werk toen ik volle bak een document moest afmaken. Ging wel goed maar zat ook behoorlijk te zweten, haha.
Verder ook echt nooit de behoefte gehad. Doordeweeks ben ik echt full fitboy, ik drink dan ook nooit alcohol. Zelfs op vrijdag zelden. Op zaterdag moet dan 'de beer weer los'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:

Naar aanleiding van de serie, hebben jullie wel eens drugs gebruikt doordeweeks/overdags? (en dan uiteraard met uitzondering van festivals, speciale gelegenheden etc. Ben benieuwd.


Ja, doordeweeks wel eens avonden met vrienden wat biertjes drinken en ketamine, coke, MDMA of 3mmc gebruiken. Soms zijn dat spontane avonden, de andere keer is het wel van tevoren afgesproken.

Ik volg het niet nauwlettend en heb zojuist aflevering 2 pas gekeken maar ik schrik hier enorm van. Ik het het meest te doen met Mulu, het raakt mij best hard. Die jongen zit er zo doorheen en heeft zo veel problemen die hij probeert te ontwijken met alcohol en drugs. Door dit soort series word je wel met de neus op de feiten gedrukt dat het er zo simpel in kan sluipen. Ik heb gelukkig zelf geen drugs probleem maar ik realiseer me hierdoor wel dat je dat zo kunt hebben voordat je er erg in hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Ja, doordeweeks wel eens avonden met vrienden wat biertjes drinken en ketamine, coke, MDMA of 3mmc gebruiken. Soms zijn dat spontane avonden, de andere keer is het wel van tevoren afgesproken.
.....
Ik heb gelukkig zelf geen drugs probleem
......

Grapje.. :aww: xd
Vorige  1 ... 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic