Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat betreft die Hexen waar we het over gehad hebben (@ErikZ). Ik heb een gram liggen maar ik las vanmorgen via drugsforum allerlei ervaringen die eigenlijk niet echt positief waren. Ik denk dat ik er toch maar vanaf zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Wat betreft die Hexen waar we het over gehad hebben (@ErikZ). Ik heb een gram liggen maar ik las vanmorgen via drugsforum allerlei ervaringen die eigenlijk niet echt positief waren. Ik denk dat ik er toch maar vanaf zie.


Bij twijfel nooit doen vind ik zelf dus heel begrijpelijk! Wat las je wat je er van weerhoud?

Wil het zelf nog een 2e keer proberen maar mogelijk dat jouw redenen ook mij weerhoud :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoek op Drugsforum maar eens naar 'hexen'. Ik geloof dat ik 10 verslagen / topics heb gelezen waarvan er 1 positief was. De effecten lijken toch niet zo te zijn, zieke cravings, toch nachten wakker liggen. Daarnaast mogelijk onbekende gezondheidsrisico's. Ik denk dat ik dan toch eerder naar coke of pep zou grijpen.
Dat grammetje thuis doe ik denk ik dus weinig me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Afgelopen zaterdag weer eens op pad geweest met 2C-B. Love it. (L)


Reportje aub :loving:


Zo'n lamp hadden we staan. Dat is echt dé shit.

https://www.bol.com/nl/p/sterren-projec ... oductTitle

Die lamp heb ik ook, maar dan van Alie :p
https://www.reddit.com/r/Currentlytripp ... hing_else/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aight. Aanrader wel? Geef die link is. Is waarschijnlijk voor 1/3e van de prijs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kan weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Aight. Aanrader wel? Geef die link is. Is waarschijnlijk voor 1/3e van de prijs...

https://nl.aliexpress.com/item/40003145 ... web201603_
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand hier al eens Xanax bars 2mg op? Heb voorheen alleen de vloeibare druppelversie op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel eens wat docu's over Xanax (mis)gebruik in Engeland gezien. Was niet best.
Druppels bevallen me nog steeds wel. Waarom wil je tabletten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wel eens wat docu's over Xanax (mis)gebruik in Engeland gezien. Was niet best.
Druppels bevallen me nog steeds wel. Waarom wil je tabletten?


Druppels bevallen mij ook prima, maar heb de tabletten weten te bemachtigen van een vriend. Was benieuwd naar de werking. 2mg is wel een hoge dosis, zie op internet veel 0,25/0,50mg. Werkt ook langer dan druppels lees ik.
Dus vandaar de vraag of er mensen al ervaring hebben met de 2mg tabletten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Take one for the team. Dan hoor ik wel hoe het was. ;)
Ik heb bij de druppels trouwens vaak dat ik na een uurtje of 3 tot 4 wel weer wakker word. Dan heb ik niet altijd het gevoel dat ik nog kan slapen. Met weekendfeesten is dat wel handig omdat je dan 'wakker' bent, thuis wil ik dan nog wel doorslapen. Heb jij dat ook / hoe doe jij dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Phoe Verdoofd gisteren vond ik wel heftig, vooral het stuk van Boaz. Wat is die jongen er aan toe zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat programma vind ik echt niet normaal haha. Wat ik nog het meest absurd vind: zowel z'n vrienden, huisgenoten en zelfs z'n eigen vader doen he-le-maal niks aan z'n drugsprobleem. Als ik een vriend/huisgenoot de hele week lang door 3MMC en slaappillen zie nemen, dan ros ik hem heel z'n kamer door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Take one for the team. Dan hoor ik wel hoe het was. ;)
Ik heb bij de druppels trouwens vaak dat ik na een uurtje of 3 tot 4 wel weer wakker word. Dan heb ik niet altijd het gevoel dat ik nog kan slapen. Met weekendfeesten is dat wel handig omdat je dan 'wakker' bent, thuis wil ik dan nog wel doorslapen. Heb jij dat ook / hoe doe jij dat?


Heb ik ook vaak inderdaad, slaap meestal een uur of 4 maar heb dan wel het gevoel of ik een volle nacht heb geslapen. Spul werkt nog wel even door dus kom de dag relaxed door. Denk dat wij dezelfde druppels hebben ;)

Hoeveel druppels pak jij gemiddeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Phoe Verdoofd gisteren vond ik wel heftig, vooral het stuk van Boaz. Wat is die jongen er aan toe zeg :(


Ja vond het ook heel heftig! Ook dat alles zo makkelijk voorradig is! Vond het ergste het moment dat de documentairemaakster zei dat hij dood had kunnen zijn en hier eigenlijk niet door vertrok of op reageerde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind vooral die Mulu ook echt er helemaal aan toe, maar hij gaat tenminste nog de kliniek in. Vooral ook hoe er weer uit komt is erg mooi. Helemaal opgeknapt. Ook zoveel onderliggend leed en trauma's bij hem.

Maar die Boaz gaat de 30 niet halen denk ik. Die gast is echt helemaal naar de haaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Take one for the team. Dan hoor ik wel hoe het was. ;)
Ik heb bij de druppels trouwens vaak dat ik na een uurtje of 3 tot 4 wel weer wakker word. Dan heb ik niet altijd het gevoel dat ik nog kan slapen. Met weekendfeesten is dat wel handig omdat je dan 'wakker' bent, thuis wil ik dan nog wel doorslapen. Heb jij dat ook / hoe doe jij dat?


Heb ik ook vaak inderdaad, slaap meestal een uur of 4 maar heb dan wel het gevoel of ik een volle nacht heb geslapen. Spul werkt nog wel even door dus kom de dag relaxed door. Denk dat wij dezelfde druppels hebben ;)

Hoeveel druppels pak jij gemiddeld?

Ze komen wel uit jouw hoek dus dat zou zomaar kunnen. :cool:
Hoeveel druppels ligt aan de situatie, haha. Ik begin meestal met +- 3, ga liggen en ontspannen en als het niks wordt dan nog zo'n 2. Ik begon vroeger wel eens met meer maar ik verspreid het liever iets vanwege de belasting voor je hart / de optater die het krijgt. En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Take one for the team. Dan hoor ik wel hoe het was. ;)
Ik heb bij de druppels trouwens vaak dat ik na een uurtje of 3 tot 4 wel weer wakker word. Dan heb ik niet altijd het gevoel dat ik nog kan slapen. Met weekendfeesten is dat wel handig omdat je dan 'wakker' bent, thuis wil ik dan nog wel doorslapen. Heb jij dat ook / hoe doe jij dat?


Heb ik ook vaak inderdaad, slaap meestal een uur of 4 maar heb dan wel het gevoel of ik een volle nacht heb geslapen. Spul werkt nog wel even door dus kom de dag relaxed door. Denk dat wij dezelfde druppels hebben ;)

Hoeveel druppels pak jij gemiddeld?

Ze komen wel uit jouw hoek dus dat zou zomaar kunnen. :cool:
Hoeveel druppels ligt aan de situatie, haha. Ik begin meestal met +- 3, ga liggen en ontspannen en als het niks wordt dan nog zo'n 2. Ik begon vroeger wel eens met meer maar ik verspreid het liever iets vanwege de belasting voor je hart / de optater die het krijgt. En jij?


Haha ja dat weet ik, vandaar :P Ik pak meestal ook 3 tot 5 druppels. Tussendoor hebben we hier in het dorp allemaal een slechte batch gehad, erg gevaarlijk. Hier had je zo'n 15 druppels voor nodig om hetzelfde effect van te voelen als de 'goede' batch.

Wat bijvoorbeeld op Decibel was gebeurd, iemand die alleen de 'slechte' gewend was, pakte 15 druppels van de 'goede' batch... Heel de zondag ziek en wazig geweest, over moeten geven etc.. Altijd mee oppassen dus. Vandaar dat ik ook graag weet wat erin zit, zoals bij de tabletten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 08:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Iemand hier al eens Xanax bars 2mg op? Heb voorheen alleen de vloeibare druppelversie op.


Yes, wat wil je weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
mitch0162 schreef:
Iemand hier al eens Xanax bars 2mg op? Heb voorheen alleen de vloeibare druppelversie op.


Yes, wat wil je weten.


Alles. Hoelang duurde het voordat het werkte? (druppels merk ik na 30 min, hier lees ik over dat het 1,5 tot 2u duurt), hoelang werkt het? Is 2mg een te grote hoeveelheid of zal je 1mg aanbevelen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://youtu.be/8MB4jjO8Cms
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:


Lijkt me best interessant maar door hun manier van praten heb ik het na 2 min al weer afgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die heeft nog een miljoen euro boete aan z'n broek hangen:
https://www.parool.nl/amsterdam/gemeent ... ~bfaecc38/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Druppelversie van xanax? Xanax is nou net de benzo die veel gefaked wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Druppelversie van xanax? Xanax is nou net de benzo die veel gefaked wordt.

Ik kan je wel vertellen: hij werkt wel. :lol:
Vorige  1 ... 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic