Ik moet 'm nog kijken maar die stond al op mijn lijst, ja. Ik vind dit soort series ook oprecht interessant, net zoals die serie van Tygo toen.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Jemig wat zijn een aantal uit dat programma er aan toe zeg. Sneu om te zien. Vraag me wel altijd oprecht af waar dat soort lui het geld vandaan halen om elke dag zoveel te snuiven/zuipen/roken (vooral die ene gast die alcohol, coke en hasj/wiet gebruikt), is hartstikke duur ja.
Vind het ook wel heel erg sneu, vooral die ene jongen waar je het over hebt. Zag hem in een interview laatst en hij komt ook wel echt over als een slimme welbespraakte gozer die het ook wel enorm slecht getroffen heeft in het leven. Vraag me ook wel af hoe die Maarten uberhaupt nog leeft, elke dag speed en dat 15 jaar lang dat zou je hart toch niet aan moeten kunnen...
Dit was mijn reactie ook bij die kerel. Kwam intelligent over ondanks dat ie 24/7 onder invloed is.Spalken wrote:Vind het ook wel heel erg sneu, vooral die ene jongen waar je het over hebt. Zag hem in een interview laatst en hij komt ook wel echt over als een slimme welbespraakte gozer die het ook wel enorm slecht getroffen heeft in het leven. Vraag me ook wel af hoe die Maarten uberhaupt nog leeft, elke dag speed en dat 15 jaar lang dat zou je hart toch niet aan moeten kunnen...
Het zal je verbazen dat een groot deel van zware verslaafden, al dan niet aan obscure stofjes hele intelligente mensen zijn.
Volgens mij zit er bij hele slimme mensen (hoogbegaafden) altijd wel een steekje los waardoor ze meer getriggerd worden door zulke dingen.
Ik zou wel zo'n vrije kunstenaar willen zijn. Hele dagen beetje LSD gebruiken en obscure dingen maken en dat dan 'kunst' noemen.
Ik zou wel zo'n vrije kunstenaar willen zijn. Hele dagen beetje LSD gebruiken en obscure dingen maken en dat dan 'kunst' noemen.
Jij zit helemaal goed hier op Hardtraxx.Remi wrote:obscure dingen.
https://www.npostart.nl/verdoofd/02-11- ... W_04832253
Blijf me toch verbazen hoe dat het zo ver kan komen
Blijf me toch verbazen hoe dat het zo ver kan komen
Heb het ook gezien ja, bizar! Vind die guy die op z'n studentenkamer hele dagen 3MMC zit te snuiven nog wel het gekste. Zit je dan, te leven op 3MMC en slaappillen. Schiet mij maar lek dan, haha. Wil niet weten hoe z'n neus eraan toe is. Brand echt als de ziekte die rommel 
Afgelopen zaterdag weer eens op pad geweest met 2C-B. Love it. 
Inderdaad, speciaal capsules gekocht omdat het zo brandt, dat ik er ook echt een week last van heb en voordat mn neus weer hersteld is. Ben benieuwd wat de gevolgen zijn van zo langdurig gebruikIndy wrote:Heb het ook gezien ja, bizar! Vind die guy die op z'n studentenkamer hele dagen 3MMC zit te snuiven nog wel het gekste. Zit je dan, te leven op 3MMC en slaappillen. Schiet mij maar lek dan, haha. Wil niet weten hoe z'n neus eraan toe is. Brand echt als de ziekte die rommel
Reportje aubRemi wrote:Afgelopen zaterdag weer eens op pad geweest met 2C-B. Love it.
Verdoofd is wel een erg sterk programma maar ze hebben de verslaafden wel echt weer specifiek gekozen. Die Boaz is er echt helemaal aan. Helemaal in isolatie, veel persoonlijke issues, niet of weinig praten over zijn problemen en dan ook alleen maar drugs gebruikende vrienden.Indy wrote:Heb het ook gezien ja, bizar! Vind die guy die op z'n studentenkamer hele dagen 3MMC zit te snuiven nog wel het gekste. Zit je dan, te leven op 3MMC en slaappillen. Schiet mij maar lek dan, haha. Wil niet weten hoe z'n neus eraan toe is. Brand echt als de ziekte die rommel
De perfecte cocktail voor een verslaving. Ik vind dat dit te weinig benoemd wordt door het programma.
Mijn zenuwen zijn waarschijnlijk zo kapot dat ik er geen last meer van heb,mitch0162 wrote:Inderdaad, speciaal capsules gekocht omdat het zo brandt, dat ik er ook echt een week last van heb en voordat mn neus weer hersteld is. Ben benieuwd wat de gevolgen zijn van zo langdurig gebruikIndy wrote:Heb het ook gezien ja, bizar! Vind die guy die op z'n studentenkamer hele dagen 3MMC zit te snuiven nog wel het gekste. Zit je dan, te leven op 3MMC en slaappillen. Schiet mij maar lek dan, haha. Wil niet weten hoe z'n neus eraan toe is. Brand echt als de ziekte die rommel
Wel een fraaie serie dat Verdoof van Pow. Geen belerend gedoe, geen newbie achtige vragen.
Ben wel blij dat ik niet van zulk spul afhankelijk ben. Hopelijk komen ze af van hun verslaving
Ben wel blij dat ik niet van zulk spul afhankelijk ben. Hopelijk komen ze af van hun verslaving
Wel bizar om te zien dat ik sinds dat programma van PowNed heel veel berichten over 3-MMC zie op Facebook en een aantal nieuwssites die zich nu ook helemaal storten op 3-MMC. Voor dat programma heb ik zelden wat gelezen over 3-MMC op Facebook en deze nieuwspagina's.
Last edited by PEPii on 03 Nov 2020 14:24, edited 2 times in total.
Als Corona er niet was, waren alle research chemicals ook al verboden. Ze waren daar al mee bezig in maart, maar toen kwam de lockdown en alles er op en er aan en werd het verschoven.
Denk dat deze aandacht alleen maar er voor zorgt dat dit sneller gebeurt.
Denk dat deze aandacht alleen maar er voor zorgt dat dit sneller gebeurt.
Ze moeten ons wel hebben he!!! Eerst onze festivals afpakke en nu ook onze druks!
Festivals afpakken wilde hij voor de Corona ook al doen.RomanAnthony wrote:Ze moeten ons wel hebben he!!! Eerst onze festivals afpakke en nu ook onze druks!
https://www.ad.nl/binnenland/minister-w ... ~aac38e11/
Jammer dat hij in augustus niet afgetreden is, hopelijk in maart dan.
Zo'n lamp hadden we staan. Dat is echt dé shit.mitch0162 wrote:Reportje aubRemi wrote:Afgelopen zaterdag weer eens op pad geweest met 2C-B. Love it.
https://www.bol.com/nl/p/sterren-projec ... oductTitle
Hebben ze hiervan een hele batch uit China laten overkomen en de naam van aliexpress 1-op-1 overgenomen? hahaRemi wrote:Zo'n lamp hadden we staan. Dat is echt dé shit.
https://www.bol.com/nl/p/sterren-projec ... oductTitle
Maar wel een nice ding denk ik indd!
Zie inderdaad een berg met advertenties voorbij komen van die lamp haha. Maar zeker nice voor bij 2cb ja