Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet 'm nog kijken maar die stond al op mijn lijst, ja. Ik vind dit soort series ook oprecht interessant, net zoals die serie van Tygo toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jemig wat zijn een aantal uit dat programma er aan toe zeg. Sneu om te zien. Vraag me wel altijd oprecht af waar dat soort lui het geld vandaan halen om elke dag zoveel te snuiven/zuipen/roken (vooral die ene gast die alcohol, coke en hasj/wiet gebruikt), is hartstikke duur ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het ook wel heel erg sneu, vooral die ene jongen waar je het over hebt. Zag hem in een interview laatst en hij komt ook wel echt over als een slimme welbespraakte gozer die het ook wel enorm slecht getroffen heeft in het leven. Vraag me ook wel af hoe die Maarten uberhaupt nog leeft, elke dag speed en dat 15 jaar lang dat zou je hart toch niet aan moeten kunnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Vind het ook wel heel erg sneu, vooral die ene jongen waar je het over hebt. Zag hem in een interview laatst en hij komt ook wel echt over als een slimme welbespraakte gozer die het ook wel enorm slecht getroffen heeft in het leven. Vraag me ook wel af hoe die Maarten uberhaupt nog leeft, elke dag speed en dat 15 jaar lang dat zou je hart toch niet aan moeten kunnen...


Dit was mijn reactie ook bij die kerel. Kwam intelligent over ondanks dat ie 24/7 onder invloed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zal je verbazen dat een groot deel van zware verslaafden, al dan niet aan obscure stofjes hele intelligente mensen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zit er bij hele slimme mensen (hoogbegaafden) altijd wel een steekje los waardoor ze meer getriggerd worden door zulke dingen.
Ik zou wel zo'n vrije kunstenaar willen zijn. Hele dagen beetje LSD gebruiken en obscure dingen maken en dat dan 'kunst' noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
obscure dingen.

Jij zit helemaal goed hier op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.npostart.nl/verdoofd/02-11- ... W_04832253

Blijf me toch verbazen hoe dat het zo ver kan komen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het ook gezien ja, bizar! Vind die guy die op z'n studentenkamer hele dagen 3MMC zit te snuiven nog wel het gekste. Zit je dan, te leven op 3MMC en slaappillen. Schiet mij maar lek dan, haha. Wil niet weten hoe z'n neus eraan toe is. Brand echt als de ziekte die rommel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag weer eens op pad geweest met 2C-B. Love it. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Heb het ook gezien ja, bizar! Vind die guy die op z'n studentenkamer hele dagen 3MMC zit te snuiven nog wel het gekste. Zit je dan, te leven op 3MMC en slaappillen. Schiet mij maar lek dan, haha. Wil niet weten hoe z'n neus eraan toe is. Brand echt als de ziekte die rommel :lol:


Inderdaad, speciaal capsules gekocht omdat het zo brandt, dat ik er ook echt een week last van heb en voordat mn neus weer hersteld is. Ben benieuwd wat de gevolgen zijn van zo langdurig gebruik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Afgelopen zaterdag weer eens op pad geweest met 2C-B. Love it. (L)


Reportje aub :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Heb het ook gezien ja, bizar! Vind die guy die op z'n studentenkamer hele dagen 3MMC zit te snuiven nog wel het gekste. Zit je dan, te leven op 3MMC en slaappillen. Schiet mij maar lek dan, haha. Wil niet weten hoe z'n neus eraan toe is. Brand echt als de ziekte die rommel :lol:


Verdoofd is wel een erg sterk programma maar ze hebben de verslaafden wel echt weer specifiek gekozen. Die Boaz is er echt helemaal aan. Helemaal in isolatie, veel persoonlijke issues, niet of weinig praten over zijn problemen en dan ook alleen maar drugs gebruikende vrienden.

De perfecte cocktail voor een verslaving. Ik vind dat dit te weinig benoemd wordt door het programma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Indy schreef:
Heb het ook gezien ja, bizar! Vind die guy die op z'n studentenkamer hele dagen 3MMC zit te snuiven nog wel het gekste. Zit je dan, te leven op 3MMC en slaappillen. Schiet mij maar lek dan, haha. Wil niet weten hoe z'n neus eraan toe is. Brand echt als de ziekte die rommel :lol:


Inderdaad, speciaal capsules gekocht omdat het zo brandt, dat ik er ook echt een week last van heb en voordat mn neus weer hersteld is. Ben benieuwd wat de gevolgen zijn van zo langdurig gebruik :/


Mijn zenuwen zijn waarschijnlijk zo kapot dat ik er geen last meer van heb, :lol: Weet ook niet of ik er trots op moet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een fraaie serie dat Verdoof van Pow. Geen belerend gedoe, geen newbie achtige vragen.
Ben wel blij dat ik niet van zulk spul afhankelijk ben. Hopelijk komen ze af van hun verslaving
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel bizar om te zien dat ik sinds dat programma van PowNed heel veel berichten over 3-MMC zie op Facebook en een aantal nieuwssites die zich nu ook helemaal storten op 3-MMC. Voor dat programma heb ik zelden wat gelezen over 3-MMC op Facebook en deze nieuwspagina's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als Corona er niet was, waren alle research chemicals ook al verboden. Ze waren daar al mee bezig in maart, maar toen kwam de lockdown en alles er op en er aan en werd het verschoven.

Denk dat deze aandacht alleen maar er voor zorgt dat dit sneller gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig hè, die Ferd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze moeten ons wel hebben he!!! Eerst onze festivals afpakke en nu ook onze druks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ze moeten ons wel hebben he!!! Eerst onze festivals afpakke en nu ook onze druks!


Festivals afpakken wilde hij voor de Corona ook al doen.

https://www.ad.nl/binnenland/minister-wil-minder-festivals-in-nederland~aac38e11/

Jammer dat hij in augustus niet afgetreden is, hopelijk in maart dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Afgelopen zaterdag weer eens op pad geweest met 2C-B. Love it. (L)


Reportje aub :loving:


Zo'n lamp hadden we staan. Dat is echt dé shit.

https://www.bol.com/nl/p/sterren-projec ... oductTitle
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zo'n lamp hadden we staan. Dat is echt dé shit.

https://www.bol.com/nl/p/sterren-projec ... oductTitle

Hebben ze hiervan een hele batch uit China laten overkomen en de naam van aliexpress 1-op-1 overgenomen? haha xd

Maar wel een nice ding denk ik indd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie inderdaad een berg met advertenties voorbij komen van die lamp haha. Maar zeker nice voor bij 2cb ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond 't echt tof. Dit gaat sowieso een blijvertje worden voor tijdens een trip.

Ik heb die 1p-LSD nog liggen die ik graag binnenkort wil testen. Dan gaat 'ie zeker weer aan.
Vorige  1 ... 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic