Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarnaast: no guts, no glory.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Voor 6 euro kun je wel eens een poging wagen, toch. ;)


Besteld (Hexen) en morgen in huis, ben benieuwd.
Zal hier een mening plaatsten ^^


Het is binnen, het is heel fijn poeder. Ziet er uit als poedersuiker zo wit maar is praktisch geurloos. Heb een heel klein vingerpuntje geproefd en het is niet heel chemisch vies, niet lekker maar echt niet smerig.

Mijn lip was wel half verdoofd a la coke xd

Vanavond testen, morgen zal ik het laten weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:


Nu ik dit teruglees lijkt het alsof ik random links post, maar het zijn ervaringsreports mocht dat niet duidelijk zijn :P

Die sites zijn sowieso aanraders om meer te weten te komen over bepaalde stoffen, en wellicht zelf bij te dragen door je ervaringen te delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Delt-A schreef:


Nu ik dit teruglees lijkt het alsof ik random links post, maar het zijn ervaringsreports mocht dat niet duidelijk zijn :P

Die sites zijn sowieso aanraders om meer te weten te komen over bepaalde stoffen, en wellicht zelf bij te dragen door je ervaringen te delen.


Heb ze doorzitten bladeren inderdaad alleen de posters daar zijn echt andere mensen dan ik merk ik tijdens het lezen.
Meer dan de helft is verslaafd geweest aan iets, zeker 3/4 vaped/rookt het en weer een report nam 6x 30mg in 1,5 uur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat viel mij ook op toen ik er las (niet over Hexen), en veel mensen die combinaties gebruiken: FF wat van dit erbij, vervolgens wat van dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
ErikZ schreef:
Remi schreef:
Voor 6 euro kun je wel eens een poging wagen, toch. ;)


Besteld (Hexen) en morgen in huis, ben benieuwd.
Zal hier een mening plaatsten ^^


Het is binnen, het is heel fijn poeder. Ziet er uit als poedersuiker zo wit maar is praktisch geurloos. Heb een heel klein vingerpuntje geproefd en het is niet heel chemisch vies, niet lekker maar echt niet smerig.

Mijn lip was wel half verdoofd a la coke xd

Vanavond testen, morgen zal ik het laten weten

Heel benieuwd man. Fijn dat je proefpersoon voor me wilt spelen, haha. Mocht het nou iets zijn dan is dat, zeker financieel gezien, wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens. Test het even goed, wil je. Half grammetje inclusief alcohol. Ben ik benieuwd of je kon slapen en hoe je je de dagen erna voelde. Dan weet ik of ik het moet bestellen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat je van Hexen vindt. NEP en Hexen staan er wel bekend om voor redelijk wat neveneffecten (cathionen, de drugsgroep in het algemeen) en het compulsief blijven redosen zonder echt heel veel meer effect te hebben. Wordt veelal een gore binge.

Vraag me overigens af waar het 6 euro per gram is. Ik zie het rond de 15 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat met coke niet hetzelfde? Dan voel je je uiteindelijk ook alleen maar goor en ellendig. Het is na wat drankjes op alleen die craving die je krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 07:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Is dat met coke niet hetzelfde? Dan voel je je uiteindelijk ook alleen maar goor en ellendig. Het is na wat drankjes op alleen die craving die je krijgt.


Heeft (bij mij) veel met de balans tussen alcohol en coke te maken, bij teveel coke wordt het inderdaad zuur en ellendig, maar de juiste hoeveelheid alcohol + coke = :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 09:38 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry Remi heb het niet op jouw manier gedaan maar op de mijne, hoop dat je er toch wat aan hebt ;)

De Hexen is dus geleverd als heel fijn wit poeder, je hebt dus erg veel ervan voor 1 gram.

Tijdbestek: Eerste puntje 15:00 - laatste 19:00 in totaal 5
Dosering: kleine sleutelpuntjes, gok 15 - 25 mg per keer

Het eerste puntje branden kort in mijn neus als pep maar was binnen 5 seconden ook weer weg, daar waar het mijn mond in de middag verdoofde had ik niet echt het idee dat het dat ook in mijn neus deed vandaar het branden.
De stof zelf is vrij geurloos maar in mijn neus en keel smaakte het een beetje zuur, als een zuur snoepje.

Het branden was kort maar wel begon mijn rechteroog meteen te tranen, onhandig maar meer ook niet. Bij de 2e had ik dit ook maar minder, de overige punten heb ik niet meer gevoeld.

Het duurde wel even voor dat het werkte, ben gewend van pep en sos dat het vrijwel direct is, dit duurde toch wel een minuut of 10. Waarom het vergeleken wordt met sos snap ik heel goed! Het gevoel is erg vergelijkbaar: energie, actief (dingen willen ondernemen), erg spraakzaam aan de telefoon.

Om de 3 kwartier nam ik bij en de eerste 2 deed ik op een vrij lege maag, dat was niet een heel slim plan. Kreeg wat last van brand maagzuur, nadat ik goed had gegeten (wat erg makkelijk ging) was het verdwenen.

Tussen de 3e en 4e punt kreeg ik tintelingen, als 4-FMP. Als ik dat vroeger nam en het begon te werken en ik tikte op mijn hoofd dan voelde het alsof er een ei overheen leeg liep xd. Zulke tintelingen had ik nu ook maar stuk minder. Douchen was wel heel lekker.

Heb geprobeerd Fifa te spelen maar mijn handen kreeg ik daarmee slecht warm, iets dat ik al van nature heb en dit versterkte het wel, waarschijnlijk door vernauwde bloedvaten.

Mijn voornemen was 4 puntjes in totaal en daar komt het punt van Hoxyz om de hoek kijken: craving zit echt in dit spul! Voor ik het zelf echt goed door had had ik mijn 5e op en toen pas kwam die realisatie.

Ben rond 12 uur naar bed gegaan en op zich ging dat wel, wat niet mijn beste nacht maar ook zeker niet mijn slechtste. Op sos slaap ik beter moet ik zeggen, dit was meer het rusteloze van pep. Heb net goed ontbeten en voel me verder top.

Plus :
- goedkoop
- erg vergelijkbaar met sos
- libido verhogend
- werkt lang
- eten kan prima
- Smaak van bier was top
- Douchen erg lekker

Min :
- Cravings!
- libido verhogend maar werken ho maar
- kaken stonden wat strak
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké oké, best interessant. Zou je het vaker gebruiken? Zie je het meer als coke of toch iets meer als pep? Als je laatste punt om 19:00 was en slapen rond 00:00 ging niet heel goed dan werkt het wellicht toch iets langer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Oké oké, best interessant. Zou je het vaker gebruiken? Zie je het meer als coke of toch iets meer als pep? Als je laatste punt om 19:00 was en slapen rond 00:00 ging niet heel goed dan werkt het wellicht toch iets langer.


Ja ik zal het absoluut vaker doen! De high is die van coke, de naweeën meer die van pep denk ik dan. Deze energie is goed te doseren en werd vooral heel actief, ben boodschappen gaan doen, stofzuigen etc :D

Las veel over een comedown die heel kut moet zijn, misschien bij grote hoeveelheden maar niet met wat ik op heb. Het slapen was vast makkelijker gegaan als ik hasj had gerookt, wat ik normaal ook doe na uppers.

Vooral onthouden dat het langer duurt voordat het werkt, zie het al helemaal voor me dat men denkt: ''Oh een coke vervanger, he ik voel nog niks normaal wel, ik neem nog meer!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Interessant, thanks voor je report!
Voor €6,- is het geen geld. Waar je voor goede kwaliteit coke toch al €35,- per gram betaald als je groter inkoopt, is dit toch interessant. Heb je voordat je begon alcohol genuttigd? Ik pak eigenlijk nooit coke zonder dat ik daarvoor alcohol heb gedronken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
Interessant, thanks voor je report!
Voor €6,- is het geen geld. Waar je voor goede kwaliteit coke toch al €35,- per gram betaald als je groter inkoopt, is dit toch interessant. Heb je voordat je begon alcohol genuttigd? Ik pak eigenlijk nooit coke zonder dat ik daarvoor alcohol heb gedronken.


Nee pas laat in de avond, na 8 uur pas. Ook maar 2 op
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die enkele keer op jaarbasis dat ik coke gebruik is vaak na 8 of 10 bier, dan gaat die knop om. Maar dan is het ook wel zo dat wat er dan is, het ook op gaat. Is met dit misschien niet zo verstandig.
Zie het namelijk wel gebeuren dat ik er lekker aan begin en alsnog, als pep-effect, er de hele nacht van wakker lig. :lol:

Hox, hoe werkt hexen? Als cathinon op je dopamine? Of worden hier nog andere stoffen aangesproken (zoals sert)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Die enkele keer op jaarbasis dat ik coke gebruik is vaak na 8 of 10 bier, dan gaat die knop om. Maar dan is het ook wel zo dat wat er dan is, het ook op gaat. Is met dit misschien niet zo verstandig.
Zie het namelijk wel gebeuren dat ik er lekker aan begin en alsnog, als pep-effect, er de hele nacht van wakker lig. :lol:

Hox, hoe werkt hexen? Als cathinon op je dopamine? Of worden hier nog andere stoffen aangesproken (zoals sert)?

Niet alle cathionen zijn gelijk, maar voornamelijk dopamine. Volgens mij ook nog een klein beetje serotonine maar niet extreem veel. Heb zelf geen ervaring met hexen tho.

Makkelijk info winnen doe je op reddit.com/r/researchchemicals of https://psychonautwiki.org/.

Remi schreef:
Is dat met coke niet hetzelfde? Dan voel je je uiteindelijk ook alleen maar goor en ellendig. Het is na wat drankjes op alleen die craving die je krijgt.

Ja vaak wel, maar RC cathionen zijn in de regel een stukje ongezonder. Ze voelen vaak ook gewoon vuil aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Remi schreef:
Die enkele keer op jaarbasis dat ik coke gebruik is vaak na 8 of 10 bier, dan gaat die knop om. Maar dan is het ook wel zo dat wat er dan is, het ook op gaat. Is met dit misschien niet zo verstandig.
Zie het namelijk wel gebeuren dat ik er lekker aan begin en alsnog, als pep-effect, er de hele nacht van wakker lig. :lol:

Hox, hoe werkt hexen? Als cathinon op je dopamine? Of worden hier nog andere stoffen aangesproken (zoals sert)?

Niet alle cathionen zijn gelijk, maar voornamelijk dopamine. Volgens mij ook nog een klein beetje serotonine maar niet extreem veel. Heb zelf geen ervaring met hexen tho al klinkt Erik zijn report niet gek.

Makkelijk info winnen doe je op reddit.com/r/researchchemicals of https://psychonautwiki.org/.

Remi schreef:
Is dat met coke niet hetzelfde? Dan voel je je uiteindelijk ook alleen maar goor en ellendig. Het is na wat drankjes op alleen die craving die je krijgt.

Ja vaak wel, maar RC cathionen zijn in de regel een stukje ongezonder. Ze voelen vaak ook gewoon vuil aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Hoxyz schreef:
Ja vaak wel, maar RC cathionen zijn in de regel een stukje ongezonder. Ze voelen vaak ook gewoon vuil aan.


Is het dan een idee om het te wassen bij een grotere batch? Of bedoel je met vuil: scherp, zuur of venijnig

Dom misschien van mij maar mijn gedachte was juist dat een RC ''gezonder'' was omdat er minder bijproducten aan toegevoegd worden, dat is dus een amateur gedachte.

In hoeverre kan je dan de % voor waarheid aannemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hoxyz schreef:
Ja vaak wel, maar RC cathionen zijn in de regel een stukje ongezonder. Ze voelen vaak ook gewoon vuil aan.


Is het dan een idee om het te wassen bij een grotere batch? Of bedoel je met vuil: scherp, zuur of venijnig

Dom misschien van mij maar mijn gedachte was juist dat een RC ''gezonder'' was omdat er minder bijproducten aan toegevoegd worden, dat is dus een amateur gedachte.

In hoeverre kan je dan de % voor waarheid aannemen?

Vuil als in het voelt niet gezond in je lichaam. Als je hexen naar het testcentrum brengt krijg je geen hoeveelheid terug in percentage want het wordt niet gekwantificeerd.

Dat er geen bijproducten in zitten betekent niet direct dat iets gezond of ongezond is. Héxen en co staan veelal bekend om zelf veel side effects te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kan ik dan zeggen: Juist om dat het meer zuiver is is/kan het schadelijker zijn?
Spoelen heeft dus ook geen zin gok ik.

Een bekend side effect, craving, zie je dus begrijpelijk als ongezond.
Wat Remi zei over de craving met coke herken ik altijd heb ik het in dat soort situaties (in de kroeg, biertje extra) nooit zelf op zak en kan ik er niet aan toegeven.

Gisteren merkte ik het dus zelf dat ik het had + ik had het 'op zak' /kon er aan toegeven.

De relatie dat ik dat had vind ik persoonlijk nog wel een plus omdat je daar naar kan handelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 08:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De meeste gezondheidseffecten weet men ook niet. Natuurlijk wordt het gebouwd als een veiliger of beter alternatief, maar bijeffecten en langetermijnseffecten zijn bij veel designerdrugs niet bekend omdat er geen goed onderzoek naar is.

Dit omdat het al wordt aangeboden als researchchemical en niet als drug. Als dat laatste gebeurt belandt hij vaak heel snel op de opiumlijst (zag je met 4fmp ook).

Het wordt ook vaak gebouwd als legale namaak van iets, dan is de insteek mogelijk helemaal niet om het gezonder of cleaner te maken maar het effect te repliceren. Daarom kan je veel varianten als 'vuil' zien t.o.v. bijvoorbeeld sos wat een natuurlijk product is. Research chemicals blijven gewoon een risico en je bent je eigen proefkonijn. Als je bang bent voor langetermijneffecten, doe het dan niet.

Zo kan je bij 3m ook wel invullen door de effecten (wazig/verward) en de grote combo van setetonine en dopamine dat het wss niet goed voor je brein is, gezien pep en xtc je ook frituurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Kan ik dan zeggen: Juist om dat het meer zuiver is is/kan het schadelijker zijn?
Spoelen heeft dus ook geen zin gok ik.

Een bekend side effect, craving, zie je dus begrijpelijk als ongezond.
Wat Remi zei over de craving met coke herken ik altijd heb ik het in dat soort situaties (in de kroeg, biertje extra) nooit zelf op zak en kan ik er niet aan toegeven.

Gisteren merkte ik het dus zelf dat ik het had + ik had het 'op zak' /kon er aan toegeven.

De relatie dat ik dat had vind ik persoonlijk nog wel een plus omdat je daar naar kan handelen

De meeste onzuiverheden in pep bijvoorbeeld zijn niet zo'n probleem voor je gezondheid. Een paar mg inositol of caffeine gaat geen zoden aan de dijk zetten. Ik zou je eerder druk maken om de stof zelf.

Zo'n stof als Hexen weten we helemaal niks over, dus er valt niks zinnigs over te zeggen in de literatuur. Het is allemaal puur anekdotisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.npostart.nl/verdoofd/POMS_S_POWN_16318334
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
https://www.npostart.nl/verdoofd/POMS_S_POWN_16318334


Gisteren zitten kijken, mooi om onze Remi (aka Ronnie) te zien op 'T Landje in Amstersdam
Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic