Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je hebt naast 1p-LSD overigens nog een paar. Lang leve the war on drugs. 1cP-LSD, ALD-52, 1b-LSD.
https://psychedelicreview.com/study-fin ... gs-of-lsd/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks, amigo. Dan ben ik daar naar op zoek. Ik ga een bestelling plaatsen (en ik vermoed Indy ook wel. :cool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo afgelopen zaterdag mijn eerste LSD-ervaring gehad, evenals een kameraad van me. Super leuke avond/nacht gehad, maar had het wel heftiger en anders verwacht. We waren begonnen met 1 zegel gedoseerd op 200, waar we na een uur of 2 / 2,5 nog bij hebben gepakt (ik halve zegel a 100 erbij, kameraad hele zegel a 200).

Ik vond het qua effect alleen ontzettend veel op 2CB lijken, vinden andere mede-gebruikers dit niet? Hetzelfde effect qua kleuren, bewegingen en lacherigheid. Had wel echt een zwaar relax gevoel. Snachts hebben we beide nog 2 tabletten 2CB naar binnen gedouwd (uur of 4 na het bijpakken van de 2e dosis) xd dus was een mooie avond met veel gelach.

Tips met betrekking tot eten waren trouwens echt geweldig! Ik heb ontzettend genoten van vers fruit, pinda's, chocola en noem maar op. Niet normaal, zo ontzettend zacht en sterk van smaak :thumbsup: :thumbsup: kreeg er geen genoeg van. Verder gingen je gedachten wel van hot naar her en merkte ik dat we wat meer zaten te filosoferen.

Verder is het enerzijds misschien een klein beetje heftiger dan 2CB, maar een tripsitter (iemand zat er nuchter de eerste aantal uren bij) en het feit dat er zoveel wordt gewaarschuwd voor een bad trip, leken me persoonlijk wat overdreven :innocent:. Ik had persoonlijk veel meer hallucinaties of wazige zooi verwacht, misschien volgende keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het algemeen is het niet zo dat je zingen gaat zien die er niet zijn maar kun je een verandering in je waarneming verwachten.

Ik had wel zo'n beeld:
Afbeelding

Daarnaast kon ik muziek zien en kleuren horen, haha. Heel leip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik had wel zo'n beeld:
afbeelding

Daarnaast kon ik muziek zien en kleuren horen, haha. Heel leip.

Dit wil ik indd bereiken, maar dat was het bij mij de vorige keer dus echt bij lange na niet, zelfs niet met 2 2cb's erbij :x xd

Wie weet volgend weekend, dan gaan we er weer voor zitten :)
2 zegels in 1 keer heeft hopenlijk meer effect xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoger doseren is de key tot meer visuals. Ik gok dat je die visuals als hierboven wel rond de 200-300ug 1p-lsd moet zitten.

Een dissociatief (ketamine, of analoog) toevoegen wil ook een hoop doen voor visuals. Ik trip eigenlijk nooit meer zonder dat het gepaard gaat met een disso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had bovenstaande visuals met 125ug ALD-52 (LSD analoog). Individuele gevoeligheid zal wel meespelen. Overigens las ik dat ALD-52 mogelijk minder serotonine affiniteit heeft dan LSD en 1P-LSD. Herken ook niet dat relaxte gevoel wat sommige van jullie beschrijven als het om LSD gaat. Ik had juist een heel rusteloos gevoel, zo van: ik moet iets doen maar wat? Ook weinig euforie. Bij truffels en aanverwanten ervaar ik juist wel dat relaxte en euforische gevoel. Zou ALD-52 dan toch net wat anders zijn dan (1P-)LSD?

En iemand hier al ervaring met AL-LAD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik had bovenstaande visuals met 125ug ALD-52 (LSD analoog). Individuele gevoeligheid zal wel meespelen. Overigens las ik dat ALD-52 mogelijk minder serotonine affiniteit heeft dan LSD en 1P-LSD. Herken ook niet dat relaxte gevoel wat sommige van jullie beschrijven als het om LSD gaat. Ik had juist een heel rusteloos gevoel, zo van: ik moet iets doen maar wat? Ook weinig euforie. Bij truffels en aanverwanten ervaar ik juist wel dat relaxte en euforische gevoel. Zou ALD-52 dan toch net wat anders zijn dan (1P-)LSD?

En iemand hier al ervaring met AL-LAD?

VOlgens die studie zou het ook een pro-drug moeten zijn en is je ervaring waarschijnlijk te wijten aan ankedotisch/placebo ervaring. Maar who knows.

AL-LAD klinkt interesant maar erg duur. ETH-LAD was wel echt retengaaf, nog veel visueler dan LSD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb die 1p-LSD in ieder geval besteld. Ik ben benieuwd, zou vandaag of morgen al binnen moeten komen. Heb er stiekem wel zin in (en ik heb de komende weken toch tijd dus ik vermoed dat het binnen niet al te lange tijd wel geconsumeerd gaat worden). :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand hier al ervaring met 3-methoxyphencyclidine (3meo pcp) of 3-HO-PCP? :)
Lees er veel over op drugsforum
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is er niet zo te spreken over:
https://drugsforum.nl/threads/3ho-pcp-h ... pen.64752/

Deze dan weer wel:
https://drugsforum.nl/threads/3-meo-pcp ... eer.64389/

Ik zag dat het op de website van de Plezierige Capsules te vinden is. Als ik die doseringen zie en wat je krijgt op de website (halve gram, 25 euro) dan kun je met 1 bestelling wel even vooruit.
Mij trekt het niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Is er eigenlijk een RC (snuifbaar) die lijkt op pep of sos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard is die vraag al gesteld:
https://www.vice.com/nl/article/9kmekv/ ... or-cocaine

Ik vind op wat online aanbieders wel wat van zulke stofjes maar ben er zelf niet bekend mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Uiteraard is die vraag al gesteld:
https://www.vice.com/nl/article/9kmekv/ ... or-cocaine

Ik vind op wat online aanbieders wel wat van zulke stofjes maar ben er zelf niet bekend mee.


Thnx, zal het zo eens lezen :)

Hadden het er gisteren over met vriendelijke namelijk, voor zo'n beetje alles is wel een RC maar hier hoor je eigenlijk niemand over, vandaar de vraag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Iemand hier al ervaring met 3-methoxyphencyclidine (3meo pcp) of 3-HO-PCP? :)
Lees er veel over op drugsforum

3-MeO-PCP redelijk wat ervaring mee, toevallig ook net 3-MeO-PCE binnen gekregen. Grappig stofje, alleen erg potent. 10 miligram voel je al aardig hangen en duurt ook best lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
mitch0162 schreef:
Iemand hier al ervaring met 3-methoxyphencyclidine (3meo pcp) of 3-HO-PCP? :)
Lees er veel over op drugsforum

3-MeO-PCP redelijk wat ervaring mee, toevallig ook net 3-MeO-PCE binnen gekregen. Grappig stofje, alleen erg potent. 10 miligram voel je al aardig hangen en duurt ook best lang.


Waarmee zou je het vergelijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Uiteraard is die vraag al gesteld:
https://www.vice.com/nl/article/9kmekv/ ... or-cocaine

Ik vind op wat online aanbieders wel wat van zulke stofjes maar ben er zelf niet bekend mee.


6 euro per gram voor Hexen (uit het artikel) bij mijn RC vendor, dat is nogal een verschil met sos
Geloof vast dat de werking gelijkwaardig is maar nooit dat het, zoals sos, niet prikt bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 6 euro kun je wel eens een poging wagen, toch. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een echt goeie sos vervanger is er niet echt. Beste wat in de buurt gaat komen is 3-MMC, NEP of hexen.

3-FA is vrij gelijk aan pep en zijn veel over te spreken, alleen brandt een FA erg in de neus. 2-FA kan ook, maar is weer iets minder hard.
http://drugsforum.info/research-chemica ... t3931.html
mitch0162 schreef:
Hoxyz schreef:
mitch0162 schreef:
Iemand hier al ervaring met 3-methoxyphencyclidine (3meo pcp) of 3-HO-PCP? :)
Lees er veel over op drugsforum

3-MeO-PCP redelijk wat ervaring mee, toevallig ook net 3-MeO-PCE binnen gekregen. Grappig stofje, alleen erg potent. 10 miligram voel je al aardig hangen en duurt ook best lang.


Waarmee zou je het vergelijken?

Het zit in de categorie dissociatieven dus ketamine. Maar het voelt best anders aan dan ketamine. Moeilijk uit te leggen want het effect van ketamine kan je waarschijnlijk ook niet uitleggen. :p Als je het leuk vindt om lang vaag te zijn is het een prima stofje, ook redelijk stimulerend (in hoeverre dat kan voor een dissociatief).

Het is in ieder geval serieuzer spul van ketamine waar je zomaar even een puntje van neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Voor 6 euro kun je wel eens een poging wagen, toch. ;)


Besteld (Hexen) en morgen in huis, ben benieuwd.
Zal hier een mening plaatsten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 08:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ben benieuwd!

Ik lees ook mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Sarabande schreef:
Ben benieuwd!

Ik lees ook mee :D


Ik ook, is het met zo'n drug niet dat er weinig tot geen info is over de bijwerkingen je bent je eigen proefkonijn idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://erowid.org/experiences/subs/exp_NEthylhexedrone.shtml

https://www.reddit.com/r/researchchemicals/search?q=hexen&restrict_sr=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Ik ook, is het met zo'n drug niet dat er weinig tot geen info is over de bijwerkingen je bent je eigen proefkonijn idee?


Dat klopt, RC's zijn ''nieuw'' en dus zijn de gevolgen over 10 jaar bijvoorbeeld niet bekend

Echter denk ik op deze manier (heb ook 4-FMP poeder en 6-APB geprobeerd de afgelopen 2 jaar via deze vendor bijvoorbeeld): De gevolgen van MDMA zijn over het algemeen wel bekend, echter wat je binnen krijgt van een xtc qua reststoffen niet.
Vorige  1 ... 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic