Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Achja ik had zelf ook beter moeten weten, en gelukkig begon de after op tijd. Dus ik was in ieder geval niet zo opgefokt toen ik naar bed ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoxy, maat. Lang geleden.

Ik heb zelf eigenlijk altijd wel een goede mindset. Nog nooit bad gegaan. Hebben jullie daar wel ervaringen mee?

Twee keer ja.

Een keer met een gestoord hoge dosering DPT nasaal en daarbij DMT gerookt. Een uur lang tanden en rare ogen in m'n beeld, die net als in horor movies als jumpscares voor me kwamen met als gevolg dat ik dus om de 5 seconden me helemaal de pleuris schrok en angstig werd.

En een keer met 25E-NBOH, op een ander forum dit erover geschreven.

Citaat:
25e-NBOH poeder kunnen vinden en een neusspray gefabriceerd. Al lang geen psychedelica meer gebruikt maar ietwat sceptisch al omdat de NBOMe broertjes er om bekend staan nogal wat doden op zich te hebben door OD oa aan vasoconstrictie en vasodilatatie, maar goed. Opgewerkt tot 5x200ug wat zich zou vertalen naar een alleen visueel stevig tripje.

In werkelijkheid wordt het een complete ego-dood ervaring en zowel open eye en closed eye visuals die me bekend zijn van DMT. Tof, tot ik mezelf wijs begin te maken dat m'n bloeddruk zo hoog is dat ik letterlijk uit m'n poriën begin te bloeden. Ben aardig lean aan het worden maar had op dit moment het idee dat ik letterlijk elke ader in m'n lichaam kon zien. Ik was alleen en weinig zin om m'n ouders te storen met m'n gezeur dat er bloed uit m'n poriën stroomt. Matties en gf gebeld maar die sliepen al. Dus maar onder de douch gaan staan om te checken of ik niet echt bloed. Constant rivieren van bloed van me af zien glijden, af en toe een handdoek pakken om te checken of het nou echt bloed is of visuals maar ik kon het echt niet opmaken. Ondertussen maar 1mg Etizolam genomen om te kalmeren. Zou vast helpen indien ik niet dood ga aan vasodilatatie. Verder douchen om het "bloed' van me af te spoelen. Ineens hoor ik ambulances, vult de straat zich met een stuk of vijf ambulances, brandweer en ME. Great fucking timing om een lijk letterlijk recht voor m'n huis te vinden. Ik dacht dat ze voor mij kwamen lol.

Einde van de dag al moker hard trippend bij de buren en ouders gestaan en gelukkig geen medic bij mij geweest.


Door psychedelica doodsangsten uitstaan wens je je ergste vijand nog niet aan, het valt echt niet bevatten en wordt onderschat.

Daarnaast nog wel een aantal angstige momenten gehad dat ik bijvorobeeld tijdens het roken van DMT dacht dat ik m'n kamer in de fik had gezet, maar daar had ik mezelf na een minuut wel weer onder controle. Bij bovenstaandfe 2 keren niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Vervolgens bij de after werd mij een goedgevulde sleutelpunt onder de neus gehouden, en meegedeeld dat het keta was.


Ik ken een forumlid die het tegenovergestelde heeft meegemaakt. Keta ipv speed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Uberhout schreef:
Vervolgens bij de after werd mij een goedgevulde sleutelpunt onder de neus gehouden, en meegedeeld dat het keta was.


Ik ken een forumlid die het tegenovergestelde heeft meegemaakt. Keta ipv speed xd


Whaha, toevallig ken ik ook een forumlid die dat heeft meegemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

We zijn ook één grote familie hier hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 09:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen ervaring met zowel 3mmc nasaal als oraal? Tot op heden alleen nog nasaal gedaan, maar dit brandt zo enorm en heb hierdoor echt last van mn neus de dagen erna. Lees op verschillende forums dat in een capsule voordelen geeft, alleen het effect wat minder is.

Dus, iemand die beide heeft gedaan en wat over de dosering, inwerktijd etc kan vertellen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 09:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het tot nu toe alleen maar oraal gedaan in een capsule. Inwerktijd is meestal een halfuurtje. De echte piek duurt bij mij ongeveer 2 tot 3 uur, met nog een uur of 2 na-effecten. Ik neem meestal elke 3 uur een capsule van 125 mg (is ongeveer 2x mijn lichaamsgewicht, weet niet of dit met 3mmc uitmaakt). Moet wel zeggen dat het soms anders kan vallen. Heb op de Decibel zondag bijvoorbeeld de hele dag genoeg energie gehad van een capsule van 125 mg. Dag ervoor had ik volgens mij 3 capsules met die hoeveelheid op.

Vind zelf met 3mmc dat less = more. Juist dat subtiele is waarom ik 3mmc heel chill vind: je hebt de energie van pep, het blije van mdma en het onoverwinnelijke van coke. Maar al die effecten voelen natuurlijk minder heftig dan als je elk middel afzonderlijk zou nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Wat is het rustig hier, stoptober is pas over 6 dagen..


Het is helaas niet dat er wekelijks een feest op de agenda staat waar we ons lekker kunnen uitleven...
Binnenkort wel weer eens trippen. Is al wel een aantal maanden geleden en heb er wel weer zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Heb het tot nu toe alleen maar oraal gedaan in een capsule. Inwerktijd is meestal een halfuurtje. De echte piek duurt bij mij ongeveer 2 tot 3 uur, met nog een uur of 2 na-effecten. Ik neem meestal elke 3 uur een capsule van 125 mg (is ongeveer 2x mijn lichaamsgewicht, weet niet of dit met 3mmc uitmaakt). Moet wel zeggen dat het soms anders kan vallen. Heb op de Decibel zondag bijvoorbeeld de hele dag genoeg energie gehad van een capsule van 125 mg. Dag ervoor had ik volgens mij 3 capsules met die hoeveelheid op.

Vind zelf met 3mmc dat less = more. Juist dat subtiele is waarom ik 3mmc heel chill vind: je hebt de energie van pep, het blije van mdma en het onoverwinnelijke van coke. Maar al die effecten voelen natuurlijk minder heftig dan als je elk middel afzonderlijk zou nemen.


Als ik het gebruik doe ik het nasaal en is inderdaad een naar gevoel! Maar verschilt ook per keer heb ik het idee! Heb zelf nog nooit een bommetje gedaan of gemaakt! Iemand daar tips, tricks voor? Het afwegen doen jullie dan met een micro weegschaaltje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij een bommetje heb ik meer het idee dat het op de achtergrond aanwezig is, wat ik zelf wel prettig vind. Wanneer ik een bommetje nam, was dat er vaak eentje van 120mg tot 140mg. Dit deed ik dan met een micro weegschaaltje en een vloeitje. Ik heb ze ook wel is in een capsule gedaan, dat is handiger voor feesten. Bij nassaal heb je sneller effect en is het gevoel iets heftiger, maar is het gevoel ook sneller uitgewerkt (waardoor je sneller moet bijnemen). Cravings bij 3-MMC zijn vaak wel heftig, dus dat is wel iets om op te letten. Dit is overigens met een bommetje niet/nauwelijks zo het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Keta ipv speed xd

amaiiiiiiiiiiiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb die 1p-LSD via Homechemistry bestelt (in pil vorm). Iemand hier ervaringen mee en heeft iemand tips voor een zorgeloze trip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trip-tips staan alle pagina's hiervoor wel, haha. Zou jij toch moeten weten, matsko. :list:
Verder ken ik de stof niet. Ik vond dit wel leuk om te lezen:
https://www.changingperspective.info/tr ... ripreport/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 12:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik heb die 1p-LSD via Homechemistry bestelt (in pil vorm). Iemand hier ervaringen mee en heeft iemand tips voor een zorgeloze trip?


Remco even vragen, die weet het wel meende ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remco present. 100 tot 150ug maximaal. 150ug kan al redelijk intens uitpakken. Al ken ik ook wel lui die dan weer amper visuals rond die doseringen hadden. Ik heb tweemaal 1p gebruikt waarvan de eerste keer 150ug op Soenda festival en toen heb ik flink wat begeleiding nodig gehad om door het publiek te komen.

De tweede keer was 100ug op ASOT icm met 6-APB en dat was echt magisch. Goeie euforie, color enhancment en alles leek alsof het in 120fps ging. Euforie bij psychedelica is echt van een andere aard dan stims ala MDMA, honderd keer beter.

Vooral lekker genieten, goed in je vel zitten, je mobiel weglaten tijdens de trip en zorgen dat je eten, drinken en muziek gereed hebt. Je wilt niet altrippend nog even door de corona madness in de appie lopen, want dat vond ik nogal verwarrend op een LSD analoog lol, maakte me snel weg zonder te kopen wat ik wou. Al die horror verhalen die je voreger wel eens hoorde zijn zwaar overdreven. Ja LSD kan relatief heftig uitpakken maar het ligt hem vooral aan de dosering. Ik heb veel heftigere trips meegemaakt op 2C-B dan LSD. Duratie is dan uiteraard wel een stuk langer maar na een uur of zes is het beste er wel vanaf. Nastimulatie kan wel erg lang zijn, de visuals waren vaak pas 100% weg zodra ik ging slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal loop ik niet zo warm voor zulke (research chemicals) vervangers voor de 'echte' stof. Is deze aan te raden? De verkrijgbaarheid is in ieder geval vele malen gemakkelijker, als ik zo even Google.
Remco, jij als ervaringsdeskundige. Ervaar jij nog verschil tussen LSD en 1p-LSD? En zou je dit als goede vervanger zien, mocht je nu even niet aan LSD kunnen komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Remco present. 100 tot 150ug maximaal. 150ug kan al redelijk intens uitpakken. Al ken ik ook wel lui die dan weer amper visuals rond die doseringen hadden. Ik heb tweemaal 1p gebruikt waarvan de eerste keer 150ug op Soenda festival en toen heb ik flink wat begeleiding nodig gehad om door het publiek te komen.

De tweede keer was 100ug op ASOT icm met 6-APB en dat was echt magisch. Goeie euforie, color enhancment en alles leek alsof het in 120fps ging. Euforie bij psychedelica is echt van een andere aard dan stims ala MDMA, honderd keer beter.

Vooral lekker genieten, goed in je vel zitten, je mobiel weglaten tijdens de trip en zorgen dat je eten, drinken en muziek gereed hebt. Je wilt niet altrippend nog even door de corona madness in de appie lopen, want dat vond ik nogal verwarrend op een LSD analoog lol, maakte me snel weg zonder te kopen wat ik wou. Al die horror verhalen die je voreger wel eens hoorde zijn zwaar overdreven. Ja LSD kan relatief heftig uitpakken maar het ligt hem vooral aan de dosering. Ik heb veel heftigere trips meegemaakt op 2C-B dan LSD. Duratie is dan uiteraard wel een stuk langer maar na een uur of zes is het beste er wel vanaf. Nastimulatie kan wel erg lang zijn, de visuals waren vaak pas 100% weg zodra ik ging slapen.


Nice! Ik heb die 150ug pellets daarvan dus dat gaat prima denk ik. Ik las in dat trip report van Remi dat die gozer 2x 150ug in een keer had genomen... Dat lijkt me echt tering heftig. Dus ben blij dat ik jou report nog heb, zodat ik niet ineens mijzelf een psychose in help haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Nice! Ik heb die 150ug pellets daarvan dus dat gaat prima denk ik. Ik las in dat trip report van Remi dat die gozer 2x 150ug in een keer had genomen... Dat lijkt me echt tering heftig. Dus ben blij dat ik jou report nog heb, zodat ik niet ineens mijzelf een psychose in help haha.


Niet de eerste keer dat je onbedoeld een dubbele dosis pakt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Je wilt niet altrippend nog even door de corona madness in de appie lopen, want dat vond ik nogal verwarrend op een LSD analoog lol


Been there, done that :lol: Afgelopen LSD trip verplaatst van het bos naar huis. Lekker op je piek door de stad fietsen en langs de appie gaan om nog extra eten en drinken. Dit doe ik liever nooit meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook eens tijdens een paddotrip in de Lidl gelopen om ijsjes te kopen. Onderweg naar de winkel groeiden er spontaan bomen uit de stoep omhoog. Was ook wel even een uitdaging, toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2020 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Heb ook eens tijdens een paddotrip in de Lidl gelopen om ijsjes te kopen. Onderweg naar de winkel groeiden er spontaan bomen uit de stoep omhoog. Was ook wel even een uitdaging, toen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remco, jij als ervaringsdeskundige. Ervaar jij nog verschil tussen LSD en 1p-LSD? En zou je dit als goede vervanger zien, mocht je nu even niet aan LSD kunnen komen?


Bumpje. En Job, heb jij ze al geprobeerd? Wil wel graag weten of het een goede vervanger is. Zo ja, dan ben ik op (korte) termijn ook wel benieuwd om ze te testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leest mee, ook wel benieuwd naar..
Hebben nog een paar zegels liggen, die gaan er 24 okt aan geloven.. i.v.m. de verkrijgbaarheid wel benieuwd of het wat is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Meestal loop ik niet zo warm voor zulke (research chemicals) vervangers voor de 'echte' stof. Is deze aan te raden? De verkrijgbaarheid is in ieder geval vele malen gemakkelijker, als ik zo even Google.
Remco, jij als ervaringsdeskundige. Ervaar jij nog verschil tussen LSD en 1p-LSD? En zou je dit als goede vervanger zien, mocht je nu even niet aan LSD kunnen komen?

Er is geen verschil. Er is letterlijk geen een denkbare reden om regulire LSD boven 1p te kiezen. Dealers praten ALTIJD onzin als het over doseringen gaat. Ze zullen altijd zeggen dat je pil of zegel hoger gedoseert is. Een gemiddelde blotter LSD bevat iets van 70ug terwijl zij soms 250ug claimen. In de Hardtraxx groepsapp zit iemand die zei z'n eerste trip 1000 of 1400ug heeft gehad, ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat het nog niet eens de helft was. Want alles boven de 3/400ug is echt een dag lang goed onder invloed zijn zonder enig ego.

1p -LSD wordt accuraat geodseerd. In de theorie is het iets minder potent dan reguliere LSD doordat het een propionyl (1p) groep extra bevat. Voor 100ug LSD ga je zo'n 110ug 1p-LSD moeten consumeren maar dat is mierenneukerij, dus ik zie het gewoon als 1:1. De propionyl groep valt letterlijk van het de structuur af wanneer het in contact komt met je maag en er blijft LSD over. Zijn laatst nog een paar studies gepubliceerd die dit hebben bevestigd.

tldr; ga voor 1p lsd zodat je weet dat je dosering klopt. Kost per blotter misschien iets meer dan straat LSD maar je bent in ieder geval zeker van je zaak. En kan het uiteraard lekker online bestellen ipv afpsreken met een obscure dealer die je 100% probeert te naaien of geen verstand van zaken heeft.

Maar goed, als je straat LSD hebt mag je het van mij uiteraard gebruiken. :p Ik begin er in ieder geval niet aan omdat ik referentie materiaal wil hebben qua hoe een dosering valt.

Hekzitter schreef:
Nice! Ik heb die 150ug pellets daarvan dus dat gaat prima denk ik. Ik las in dat trip report van Remi dat die gozer 2x 150ug in een keer had genomen... Dat lijkt me echt tering heftig. Dus ben blij dat ik jou report nog heb, zodat ik niet ineens mijzelf een psychose in help haha.


150ug gaat prima zijn ja. Kan een stevig tripje worden maar zal nooit al te gek worden. Er gewoon blanco in gaan zonder iets te verwachten en je zal de tijd van je leven hebben.

Indy schreef:
Hoxyz schreef:
Je wilt niet altrippend nog even door de corona madness in de appie lopen, want dat vond ik nogal verwarrend op een LSD analoog lol


Been there, done that :lol: Afgelopen LSD trip verplaatst van het bos naar huis. Lekker op je piek door de stad fietsen en langs de appie gaan om nog extra eten en drinken. Dit doe ik liever nooit meer :lol:

Haha ja lijpe shit is dat. Ik ben toen een goed uur in Groningen verdwaald geweest omdat m'n maps niet meer werkte en ik de straten niet herkende.
Vorige  1 ... 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic