Achja ik had zelf ook beter moeten weten, en gelukkig begon de after op tijd. Dus ik was in ieder geval niet zo opgefokt toen ik naar bed ging.
Twee keer ja.Remi wrote:Hoxy, maat. Lang geleden.
Ik heb zelf eigenlijk altijd wel een goede mindset. Nog nooit bad gegaan. Hebben jullie daar wel ervaringen mee?
Een keer met een gestoord hoge dosering DPT nasaal en daarbij DMT gerookt. Een uur lang tanden en rare ogen in m'n beeld, die net als in horor movies als jumpscares voor me kwamen met als gevolg dat ik dus om de 5 seconden me helemaal de pleuris schrok en angstig werd.
En een keer met 25E-NBOH, op een ander forum dit erover geschreven.
Door psychedelica doodsangsten uitstaan wens je je ergste vijand nog niet aan, het valt echt niet bevatten en wordt onderschat.25e-NBOH poeder kunnen vinden en een neusspray gefabriceerd. Al lang geen psychedelica meer gebruikt maar ietwat sceptisch al omdat de NBOMe broertjes er om bekend staan nogal wat doden op zich te hebben door OD oa aan vasoconstrictie en vasodilatatie, maar goed. Opgewerkt tot 5x200ug wat zich zou vertalen naar een alleen visueel stevig tripje.
In werkelijkheid wordt het een complete ego-dood ervaring en zowel open eye en closed eye visuals die me bekend zijn van DMT. Tof, tot ik mezelf wijs begin te maken dat m'n bloeddruk zo hoog is dat ik letterlijk uit m'n poriën begin te bloeden. Ben aardig lean aan het worden maar had op dit moment het idee dat ik letterlijk elke ader in m'n lichaam kon zien. Ik was alleen en weinig zin om m'n ouders te storen met m'n gezeur dat er bloed uit m'n poriën stroomt. Matties en gf gebeld maar die sliepen al. Dus maar onder de douch gaan staan om te checken of ik niet echt bloed. Constant rivieren van bloed van me af zien glijden, af en toe een handdoek pakken om te checken of het nou echt bloed is of visuals maar ik kon het echt niet opmaken. Ondertussen maar 1mg Etizolam genomen om te kalmeren. Zou vast helpen indien ik niet dood ga aan vasodilatatie. Verder douchen om het "bloed' van me af te spoelen. Ineens hoor ik ambulances, vult de straat zich met een stuk of vijf ambulances, brandweer en ME. Great fucking timing om een lijk letterlijk recht voor m'n huis te vinden. Ik dacht dat ze voor mij kwamen lol.
Einde van de dag al moker hard trippend bij de buren en ouders gestaan en gelukkig geen medic bij mij geweest.
Daarnaast nog wel een aantal angstige momenten gehad dat ik bijvorobeeld tijdens het roken van DMT dacht dat ik m'n kamer in de fik had gezet, maar daar had ik mezelf na een minuut wel weer onder controle. Bij bovenstaandfe 2 keren niet.