Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 15:51 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Bij mij werkten Fractal filmpjes echt heel goed met op de achtergrond wat spacey Techno. Lachgas erbij gebruiken is ook wel een aanrader! :P


Die bedoelde ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Op zich wel bruikbare tips. Heb Natte Hond afgelopen weekend ook wat tips gegeven die er wel op aansluiten. Ik vind het zelf wel prettig om in het licht te trippen, eventueel tegen schemering. Dus eind van de middag, bij mooi weer lekker naar buiten en genieten van de natuur en het licht. Donkere ruimtes vind ik zelf minder, heb ik ervaren.

Klopt! Prima vermaakt afgelopen weekend :D ! Uitgebreid verslag komt nog, nu wat weinig tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag dus voor het eerst LSD gedaan. Heb het er al 2,5/3 jaar over met een vriend dat we dit al eens willen proberen! Beide hebben we al veel ervaring met 2cb, en in mindere maten met truffels, dus LSD was een volgende stap. Waarom we er zo lang mee gewacht hebben vraag ik me eigenlijk nog steeds af.. Denk de wilde verhalen over vermoeidheid, en dat het zo lang duurt? én dat het voor ons iets moeilijker is om aan te komen dan aan 2cb xd
Maargoed.. zaterdag overdag met degene waarmee ik het genomen heb optijd bij elkaar gekomen om samen wat te eten (rond 2 uur smiddags), om vervolgens samen de tijd te doden tot tot 6 uur, dan komen er nog 2 vrienden die erbij wilde zijn, en wat ons ook wel verstandig leek de eerste keer..
Rond 6 uur het spul er maar bij gepakt en ieder 1 zegel gepakt en rustig laten wegsmelten onder de tong. Hoewel we niet meer bang/gespannen zijn bij het gebruik van psychedelische drugs, kreeg ik toch wel even klamme handjes bij inname.. toch spannend een nieuwe drug ofzo :D
We hebben van een uurtje of 6 tot 8 buiten gezeten in mijn tuin, niet gaan lopen of de bossen in ofzo.. omdat we niet wisten hoe onze kop eruit zou gaan zien met het spul op.
Na een uurtje begon het langzaam op te komen, en na 2,5 uur besloten we beide nog een halve zegel erbij te pakken omdat we er iets meer van verwacht hadden. Na een uurtje of 4 na inname zaten we er lekker in, en waren de visuals leuk! wat ik vooral echt heel chill vond was mijn gemoedstoestand.. Ik voelde me helemaal relaxed en chill. Als ik het vergelijk met bijv. 2cb dan ben ik veel drukker en praat en lach ik me scheef, maar met de LSD ben ik helemaal relaxed en geniet ik meer had ik het idee :D
Een uurtje of 6 na inname en veel gediscussieerd wat er nu anders kwa visuals dan bij 2cb besloten om er maar 2cb bij te gooien, wat een belevenis is dat zeg, heerlijk, en meteen de bekende 2cb lach op mijn gezicht!
Weer een uurtje of 2 later er weer 2 2cb's bij gedaan en de kermis was compleet, wat vet zeg! De avond 10 uur na inname afgesloten met nog wat puntjes ket, en mijn avond was compleet! xd

Wat een gaaf spul zeg! Wel hadden we er beide meer van verwacht, misschien omdat we er zolang naartoe geleefd hebben at het wat tegenviel, of te hoge verwachtingen? We hebben de volgende trip in ieder geval al gepland staan voor eind oktober, dan beginnen we meteen met 2 stuks p.p. (van hetzelfde vel zegels ;) ) Benieuwd hoe dat gaat zijn! :woot:
Terugkomend op het lopen of even het bos opzoeken, dat willen we dan wel gaan doen, behalve wat verwijde pupillen viel er aan onze kop niet echt iets te zien. Dus gewoon met daglicht even lopen, dan zal het allemaal wel goedkomen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

- 1,5 zegel LSD
- 3 tabletten 2cb
- punten ket

Gast wtf, letterlijk een maand geleden bespraken we hier dat je ging stoppen voorlopig om je na 4 pillen xtc op een after niks voelt en nu dit

Hoe zacht is jouw ruggengraat joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
- 1,5 zegel LSD
- 3 tabletten 2cb
- punten ket

Gast wtf, letterlijk een maand geleden bespraken we hier dat je ging stoppen voorlopig om je na 4 pillen xtc op een after niks voelt en nu dit

Hoe zacht is jouw ruggengraat joh xd

Klopt, dat doe ik ook.. XTC zal ik pas ergens volgend jaar in juni weer doen..
Psychedelische drugs en bijv. XTC is voor mij wel een heel verschil.. hier heb ik lichamelijk niet onder te lijden en heb ik in de dag/dagen erna geen last van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Oke daar kan ik inkomen maar de enorme hoeveelheid man :huh:

Tuurlijk eigen keuze maar wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 12:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

2cb werkt ook op je serotonine. Dat je het niet voelt betekent niet dat het goed voor je is. LSD daargelaten, daar zitten inderdaad geen lichamelijke dingen aan vast. Maar daarnaast nog 3x 2cb kan wel echt een optater voor je brein zijn, terwijl je het niet voelt. 2cb is namelijk niet gewoon een pilversie van LSD. Aan 1,5 zegel had je in essentie al genoeg moeten hebben.

Ondanks dat je er niks van voelt, raad ik je toch aan om gewoon normale hoeveelheden te nemen of in ieder geval je hoeveelheden gaandeweg te verkleinen door dit soort dingen gewoon minder vaak te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb met LSD ook heel erg het gevoel totaal ontspannen te zijn. "Wie doet me wat?" is een uitspraak die ik vaak gedaan heb in die trips, haha. Volkomen relaxed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
2cb werkt ook op je serotonine. Dat je het niet voelt betekent niet dat het goed voor je is. LSD daargelaten, daar zitten inderdaad geen lichamelijke dingen aan vast. Maar daarnaast nog 3x 2cb kan wel echt een optater voor je brein zijn, terwijl je het niet voelt. 2cb is namelijk niet gewoon een pilversie van LSD. Aan 1,5 zegel had je in essentie al genoeg moeten hebben.

Ondanks dat je er niks van voelt, raad ik je toch aan om gewoon normale hoeveelheden te nemen of in ieder geval je hoeveelheden gaandeweg te verkleinen door dit soort dingen gewoon minder vaak te doen.


Is het niet zo dat 2cb zich aan je serotonine receptoren 'vast klampt' en het, in tegenstelling tot XTC, niet 'verbruikt'? Op die manier lijkt het mij dat het veel minder schadelijk is voor je koppie dan XTC.

Voor wat betreft de hoeveelheden: gevoeligheid voor psychadelica verschilt ook per persoon. Waar de ene persoon van een halve 2cb pil al op zijn kop staat, heeft een ander er minimaal 2 nodig om iets te merken (inclusief ik zelf, ook al had ik 0 ervaring met tripmiddelen en dus ook geen tolerantie opgebouwd). Als je er dan later nog een bij neemt, zit je natuurlijk al snel op 3 stuks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Is het niet zo dat 2cb zich aan je serotonine receptoren 'vast klampt' en het, in tegenstelling tot XTC, niet 'verbruikt'? Op die manier lijkt het mij dat het veel minder schadelijk is voor je koppie dan XTC

Dit meen ik inderdaad ook, het is zeker vermoeiend voor je hersenen al die prikkels, maar de dag erna op vermoeidheid na nergens last van..

Om weer WTF reacties te voorkomen zal ik het hierbij maar laten kwa hoeveelheden 2cb.. maar die 3 van afgelopen weekend vallen in mijn geval in ieder geval reuze mee.. ongeacht wat er nog meer gebruikt is.. :whistle:

Remi schreef:
Ik heb met LSD ook heel erg het gevoel totaal ontspannen te zijn. "Wie doet me wat?" is een uitspraak die ik vaak gedaan heb in die trips, haha. Volkomen relaxed.

Dit indd! :cool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 14:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het punt is meer dat je heel veel naar binnen gooit om wat te voelen. Het is niet alsof je lichaam dan opeens ook beter tegen die stoffen kan waardoor je niet zo snel iets voelt. Als je meer naar binnen gooit krijgt je lichaam juist meer te verduren, ookal voel je het niet.

Doe er mee wat je wilt, maar dit komt op een punt in je leven wel weer terug waarschijnlijk. Ik zou of beter spul halen of dosissen langzamerhand verlagen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2020 03:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Binnenkort LSD voor het eerst, iemand tips, tricks, do's en dont's?
Even ter vergelijk; ik en een kameraad pakken normaal 2 tot 3 stevige 2cb's (dan komt er wel mooi vuurwerk vanaf zo te zeggen xd )

1p-LSD (gewoon te koop bij researchchemical sites) halen en geen reguliere straat LSD aangezien je geen flauw benul hebt hoe straat LSD gedoseerd is (99% dat je dealer liegt als hij ook maar iets boven de 100ug claimt).

100ug of 150ug, of daar tussenin is een prima dosis. Ik heb wel eens 150ug op Soenda festival gedaan wat in die drukte iets te chaotisch was, maar voor thuis prima. Oja en lachgas, een hele boel. Psychedelica + lachgas is als 1 + 1 = 4. En vooral niet vergeten af en toe van het spektakel met ogen dicht te genieten. Hele nieuwe werelden die daar soms verschijnen.
Broken Balance schreef:
2cb werkt ook op je serotonine. Dat je het niet voelt betekent niet dat het goed voor je is. LSD daargelaten, daar zitten inderdaad geen lichamelijke dingen aan vast. Maar daarnaast nog 3x 2cb kan wel echt een optater voor je brein zijn, terwijl je het niet voelt. 2cb is namelijk niet gewoon een pilversie van LSD. Aan 1,5 zegel had je in essentie al genoeg moeten hebben.

Ondanks dat je er niks van voelt, raad ik je toch aan om gewoon normale hoeveelheden te nemen of in ieder geval je hoeveelheden gaandeweg te verkleinen door dit soort dingen gewoon minder vaak te doen.

Alle psychedelica werkt op je serotonine. Er zit echter een verschil in de werking. Afgifte (MDMA) en nabootsen(psychedelica). De drie maanden regel is dan ook niet van toepassing, omdat zij serotonine niet releasen maar nabootsen.

Edit: ik zie dat Remy dit al zei.

Af en toe psychedelica, ook in combinaties of hogere doseringen is health wise niet zoveel mis mee. HPPD is wel echt een ding tho. Permanente visuals, fractals met ogen dicht. En uiteraard je mindset die goed aangetast kan worden als je een keer bad gaat, wat ik echt niemand toewens. Niks ergens dan een heftige badtrip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2020 03:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2020 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxy, maat. Lang geleden.

Ik heb zelf eigenlijk altijd wel een goede mindset. Nog nooit bad gegaan. Hebben jullie daar wel ervaringen mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2020 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoxy, maat. Lang geleden.

Ik heb zelf eigenlijk altijd wel een goede mindset. Nog nooit bad gegaan. Hebben jullie daar wel ervaringen mee?


Ja, 10 jaar geleden bad gegaan van paddo's. Deed alles wat ik niet moest doen volgens de richtlijnen.
- Niet met goed vrienden
- Gewoon ergens buiten en rijden op scooters
- Geen weegschaaltje
- bijvreten want werkt niet
- Geen tripsitter
Wilde zelfmoord plegen, zover bad was ik op dat moment. Daar wel jaren last van gehad. Leermomentje geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelf nog nooit een bad trip gehad maar afgelopen keer 2CB een vriend van mij wel gezien in een bad trip. Geen pretje en ook gewoon erg lastig om iemand eruit te halen. Veel suiker geven en geruststellen. Maar ook met deze hulp duurde het nog 2 uur voordat hij er weer een beetje uit kwam.
Vond de trip zelf leuk maar zou zelf niet meer zo snel naar de psychedelica grijpen na dit gezien te hebben.

Maar wat Kevin ook zegt had hij wel alles tegen, weinig slaap, veel alcohol, XTC vooraf en erg warm in het huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op een keer kotsen van wiet en xtc na, nog nooit een nare ervaring gehad van drugs eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wel, verhaal staat hier ergens tig pagina's terug. Wel compleet mn eigen schuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 08:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nooit een bad trip gehad.. wel een keertje een iets minder leuke ervaring gehad.. (achteraf kan ik er wel op lachen..)
We gingen met een aantal man naar GLOW in Eindhoven, en dan de route lopen met 2cb op.. al 2x eerder gedaan, mijn tolerantie was op dat moment redelijk hoog i.v.m. de laatste keer dat we gingen.. We hadden net nieuwe 2cb's gekregen die iets sterker waren als de laatste die ik had (bleek achteraf).

In de parkeergarage voordat we aan de route begonnen 3 van die dingen naar binnen gewerkt, maar dat bleek na anderhalf uur toch iets teveel van het goede.. kon me prima houden.. maar echt veel kreeg ik niet meer mee van de route.. xd Zag vooral steeds lichtflitsen (die er niet waren want het was donker..) in mijn ooghoeken waardoor ik niet verder dan een meter vooruit kon kijken.. ik voelde niet meer of ik op gras, houten vlonders of op een stoep liep..

De route wel redelijk goed kunnen uitlopen door dicht achter vrienden aan te blijven lopen.. maar zoveel zal ik in een stadscentrum waar het heel druk is niet snel meer nemen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Nooit een bad trip gehad.. wel een keertje een iets minder leuke ervaring gehad.. (achteraf kan ik er wel op lachen..)


Ik denk er komt iets naars aan, maar dit valt toch alles mee? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 22:41 
 
Hardtraxxer

Drie 2cb pillen in een keer naar binnen werken :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 23:11 
 
Hardtraxx Elite

Poh, volgende week weer een keertje acid droppen na een hele lange tijd zonder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is het rustig hier, stoptober is pas over 6 dagen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Heb mezelf voorgenomen om weer een periode wat rustiger aan te doen en dat gaat vooralsnog prima.

Paar weken terug bij een editie van Phoenix nog wel wat 3mmc en pep m'n neus in gewerkt, was wel leuk. Vervolgens bij de after werd mij een goedgevulde sleutelpunt onder de neus gehouden, en meegedeeld dat het keta was. Enkele seconden en een goede inhalatie later wist ik dat ik bedrogen was, en dat ik die nacht niet zou slapen... :x

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heb mezelf voorgenomen om weer een periode wat rustiger aan te doen en dat gaat vooralsnog prima.

Paar weken terug bij een editie van Phoenix nog wel wat 3mmc en pep m'n neus in gewerkt, was wel leuk. Vervolgens bij de after werd mij een goedgevulde sleutelpunt onder de neus gehouden, en meegedeeld dat het keta was. Enkele seconden en een goede inhalatie later wist ik dat ik bedrogen was, en dat ik die nacht niet zou slapen... :x

Afbeelding


Van je vrienden moet je het hebben >.< kutstreek
Vorige  1 ... 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic