Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Even nog wat over 3-MMC en 4-MMC, ik kan op dit moment aan beide komen maar er wordt mij aangeraden om 3-MMC te halen omdat dit minder schadelijk zou zijn dan 4-MMC. Is hier al meer bekend over dat iemand weet? :)

Lijkt me heel sterk. Echte meph is bijna niet meer te vinden. Oude meph is beter dan die miauw van nu. Schadelijker, geen flauw idee, het is allemaal zooi.

En die pillenaantallen hierboven, goeiedagschotel. 5,5 na een feest en dan Ff 2 hele tegelijk. Als ik zoiets doe dan mag je die Afrikaanse begrafenisondernemers boeken. Ergste wat ik had gedaan was een gram m en een pil of 3 op een defqonweekend toen snuiveh nog vies was. Daarna zeker 2 dagen last van brainzaps gehad wat echt super lachen was. Af en toe zon opflikker door je harses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
mitch0162 schreef:
Even nog wat over 3-MMC en 4-MMC, ik kan op dit moment aan beide komen maar er wordt mij aangeraden om 3-MMC te halen omdat dit minder schadelijk zou zijn dan 4-MMC. Is hier al meer bekend over dat iemand weet? :)

Lijkt me heel sterk. Echte meph is bijna niet meer te vinden. Oude meph is beter dan die miauw van nu. Schadelijker, geen flauw idee, het is allemaal zooi.

Hier kan ik me wel in vinden, alhoewel ik nog wel een voorraadje oude meph heb. :cool:

Broken Balance schreef:
Eerlijk gezegd, heb het een tijdje regelmatig gebruikt en heb altijd het gevoel dat het echt veel slechter voor je is dan het lijkt, zeker voor je brein omdat je er vaak enorm warrig van wordt. Na de tijd en je echt compleet hersendood als je er redelijk wat van gebruikt, en dat doe je want zeker met snuiven zit er geen rem op, hoe sterk je ook denkt dat je bent.

Ik heb na dit weekend echt nergens last van gehad. Niet heel veel gebruikt (+- 250mg) maar zaterdag op zondag wel kunnen slapen en de dagen erna ook geen kater of dip. Ik had denk ik meer last van 2 dagen achter elkaar zuipen dan van die dosering mephedrone. Misschien dat dát het zo gevaarlijk maakt. ;)
Het enige wat ik van het gebruik zonde vind is dat het redelijk op je serotonine werkt, althans zo lijkt 't.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Eerlijk gezegd, heb het een tijdje regelmatig gebruikt en heb altijd het gevoel dat het echt veel slechter voor je is dan het lijkt, zeker voor je brein omdat je er vaak enorm warrig van wordt. Na de tijd en je echt compleet hersendood als je er redelijk wat van gebruikt, en dat doe je want zeker met snuiven zit er geen rem op, hoe sterk je ook denkt dat je bent.

Ik heb na dit weekend echt nergens last van gehad. Niet heel veel gebruikt (+- 250mg) maar zaterdag op zondag wel kunnen slapen en de dagen erna ook geen kater of dip. Ik had denk ik meer last van 2 dagen achter elkaar zuipen dan van die dosering mephedrone. Misschien dat dát het zo gevaarlijk maakt. ;)
Het enige wat ik van het gebruik zonde vind is dat het redelijk op je serotonine werkt, althans zo lijkt 't.


Ik heb ook nooit een kater na 3-MMC, sterker nog, ik voel me de dag erna juist altijd topfit en super vrolijk. Maar ik neem het dan ook niet op regelmatige basis, hooguit een paar keer per jaar, en dan ook geen mega grote hoeveelheden (meestal tussen de 100 en 400 mg). Snuiven begin ik sowieso niet aan met dat spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik heb ook nooit een kater na 3-MMC, sterker nog, ik voel me de dag erna juist altijd topfit en super vrolijk.


Can confirm. Gewoon goed blijven eten en goeie nachtrust pakken. Dat word nogal eens vergeten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kater valt bij mij ook reuze mee idd, maar dat neemt niet weg dat het schadelijk(er) is (dan 4-MMC). Denk dat ik gewoon 4-MMC haal en wat meer betaal, gebruik het toch maar een paar keer per jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag voor het eerst goed 2CB gedaan (2 paarse Maybachs a 14mg). Wat een vaag spul is dat haha. In het begin heel euforisch en de slappe lach gehad, daarna werd het vaag en werden kleuren en lichten heel intens. Muziek speelde ook een grote rol om de trip te sturen.
Schilderijen kwamen tot 'leven', alle kleuren leken van het schilderij los te komen, ook was ik snel afgeleid als er ook maar iets met het licht gebeurde.
Vond het voor mijn gevoel erg lang duren, net of de tijd niet vooruit ging. Maar het was zeker leuk en voor herhaling vatbaar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja blijft mooi spul indd.. 2 weken geleden ook nog gedaan, heb vgm dezelfde als jou, alleen zijn die van mij oranje :P
Heb een groot canvas van Qlimax 2016 aan de muur hangen, kan daar echt lang naar zitten kijken en steeds zie ik meer dingen veranderen/bewegen, erg vet! Zolang het spul werkt kan ik mijn lach niet van mijn gezicht halen.. haha!
Verder gekleurde lampen (die eventueel van kleur blijven veranderen) achter een flinke kamerplant oid zetten is ook wel geinig, het effect op de muur of tegen het plafond kan ik mezelf ook scheel op staren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd gaat ook fucking langzaam met 2C-B, inderdaad. Ik draai altijd de klokken om en probeer niet op m'n telefoon te kijken zodat je geen besef hebt. Dan ben je voor je gevoel al daaaaagen onderweg terwijl je 2 uur bezig bent, love it.

Als je eenmaal weer op aarde bent dan moet ik ook echt weer even schakelen naar de gewone wereld. Zeker als je dan weer je appjes gaat zitten lezen enzovoorts. Dan heb je echt het gevoel dat je er dagen uit bent geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga binnenkort voor het eerst 2CB doen op een vriendenweekend. Nog tips qua hoeveelheid of andere tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Ga binnenkort voor het eerst 2CB doen op een vriendenweekend. Nog tips qua hoeveelheid of andere tips?

Even een paar pagina’s terug lezen, daar zijn best uitgebreid adviezen en tips gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie het ja, thanks! Verslag komt eind augustus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2020 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Verslag komt eind augustus :P


Na vorige week 5 dagen zuipen en afsluiten met coke helaas geen 2cb voor mij dit weekend. Sinds woensdag geveld door een flinke amandelontsteking. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde!

Verder is het hier wel redelijk rustig, en volgens mij bij de andere forumleden ook wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 17:33 
 
Hardtraxxer

na 4 jaar weer een joint gerookt , dat gaat ook wel lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 18:31 
 
Hardtraxx Elite

thunder schreef:
na 4 jaar weer een joint gerookt , dat gaat ook wel lekker :loving:


Eens in de zoveel tijd is dat wel lekker ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Binnenkort LSD voor het eerst, iemand tips, tricks, do's en dont's?
Even ter vergelijk; ik en een kameraad pakken normaal 2 tot 3 stevige 2cb's (dan komt er wel mooi vuurwerk vanaf zo te zeggen xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Binnenkort LSD voor het eerst, iemand tips, tricks, do's en dont's?
Even ter vergelijk; ik en een kameraad pakken normaal 2 tot 3 stevige 2cb's (dan komt er wel mooi vuurwerk vanaf zo te zeggen xd )


Zelfde setting creeeren zou ik zeggen, ligt er aan hoe vers je LSD is en zijn het druppels of zitten ze al op een zegel? Dat verschilt ook flink heb ik gemerkt

Naar buiten gaan vond ik zelf heel prettig alleen terug naar binnen niet xd Ik stapte mijn woonkamer weer in en viel bijna op de grond, alsof ik achteruit werd gezogen. Kwam door het verschil van een open wereld naar een gesloten ruimte met muren, naar dat ik zat ging het weer prima.

Het duurt vele malen langer dan 2cb (sommige zeggen 24 uur maar dat is onzin tenzij mensen bij nemen)

Ik zou het wel aan mensen laten weten die er niet bij zijn, just in case
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Binnenkort LSD voor het eerst, iemand tips, tricks, do's en dont's?
Even ter vergelijk; ik en een kameraad pakken normaal 2 tot 3 stevige 2cb's (dan komt er wel mooi vuurwerk vanaf zo te zeggen xd )


'mooi vuurwerk'. Da was godverdomme een hele endshow Mark. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Marks schreef:
Binnenkort LSD voor het eerst, iemand tips, tricks, do's en dont's?
Even ter vergelijk; ik en een kameraad pakken normaal 2 tot 3 stevige 2cb's (dan komt er wel mooi vuurwerk vanaf zo te zeggen xd )


'mooi vuurwerk'. Da was godverdomme een hele endshow Mark. :lol:


:whistle: :whistle: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Marks schreef:
Binnenkort LSD voor het eerst, iemand tips, tricks, do's en dont's?
Even ter vergelijk; ik en een kameraad pakken normaal 2 tot 3 stevige 2cb's (dan komt er wel mooi vuurwerk vanaf zo te zeggen xd )


Zelfde setting creeeren zou ik zeggen, ligt er aan hoe vers je LSD is en zijn het druppels of zitten ze al op een zegel? Dat verschilt ook flink heb ik gemerkt

Naar buiten gaan vond ik zelf heel prettig alleen terug naar binnen niet xd Ik stapte mijn woonkamer weer in en viel bijna op de grond, alsof ik achteruit werd gezogen. Kwam door het verschil van een open wereld naar een gesloten ruimte met muren, naar dat ik zat ging het weer prima.

Het duurt vele malen langer dan 2cb (sommige zeggen 24 uur maar dat is onzin tenzij mensen bij nemen)

Ik zou het wel aan mensen laten weten die er niet bij zijn, just in case


Op zich wel bruikbare tips. Heb Natte Hond afgelopen weekend ook wat tips gegeven die er wel op aansluiten. Ik vind het zelf wel prettig om in het licht te trippen, eventueel tegen schemering. Dus eind van de middag, bij mooi weer lekker naar buiten en genieten van de natuur en het licht. Donkere ruimtes vind ik zelf minder, heb ik ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Daarbij zou ik nog zorgen voor van die echte space muziek of van die trippende youtube filmpjes bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Daarbij zou ik nog zorgen voor van die echte space muziek of van die trippende youtube filmpjes bijv.


Eens, goede rustige Psytrance is echt een tip. TV vind ik zelf erg storend, klinkt raar maar vind het altijd iets mechanisch in een natuurlijke ''wereld'' als dat een beetje logisch klinkt xd

Als in: alles wat je ziet komt natuurlijk en echt, de tv en de beelden zijn gemaakt en nep :D

Qua muziek kan ik deze adviseren (zou de set starten vanaf minuut 5):
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij werkten Fractal filmpjes echt heel goed met op de achtergrond wat spacey Techno. Lachgas erbij gebruiken is ook wel een aanrader! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Bij mij werkten Fractal filmpjes echt heel goed met op de achtergrond wat spacey Techno. Lachgas erbij gebruiken is ook wel een aanrader! :P


Lachgas is inderdaad leuk, persoonlijk zou ik dat doen bij een 2 of 3e keer. De 1e keer genieten van de LSD zelf in plaats van meteen te gaan mixen

Ik kreeg zelf vaak een vreet kick qua snoepgoed dus eten in huis halen is wel een pre :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poh, eten in huis hebben is zeker aan te raden ja. Druiven, mango, wat chocolade en koekjes smaken echt hemels tijdens een zo’n trip! ;)
Vorige  1 ... 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic