Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4-FMA wellicht? Ipv 4F, waarmee 4-FA of 4-FMP bedoelt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
(deze mensen zijn niet het type dat exact weet ze in hun mik stoppen)


Reken er dan maar op wat Delt-A zegt, ja. Ik hoor dat soort dingen ook nog wel eens om me heen en dat zijn inderdaad dat soort types. Hetzelfde v.w.b. 3-MMC / 4-MMC en zulks.
Qua structuur en werking van de stof zit er ook wel degelijk verschil tussen. Ik heb me zelf nooit aan de 'aftreksels' gewaagd. Misschien ten onrechte maar ik heb, gevoelsmatig, beter spul en dat is wél het echte werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad, hier worden ook veel 4fma pillen verkocht als 4fmp. Ik heb 4fmp sowieso nooit wat gevonden, dus waag me ook niet aan 4fma.

Iemand nog leuke dingen op te planning staan met betrekking tot drugs? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag een avondje op de 2cb. Hoe de avond precies ingevuld gaat worden moeten we nog even aankijken. Waarschijnlijk dat we sowieso naar een nabij gelegen bos gaan als het nog aan het schemeren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag me maar weer eens aan de DMT wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrienden gaan aan de xtc, ik ga voor een sloot bier en 2cb (samen met 1 iemand anders).
Had graag ook meegedaan met x, maar heb afgesproken met mezelf om minimaal een jaar geen x te grbruiken aangezien ik van de laatste keren dat ik het gebruikt heb bijna niks gevoelt heb.. :x
En na 3,5 schijf van 220 mg (getest) mag je toch onderhand wel iets voelen vgm.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@nattedoggy, hoevaak gebruikte jij x dan daarvoor? Maandelijks, wekelijks? Vraag me wel
eens af van wanneer je dat moment krijgt dat je het niet meer verneemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
@nattedoggy, hoevaak gebruikte jij x dan daarvoor? Maandelijks, wekelijks? Vraag me wel
eens af van wanneer je dat moment krijgt dat je het niet meer verneemt

Zo goed als na elk feest.. dus gemiddeld over een jaar gezien eens in de 3 weken (in de zomer soms wekelijks, maar ook wel eens een aantal maanden niet)
en daarmee ben ik 3 a 3,5 jaar geleden mee begonnen..

Laatste keer was na Dediqated, begonnen met een hele, niks van gemerkt, na 2 uur anderhalf erbij, daarvan kreeg ik het alleen warm, weer 2 uur later 2 hele in 1 keer, toen voelde ik iets.. maar echt niet de moeite.. :x

Vandaar mijn pauze nu.. Planning is (als het volgend jaar doorgaat) met Defqon weer te gaan proberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoezo na het feest? Gebruik je iets anders op het feest zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hoezo na het feest? Gebruik je iets anders op het feest zelf?

Jep, meestal (vroagah dan) 4fmp of 2cb, of gewoon zuipen met pep of sos.
Van x trek ik zo lelijk weg dat ik dat op een feest niet pak (om dumpertfilmpjes te voorkomen) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk je dat het gebruik van andere middelen tijdens het feest ervoor kan zorgen dat je daarna de x niet meer echt voelt? Wellicht dat de setting ook meespeelt, aangezien je het niet op het feest gebruikt is de werking ervan misschien wat minder aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 05:01 
 
Hardtraxx Veteran

allemaal junks hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Denk je dat het gebruik van andere middelen tijdens het feest ervoor kan zorgen dat je daarna de x niet meer echt voelt? Wellicht dat de setting ook meespeelt, aangezien je het niet op het feest gebruikt is de werking ervan misschien wat minder aanwezig?

Nee, ook wel vaker (eind vorig jaar nog) 'nuchter' aangesloten op een after, en zelfde verhaal.
Heb juist eerder na een feest dat het beter en sneller werkt, omdat ik dan toch minder eet en wat vermoeit ben..
Setting is meestal wel hetzelfde.. bekende mensen om me heen, zelden op een after terecht gekomen met veel of alleen maar vreemde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 08:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
allemaal junks hier

!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Martin Waus schreef:
@nattedoggy, hoevaak gebruikte jij x dan daarvoor? Maandelijks, wekelijks? Vraag me wel
eens af van wanneer je dat moment krijgt dat je het niet meer verneemt



Laatste keer was na Dediqated, begonnen met een hele, niks van gemerkt, na 2 uur anderhalf erbij, daarvan kreeg ik het alleen warm, weer 2 uur later 2 hele in 1 keer, toen voelde ik iets.. maar echt niet de moeite.. :x



Uitkijken gast. Dit zijn belachelijke hoeveelheden die je opvreet, binnen dat tijdsbestek.
Ongeacht of je er niks van voelt, heeft je lichaam het er wel voor de volle 100 % last van en werk aan.

Serotoninesyndroom is geen grap en kan ernstige gevolgen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Vrienden gaan aan de xtc, ik ga voor een sloot bier en 2cb (samen met 1 iemand anders).
Had graag ook meegedaan met x, maar heb afgesproken met mezelf om minimaal een jaar geen x te grbruiken aangezien ik van de laatste keren dat ik het gebruikt heb bijna niks gevoelt heb.. :x
En na 3,5 schijf van 220 mg (getest) mag je toch onderhand wel iets voelen vgm.. xd


Vind je het niet kut om op zo'n ander level te zitten dan de rest? Toen ik aan de 2cb zat, had ik er ook echt geen (drukke) mensen bij willen hebben die op een compleet ander niveau zaten dan ik. Lijkt me niet fijn trippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Uitkijken gast. Dit zijn belachelijke hoeveelheden die je opvreet, binnen dat tijdsbestek.
Ongeacht of je er niks van voelt, heeft je lichaam het er wel voor de volle 100 % last van en werk aan.

Serotoninesyndroom is geen grap en kan ernstige gevolgen hebben.

Dit + dat ik er zo goed als niks meer van verneem is dus de reden van de 'pauze'

RomanAnthony schreef:
Vind je het niet kut om op zo'n ander level te zitten dan de rest? Toen ik aan de 2cb zat, had ik er ook echt geen (drukke) mensen bij willen hebben die op een compleet ander niveau zaten dan ik. Lijkt me niet fijn trippen.

Het is indd leuker als met een hele groep hetzelfde pakt, maar wel vaker gedaan met een hele mix aan mensen die allemaal wat anders deden, kan me prima vermaken!
Ik ben met 2cb op zelfs drukker/actiever dan dat ik x op heb.. dan ben ik zo loom als wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Dit + dat ik er zo goed als niks meer van verneem is dus de reden van de 'pauze'


Begrijp me aub echt niet verkeerd, wil je echt niet aanvallen hierop, daar is dit onderdeel van het forum niet voor!

Maar het komt nu op mij over dat je stopt omdat je denkt: Kut ik voel niks meer ervan! in plaats van de gevolgen op je lichaam en risico's

Mogelijk dat je dat wel bedoelt en dan licht het zeker aan mij maar zo komt het over, het zijn namelijk enorme hoeveelheden die je noemt, 4,5 op een after is bizar (vind ik)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 00:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Vrienden gaan aan de xtc, ik ga voor een sloot bier en 2cb (samen met 1 iemand anders).
Had graag ook meegedaan met x, maar heb afgesproken met mezelf om minimaal een jaar geen x te grbruiken aangezien ik van de laatste keren dat ik het gebruikt heb bijna niks gevoelt heb.. :x
En na 3,5 schijf van 220 mg (getest) mag je toch onderhand wel iets voelen vgm.. xd

3,5??? Holy moly dat is echt absurd veel i.m.o., wat Firetrap al zegt dat is echt niet goed. Dus inderdaad erg goed dat je een pauze inlast. Ik had hetzelfde toen ik ook merkte dat ik te veel XTC/MDMA gebruikte toen ik op Q-Base 09 aan het einde op bijna 7 pillen zat. Nu gebruik ik ongeveer per 3 maanden nog XTC en heb ik vaak na een halve of kwartje echt al genoeg om iets te voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meeste wat ik heb gedaan was 3 pillen op Qapital 2018. Zo vaak de mist in gegaan nog daarna met te veel in korte tijd etc. Op Mysteryland had ik in een keer in 3 uurtjes 2 pillen op, ook niet echt het beste om te doen.

Helpt zo'n pauze echt? Heb sinds augustus vorig jaar geen pillen meer gebruikt, enkel op koningsdag mdma toen. Hoopte met een flinke pauze weer wat meer dat euforische terug te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Helpt zo'n pauze echt?

Voor mij wel! Heb mezelf een tijdje terug voorgenomen om xtc echt nog te beperken tot één keer per jaar. Dit vooral omdat ik er tegenwoordig niet zo heel veel meer uithaal. Merkte dat xtc me nog vooral een hoop vaagheid gaf, maar dat ik er niet per se heel euforisch/vrolijk van werd zoals dat de eerste keren heel duidelijk gebeurde. Daarvoor was het eerst een paar jaar lang gemiddeld eens in de 6 weken tot 2 maanden, en vervolgens een jaar of twee wat minder frequent (4 of 5 keer per jaar).

Na Qlimax 2018 na zo'n 9 maanden weer eens wat gedaan en ik ging er toen (eind augustus) echt merkbaar beter op dan de keren ervoor. Voelde echt weer een stuk euforie terwijl dat daarvoor toch vaak een beetje ontbrak. Daarna door een gebrek aan zelfbeheersing op Qlimax 2019 toch ook weer wat genomen en dat leek gelijk weer wat minder spectaculair. Ook hier in het begin wel dat euforische en het was ook allemaal echt wel prima, maar het 'wow-gevoel' was toch minder aanwezig. Sindsdien geen xtc meer gedaan, dus ik hoop dat het de volgende keer dat ik me er weer aan waag weer een fijne ervaring wordt.

Weet ook niet helemaal waar het door komt dat een langere tussenpauze (iig voor mij) helpt, maar ik heb afgelopen jaar wel gemerkt dat ik echt meer van xtc kan genieten naarmate ik het minder doe. Misschien heeft je lichaam nog wat meer ruimte om écht te herstellen, of wellicht komt het doordat je eerdere ervaringen simpelweg minder helder voor de geest hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O wauw Dirkie, dat zijn best heftige hoeveelheden zeg. En dan zeker nog na het feest, waar van te voren dus ook al e.e.a. genuttigd is.

Afgelopen zaterdag na jaren weer eens mephedrone / miauw gedaan (oude batch, Kevin-Raw). Beviel me wel, was goeie. Op de hele avond zo'n 250mg gebruikt dus dat viel ook nog wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij ondertussen alweer ruim vier jaar geleden dat ik voor het laatst xtc heb gedaan, wordt ook wel weer eens tijd voor een avondje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even nog wat over 3-MMC en 4-MMC, ik kan op dit moment aan beide komen maar er wordt mij aangeraden om 3-MMC te halen omdat dit minder schadelijk zou zijn dan 4-MMC. Is hier al meer bekend over dat iemand weet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 18:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Even nog wat over 3-MMC en 4-MMC, ik kan op dit moment aan beide komen maar er wordt mij aangeraden om 3-MMC te halen omdat dit minder schadelijk zou zijn dan 4-MMC. Is hier al meer bekend over dat iemand weet? :)


Is niet veel bekend over, het blijft een researchchemical.

Eerlijk gezegd, heb het een tijdje regelmatig gebruikt en heb altijd het gevoel dat het echt veel slechter voor je is dan het lijkt, zeker voor je brein omdat je er vaak enorm warrig van wordt. Na de tijd en je echt compleet hersendood als je er redelijk wat van gebruikt, en dat doe je want zeker met snuiven zit er geen rem op, hoe sterk je ook denkt dat je bent.

Het blijft een geweldige drug, maar ik laat hem tegenwoordig links liggen, te verslavend en te veel onbekendheden. Enige uitzondering zou een feest zijn, maar dan doe ik het als bommetje omdat de craving dan duizenden keren minder is, voor de rest blijf ik er van weg en komt het niet in huis.
Vorige  1 ... 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic