Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Volgend weekend ook voor het eerst aan de 2cb waarschijnlijk. Wat voor dosis adviseren jullie voor een fijne trip? Ben 1.88 en weeg zo'n 88kg.

Lastig te zeggen.. Als je een pil hebt met 12 tot 15 mg dan moet 1 prima kunnen in mijn ogen, maar heb je pillen met 20 mg of meer, dan heb je flinke te pakken en zou ik geen hele pakken als eerste keer.
Je kunt altijd bijpakken natuurlijk, maar pas hier wel mee op, want je kunt een trip die te hard gaat niet remmen, dat is echt uitzitten..
Laatst ook bij iemand haar eerste keer gezeten, na 2 uur voelde ze eigenlijk nog bijna niks, dan pas vind ik het veilig om bij te pakken. Wel eens bij iemand gezien die na anderhalf uur nog niks voelde, er nog eentje bij pakte, en je raad het al.. na 5 min begon de eerste volop te werken.. de 2e kreeg ze er niet meer uit en 1 uur later kon ze niks meer en was het verre van leuk.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Snap wel dat je als eerste keer helemaal weggeblazen wilt worden ipv er maar net tegenaan zitten. Maar voor iemand die nog nooit 2cb gehad heeft of uberhaupt nooit getript heeft kan je beter voorzichtig doen. Jij bent natuurlijk al ver ervaren Remi dus voor jou ligt het anders. Ik had eveneens ook voor de eerste keer 2cb al een keer getript.

Maar voor hoe leuk het kan zijn, kan het hem ook totaal niet liggen (hij weet het namelijk niet). Als je dan een dikke dosis op hebt dan is er een hoge kans dat je bad gaat.

Daarom mijn advies om eerst met 1/3e of een halve te beginnen en het idee en gevoel eerst ontdekken. Er zijn daarna zoals je zegt wel manieren om het te versterken waar nodig. Mijn eerste keer 2cb was ook licht en wou meer, maar de volgende keer was ik enorm dankbaar dat ik het eerst leerde kennen want als ik dat de eerste keer had denk ik dat het persoonlijk voor mij even te veel werd.

Je kan later altijd een hogere dosis doen om dan echt de grootse effecten mee te maken, het is niet dat het na de 1e keer compleet verdwijnt. Mijn beste ervaringen zijn ook mijn laatste twee geweest terwijl ik toen lagere doseringen had. Het hoeft niet allemaal in een keer en met een gestrekt been er in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je uit gaat van pillen van 10 tot 12 mg, zoals ik zei, dan is 1/3 of 1/2 pil al behoorlijk matig, zie https://www.drugsenuitgaan.nl/middelen/ ... sering-2cb . Je hebt bij 2C-B een bepaalde drempel (treshold) waar je overheen moet.
Ik vind het zelf, en dat hoor ik ook van anderen, erg ongemakkelijk als er "iets op de deur klopt, maar niet binnen wilt". Dan zit je er tegenaan te hikken en is het 't ook net niet. Maar goed, dat is mijn mening.
Bij mijn huidige pillen 2C-B neemt mijn vriendin bijv. ook meer dan 1 hele pil omdat ze onder de, laten we zegen, 1 of 1,25 niet 'tript' maar alleen wat lacherig wordt.
Het is dan ook maar net wat je wilt: trippen of niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het hoeft niet allemaal in een keer en met een gestrekt been er in.

Ik zou het niet per se aanraden, maar mijn eerste keer trippen (was niet 2C-B, maar 4-AcO-DMT) was (achteraf) wel met gestrekt been erin en ik had het voor geen goud anders gewild. Nou was mijn setting niet met vrienden druk druk ergens, maar gewoon met m’n vriend thuis. Was heel overdonderend, en nog altijd één van mijn mooiste trips ever.

2C-B had ik met 1 pil (weet niet hoeveel dat was, 15mg meende ik) ook echt zo’n net niet ervaring, wat Remi ook beschrijft. Maar qua dosering zou ik vooral kijken naar de setting en je eigen mindset. In groepsverband zou ik altijd lager doseren dan alleen (of samen met m’n vriend) thuis. Ik heb van sommige tripmiddellen wel eens gehad dat ik niet meer normaal uit m’n woorden kon komen of niet meer kon lopen. Dat soort dingen is natuurlijk niet super chill als je met een groepje bent, maar als je alleen bent is dat prima en kun je je er gewoon gemakkelijker aan overgeven en het over je heen laten komen. Nou zal dit met 2C-B sowieso wel wat meevallen, in mijn ervaring is het een vrij vergevingsgezind middel. Voor een eerste keer alleen zou ik zeker wel gewoon een hele of anderhalve pil nemen (10-15mg), met vrienden misschien eerder 3/4 ofzo (8-10mg). Onder de 8mg is echt wel heel weinig hoor, kan je waarschijnlijk niet eens een trip noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was de eerste twee keer inderdaad ook (te) voorzichtig: de eerste keer 1 pil, de tweede keer 1,5 pil. Beide keren net niks van gemerkt en baalde hier toen ook echt van. De laatste keer toch maar gewoon 2 stuks naar binnen geworpen en toen werkte het prima (later zelfs nog een hele erbij gegooid). Een net-niet ervaring is gewoon kut, maar ik vond het wel fijn dat ik het langzaam opbouwde en op die manier voor mezelf kon ontdekken hoe ik er op reageer (of hoe ik er dus niet op reageer). Dat kostte me dus wel twee kutervaringen, maar nu weet ik het wel voor mezelf en ga ik de volgende keer misschien zelfs wel voor 2 1/3e of 2,5 stuks. 1/3e of 1/2e is wat mij betreft wel érg weinig, maar iedereen reageert er denk ik anders op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de tips allen, dat wordt dus twee benig gestrekt erin. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Bedankt voor de tips allen, dat wordt dus twee benig gestrekt erin. -.-


We zien het verslag wel verschijnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hoe meer comfortabel je met jezelf, je omgeving en de mogelijke effecten bent, deste beter wordt je ervaring.

Goede tips, vooral deze. Kort geleden kwamen we na een redelijk aantal biertjes op het idee om 2CB te gaan snuiven bij een maat thuis terwijl zijn ouders boven op bed lagen. Ik had er zelf eigenlijk helemaal niet zoveel zin in maar dacht ja boeie klein beetje kan geen kwaad heb ook geen zin om al naar huis te gaan nu. Nou dat beetje werd redelijk wat en het resultaat was dat ik compleet bad ben gegaan en echt helemaal niks meer kon, misschien wel de meest verschrikkelijke ervaring van m'n leven met drugs. Hielp ook niet mee dat ik wist dat zijn ouders gewoon boven lagen te slapen en we een onwijs probleem hadden als een van hen naar beneden zou komen. Het rare is, is dat ik eergisteren na een hasj jointje ook bad ging (niet eens wiet dus, überhaupt nog nooit zo bad gegaan van hasj/wiet) en dat is denk ik gekomen omdat mijn hersenen onbewust prikkels hebben opgevangen die ik met die 2CB trip ook had want het waren best wel gelijkwaardige ervaringen, hoewel het nu een stuk minder heftig was omdat ik wist dat ik er met die 2CB trip ook weer uit was gekomen uiteindelijk. Voor mij de komende maand/maanden in ieder geval even niet meer blowen en minstens een jaar niet trippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik lees/hoor dat heel vaak van mensen dat als ze een keer met een tripmiddel bad zijn gegaan, ze dat ineens met een jointje ook hebben. Blijkbaar roept het dan diezelfde gevoelens op. Best apart. Zou inderdaad ook even rustig aandoen, zodat je die bad trip een plek kan geven/kan verwerken.

Ik heb ooit eens een bad trip gehad op LSD (ook door slechte set/setting) en wat mij heel erg hielp in de verwerking was een trip report schrijven. Door erover te schrijven ging ik echt goed nadenken over mijn trip en kon ik er voor mezelf toch iets waardevols uit halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 04:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Bedankt voor de tips allen, dat wordt dus twee benig gestrekt erin. -.-


Bij twijfel, dubbele dosis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 04:09 
 
Hardtraxx Elite

Anders nog een paar erbij knallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over (pas) 6 weken staat de volgende gelegenheid gepland. Na m'n meest recente uitspatting, van een paar weken terug, heb ik even een alcohol- en drugsstop ingelast. Even 2 maanden compleet nuchter door het leven. :cool: De batterij eens lekker opladen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor alle tips! Binnenkort maar even een avondje plannen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen nog leuke plannen voor dit Defqon weekend? :)
wij gaan zelf vanavond avondje 2CB met doen en morgen in het zonnetje uit bieren en in het water hangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij gaan morgen hippieflippen (truffels + mdma). En misschien voor het eerst in m’n leven keta, maar ben nog steeds een beetje huiverig voor dat spul, dus we’ll see.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Mensen nog leuke plannen voor dit Defqon weekend? :)


Uberhout schreef:
twee benig gestrekt erin. -.-


Vanavond waarschijnlijk aan de ket, morgen aan de 2cb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker genoten met ze alle dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klein beetje te gek gedaan. Had beter voor mijn gezondheid geweest als Defqon ook daadwerkelijk plaats had gevonden dan dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Uberhout schreef:
Bedankt voor de tips allen, dat wordt dus twee benig gestrekt erin. -.-


We zien het verslag wel verschijnen :P

2CB was bijzonder, ket was leuk, gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Lekker genoten met ze alle dit weekend?


Zeker genoten, vrijdag avond lekker de bbq aangestoken en even wat biertjes gedaan. Hiernaeerst even lekker PN gekeken en toen met zijn alle aan de 2CB gegaan. Echt heerlijk gespaced en ook nog met kleding en al in het zwembad van het huis gelegen, dit is echt een aanrader :) Het water in combinatie met de kleding nog aan voelde als een warm deken en gaf een vrij gevoel :) De bomen en struiken waren het dak van de tent waar ik in zwom echt heel raar maar wel erg fijn!

Afgesloten met wat KET erbij en heerlijk geslapen. Zaterdag hele dag in het zwembad gelegen nog een beetje wazig maar naar 3 bier en 6 eieren weer top! Voor de rest naar Defqon stream gekeken klein beetje bier gedronken. De rest van de vrienden gingen nog wat snuiven maar dat heb ik laten passeren! :)

2CB blijft voor mij toch echt een geweldige ervaring als je dit een keer per half jaar doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Bedankt voor de tips allen, dat wordt dus twee benig gestrekt erin. -.-

Hoeveel heb je er nog genomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Lekker genoten met ze alle dit weekend?

Zeker! Stuk meer bier/alcohol dan ik normaal tijdens een festival zou doen, dus wel behoorlijk brak.

Zaterdag zouden we gaan hippieflippen, maar het is uiteindelijk bij alleen truffels gebleven. Achteraf ook wel prima, in verband met de kater en de dip, die nu een stuk minder is.

Was wel een bijzondere ervaring, truffels op zo’n vakantiepark tussen de bejaarden en gezinnen met kinderen :lol:

Dit was denk ik ook wel mijn sterkste truffelervaring tot nu toe. Behoorlijk zieke visuals, alles leek wel in de fik te staan maar dan niet met vuur maar met neonkleuren, de blaadjes aan de bomen hadden zonnebrillen op, het vakantiepark leek een cartoon miniatuurwereld, om maar een paar dingen te noemen. Op de piek naar de recreatieplas gegaan om te zwemmen wat een hele bijzondere ervaring was. Elke keer als ik onder water ging zwemmen met m’n ogen dicht zag ik allemaal felle patronen of soms zag ik zelfs mezelf zwemmen met een soort neon “spoor” achter me aan. Echt vet. We hebben ook heel veel lol gehad om het kikkerdril wat felgroen was en een hele gekke structuur had. Op een gegeven moment begon het te regenen en hoe de regen op het water viel was zo’n bijzonder gezicht: het begon helemaal een patroon te worden en na een tijdje regende het zo hard dat het wel knikkers leken. Toen het ging onweren snel uit het water gegaan en naar het huisje gelopen. Lekker gedoucht en toen begon het steeds wat minder te worden.

Wel weer tot de conclusie gekomen dat ik hardstyle ronduit kut vind tijdens het trippen op psilocybine (overigens ook op DMT/DPT): te hard, te snel, te chaotisch. Maar omdat het natuurlijk wel Defqon weekend was wilde de rest het wel graag luisteren, dus eerste uurtje een beetje naar de stream zitten kijken/luisteren. Na de trip waren ze het wel met me eens dat die muziek eigenlijk niet erg goed bij de headspace van truffels past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Uberhout schreef:
Bedankt voor de tips allen, dat wordt dus twee benig gestrekt erin. -.-

Hoeveel heb je er nog genomen?

Anderhalve pil, was precies goed voor een eerste keer denk ik. Wellicht dat ik later nog een verslagje schrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, zie je. Prima dosis, toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor de laatste tijd weer veel mensen die 4F hebben. Ik dacht dat dit zo goed als niet meer verkrijgbaar was? Of kan het zijn dat het iets anders is? (deze mensen zijn niet het type dat exact weet ze in hun mik stoppen)
Vorige  1 ... 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic