Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
93Wesley93 schreef:
@Poll

Groene Eekhoorn
Op Bassleader en Intents ongelooflijk lekker op gegaan, vooral de inslag was te magisch gewoon. Enigste jammere was wel dat ik al weer heel snel in mijn come down zat beide keren.

Gewoon op zn squirries, bijpakken :P

Squirrie stond er zaterdag ook weer mooi bij haha.

Ja die heeft volgensmij de hele avond om zich heen lopen kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 17:01 

Hardtraxxer

Blauwe boom! God o god wat was dat lekker op Loudness 2010, stond helemaal te shaken, maar zo lekker :love: Dat was ook wel de laatste x dat ik echt goed ging en nergens last van had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
93Wesley93 schreef:
@Poll

Groene Eekhoorn
Op Bassleader en Intents ongelooflijk lekker op gegaan, vooral de inslag was te magisch gewoon. Enigste jammere was wel dat ik al weer heel snel in mijn come down zat beide keren.

Gewoon op zn squirries, bijpakken :P

Squirrie stond er zaterdag ook weer mooi bij haha.

Als ik wat beter had bijgepakt misschien wel inderdaad, maar ik was toen nog al voorzichtig omdat ik op voorgaande feestjes nog al vaag werd tegen het einde en ging hallucineren. :P

Had hier laatst nog gepost dat ik al definitief ging stoppen maar de plannen zijn toch lichtjes gewijzigd. :$ Op Q-Base moet ik wel spacen, echter wel bijna 3 maanden pauze gehad dan. (Defqon laatste keer)

Hoe mooi moet dat worden. :woot: Qontinent weekend en Decibel doe ik wel nuchter. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

oke, dit weekend weer een complete ontmaagding gehad..
begonnen met pep, op de pre-party.. rond 7u een bommetje gedropt,
en om 9u nog een lijntje erin..
op bass academy rond 12u een halve eekhoorn genomen, welke niet zo goed insloeg.. heb echt een half uur op de bankjes gezeten met o.a. banaanslak, lellebel, en robert, voor robert nu nog even een speciaal bedankje, want deze jongen heeft echt goed voor me gezorgt :thumbsup: thnx!
toen de inslag voorbij was, zweefde ik door de setjes heen! ik ging eigenlijk te hard, dit heb ik volgens mij ook tegen bijna iedereen gezegt :lol: ,
rond 4u heb ik besloten om gewoon die andere halve eekhoorn ook te droppen, ik voelde dat het 1e halfje niet optimaal meer werkte. de inslag was dit x een stuk minder, en ik voelde na een half uur al dat ik weer compleet uit mijn dak kon gaan, ik heb nog 20 minuten lichtjes staan kijken, iemand zag dat.. en ging steeds zwaaien voor mn ogen xd , wie dat was.. vraag ik me nu nog af..
haha, genietmomentje: ik zei tegen een x aantal mensen dat ik ging hallucineren, en toen ze me heel serieus vroegen wat ik hallucineerde, antwoorde ik dat tatanka een lekker setje wegzette :lol:
op de afterparty, rond 7u nog een halve triforce gedropt en om omstreeks kwart voor 9, nog een halve,, en nog een kwart eekhoorn..
ik ging volgens mijn omstanders vrij hard, ik voelde me zelf wel relaxed, rond 12u xme geprobeert, en nadat ik 20 minuten lang alles dubbel heb gezien, in slaap gevallen, 2 uur geslapen!
en toen rustig nuchter geworden..
al met al dus een geslaagd weekend :thumbsup: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

Addicts in the front :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 17:53 

Donateur

Bwah heb me vanochtend wel ff een partij kut gevoeld zeg... Kwam denk ik ook omdat ik weer moest werken na 2 weken vakantie.
Mn eetlust is nog steeds erg minimaal, heb nauwelijks wat gegeten vandaag terwijl ik normaal gesproken een hele lading wegvreet op m'n werk. Heb ook behoorlijke pijn in m'n kaak, helpt ook niet echt mee. Komt echter nu wel goed uit aangezien ik van plan was om ff af te vallen, daar is dit middel echt ideaal voor hahaha.

Qua energie voelde ik me wel wat minder dan normaal natuurlijk, maar gelukkig niet extreem.

Nja dat zal het wel zijn geweest qua ergste kater. Vannacht ff klokje rond slapen en dan morgen weer helemaal de oude :) As zaterdag 4fmp en methylone doen en dan even 6 weken drugzpauzeee :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 17:56 

Donateur

Op Dominator ga ik aan de 4-FMP en rode eekhoorntjes en blauwe nike's verder maak ik ook me laatste beetje mephedrone op.
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 18:01 

Hardtraxx Addict

Nou mensen of jullie het geloven of niet dat maakt me niet uit, maar ik kan jullie allemaal toch vertellen dat ik zaterdag vele malen minder MDMA heb gebruikt itt tot andere keren ;)!

Heel raar, maar waarschijnlijke hebben andere factoren een rol gespeeld dat ik er zo bij stond :P Vond het best wel funny dat ik een keer zo vaag ben geweest, maar moet toch even eerlijk zeggen dat het wel je feest een beetje 'verpest' eerlijk gezegd! Je krijgt bar weinig mee en iedereen staat je aan te gapen en je ogen rollen van links, rechts, boven onder en als iemand tegen je praat bedenk je je pas 5 minuten later dat diegene wat zei en sta je inmiddels alweer alleen omdat de rest zoiets heeft van "Tja, wat moet je met hem op dit moment :P"!

Wel grappig dat ik het keer zelf heb meegemaakt, want heb anderen ook wel eens zo gezien en dan dacht ik altijd bij mezelf "God man, kan helemaal niet tot hem doordringen, hoe vervelend!".

Maar ga nu niet denken dat ik aan rare combi's of wat dan ook heb gezeten, dat viel namelijk ook mee ;)! Heb gewoon wat pep gehad en MDMA! (Oja, en 3 biertjes bij de BBQ :D) ..

De rode eekhoorns, dat is volgens mij een van de factoren.. Ze slaan wat slomer in dan de oude vertrouwde groene eekhoorns, na ongeveer 3 kwartier tot uur kwam die op en was die gelijk heel hevig (had normale hoeveelheid waarmee ik normaal ook begin)... Mr Lellebel zag mij op dat moment zitten bij de bankjes, was niet in staat om te praten en heb hem nog via mobiel kunnen duidelijk maken dat ik vrij hard ging :P Maja, shit happens even paar minuten zitten en prima ;) Maar toen later kwam er echt een enorme vaagheid opzetten! Ik snapte werkelijk nergens meer wat van, ik liep doelloos rond en enige wat ik dacht als ik ergens stond "waarom sta ik hier".. en dan ga je weer lopen en ga zo maar door!

Nou ik denk dat de hoofdoorzaak vermoeidheid is geweest icm de rode eekhoorn die naar mijn idee (en anderen zeiden het ook) de rode eekhoorn! De eekhoorn maakt toch iets vager dan de gemiddelde andere pil, de vermoeidheid waar ik last van had speelde uiteraard mee, en iedereen weet dat de combi met pep ook vager maakt dan alleen en pil alleen!

Al met al, shit happens en volgende keer er op letten dat die vaagheid niet nog keer zo erg aanwezig is! :D Beetje van het padje oke, maar dit is toch serieus beetje jammer geweest van het feest :thumbdown:

Volgende keer dus iets anders aanpekken :D

Maar 1 ding is wel zeker, de rode eekhoorns zijn weer geweldig! Ook al zijn ze iets vager, ik denk dat uitgerust en zonder of minimaal pepgebruik ze echt heerlijk zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:16 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
mijn dak kon gaan, ik heb nog 20 minuten lichtjes staan kijken, iemand zag dat.. en ging steeds zwaaien voor mn ogen xd , wie dat was.. vraag ik me nu nog af..

Was ik dat niet? :$
Haha ik heb bij jou en Maikel de hele tijd voor de neus staan stampen en zwaaien omdat jullie zo leuk stonden te spacen en ik veel teveel energie had..
Ik als noob nam alles uit het envelopje, ipv een puntje.. :x
Wat ook al zat was geweest.. Had nu 400 a 500 mg..
Heb de afgelopen 24 uur dan ook 22,5 uur in bed doorgebracht haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
QnalQut schreef:
mijn dak kon gaan, ik heb nog 20 minuten lichtjes staan kijken, iemand zag dat.. en ging steeds zwaaien voor mn ogen xd , wie dat was.. vraag ik me nu nog af..

Haha ik heb bij jou en Maikel de hele tijd voor de neus staan stampen en zwaaien omdat jullie zo leuk stonden te spacen en ik veel teveel energie had..
Wat ook al zat was geweest..

hmz, het zou maar zo kunnen, ik heb toch ook nog met jou en nando een hele tijd gezeten? xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:21 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
Iris93 schreef:
QnalQut schreef:

Wat ook al zat was geweest..

hmz, het zou maar zo kunnen, ik heb toch ook nog met jou en nando een hele tijd gezeten? xd ?

Ja ik heb je aan je handje mee genomen, omdat je te hard ging, je stond te draaien op je benen.
Toen ging je zitten en moest je bijna kotsen steeds.
Alleen ik ben eerder weg gegaan want ik kon echt niet stil zitten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:25 

Hardtraxx Veteran

aan mn hand meegenomen.. i am like wtf? :surrender: weet het echt niet meer :$
vond nando dat wel goed dan xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:32 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:

Ja dat vroeg je nog aan hem, maar je kon de weg zelf niet meer zo goed vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:01 

Donateur

Iris93 schreef:
QnalQut schreef:

Haha ik zie jullie nog lopen, geweldig ruben zijn hoofd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:07 

Hardtraxx Addict

Ik kan me inderdaad nog wel sommige dingen herinneren ;) Maar tja, als iemand mij aankeek snapte ik gewoon niet waarom, en keek ik maar al te graag weg! :)

Zo weet ik ook nog wel dat mensen constant een bepaalde beweging met tong/mond maakten richting mij, het enige wat ik hieruit kon concluderen was dat ik ze het eerst voor had gedaan! :P Want tja, nuchter zal je nooit die beweging maken

Ook kan ik me herinneren dat ik de foto heb gemaakt van Christian en Chain Reaction en Chris met Chain Reaction, nadat die foto was gemaakt kwam ik hem later nog keer tegen bij de ingang, hij keek me aan en lachtte en deed eveneens een rare beweging met zijn mond maken! :P

Al met al, het gevoel van aangapen was goed aanwezig en ook terecht denk ik :whistle: Niet vaker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Iris93 schreef:
QnalQut schreef:

Haha ik zie jullie nog lopen, geweldig ruben zijn hoofd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

?? wat voor hoofd had ik dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:12 

Donateur

Squirrie schreef:
Niet vaker :)

DOMINATOOORRRR
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:15 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Squirrie schreef:

DOMINATOOORRRR

Had het over de situatie van zaterdag, dat ik die wil voorkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:17 

Donateur

Squirrie schreef:
roberttt schreef:
Squirrie schreef:

DOMINATOOORRRR

Had het over de situatie van zaterdag, dat ik die wil voorkomen :P

Ik ga zaterdag eekhoorntje testen icm met 4-fmp en speed :P :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:19 

Hardtraxx Addict

Moet wel goedkomen :D Je weet inmiddels al wel van de verhalen dat de rode eekhoorn iets later op komt en hij dan binnen no-time op de piek zit..

Als je daar rekening mee houdt hoeft niemand voor je te zorgen en kan je rustig door blijven gaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:30 

Hardtraxx Elite

De Rode Eekhoorn is gewoon een badd ass motherfucker!
Wat ging k dr hard op.. Pfff.. We gingen wel mooi he Squirrie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:31 

Hardtraxx Veteran

Mijn onzekerheid heeft me geholpen van het snoepgoed af te blijven :thumbup: Ik vind het wel knap van mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Mijn onzekerheid heeft me geholpen van het snoepgoed af te blijven :thumbup:

heel verstandig :thumbup: en je ging naar wat ik nog kon zien, ook vrij goed zonder.. gewoon volhouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:34 

Donateur

QnalQut schreef:
El Mare schreef:
Mijn onzekerheid heeft me geholpen van het snoepgoed af te blijven :thumbup:

heel verstandig :thumbup: en je ging naar wat ik nog kon zien, ook vrij goed zonder.. gewoon volhouden!

En jij moet is opletten ;) het blijft HARD drugs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:34 

Hardtraxx Veteran

Precies, dat is ook 1 van de voornaamste redenen dat ik er veel over twijfel, maar als puntje bij paaltje komt, ik er af blij ;)

@ Robert, tegen wie heb je het nu? :P
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic