Nou mensen of jullie het geloven of niet dat maakt me niet uit, maar ik kan jullie allemaal toch vertellen dat ik zaterdag vele malen minder MDMA heb gebruikt itt tot andere keren

!
Heel raar, maar waarschijnlijke hebben andere factoren een rol gespeeld dat ik er zo bij stond

Vond het best wel funny dat ik een keer zo vaag ben geweest, maar moet toch even eerlijk zeggen dat het wel je feest een beetje 'verpest' eerlijk gezegd! Je krijgt bar weinig mee en iedereen staat je aan te gapen en je ogen rollen van links, rechts, boven onder en als iemand tegen je praat bedenk je je pas 5 minuten later dat diegene wat zei en sta je inmiddels alweer alleen omdat de rest zoiets heeft van "Tja, wat moet je met hem op dit moment

"!
Wel grappig dat ik het keer zelf heb meegemaakt, want heb anderen ook wel eens zo gezien en dan dacht ik altijd bij mezelf "God man, kan helemaal niet tot hem doordringen, hoe vervelend!".
Maar ga nu niet denken dat ik aan rare combi's of wat dan ook heb gezeten, dat viel namelijk ook mee

! Heb gewoon wat pep gehad en MDMA! (Oja, en 3 biertjes bij de BBQ

) ..
De rode eekhoorns, dat is volgens mij een van de factoren.. Ze slaan wat slomer in dan de oude vertrouwde groene eekhoorns, na ongeveer 3 kwartier tot uur kwam die op en was die gelijk heel hevig (had normale hoeveelheid waarmee ik normaal ook begin)... Mr Lellebel zag mij op dat moment zitten bij de bankjes, was niet in staat om te praten en heb hem nog via mobiel kunnen duidelijk maken dat ik vrij hard ging

Maja, shit happens even paar minuten zitten en prima

Maar toen later kwam er echt een enorme vaagheid opzetten! Ik snapte werkelijk nergens meer wat van, ik liep doelloos rond en enige wat ik dacht als ik ergens stond "waarom sta ik hier".. en dan ga je weer lopen en ga zo maar door!
Nou ik denk dat de hoofdoorzaak vermoeidheid is geweest icm de rode eekhoorn die naar mijn idee (en anderen zeiden het ook) de rode eekhoorn! De eekhoorn maakt toch iets vager dan de gemiddelde andere pil, de vermoeidheid waar ik last van had speelde uiteraard mee, en iedereen weet dat de combi met pep ook vager maakt dan alleen en pil alleen!
Al met al, shit happens en volgende keer er op letten dat die vaagheid niet nog keer zo erg aanwezig is!

Beetje van het padje oke, maar dit is toch serieus beetje jammer geweest van het feest
Volgende keer dus iets anders aanpekken
Maar 1 ding is wel zeker, de rode eekhoorns zijn weer geweldig! Ook al zijn ze iets vager, ik denk dat uitgerust en zonder of minimaal pepgebruik ze echt heerlijk zijn