wrote:heel verstandigwrote:Mijn onzekerheid heeft me geholpen van het snoepgoed af te blijvenen je ging naar wat ik nog kon zien, ook vrij goed zonder.. gewoon volhouden!
Ik zorg er wel voor dat ie niet zoals jou eindigd
wrote:heel verstandigwrote:Mijn onzekerheid heeft me geholpen van het snoepgoed af te blijvenen je ging naar wat ik nog kon zien, ook vrij goed zonder.. gewoon volhouden!
Nee, hij is op weg om 10x zo erg te worden als mij.wrote:wrote:heel verstandigwrote:Mijn onzekerheid heeft me geholpen van het snoepgoed af te blijvenen je ging naar wat ik nog kon zien, ook vrij goed zonder.. gewoon volhouden!
Ik zorg er wel voor dat ie niet zoals jou eindigd
Hahahwrote:Jeff is mijn vertrouwenspersoon heb ik gemerkt
Zullen we de kist alvast bestellen?wrote: Nee, hij is op weg om 10x zo erg te worden als mij.
Kijk hoe je drbij zat op de after johwrote:hoezo? ik ben toch nog niet deaud?
pff nog maar 8 jaarwrote:Ach joh, Amy stierf ook pas op haar 27e. Hij heeft dus nog wel even
Kut.. Dan heb ik nog maar 3 jaar te gaanwrote:Ach joh, Amy stierf ook pas op haar 27e. Hij heeft dus nog wel even
Great minds think alike.wrote:Ik dacht, jij typt
STFUwrote:maarja, ik val er wel van af ... en ik vind mezelf aardig zwaar..
dus niks sonja bakker, of zwaar afvaldieet..
gewoon mdma, pep etc.. voor mij
geef mij dat dieet dan ook eens dan?wrote:maarja, ik val er wel van af ... en ik vind mezelf aardig zwaar..
Dealen is niet toegestaan. Dus ook geen diëtenwrote:geef mij dat dieet dan ook eens dan?wrote:maarja, ik val er wel van af ... en ik vind mezelf aardig zwaar..
Hey ik heb ook bijna alleen maar bier gedronken de hele avond (ook nog een paar moeten adten omdat er een vet nr kwamwrote:Ik blijf het trouwens wel zonde vinden. Iedereen (de meeste) zeiden trouwens dat ze gingen pommeren en lam zouden worden. En ik was de enige die een beetje aangeschoten was. Beetje jammer
jammerwrote:Dealen is niet toegestaan. Dus ook geen diëtenwrote:geef mij dat dieet dan ook eens dan?wrote:maarja, ik val er wel van af ... en ik vind mezelf aardig zwaar..
Haha, daarom dronk ik op de preparty ook Apfelkorn. Bier komt mij na een tijdje ook de strot uit. Al viel dat op Bass Academy ook wel mee, gezien de leegte van mijn portemonnee.wrote:Hey ik heb ook bijna alleen maar bier gedronken de hele avond (ook nog een paar moeten adten omdat er een vet nr kwamwrote:Ik blijf het trouwens wel zonde vinden. Iedereen (de meeste) zeiden trouwens dat ze gingen pommeren en lam zouden worden. En ik was de enige die een beetje aangeschoten was. Beetje jammer). Op het einde was ik zelfs nog 1 vd weinigen aan het bier
Maarja ik wordt echt niet snel dronken en al helemaal niet van bier, dan moet ik toch wat sterkers hebben
Er is zo een middeltje, het heet ibuprofen en als je daar 400mg van neem op orale wijze dan schijnt het pijn tegen te gaan.wrote:Iemand wat voor me?
Mijn verstandskiezen komen door en doen zeer
nassale wijze schijnt ook goed hard te gaan..wrote:Er is zo een middeltje, het heet ibuprofen en als je daar 400mg van neem op orale wijze dan schijnt het pijn tegen te gaan.wrote:Iemand wat voor me?
Mijn verstandskiezen komen door en doen zeer