Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
El Mare schreef:
Mijn onzekerheid heeft me geholpen van het snoepgoed af te blijven :thumbup:


heel verstandig :thumbup: en je ging naar wat ik nog kon zien, ook vrij goed zonder.. gewoon volhouden!



Ik zorg er wel voor dat ie niet zoals jou eindigd :P
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoezo? ik ben toch nog niet deaud?
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
QnalQut schreef:
El Mare schreef:
Mijn onzekerheid heeft me geholpen van het snoepgoed af te blijven :thumbup:


heel verstandig :thumbup: en je ging naar wat ik nog kon zien, ook vrij goed zonder.. gewoon volhouden!



Ik zorg er wel voor dat ie niet zoals jou eindigd :P

Nee, hij is op weg om 10x zo erg te worden als mij. xd
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff is mijn vertrouwenspersoon heb ik gemerkt :worship:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarja, ik val er wel van af ... en ik vind mezelf aardig zwaar..
dus niks sonja bakker, of zwaar afvaldieet..
gewoon mdma, pep etc.. voor mij :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jeff is mijn vertrouwenspersoon heb ik gemerkt :worship:


Hahah :P

Chukkels schreef:
Nee, hij is op weg om 10x zo erg te worden als mij. xd


Zullen we de kist alvast bestellen? :P


QnalQut schreef:
hoezo? ik ben toch nog niet deaud?


Kijk hoe je drbij zat op de after joh :P
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach joh, Amy stierf ook pas op haar 27e. Hij heeft dus nog wel even :P
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht, jij typt :lol:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ach joh, Amy stierf ook pas op haar 27e. Hij heeft dus nog wel even :P

pff nog maar 8 jaar :cry:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ach joh, Amy stierf ook pas op haar 27e. Hij heeft dus nog wel even :P


Kut.. Dan heb ik nog maar 3 jaar te gaan :(
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik dacht, jij typt :lol:

Great minds think alike. :cool:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:55 
 

QnalQut schreef:
maarja, ik val er wel van af ... en ik vind mezelf aardig zwaar..
dus niks sonja bakker, of zwaar afvaldieet..
gewoon mdma, pep etc.. voor mij :thumbsup:

STFU

you`re not heavy!
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"I'm not fat! I'm just big boned!"
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf het trouwens wel zonde vinden. Iedereen (de meeste) zeiden trouwens dat ze gingen pommeren en lam zouden worden. En ik was de enige die een beetje aangeschoten was. Beetje jammer :(
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een beetje aangeschoten was ie maar.
Voor de rest was je ook wel redelijk nuchter hoor xd
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff, toen ik zo kneiterhard ging als enkele bovengenoemde hier werd ik gewoon alleen gelaten vorig jaar op Q-base.

Stelletje pussy's, kunnen niet eens wat hard gaan handelen.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
maarja, ik val er wel van af ... en ik vind mezelf aardig zwaar..
dus niks sonja bakker, of zwaar afvaldieet..
gewoon mdma, pep etc.. voor mij :thumbsup:

geef mij dat dieet dan ook eens dan? :P
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
QnalQut schreef:
maarja, ik val er wel van af ... en ik vind mezelf aardig zwaar..
dus niks sonja bakker, of zwaar afvaldieet..
gewoon mdma, pep etc.. voor mij :thumbsup:

geef mij dat dieet dan ook eens dan? :P

Dealen is niet toegestaan. Dus ook geen diëten :P
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik blijf het trouwens wel zonde vinden. Iedereen (de meeste) zeiden trouwens dat ze gingen pommeren en lam zouden worden. En ik was de enige die een beetje aangeschoten was. Beetje jammer :(

Hey ik heb ook bijna alleen maar bier gedronken de hele avond (ook nog een paar moeten adten omdat er een vet nr kwam xd ). Op het einde was ik zelfs nog 1 vd weinigen aan het bier :P Maarja ik wordt echt niet snel dronken en al helemaal niet van bier, dan moet ik toch wat sterkers hebben
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewenning ^^
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Martin schreef:
QnalQut schreef:
maarja, ik val er wel van af ... en ik vind mezelf aardig zwaar..
dus niks sonja bakker, of zwaar afvaldieet..
gewoon mdma, pep etc.. voor mij :thumbsup:

geef mij dat dieet dan ook eens dan? :P

Dealen is niet toegestaan. Dus ook geen diëten :P

jammer xd
dan maar wat anders verzinnen :P
ach stratenmaken wil ook wel xd
ben in 3 weken al 2kg kwijt :P
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Ik blijf het trouwens wel zonde vinden. Iedereen (de meeste) zeiden trouwens dat ze gingen pommeren en lam zouden worden. En ik was de enige die een beetje aangeschoten was. Beetje jammer :(

Hey ik heb ook bijna alleen maar bier gedronken de hele avond (ook nog een paar moeten adten omdat er een vet nr kwam xd ). Op het einde was ik zelfs nog 1 vd weinigen aan het bier :P Maarja ik wordt echt niet snel dronken en al helemaal niet van bier, dan moet ik toch wat sterkers hebben

Haha, daarom dronk ik op de preparty ook Apfelkorn. Bier komt mij na een tijdje ook de strot uit. Al viel dat op Bass Academy ook wel mee, gezien de leegte van mijn portemonnee. xd
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 23:27 
 

Iemand wat voor me?
Mijn verstandskiezen komen door en doen zeer
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 23:36 
 

robkuh1990 schreef:
Iemand wat voor me?
Mijn verstandskiezen komen door en doen zeer

Er is zo een middeltje, het heet ibuprofen en als je daar 400mg van neem op orale wijze dan schijnt het pijn tegen te gaan.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
robkuh1990 schreef:
Iemand wat voor me?
Mijn verstandskiezen komen door en doen zeer

Er is zo een middeltje, het heet ibuprofen en als je daar 400mg van neem op orale wijze dan schijnt het pijn tegen te gaan.


nassale wijze schijnt ook goed hard te gaan..
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic