Nee was er niet
Leuke vondst, weet je zeker dat het goed spul is? Ik weet nog bij ons bij Defqon lag er ook een zakje met 6 pillen ofzo gewoon op de grond. Heb er niet naar gekeken maarja je weet nooit wat iemand er mee wil.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als ik vannacht na een hele oxazepam-pil straks kan slapen, is speed officieel prima spul 
je hebt die van mij gehad he :p nou ik ben nog klaar wakkerwrote:Als ik vannacht na een hele oxazepam-pil straks kan slapen, is speed officieel prima spul
-
B
Drink warme melk noobs.
Komt goed man!wrote:Als ik vannacht na een hele oxazepam-pil straks kan slapen, is speed officieel prima spul
Zonder oxazepam zal het ook wel lukken hoor
Helpt toch echt nietwrote:Drink warme melk noobs.
-
B
Goed zo, en vervolgens moet je op bed gaan liggen en naar deze livestream kijken: http://www.livestream.com/bebetv als je dan nog niet kan slapen dan weet ik het ook niet meer..wrote:Helpt toch echt nietwrote:Drink warme melk noobs.maarja ik geef het een kans, ff naar beneden
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Die stream is epicwrote:Goed zo, en vervolgens moet je op bed gaan liggen en naar deze livestream kijken: http://www.livestream.com/bebetv als je dan nog niet kan slapen dan weet ik het ook niet meer..wrote:Helpt toch echt nietwrote:Drink warme melk noobs.maarja ik geef het een kans, ff naar beneden
-
B
Snel drinken voordat het koud wordtwrote:nou warme melk staat voor me
dat doe ik. :pwrote:Snel drinken voordat het koud wordtwrote:nou warme melk staat voor me
Ik heb best wel als een blok geslapen vanochtend.. ik heb echt alle energie uit me gestampt. 4 uurtjes geslapen en nu nog steeds wakker.. zo maar poging doen, lukt vast wel.
Daan, had jij gesnoven of geslikt?
Ja logisch dat je kon slapen als je nuchter gaat
Of was je niet nuchter?! 
-
C
Hehe... Mijn chefkok heeft wat lekkers voor mij bij op dominator zegt ie: groene olifant of oranje q's
Wow, afgelopen weekend naar een illegaal goa feestje geweest in Amsterdam en daar maar besloten om een 2cb pilletje te droppen van 12mg. Damn wat was dat weer heldig! Ook best een leuke feestdosis aangezien wel alles intenser word maar je niet aan mega zwaar aan het trippen bent zeg maar
(Op wat ademde goa decoraties na) Kan niet wachten op mijn volgende goa/psy feest op 13 augustus! Eerst volgende week wel weer Dominator 
Gesnoven en geslikt. Voor het feest iets van 150 mg in een bommetje en een mini-lijntje, daarna halverwege iets van 4, 5 puntjes gepakt. Vond het snuiven eerst maar een enge gedachte maar toen ik me er eenmaal overheen had gezet vond ik het wel grappigwrote:Ik heb best wel als een blok geslapen vanochtend.. ik heb echt alle energie uit me gestampt. 4 uurtjes geslapen en nu nog steeds wakker.. zo maar poging doen, lukt vast wel.
Jezus man wat een spul is dit
Opvallend vind ik eigenlijk hoeveel gelijkenissen het voor mij had met MDMA. Je hebt niet die omgmegaverliefdelekkerelove-rush, maar ik voelde me wel heel erg opgewekt en blij, als er een lekker nummer kwam kreeg ik overal kippenvel en tintelingen, ook tijdens het los gaan. Die tintelingen en dat lekkere gevoel in je buik komen voor mij wel erg overeen met MDMA.
En... dit blijft belachelijk lang doorwerken. Ik dacht op een gegeven moment: oké het zwakt nu wel af... ga je stil staan en dan lijkt dat ook zo. Echter op het moment dat je toch weer gaat bewegen en ff blijft door gaan ben je weer helemaal op het oude niveau en kan je nog steeds blijven doorgaan. En dat ik dacht dat het niet meer werkte heb ik geweten zeg. Ik heb gvd hele zondag op bed gelegen en kon niet eens denken aan slapen. M'n hart ging tekeer als een nummer van Noisekick. Voelde op zich wel lekker maar ik wilde op dat moment liever rust in m'n lichaam. Dit hield aan tot een uur of 5 en toen begon het wel wat af te zwakken. Hoewel ik zelfs 's avonds nog kon door blijven stuiteren als ik dat had gewild hahaha. Heb vannacht dus met behulp van een pilletje oxazepam (onschuldig rustmiddeltje) goed kunnen slapen. En voel me nu wel wat leeg en spoorloos, maar geen mdma-dip gevoelens
Kortom: heerlijk goedje. Voorlopig echter niet voor herhaling vatbaar. Dit ga ik sowieso alleen gebruiken op indoorfeestjes, omdat het dan prima is om zondag overdag wakker te zijn. Wel minder is dat de eetlust echt drastisch verminderd wordt. Na xtc kan ik meestal prima eten, maar ik heb gisteren echt nauwelijks wat door mn strot kunnen krijgen...
Oké, het was leuk dat ik erg schattig aan het doen was, maar als deze verrekte koppijn blijft, dan hoeft het van mij niet meer. Nondeju zeg! Overigens valt het mee hoe brak ik ben. 
Ik weet niet wat jij gebruikt om je zo fit te voelen, maar dat spul moet ik ook hebben.wrote:Oké, het was leuk dat ik erg schattig aan het doen was, maar als deze verrekte koppijn blijft, dan hoeft het van mij niet meer. Nondeju zeg! Overigens valt het mee hoe brak ik ben.
Wat heb ik jou compleet naar de klote zien gaan zeg...
9 uur slaapwrote:Ik weet niet wat jij gebruikt om je zo fit te voelen, maar dat spul moet ik ook hebben.wrote:Oké, het was leuk dat ik erg schattig aan het doen was, maar als deze verrekte koppijn blijft, dan hoeft het van mij niet meer. Nondeju zeg! Overigens valt het mee hoe brak ik ben.
Wat heb ik jou compleet naar de klote zien gaan zeg...
Alle foto's waar Christian op staat zijn geniaal.
Wat zie jij er grappig uit als je dronken bent zegt haha.
In ieder geval beter dan wanneer ik andere dingen tot me neemwrote:Alle foto's waar Christian op staat zijn geniaal.Wat zie jij er grappig uit als je dronken bent zegt haha.
Kan.. Alleen dan wel iets minder al op de pré drinken zodat je daar niet zo gaat schreeuwenwrote:In ieder geval beter dan wanneer ik andere dingen tot me neemwrote:Alle foto's waar Christian op staat zijn geniaal.Wat zie jij er grappig uit als je dronken bent zegt haha.
Voor herhaling vatbaar dus?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha ja Chukkels zag er echt geniaal uitwrote:In ieder geval beter dan wanneer ik andere dingen tot me neemwrote:Alle foto's waar Christian op staat zijn geniaal.Wat zie jij er grappig uit als je dronken bent zegt haha.
Voor herhaling vatbaar dus?
@Poll
Groene Eekhoorn
Op Bassleader en Intents ongelooflijk lekker op gegaan, vooral de inslag was te magisch gewoon. Enigste jammere was wel dat ik al weer heel snel in mijn come down zat beide keren.
Groene Eekhoorn
Op Bassleader en Intents ongelooflijk lekker op gegaan, vooral de inslag was te magisch gewoon. Enigste jammere was wel dat ik al weer heel snel in mijn come down zat beide keren.
Gewoon op zn squirries, bijpakkenwrote:@Poll
Groene Eekhoorn
Squirrie stond er zaterdag ook weer mooi bij haha.