Iris93 schreef:
Ik heb best wel als een blok geslapen vanochtend.. ik heb echt alle energie uit me gestampt. 4 uurtjes geslapen en nu nog steeds wakker.. zo maar poging doen, lukt vast wel.
Daan, had jij gesnoven of geslikt?
Gesnoven en geslikt. Voor het feest iets van 150 mg in een bommetje en een mini-lijntje, daarna halverwege iets van 4, 5 puntjes gepakt. Vond het snuiven eerst maar een enge gedachte maar toen ik me er eenmaal overheen had gezet vond ik het wel grappig

Weet niet precies hoeveel het in totaal was. Boeit me ook niet, heb heerlijk geslapen van 12 tot 8, op een onderbreking van een half uur na.
Jezus man wat een spul is dit

Té relaxt gewoon. Als je eenmaal begint met bewegen blijf je als een idioot rondspringen en lopen. Je hebt ook alles wel redelijk onder controle, hoewel ik aan het einde van de avond wel een beetje vaag liep te doen. Niet de MDMA-vaagheid, maar op een gegeven moment had ik wel zoiets van "ik ben niet meer helemaal nuchter" zo tegen het einde, ik lulde ook een beetje vaag uit mn nek.
Opvallend vind ik eigenlijk hoeveel gelijkenissen het voor mij had met MDMA. Je hebt niet die omgmegaverliefdelekkerelove-rush, maar ik voelde me wel heel erg opgewekt en blij, als er een lekker nummer kwam kreeg ik overal kippenvel en tintelingen, ook tijdens het los gaan. Die tintelingen en dat lekkere gevoel in je buik komen voor mij wel erg overeen met MDMA.
En... dit blijft belachelijk lang doorwerken. Ik dacht op een gegeven moment: oké het zwakt nu wel af... ga je stil staan en dan lijkt dat ook zo. Echter op het moment dat je toch weer gaat bewegen en ff blijft door gaan ben je weer helemaal op het oude niveau en kan je nog steeds blijven doorgaan. En dat ik dacht dat het niet meer werkte heb ik geweten zeg. Ik heb gvd hele zondag op bed gelegen en kon niet eens denken aan slapen. M'n hart ging tekeer als een nummer van Noisekick. Voelde op zich wel lekker maar ik wilde op dat moment liever rust in m'n lichaam. Dit hield aan tot een uur of 5 en toen begon het wel wat af te zwakken. Hoewel ik zelfs 's avonds nog kon door blijven stuiteren als ik dat had gewild hahaha. Heb vannacht dus met behulp van een pilletje oxazepam (onschuldig rustmiddeltje) goed kunnen slapen. En voel me nu wel wat leeg en spoorloos, maar geen mdma-dip gevoelens

Zie er echter nog steeds aardig vertieft uit haha.
Kortom: heerlijk goedje. Voorlopig echter niet voor herhaling vatbaar. Dit ga ik sowieso alleen gebruiken op indoorfeestjes, omdat het dan prima is om zondag overdag wakker te zijn. Wel minder is dat de eetlust echt drastisch verminderd wordt. Na xtc kan ik meestal prima eten, maar ik heb gisteren echt nauwelijks wat door mn strot kunnen krijgen...