Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 21:44 

Hardtraxx Addict

Nee was er niet :P Leuke vondst, weet je zeker dat het goed spul is? Ik weet nog bij ons bij Defqon lag er ook een zakje met 6 pillen ofzo gewoon op de grond. Heb er niet naar gekeken maarja je weet nooit wat iemand er mee wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:11 

Donateur

Als ik vannacht na een hele oxazepam-pil straks kan slapen, is speed officieel prima spul :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:11 

Donateur

dawasiknie schreef:
Als ik vannacht na een hele oxazepam-pil straks kan slapen, is speed officieel prima spul :)

je hebt die van mij gehad he :p nou ik ben nog klaar wakker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:12 

Drink warme melk noobs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:13 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Komt goed man! :D

Zonder oxazepam zal het ook wel lukken hoor ;) Je moet vaak rekenen vanaf laatste gebruik 12 uur erbij optellen.. Dit geldt voor 200 mg pep in bommetje van ongeveer 40%, rest van het rekenwerk mag je dus zelf doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:13 

Donateur

Banaanslak schreef:
Drink warme melk noobs.

Helpt toch echt niet -.- maarja ik geef het een kans, ff naar beneden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:19 

roberttt schreef:
Banaanslak schreef:
Drink warme melk noobs.

Goed zo, en vervolgens moet je op bed gaan liggen en naar deze livestream kijken: http://www.livestream.com/bebetv als je dan nog niet kan slapen dan weet ik het ook niet meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:22 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
roberttt schreef:
Banaanslak schreef:
Drink warme melk noobs.

Goed zo, en vervolgens moet je op bed gaan liggen en naar deze livestream kijken: http://www.livestream.com/bebetv als je dan nog niet kan slapen dan weet ik het ook niet meer..

Die stream is epic :worship: sowieso aanzetten bij de truffels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:24 

Donateur

nou warme melk staat voor me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:25 

roberttt schreef:

Snel drinken voordat het koud wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:26 

Donateur

Banaanslak schreef:
roberttt schreef:

Snel drinken voordat het koud wordt

dat doe ik. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:50 

Hardtraxx Addict

Ik heb best wel als een blok geslapen vanochtend.. ik heb echt alle energie uit me gestampt. 4 uurtjes geslapen en nu nog steeds wakker.. zo maar poging doen, lukt vast wel.
Daan, had jij gesnoven of geslikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:56 

Hardtraxx Addict

Ja logisch dat je kon slapen als je nuchter gaat ;) Of was je niet nuchter?! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 01:41 

Hehe... Mijn chefkok heeft wat lekkers voor mij bij op dominator zegt ie: groene olifant of oranje q's
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 07:19 

Hardtraxx Elite

Wow, afgelopen weekend naar een illegaal goa feestje geweest in Amsterdam en daar maar besloten om een 2cb pilletje te droppen van 12mg. Damn wat was dat weer heldig! Ook best een leuke feestdosis aangezien wel alles intenser word maar je niet aan mega zwaar aan het trippen bent zeg maar :P (Op wat ademde goa decoraties na) Kan niet wachten op mijn volgende goa/psy feest op 13 augustus! Eerst volgende week wel weer Dominator :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 08:44 

Donateur

Iris93 schreef:
Ik heb best wel als een blok geslapen vanochtend.. ik heb echt alle energie uit me gestampt. 4 uurtjes geslapen en nu nog steeds wakker.. zo maar poging doen, lukt vast wel.
Daan, had jij gesnoven of geslikt?

Gesnoven en geslikt. Voor het feest iets van 150 mg in een bommetje en een mini-lijntje, daarna halverwege iets van 4, 5 puntjes gepakt. Vond het snuiven eerst maar een enge gedachte maar toen ik me er eenmaal overheen had gezet vond ik het wel grappig :P Weet niet precies hoeveel het in totaal was. Boeit me ook niet, heb heerlijk geslapen van 12 tot 8, op een onderbreking van een half uur na.

Jezus man wat een spul is dit :P Té relaxt gewoon. Als je eenmaal begint met bewegen blijf je als een idioot rondspringen en lopen. Je hebt ook alles wel redelijk onder controle, hoewel ik aan het einde van de avond wel een beetje vaag liep te doen. Niet de MDMA-vaagheid, maar op een gegeven moment had ik wel zoiets van "ik ben niet meer helemaal nuchter" zo tegen het einde, ik lulde ook een beetje vaag uit mn nek.
Opvallend vind ik eigenlijk hoeveel gelijkenissen het voor mij had met MDMA. Je hebt niet die omgmegaverliefdelekkerelove-rush, maar ik voelde me wel heel erg opgewekt en blij, als er een lekker nummer kwam kreeg ik overal kippenvel en tintelingen, ook tijdens het los gaan. Die tintelingen en dat lekkere gevoel in je buik komen voor mij wel erg overeen met MDMA.
En... dit blijft belachelijk lang doorwerken. Ik dacht op een gegeven moment: oké het zwakt nu wel af... ga je stil staan en dan lijkt dat ook zo. Echter op het moment dat je toch weer gaat bewegen en ff blijft door gaan ben je weer helemaal op het oude niveau en kan je nog steeds blijven doorgaan. En dat ik dacht dat het niet meer werkte heb ik geweten zeg. Ik heb gvd hele zondag op bed gelegen en kon niet eens denken aan slapen. M'n hart ging tekeer als een nummer van Noisekick. Voelde op zich wel lekker maar ik wilde op dat moment liever rust in m'n lichaam. Dit hield aan tot een uur of 5 en toen begon het wel wat af te zwakken. Hoewel ik zelfs 's avonds nog kon door blijven stuiteren als ik dat had gewild hahaha. Heb vannacht dus met behulp van een pilletje oxazepam (onschuldig rustmiddeltje) goed kunnen slapen. En voel me nu wel wat leeg en spoorloos, maar geen mdma-dip gevoelens :) Zie er echter nog steeds aardig vertieft uit haha.

Kortom: heerlijk goedje. Voorlopig echter niet voor herhaling vatbaar. Dit ga ik sowieso alleen gebruiken op indoorfeestjes, omdat het dan prima is om zondag overdag wakker te zijn. Wel minder is dat de eetlust echt drastisch verminderd wordt. Na xtc kan ik meestal prima eten, maar ik heb gisteren echt nauwelijks wat door mn strot kunnen krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 10:34 

Hardtraxx Veteran

Oké, het was leuk dat ik erg schattig aan het doen was, maar als deze verrekte koppijn blijft, dan hoeft het van mij niet meer. Nondeju zeg! Overigens valt het mee hoe brak ik ben. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 11:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Oké, het was leuk dat ik erg schattig aan het doen was, maar als deze verrekte koppijn blijft, dan hoeft het van mij niet meer. Nondeju zeg! Overigens valt het mee hoe brak ik ben. ^^

Ik weet niet wat jij gebruikt om je zo fit te voelen, maar dat spul moet ik ook hebben.

Wat heb ik jou compleet naar de klote zien gaan zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ik weet niet wat jij gebruikt om je zo fit te voelen, maar dat spul moet ik ook hebben.

Wat heb ik jou compleet naar de klote zien gaan zeg...

9 uur slaap ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Alle foto's waar Christian op staat zijn geniaal. :lol: Wat zie jij er grappig uit als je dronken bent zegt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Alle foto's waar Christian op staat zijn geniaal. :lol: Wat zie jij er grappig uit als je dronken bent zegt haha.

In ieder geval beter dan wanneer ik andere dingen tot me neem xd Voor herhaling vatbaar dus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 13:21 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Nando schreef:

In ieder geval beter dan wanneer ik andere dingen tot me neem xd Voor herhaling vatbaar dus? :P

Kan.. Alleen dan wel iets minder al op de pré drinken zodat je daar niet zo gaat schreeuwen :P En net een glaasje minder zodat je nog zelf alcohol mag halen aan de bar en niet een ander het voor je moet doen, alcohol geweigerd worden.. Tja, zegt genoeg haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 13:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nando schreef:

Haha ja Chukkels zag er echt geniaal uit xd toen ie net binnen kwam :D was mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

@Poll

Groene Eekhoorn
Op Bassleader en Intents ongelooflijk lekker op gegaan, vooral de inslag was te magisch gewoon. Enigste jammere was wel dat ik al weer heel snel in mijn come down zat beide keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 15:58 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
@Poll

Groene Eekhoorn
Op Bassleader en Intents ongelooflijk lekker op gegaan, vooral de inslag was te magisch gewoon. Enigste jammere was wel dat ik al weer heel snel in mijn come down zat beide keren.

Gewoon op zn squirries, bijpakken :P

Squirrie stond er zaterdag ook weer mooi bij haha.
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic