Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het is dit weekend weer eens helemaal uit de hand gelopen. Ik ga even een periode m'n gemak houden. -.-


Give us sappige details you smerige bastaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Het is dit weekend weer eens helemaal uit de hand gelopen. Ik ga even een periode m'n gemak houden. -.-


:lol: . Het is ook altijd alles of niks he, broeder.


:cry:

Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Het is dit weekend weer eens helemaal uit de hand gelopen. Ik ga even een periode m'n gemak houden. -.-


Give us sappige details you smerige bastaard.

Nou ja, het begon allemaal vrij onschuldig maar het liep uiteindelijk redelijk uit de hand en toen was het plots half 9. Nu weer 3 dagen spijt van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nou ja, het begon allemaal vrij onschuldig maar het liep uiteindelijk redelijk uit de hand en toen was het plots half 9. Nu weer 3 dagen spijt van.

Heeeeeeeeeeel herkenbaar :lol:
Voor de verandering afgelopen weekend eens 'normaal' gedaan en niets in mijn neus gepropt.. kan me niet herinneren wanneer dat voor de laatste keer was :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 08:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nou ja, het begon allemaal vrij onschuldig maar het liep uiteindelijk redelijk uit de hand en toen was het plots half 9. Nu weer 3 dagen spijt van.


Aaah, een klein biertje doen. Altijd goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht hier eigenlijk nog wel een verslagje vanuit de heren die een weekendje Drenthe hadden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Ik verwacht hier eigenlijk nog wel een verslagje vanuit de heren die een weekendje Drenthe hadden :P


Die zijn nog bezig is de laatste update
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 15:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Laatst ook weer 2cb op en ik was gewoon verliefd op m'n telefoon. Ik was iets aan het zoeken tussen m'n foto's en toen kwam er een of andere screenshot voorbij van een dame (alleen d'r gezicht) die ik niet kende verder. Maar goed die trok wel m'n aandacht en uiteindelijk zat ik er een uur (voor m'n gevoel dan) later nog steeds naar te staren. Ze kwam ook gewoon uit de telefoon naar me toe en ze werd ook met de seconde mooier en driedimensionaler. Maar dat was pas nadat ik een betoog van een uur over het leven van een sigaret had gehouden tegen m'n vrienden.

Ik ben er sinds ik dat een paar keer gedaan heb van overtuigd dat schrijvers en filmmakers ook gewoon aan de 2cb zitten, wat een fantasie krijg je opeens. En je kan het nog allemaal mooi en soepel verwoorden ook ipv alleen maar te stotteren.

Top spul :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik verwacht hier eigenlijk nog wel een verslagje vanuit de heren die een weekendje Drenthe hadden :P


Ik had vrijdag sos op en zaterdag eerst een kwartje Xtc erin toe gezwommen, toen we weer bij het huisje waren nog een kwartje erin (was ook een tijd later) en Later op de avond samen met UrbanDesigner een halfje gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, een uitgebreid verslag komt misschien nog wel wanneer we weer zijn bijgekomen :P. Weet niet hoeveel en wat iedereen wilt delen namelijk. Het was niet in Drenthe btw maar in de Weerribben. Was in ieder geval een topweekend.

Kort samengevat voor mezelf.

Vrijdag was gewoon je standaard zuip en snats avond met twee extra bezoekers (zelf alleen een openingslijn gehad wegens niet m'n holtes weer vol gooien tijdens een bijholte ontsteking, nu achteraf zo te voelen was dat behoorlijk verstandig). Heb 3 bommetjes 3mmc over de avond gehad en deed rond een uur s'nachts m'n laatste en kon zo nog wat slaap pakken in de ochtend. Was veel makkelijker te beheren en mee te stoppen dan nasaal eigenlijk. Zo in een thuis setting had ik ook geen behoefte aan de energie eigenlijk, was zo wel goed zat.

Zaterdag 2cb gedaan, gezwommen en daarna een of andere vage quiz gedaan, was echt een geniaal avontuur en heb me kapot gelachen. De avond twee 3m bommetjes en een beetje X er na en dat was het wel eigenlijk.

Zondag niks gedaan en maandag en vanochtend een enorme dip gehad, maar het was het waard. Heb echt een geniaal weekend gehad wat snel weer opnieuw gedaan moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag toen we aankwamen direct gewoon vollenbak bier lopen harken. Dat was al direct goud. Heerlijk diner van El Jordi binnen geharkt om direct daarna te gaan beginnen. Ontsprongen wel de dans, aangezien er een klacht van de buren was gekomen en toen kwam er iemand van de receptie langs om dat even te melden of we rustig konden doen... Echter, als ze 10 seconden eerder was binnen gelopen hadden er 3 man een sleutel in de hand en lagen er lijnen op tafel :lol:

Vrijdag was zoals Dennis als zei een standaard zuip en snats avond. Lekker ouwehoeren en 3 uur doen over een potje Cards Against Humanity, die we uiteindelijk toch niet afgemaakt hebben.
Dus samen met Jordi en Jordy even die nacht doorgehaald. Ondanks geen slaap wel redelijk fit. Die dag gewoon direct doorgetrokken en s'middags begonnen met de 2cb. Dat was echt een zwaar bizarre trip. Vooral dat zwemmen in de zwembad. Zaten daar 4 man aan de 2cb, 1 aan de xtc en de ander aan de ghb. Dat moet nogal raar eruit hebben gezien haha.
Na die trip toch wel flink vermoeid geraakt en even een dutje gedaan. Door de jongens wakker gemaakt om 00:00 om er weer met gestrekt been in te gaan. Tegen 05:00 gaan slapen om om 09:00 weer klaar wakker te zijn.

Heerlijk weekendje vooral met slappe klets. Toch een vrij grote inschattingsfout gemaakt met keta. Hadden wat lijnen neergelegd, die al vrij ploertig waren van zichzelf, maar hield het buisje per ongelijk verkeerd om, waardoor ik direct 2 lijnen naar binnen werkte. Na 10 minuten was dit al direct duidelijk en moest even gaan liggen daarvoor. Was niet geheel tactisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hadden wat lijnen neergelegd, die al vrij ploertig waren van zichzelf, maar hield het buisje per ongelijk verkeerd om, waardoor ik direct 2 lijnen naar binnen werkte.


*stofzuiger geluid*

AH FUCK!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
per ongelijk verkeerd om, waardoor ik direct 2 lijnen naar binnen werkte.


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de vrijdag is eigenlijk alles al gezegd, gewoon een avondje slap lullen, zuipen en snatsen. Ben er inmiddels wel achter dat politiek mij echt geen ene kut interesseert. De eerste nacht steady doorgehaald om het 's morgens en begin van de middag even geen drugs meer aan te raken.

Vervolgens de 2cb genomen, eerste keer voor mij. Een halfje genomen, en vervolgens zijn we naar het zwembad gegaan. Kon er op dat moment nog niet zo veel mee, waren wel lichte visuals aanwezig, maar ik denk dat mijn verwachtingen van 2cb toch net iets anders waren. Ik was gelukkig wel al vaag genoeg om met d'n knip nog in mijn broek het water in te springen. xd Gelukkig had ik de telefoon in het huisje laten liggen.

Vervolgens bij terugkomst bij het huisje 2e halfje genomen en me even terug getrokken van de groep en fijne trance muziek aan gezet. Hier ook lekker in mijn ritme gekomen, trip was niet super heftig maar ik zat gewoon heerlijk in mijn eigen wereldje te spacen op trance muziek, ook eigenlijk precies zoals ik het me van tevoren voorstelde. Naderhand nog een 3e halfje genomen omdat het gevoel toch wel heel chill was. Toen de 2cb trip zo goed als voorbij was nog wat punten pep naar binnen geharkt, maar heel veel effect had dit niet meer. Vervolgens na 43 uur wakker zijn toch maar eens mijn bed op gaan zoeken.

De zondag dan ook maar besloten om uit te brakken en niks meer te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Na die trip toch wel flink vermoeid geraakt en even een dutje gedaan. Door de jongens wakker gemaakt om 00:00 om er weer met gestrekt been in te gaan


Astonomia op en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst even een korte intro, ik lees hier regelmatig mee omdat ik het interessant vind maar gebruik zelf eigenlijk zeer incidenteel. En als ik dan iets gebruik is het meestal oldschool XTC, en ben eigenlijk nooit degene die het regelt, dus ben onbekend met wat er allemaal te krijgen is. Ik lees hier heel veel goede verhalen over 2CB waardoor ik het wellicht wel een keer wil proberen.

Even wat vragen aan de kenners: Welke effecten heeft het middel? Welke dosering kan je het beste nemen? Hoe haal je het meeste uit je trip? Is het leuk om het bijv. met alcohol te combineren of raden jullie dat juist af? Andere tips?

Ben benieuwd :D Alvast dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Eerst even een korte intro, ik lees hier regelmatig mee omdat ik het interessant vind maar gebruik zelf eigenlijk zeer incidenteel. En als ik dan iets gebruik is het meestal oldschool XTC, en ben eigenlijk nooit degene die het regelt, dus ben onbekend met wat er allemaal te krijgen is. Ik lees hier heel veel goede verhalen over 2CB waardoor ik het wellicht wel een keer wil proberen.

Even wat vragen aan de kenners: Welke effecten heeft het middel? Welke dosering kan je het beste nemen? Hoe haal je het meeste uit je trip? Is het leuk om het bijv. met alcohol te combineren of raden jullie dat juist af? Andere tips?

Ben benieuwd :D Alvast dank


Wat kan je verwachten:


Wat wel wat niet:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Eerst even een korte intro, ik lees hier regelmatig mee omdat ik het interessant vind maar gebruik zelf eigenlijk zeer incidenteel. En als ik dan iets gebruik is het meestal oldschool XTC, en ben eigenlijk nooit degene die het regelt, dus ben onbekend met wat er allemaal te krijgen is. Ik lees hier heel veel goede verhalen over 2CB waardoor ik het wellicht wel een keer wil proberen.

Even wat vragen aan de kenners: Welke effecten heeft het middel? Welke dosering kan je het beste nemen? Hoe haal je het meeste uit je trip? Is het leuk om het bijv. met alcohol te combineren of raden jullie dat juist af? Andere tips?

Ben benieuwd :D Alvast dank


Het ligt vooral aan de dosering. Bij een relatief lage dosering (ten opzichte van lichaamsgewicht) zal je meer een contactuele mentale trip hebben. Naarmate dat je dosering hoger worden, zal het visuele toenemen. Zo had ik afgelopen weekend maar 1 hele 2cb op. Die gaf wel wat visuele effecten, maar niet perse heel heftig. 3 maanden geleden had ik 2 hele 2cb op. Daar was het net alsof ik niet door een kaleidoscoop keek, daar was ik de kaleidoscoop op weg naar het derde dal universum.

Trippen is iets wat je moet leren waarderen vind ik persoonlijk. Truffels waren mijn eerste trip middelen en daar ben ik zelf erg blij mee geweest, aangezien ik zelf 2cb best heftig vond. Ik ben daarna altijd helemaal kapot van vermoeidheid. Je hersenen draaien echt op volle toeren.

Zelf zou ik nog een keer LSD willen proberen, maar daar wil ik 100% mentaal klaar voor zijn, aangezien ik hoor dat dat best wel heftig kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Trippen is iets wat je moet leren waarderen vind ik persoonlijk.


Leren waarderen maar i.m.o. ook überhaupt leren. Ik heb wel vaker mensen meegemaakt die voor de eerste keer gaan trippen (op bijv. 2C-B) maar niet zo goed weten wat ze er mee moeten. De kunst is om te ontspannen en het over je heen te laten komen, dan haal je er het meest uit.

Ik vind het zelf fijn om in een kleine setting te trippen met 'rustige' mensen. Als je een groepje hebt waar mensen verschillen van energielevel (rustig vs heeeel druk) vind ik dat heel vervelend en dan zonder ik me liever iets af.
Het kan best 'spannend' zijn. Maar laat het vooral in positieve zin over je heen komen. Ga er lekker voor zitten, maak een fijne setting. Ik drink altijd wat biertjes om lekker ontspannen te raken.

Zelf ben ik niet van het verkleden, gekke dingen doen enzovoorts omdat ik juist wel wat dieper in die trip wil. Wij doseren dan ook vaak wat hoger.
Overigens ben ik zelf ook vaak moe aan het eind van een trip, zeker als ik er bijv. keta bij heb gedaan. Hoofdpijn krijg ik ook altijd wel redelijk omdat je ogen focussen op dingen maar mentaal neem je iets anders weer. Althans, zo ervaar ik het zelf. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zelf zou ik nog een keer LSD willen proberen, maar daar wil ik 100% mentaal klaar voor zijn, aangezien ik hoor dat dat best wel heftig kan zijn.

Ik ervaar het niet zozeer heftiger dan 2C-B als in een visuele trip maar mentaal is dit wel heftiger, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de reacties. Ik denk zelf, ook omdat ik nog nooit echt visueel getript heb, dat wellicht een dosering tot 15 mg (obv dat filmpje) het beste voor mij zou zijn. Wellicht met een paar biertjes er bij. Word je er ook energiek van of dat juist totaal niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ligt er aan. Ik vind 2cb vaak een beetje een grabbelton. De ene keer heb je alleen lichte visuals en een lichte space, de andere keer heb je lichte visuals en ben je vrij actief, de ene keer komt er veel euforie bij en de andere keer zit je compleet in een andere wereld. Verder kan je 2cb wel wat sturen mentaal en door dingen te ondernemen.

Zijn een paar factoren die bijdragen aan het effect:

1. Sterkte van de pil
2. Dosering
3. Mentale staat
4. Hoe lang geleden het is dat je voor het laatst hebt getript
5. Hoeveel je hebt gegeten/gedronken en wat je er naast nog hebt gehad
6. Je omgeving en met wie je bent

Heb wel eens 1,5 gehad en was vooral wat aan het spacen en had bijna niks visueels. De andere keer had ik maar een halve van een andere en was ik compleet weg. Voor die 1,5 had ik ook 0,5 van de zelfde en toen was het effect beter.

Voor je eerste keer zou ik mensen er bij houden die ervaring hebben of een nuchter persoon die er verstand van heeft. Blijf in een vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen. Pak een object wat je bij je houdt door je trip zodat als je er te diep in gaat je dat object kan pakken zodat je weet dat je sterk aan het trippen bent en je zelf een beetje op aarde kan houden (a la Inception). Ten slotte raad ik persoonlijk niet aan te gaan trippen als je niet in een goede mentale staat bent of te bang/er niet klaar voor bent. Hoe meer comfortabel je met jezelf, je omgeving en de mogelijke effecten bent, deste beter wordt je ervaring.

Begin niet gelijk met een sterke dosis als je niet goed in kan schatten wat de sterkte is en hoe je er op reageert. Als het voor een persoon goed werkt, hoeft dat voor een ander niet per se het geval te zijn en vice versa. Begin gewoon met een kwartje en als je het te slap vindt kan je na 2 uur nog een 1/3e bij doen. Het effect wordt dan niet per se veel sterker maar het is belangrijk om eerst bekend te worden met het gevoel van trippen voor je op onderzoek gaat met 2cb zelf. Het duurt ong een half uur om in te werken en 1,5 uur na inname is je piek meestal. Het houdt ongeveer 5 uur aan en het kan nagolven als het een hele sterke is.

Belangrijk is ook om na de tijd genoeg tijd te geven aan je brein om te herstellen. Het is niet enorm schadelijk voor zo ver ik weet maar je receptoren raken wel uitgeput. Als je binnen een korte tijd het zelfde effect zou willen hebben zou je bijna het dubbele moeten nemen. Ik raad persoonlijk daarom aan om klein te beginnen en te zien hoe je er op reageert. Naar aanleiding daarvan kan je wat maanden later wel een hogere dosis of soortgelijke dosis proberen naar mate je trip. Maar als je eenmaal laag bent begonnen, kan je het moeilijk veel intenser maken zonder echt heel veel te nemen.

Als je lekker gaat kun je dingen doen zoals naar buiten gaan met wat mensen, op onderzoek gaan, dingen proeven, spelletjes doen. Hou jezelf lekker bezig, dat maakt de leukste trip, een beetje zitten en niks doen dat werkt vaak averechts. Spreek ook met je groep af om alles uit te spreken wat in je op komt, dit bevordert je trip en zorgt er voor dat niemand in zichzelf raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wijze tips van BB. Maarrrr: ik vind ook weer niet dat je er té zwaar aan moet tillen. In mijn ogen is het geen middel wat je na 1 pilletje helemaal weg slaat en je bent totaal van je pad. Zeker niet met de huidige dosering in de (meeste) pillen, die allemaal rond de 10 - 12 mg liggen.

Als Justin 15mg zou willen nemen moet hij dus zo'n 1,5 pil nemen. Ik doe het zelf nog wel eens op een festival (althans, vroeger. Toen dat nog kon...) en nam dan 1 pil om alles net een beetje een mooier randje te geven en daar kon ik prima mee functioneren.

Mijn / onze stelregel is dat je startdosering meteen goed moet zijn. Zoals BB al zegt kun je het niet echt goed bijdoseren omdat je lichaam vrij snel tolerant raakt echter is dit na, schijnbaar, 1 tot 2 weken ook al weer weg. Als je startdosering te laag is kom je er niet echt in en dat is ook zonde van je trip. Dit heeft Ramon bijvoorbeeld al een aantal keer gehad: dan zit je er tegenaan te hikken, is het 'm net niet en dan beleef je het ook niet echt mooi terwijl een ander wellicht wel lekker tript. Mocht je er niet diep genoeg in zitten, alcohol en keta versterken / verdiepen het wel wat. Ik zou dus wel zorgen voor een goede startdosering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hekzitter schreef:
Trippen is iets wat je moet leren waarderen vind ik persoonlijk.


Ik vind het zelf fijn om in een kleine setting te trippen met 'rustige' mensen. Als je een groepje hebt waar mensen verschillen van energielevel (rustig vs heeeel druk) vind ik dat heel vervelend en dan zonder ik me liever iets af.


Ik vind het leukste aan 2CB dat het zo super stuurbaar is. De ene keer zit je echt super diep in de trip en heb je de focus op Visuals etc en de andere keren ga je 'op avontuur' en lach je je ballen uit de broek. Wij spreken in principe niet van te voren af wat het gaat worden. Zo is een trip heel stuurbaar en brengt het je waar je zin in hebt :)


Eens met Hekzittert trouwens. Ik merkte van de groep van afgelopen weekend wel dat het fijn was om met iemand te trippen die ook iets meer 'ervaren' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over 2cb gesproken, iemand ervaring met paarse Maybach? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Volgend weekend ook voor het eerst aan de 2cb waarschijnlijk. Wat voor dosis adviseren jullie voor een fijne trip? Ben 1.88 en weeg zo'n 88kg.
Vorige  1 ... 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic