Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Leuk kleurlijk filmpje van Kurzgesagt (sws een van mijn favoriete kaarnalen op de youtubez) die je verhaal bevestigen Job. Goed om te lezen dat je er in ieder geval beter voor staat nu.


Edit: Zelf ook nog ff weergekeken en best wel eng om te zien hoe relevant de gevolgen kunnen zijn in de huidige samenleving. De verslavingszorg kan het nog wel eens druk krijgen als dit allemaal voorbij is....

Edit 2: Mocht je je alleen voelen mag je me altijd een PB sturen voor het een of ander. Kunnen we in ieder geval samen drugs nemen!

Edit 3: pffff tuurlijk niet idioten.


Kurzgesagt gebruik ik ook vaak in de les! :D Maar dit filmpje spreekt wel de waarheid. Het was in die tijd vooral eenzaamheid wat mij veel dwars zat daarbij kwamen ook nog wat relatie problemen en van alles en nog wat en dan heb je de perfecte cocktail om verslaafd te worden. Gelukkig kwam ik daar direct achter en ben ik daar direct aan gaan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wtf is dat "Rick'' op 1:14 xd

OT: Goed filmpje



Kurzgesagt heeft wel vaker 'references' in hun filmpjes steken die dan niet eens storend zijn voor de mensen die ze niet snappen. Doen ze héél goed. Oneindig respect voor het werk wat dat team verricht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Leuk kleurlijk filmpje van Kurzgesagt (sws een van mijn favoriete kaarnalen op de youtubez) die je verhaal bevestigen Job. Goed om te lezen dat je er in ieder geval beter voor staat nu.


Edit: Zelf ook nog ff weergekeken en best wel eng om te zien hoe relevant de gevolgen kunnen zijn in de huidige samenleving. De verslavingszorg kan het nog wel eens druk krijgen als dit allemaal voorbij is....

Edit 2: Mocht je je alleen voelen mag je me altijd een PB sturen voor het een of ander. Kunnen we in ieder geval samen drugs nemen!

Edit 3: pffff tuurlijk niet idioten.

Volgens mij heeft kurzgesagt zelf deze video verwijderd omdat zij en met hen vele weterschappers niet (meer) achter de informatie stonden in het filmpje.

Zal even het filmpje opzoeken waar zij dit hebben vermeld.

Edit: hier is die. Uitleg op 2:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Het is ook door persoonlijke omstandigheden die me soms teveel worden dat ik soms wat neem om ''wat anders te voelen dan de pijn''.

Lekker emotionele pijn wegdrukken met het gevoel van een brandende spijker in je neus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:

Edit 2: Mocht je je alleen voelen mag je me altijd een PB sturen voor het een of ander. Kunnen we in ieder geval samen drugs nemen!

Edit 3: pffff tuurlijk niet idioten.


Ik heb je PM gestuurd en edit 3 niet gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog updates?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb al twee maanden geen drugs gebruikt :sleep: Neem me elke week voor om in het weekend weer eens te trippen, maar dan komt het weekend en heb ik het druk met andere dingen en komt het er weer niet van. Dus hopelijk komend weekend. Twijfel alleen nog tussen DPT, 4-HO-MET of 2C-E.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 17:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komend weekend na een maand ook weer eens wat doen, na wat te veel te hebben gedaan in een paar maand en een pauze te hebben genomen ga ik het ook beperken tot een keer per maand (of geen bij geen behoefte/gelegenheden). Hooguit twee wanneer er een speciale gelegenheid is. Daarbij ook bepaalde dingen gewoon compleet verbannen en snatsen wegens medische redenen ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Aan het begin van coronacrisis vrijwel wekelijks aan de drugs gezeten (voornamelijk ket, 3mmc of sos) en nu bijna een maand niets op. Bevalt eigenlijk wel prima, wellicht plak ik er nog een maandje of wat aan vast. Wellicht wel goed voor me ook, met festivals was het toch elke keer weer raak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maand of 4 geleden voor het laatst wat gesnatst, bevalt prima. Binnenkort wel weer eens een 2cbtje pakken in thuis setting denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag sinds Decibel weer is goed aan de staafjes ket gezeten met twee vrienden. Wist van te voren nauwelijks meer hoe het gevoel van ket was, dus was zelfs lichtelijk gespannen. Maar dit verdween al snel toen het opkwam. Zelfs nog een paar keer gezegd dat ik het gevoel wel gemist had, haha. Blijft toch leuk om het zo eens in de tijd is een keer te doen en lekker op reis te gaan vanaf de bank xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook al tijden niks meer. Bevalt mij prima. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag nog even in de ruimte geweest onder het genot van LSD (alhoewel deze zegels niet erg potent meer waren, ze waren al zo'n 6 jaar oud) en 2C-B. Dit was écht een trip voor in de boeken, zeg. Ongekend.

Ik voel me ook wel weer een stuk 'lichter' nu. Ik ben weer even wat (emotionele) ballast kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poah LSD heb ik gepland staan voor Augustus (weekend waar eigenlijk decibel zou zijn).. Wordt mijn eerste keer :woot:
Heel erg benieuwd naar!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag weer een hele rare alcohol + keta ervaring meegemaakt :$ Na een tijd niet kunnen praten en bewegen naar huis gegaan en zag alles in een soort tunnel die zwart wit was. Als een oude film die in slow-motion afgespeeld werd. Altijd een goed idee als je veel gedronken hebt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Poah LSD heb ik gepland staan voor Augustus (weekend waar eigenlijk decibel zou zijn).. Wordt mijn eerste keer :woot:
Heel erg benieuwd naar!!


Bij mij viel de LSD tweemaal tegen omdat de zegels al oud waren maar de combinatie met de 2C-B maakte het nog erg tof. Ik hoop voor jou dat je zegels nog wat potenter zijn. Anders is dat wel een tip om achter de hand te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Bij mij viel de LSD tweemaal tegen omdat de zegels al oud waren maar de combinatie met de 2C-B maakte het nog erg tof. Ik hoop voor jou dat je zegels nog wat potenter zijn. Anders is dat wel een tip om achter de hand te houden.

We gaan een aantal weken van te voren 'nieuwe' halen (ik moet nog navragen hoe oud ze al zijn als we ze krijgen van hem). dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze niet al jaren oud zijn.. haha
Maar ik zal het onthouden! Wordt de 2cb dan een versterking van de lsd, of ga je alleen iets merken van de 2cb en valt de lsd dan min of meer weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag truffels in het bos gedaan. Was een erg vette ervaring! Achteraf gezien jammer dat we, ondanks we toch goed voorbereid waren, niet nog beter voorbereid waren door nog extra shit en muggenspray mee te nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Wordt de 2cb dan een versterking van de lsd, of ga je alleen iets merken van de 2cb en valt de lsd dan min of meer weg?

Aangezien mijn zegels dus 2x niet heel veel meer waren kan ik het niet goed vertellen. Eerdere ervaringen van Indy waren toch ook wel op alleen LSD gebaseerd. Mijn ervaring is dat LSD en 2C-B echt ' 1+1=3 ' is, in goede zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 2cb versterkt de LSD echt behoorlijk imo. Na 4 uur na 1,25 zegel er een hele 2cb in geknald en dat was echt bizar vet, dus is zeker aan te raden. Voeg er nog wat ballonnen aan toe en je bent vertrokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 08:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks voor de tips! gaan we meenemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet in wat voor setting je het gaat doen, maar mocht je het in thuissetting doen dan heb ik nog wel een paar leuke filmpjes in de aanbieding :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ballonnen waren zó ziek.
We lagen ook bij een maat in de serre, in het zonnetje, op een groot luchtbed. Overal om me heen was glas, licht en blauwe lucht. Op een gegeven moment had ik het gevoel te zweven in een koepel van lucht en licht, als een soort extra dimensie. Was echt sick. :lol: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dit weekend weer eens helemaal uit de hand gelopen. Ik ga even een periode m'n gemak houden. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het is dit weekend weer eens helemaal uit de hand gelopen. Ik ga even een periode m'n gemak houden. -.-


:lol: . Het is ook altijd alles of niks he, broeder.
Vorige  1 ... 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic