Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
^ Dat vind ik juist wel een aanrader. Althans: niet poepzat zijn. Neemt een beetje van de spanning en de bodyload weg, je zit al in een lekkere flow, versterkt iets.


Ik vond het met alcohol de eerste keer te heftig, nadat de lachkick voorbij was.
Na de kotsbui was het lachen vergaan en die switch was te rigoureus om het nog leuk te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik dacht vanmorgen nog aan een nieuwe sessie 2C-B en dat ik er nog niet "toe aan ben". Maar na deze laatste paar posts ben ik wel weer te porren. :clap:

Junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 09:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
het lijkt wel alsof 2cb en ket voor elkaar gemaakt zijn.

Dat is dan ook de enige combi die goed bevalt met ket denk ik :P wel benieuwd naar, volgende keer als er 2cb op de planning staat ook wat ket meenemen :)

RomanAnthony schreef:
zonder hier even een uitgebreid report van neer te zetten.

Kom op maatje, even uittypen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

1 keer de 2cb gecombineerd met X, lekker frituren toch. We deden toen halve X > half uur later hele 2cb (mg weet ik zo niet) > 3 uur later weer een halve X. Dat was wel echt puur goud, vooral die 2e keer X kwam echt goed binnen.

Wil zelf best graag weer een keer 2cb doen, krijg helaas mijn vrienden niet zo ver :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 15:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mensen hier bekend met 5MAPB?

Wat deden jullie qua hoe innemen, welke dosering en hoeblang de duur is voor het inslaat en de totale duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurre puinhoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mensen hier bekend met 5MAPB?

Wat deden jullie qua hoe innemen, welke dosering en hoeblang de duur is voor het inslaat en de totale duur


Yep. 100 mg genomen in een capsule en na drie kwartier sloeg die in als een bom. Uurtje of 6 mee onder de pannen en daarna M bijgenomen wat erg fijn was. Ideaal spul voor een Techno feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2020 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb laatst 10 gram miauw, 4mmc, gekocht, goed spul, maar merk toch nu ik vaker thuis zit dat ik ''even een puntje'' doe, maar daar blijft het niet bij meestal en merk dat het toch aardig verslavend is. Tips hiervoor of mensen die dit ook hebben ervaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2020 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tip, niet meer kopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2020 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

JarneNL schreef:
Heb laatst 10 gram miauw, 4mmc, gekocht, goed spul, maar merk toch nu ik vaker thuis zit dat ik ''even een puntje'' doe, maar daar blijft het niet bij meestal en merk dat het toch aardig verslavend is. Tips hiervoor of mensen die dit ook hebben ervaren?


Zodra je doelloos puntjes pakt dan zou ik het z.s.m. wegmieteren als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2020 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Tip, niet meer kopen :D


Firetrap schreef:
JarneNL schreef:
Heb laatst 10 gram miauw, 4mmc, gekocht, goed spul, maar merk toch nu ik vaker thuis zit dat ik ''even een puntje'' doe, maar daar blijft het niet bij meestal en merk dat het toch aardig verslavend is. Tips hiervoor of mensen die dit ook hebben ervaren?


Zodra je doelloos puntjes pakt dan zou ik het z.s.m. wegmieteren als ik jou was.


Zeker waar. Dacht hier ook over na, maar wist niet zeker. Ik ga er wel van af komen, dus dat scheelt. Thaanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2020 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Heb laatst 10 gram miauw, 4mmc, gekocht, goed spul, maar merk toch nu ik vaker thuis zit dat ik ''even een puntje'' doe, maar daar blijft het niet bij meestal en merk dat het toch aardig verslavend is. Tips hiervoor of mensen die dit ook hebben ervaren?


oeeh dan is het einde zoek ouwe. Ik heb zelf ook een grote partij van dat spul liggen en toch wel een klein schouderklopje naar mijzelf dat die nog onaangebroken thuis ligt en heb genoeg momenten gehad dat ik het zou kunnen doen. Ik heb een jaar geleden wel die craving gehad met coke. Toen heb ik gelijk alles door de plee gespoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken maar ik vind dat je zelf (een deel) verantwoordelijk bent voor je verslaving. Hier ligt ook standaard het e.e.a. in huis, ook verslavende meuk zoals ghb en mephedrone, maar ik heb dat in een thuissetting nog nooit gebruikt. Sowieso was m'n drugsgebruik in thuissetting tot Corona erg beperkt tot alleen keta en 2C-B / psychedelica en dat is het nog steeds, op één keer mdma na :lol: .

Zodra je bepaalde stoffen af en toe eens thuis pakt wordt die grens zo dun, en helemaal met bijvoorbeeld coke en g, dat de stap zo makkelijk gezet is. Men ziet zichzelf misschien niet als een probleemgebruiker maar als 'incidentele' gebruiker / weekendgebruiker maar als je die craving (zoals bij meph) hebt, heb je in mijn ogen al een probleem. Dat vind ik ook van (regelmatig) sos-gebruik wanneer je thuis lekker aan het drinken bent en je dealer met een groepje belt.

Dezelfde mening ben ik overigens toebedeeld wat betreft alcohol. Ik drink in principe alleen op zaterdag, m.u.v.
feestjes / feestdagen o.i.d., maar op doordeweekse dagen zul je mij geen pinten zien vatten. Als je dat standaard in de week wel doet wordt het al een gewoonte en dat vind ik al weer snel een probleemgeval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb het met ander spul totaal niet. Maar ik herken de 3MMC craving wel. Hebben het de laatste tijd ook te vaak gedaan (wel altijd in groepsverband). Dus nu ook gezegd dat het niet meer gekocht wordt mits het gepland wordt voor een feest oid. En zelfs dan 1x per 1 a 2 maand. Heb nog wel wat liggen maar die blijven in het zakje waarmee het binnen kwam tot aan een bovengenoemd moment.

Het is gewoon omdat het m.i. de perfecte drug haast is. Je krijgt elementen van X, pep en sos. En elke keer als je bijneemt nadat het aan het uitwerken is gaat het weer terug naar het oude niveau. Dit maakt het logischerwijs enorm verslavend, meer verslavend dan sos imo.

Nu is de een meer verslavingsgevoelig voor bepaalde stoffen dan de ander dus wat Remi zegt is een beetje scheef imo. Ik kan alles enorm makkelijk laten liggen, sos, pep en x ook. Maar bij 3M is de craving wel dusdanig dat je er dicht bij komt om het gewoon te pakken zoals Job ook zei. De een kan nou eenmaal beter die discipline houden dan de ander, ligt er maar net aan hoe verslavingsgevoelig je bent want je brein kan hele creatieve manieren vinden om je over te halen.

Dus ook naar Jarne is idd het beste het gewoon niet te kopen of in noodgevallen het weg te gooien of te geven aan bekenden die het voor je kunnen bewaren zodat je er niet bij kan. En je kan afspreken met jezelf dat je het een keer per maand doet of alleen bij een feestgelegenheid waar anderen het ook doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is ook door persoonlijke omstandigheden die me soms teveel worden dat ik soms wat neem om ''wat anders te voelen dan de pijn''. Ben nu wel op een punt (haha) dat ik er klaar mee ben en dat ik weet dat dit niet zo verder kan. Ik heb de rest van het spul aan mijn broer gegeven zodat ik er niet meer bij kan. Zal het alleen komende tijd in groepsverband gebruiken en met mate.
Het is een stukje zelfdiscipline dat ik soms mis, maar ben daar dan nu mee bezig. Het is net dat zetje van buitenaf dat je het laat beseffen.

Bedankt allemaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nu is de een meer verslavingsgevoelig voor bepaalde stoffen dan de ander dus wat Remi zegt is een beetje scheef imo. Ik kan alles enorm makkelijk laten liggen, sos, pep en x ook. Maar bij 3M is de craving wel dusdanig dat je er dicht bij komt om het gewoon te pakken zoals Job ook zei. De een kan nou eenmaal beter die discipline houden dan de ander, ligt er maar net aan hoe verslavingsgevoelig je bent want je brein kan hele creatieve manieren vinden om je over te halen.


Uiteraard, de één is verslavingsgevoeliger dan de ander. Maar als je van jezelf weet dat je het lastig krijgt als je het in huis haalt / gebruikt dan ben je toch stom om er tóch aan toe te geven? En dan ligt de oorzaak toch bij jezelf, of je verslavingsgevoelig ben of niet?

Of doelde je op m'n stukje
Citaat:
maar als je die craving (zoals bij meph) hebt, heb je in mijn ogen al een probleem

?
Ik snap wel dat de craving van de mephedrone zelf komt. Maar ik heb het over craving als je het gebruikt hebt en je móet weer gebruiken, ook al heb je tegen jezelf gezegd dat het de laatste dosis was. Op een random woensdag zin hebben in mephedrone noem ik geen craving maar eerder een probleem, als dat structureel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dezelfde mening ben ik overigens toebedeeld wat betreft alcohol. Ik drink in principe alleen op zaterdag, m.u.v. feestjes / feestdagen o.i.d., maar op doordeweekse dagen zul je mij geen pinten zien vatten. Als je dat standaard in de week wel doet wordt het al een gewoonte en dat vind ik al weer snel een probleemgeval.

Vind dit wel afhankelijk van hoeveel je dan drinkt op een doordeweekse avond. Alchohol is sowieso vergif, maar het is minder schadelijk voor je lichaam om elke avond in de week één drankje te drinken dan op één dag 7 glazen. Dat laatste is namelijk een zwaardere klap om te verwerken voor je organen. Maar ik ben het ermee eens dat doordeweeks drinken heel snel een gewoonte kan worden en dat je daar altijd voor moet waken. Desalniettemin drink ik mijn drankjes liever wat verspreider over de week (en dus soms ook wel eens doordeweeks) dan in het weekend in een keer een hele sloot leeg te drinken. Maar ik ben verder (gelukkig) ook niet verslavingsgevoelig en kan het ook zo weken laten staan.

Ben het trouwens volledig eens met dat je niet thuis moet gebruiken, want zodra je een keer die stap maakt om thuis sos, pep, 3mmc of iets dergelijks te nemen, vervaagt die grens heel snel. Heb zelf ook nog nooit iets anders dan psychedelica gedaan thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor je lichaam is het denk ik (is dat bewezen?) inderdaad beter om dagelijks 2 drankjes te doen dan op één dag 14. Bij mij in de praktijk is dat laatste wel het geval.
Dit is echter alleen lichamelijk, in mijn ogen. Mentaal kun je het beter op die ene dag houden dan dagelijks een beetje: ik 'verheug' me na een tijdje niet gedronken te hebben juist weer op wat drankjes. Als je dagelijks 1 of 2 biertjes zou doen is die stap naar 3 of 4 misschien niet meer zo groot, want het is toch lekker en je drinkt er toch maar 1 meer dan dat je deed? Dan kom je weer eerder in die modes van een gewoonte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 14:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Nu is de een meer verslavingsgevoelig voor bepaalde stoffen dan de ander dus wat Remi zegt is een beetje scheef imo. Ik kan alles enorm makkelijk laten liggen, sos, pep en x ook. Maar bij 3M is de craving wel dusdanig dat je er dicht bij komt om het gewoon te pakken zoals Job ook zei. De een kan nou eenmaal beter die discipline houden dan de ander, ligt er maar net aan hoe verslavingsgevoelig je bent want je brein kan hele creatieve manieren vinden om je over te halen.


Uiteraard, de één is verslavingsgevoeliger dan de ander. Maar als je van jezelf weet dat je het lastig krijgt als je het in huis haalt / gebruikt dan ben je toch stom om er tóch aan toe te geven? En dan ligt de oorzaak toch bij jezelf, of je verslavingsgevoelig ben of niet?


Maar dat is het hele punt van verslavingsgevoelig zijn. Hoe erger het is, hoe sneller je er aan toegeeft. Anders was verslaving van alles heel makkelijk op te lossen. Als je er aan begint terwijl je verslavingsgevoelig bent, dan doe je het inderdaad jezelf aan (mede daarom neem ik sommige dingen ook niet al wist ik dit bij 3m niet van te voren, eigen schuld). Maar het kan zijn dat iemand dit niet is normaliter maar voor een bepaalde stof/drug wel (kan van alcohol, suiker en cafeine tot G, sos en 3m zijn). Dan probeert diegene iets in de veronderstelling dat diegene het kan handelen en raakt er vervolgens verslaafd aan.

Maar als je al eenmaal er aan bent begonnen dan is voor iemand de drempel veel lager om die beslissingen te maken want door de verslaving kan je brein heel creatief zijn in excuses maken of je discipline te verwerpen. Je kan dan zeggen "haal het niet in huis en gebruikt het niet thuis", maar voor die mensen is dat moeilijk. Die kunnen zichzelf niet inhouden op zulke momenten. Dan werken hulp van buitenaf met strenge regels bij iemand beter dan met jezelf afspraken maken die je niet gaat nakomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Vraag me vooral af hoe iemand slaapt die in deze tijd veelvuldig voor de lol sos doet >.< Met maten pep gedaan voor de gein tijdens een videoborrel, spijt van als haar op mijn hoofd..

Op een feest is het chill omdat je ook lekker staat te dansen, thuis zit je maar stil en kon ik totaal de slaap niet vatten (je hebt ook heel veel minder nodig kwam ik achter xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vraag me vooral af hoe iemand slaapt die in deze tijd veelvuldig voor de lol sos doet


Met sos op kan ik altijd prima slapen. Sinds ik een nieuwe nachtapotheker heb dan. Best wel goed spul. Voor die incidentele keer dat ik wel echt moet slapen na het gebruik van een andere stimulant pak ik een benzo. :) Dit beperk ik wel echt tot maximaal 1 keer in de 2 maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vraag me vooral af hoe iemand slaapt die in deze tijd veelvuldig voor de lol sos doet >.<


Niet, weinig, met veel alcohol op of met een benzo inderdaad. Is per persoon verschillend en natuurlijk speelt het mee hoeveel sos je pakt, van welke kwaliteit deze is en hoelaat je het pakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken maar ik vind dat je zelf (een deel) verantwoordelijk bent voor je verslaving. Hier ligt ook standaard het e.e.a. in huis, ook verslavende meuk zoals ghb en mephedrone, maar ik heb dat in een thuissetting nog nooit gebruikt. Sowieso was m'n drugsgebruik in thuissetting tot Corona erg beperkt tot alleen keta en 2C-B / psychedelica en dat is het nog steeds, op één keer mdma na :lol: .


Moet ik ook wel zeggen dat ik in de periode dat ik dus thuis alleen sporadisch coke deed, ik tering slecht in mijn vel zat. Een relatie die op sterven na dood was, problemen tussen mij en mijn ouders en dat stapelde zich zo op dat ik mij alleen maar ellendiger ging voelen, waardoor die stap langzamerhand steeds kleiner werd.

Dan moet je het probleem ook bij de grond aanpakken en daar direct iets aan gaan doen. Ik heb 1,5 jaar bij een psycholoog gelopen daarvoor en die problemen zijn nu volledig verholpen. Dan sta je ook een stuk steviger in je schoenen. Een verslaving gaat altijd in combinatie met persoonlijke mentale problemen denk ik zelf. Een verslaving is altijd (volgens de psycholoog) een neveneffect van onderliggende problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk kleurlijk filmpje van Kurzgesagt (sws een van mijn favoriete kaarnalen op de youtubez) die je verhaal bevestigen Job. Goed om te lezen dat je er in ieder geval beter voor staat nu.


Edit: Zelf ook nog ff weergekeken en best wel eng om te zien hoe relevant de gevolgen kunnen zijn in de huidige samenleving. De verslavingszorg kan het nog wel eens druk krijgen als dit allemaal voorbij is....

Edit 2: Mocht je je alleen voelen mag je me altijd een PB sturen voor het een of ander. Kunnen we in ieder geval samen drugs nemen!

Edit 3: pffff tuurlijk niet idioten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wtf is dat "Rick'' op 1:14 xd

OT: Goed filmpje
Vorige  1 ... 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic