Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
https://www.ad.nl/dossier-corona-in-den-haag-en-omstreken/geen-festivals-dus-ook-geen-drugs-deze-zomer~aedc08bd/

Ik moest grinniken toen ik de titel las


In het artikel:
Citaat:
Wat betekent dit voor het zomerse drugsgebruik?


En we gaan nu over naar onze drugs expert ter plaatse, Remi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
"Er zijn ook mensen die uit verveling thuis drugs gaan gebruiken."

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Koningsdag voor het eerst mdma gebruikt en ook voor het eerst drugs in een thuissituatie. Daarvoor ook flink wat alcohol gedronken. Geen al te beste combinatie. Paar gaten in het geheugen, maar in ieder geval wel een top avond gehad. 5 uurtjes geslapen en toen weer vanuit huis aan het 'werk.' >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel door je neus gejaagd mag ik hopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Toch wel door je neus gejaagd mag ik hopen


mdma snuiven :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rare jongens jullie.

OT: met mezelf maar even een drugstop ingelast de komende maand. Zocht ff te vaak afleiding :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

slechte maanden voor de pillenboeren in Brabant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 13:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gister 2cb op en het spelletje The Mind gedaan. Of ik kan beter zeggen dat dat spel mij heeft bespeeld. Echt een grote wtf de hele avond, maar ook wel zeldzaam hard gelachen.

Oh en deze keer niet met een tattoo wakker geworden, maar wel met een oorbel. Gaat al de goeie kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gister 2cb op en het spelletje The Mind gedaan. Of ik kan beter zeggen dat dat spel mij heeft bespeeld. Echt een grote wtf de hele avond, maar ook wel zeldzaam hard gelachen.

Oh en deze keer niet met een tattoo wakker geworden, maar wel met een oorbel. Gaat al de goeie kant op.


Haha genieten, een zelf schietsetje van Ali? :lol: wij hebben volgend weekend een 2CB weekendje gepland staan!
Eerste keer 2CB ben erg benieuwd! Iemand nog een must do tip! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Pommer schreef:
Gister 2cb op en het spelletje The Mind gedaan. Of ik kan beter zeggen dat dat spel mij heeft bespeeld. Echt een grote wtf de hele avond, maar ook wel zeldzaam hard gelachen.

Oh en deze keer niet met een tattoo wakker geworden, maar wel met een oorbel. Gaat al de goeie kant op.


Haha genieten, een zelf schietsetje van Ali? :lol: wij hebben volgend weekend een 2CB weekendje gepland staan!
Eerste keer 2CB ben erg benieuwd! Iemand nog een must do tip! ^^

Hier ook binnenkort de eerste keer een 2cb avond. Even kijken met welke tips de ervaringsdeskundigen nog gaan komen. En misschien ook handig, wat vooral niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
wat vooral niet te doen.


Een oorbel laten schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Jordy schreef:
wat vooral niet te doen.


Een oorbel laten schieten.

Of een tattoo laten zetten. Nee oke, dat is me vrij duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Pommer schreef:
Gister 2cb op en het spelletje The Mind gedaan. Of ik kan beter zeggen dat dat spel mij heeft bespeeld. Echt een grote wtf de hele avond, maar ook wel zeldzaam hard gelachen.

Oh en deze keer niet met een tattoo wakker geworden, maar wel met een oorbel. Gaat al de goeie kant op.


Haha genieten, een zelf schietsetje van Ali? :lol: wij hebben volgend weekend een 2CB weekendje gepland staan!
Eerste keer 2CB ben erg benieuwd! Iemand nog een must do tip! ^^


Geen alcohol van tevoren ... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Dat vind ik juist wel een aanrader. Althans: niet poepzat zijn. Neemt een beetje van de spanning en de bodyload weg, je zit al in een lekkere flow, versterkt iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yep, 2-CB is één van de weinige drugs waarbij alcohol het geheel juist lijkt te versterken. Snap nog steeds niet helemaal waarom, maar als ik aan het einde van de trip niet zo veel visuals heb komen ze vaak weer extra opzetten zodra ik dan een slok bier neem. Vind het zelf iig wel een fijne combinatie.

Als je vooraf aan de trip een paar biertjes neemt (prima aan te raden) is het wel verstandig om er rekening mee te houden dat je vaak sowieso wat last van je maag krijgt als de 2-CB er inkomt. Te veel biertjes zorgen er dan alleen maar voor dat je het ergens in het eerste half uur boven de wc hangt, en da's toch een stuk minder fijn trippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ervaringen (+- 20 keer) met 2C-B waren volgens mij standaard met alcohol, en soms veel, en ik heb nooit hoeven kotsen o.i.d. Volgens mij anderen bij ons ook nooit.

Zorg dat je iets van 2 of 3 uurtjes daarvoor gegeten hebt, niet vlak er voor. Opkomst kan soms best een uur of 1,5 duren. Ga tot die tijd gewoon leuke dingen doen, biertje drinken, spelletje ofzo, maar ga niet zitten 'wachten'. Zo'n opkomst vind ik juist vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aantal weken geleden ook (eindelijk eens) een goede 2cb ervaring gehad, na er de eerste twee keer niets van gemerkt te hebben. Prachtig spul. Begonnen met ~20mg en na een uur of 3 nog ~10mg bijgenomen. In de laatste fases lekker ket er bij zitten scheppen en het lijkt wel alsof 2cb en ket voor elkaar gemaakt zijn. Elke keer als je denkt dat je er bijna uit bent, slingert de ket je weer volledig terug en versterkt het weer. Dus dat is ook een aanrader. Vorige keer had ik trouwens ook rond de 20mg op. Nu had ik ook lekker stuk of 7 bier op en de dagen ervoor erg slecht geslapen, waardoor die misschien daarom eindelijk eens goed binnen kwam. Zeerzeker voor herhaling vatbaar, zonder hier even een uitgebreid report van neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of LSD met 2cb nemen. Das pas vollebak
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 15:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik had zelf vanaf een uur of 1 flink bier lopen tanken in het zonnetje en rond een uur of 4/5 wat gegeten van de bbq, maar niet bepaald veel. Denk dat ik rond 7 uur die 2cb nam en ongeveer een uur later flink begon te spacen. Op het begin was alles een beetje aan het vervormen enzo. Toen kwam opeens dat spelletje The Mind op tafel en ik weet nu nog steeds niet of dat spel daadwerkelijk zo bedoeld was of dat het gewoon door mijn trip kwam, maar alle wezentjes die op dat spel afgebeeld stonden begonnen te bewegen in het donker en 1 van m'n vrienden speelde een soort van spelleider en liet me allemaal keuzes maken enzo, toen begon ik echt zwaar te spacen en lachen. Daarna was het probleem (of eigenlijk was het juist wel lachen) dat toen hij eenmaal klaar was, ik steeds bleef denken dat ie me liep te fucken met dat kut spel en dat het nooit afgelopen was, dat ging letterlijk door tot het moment dat ik weer naar huis ging ergens 4 uur 's nachts, pas toen was ik voor m'n gevoel uit het spel :lol: En toen ik naar huis fietste zweefde ik ook echt door de natuur heen ofzo. Helemaal mooi.

Al met al was het wel geniaal en zeker voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Of LSD met 2cb nemen. Das pas vollebak

Retweet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht vanmorgen nog aan een nieuwe sessie 2C-B en dat ik er nog niet "toe aan ben". Maar na deze laatste paar posts ben ik wel weer te porren. :clap:
Vorige  1 ... 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic