Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik even zo snel lees is het een soort GHB, qua effect, combi's wel of niet en 'gevaar'. Heb er wel eens van gehoord maar ik ken het verder niet en ken ook niemand met ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phenibut :lol:. Zelf niet gedaan maar ken wel iemand. Die heeft van vrijdag tot maandag liggen slapen en is alleen wakker geworden om een keer te eten of te pissen/schijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phenibut ja, brrrr. Mij niet gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
En keer op keer ga ik knock out na upper gebruik.

Heb in de laatste jaren een behoorlijk slechte slaap ontwikkeld. 2 keer per jaar ofzo krijg ik een benzo voorgeschreven van de huisarts en met Temazepam of Zolpidem kan ik dan niet slapen. Zo nu ook, slaap al 14 dagen mega slecht. Van een uurtje of 2/3 max tot 0. Zelfs met dubbele doseringen ben ik niet in slaap te krijgen of word ik na een paar uurtjes weer wakker en blijf ik wakker. Ben er onderhand aan gewend geraakt. Door angst en paniekaanvallen waar ik na een heftige gebeurtenis last van kreeg ben ik heel erg op dingen aan het letten zoals ademhaling en hartslag, vooral als ik in bed lig. Probeer zelf maar 1x per week een benzo te nemen voor het slapengaan maar lukt gewoon niet. In periodes zoals nu is het gewoon de kaken op elkaar en jezelf uit bed slepen, want er moet gewoon gewerkt worden.

Dan krijg ik vaak na het eten een goeie dip, rond een uurtje of 8/9 in de avond ben ik voor mijn gevoel over mijn slaap heen en niet super moe meer. Dan ga ik rond 2200/2230 toch naar bed en lig ik weer wakker.

EGC gemaakt, fietstest in het ziekenhuis gedaan en allemaal negatief, het zit allemaal tussen de oren. Omdat ik daarvoor nooit last van zoiets heb gehad is het vooral frustrerend geworden. Ik wil dingen kunnen verklaren want ik heb niet zomaar last van random benauwdheid, steken in de borst, tintelende handen (als ik mijn haren aan het doen ben en dus de handen omhoog moet houden tintelt het al) maar deze symptomen die gewoon eng zijn (en nauw verwant zijn aan erge aandoeningen) hebben simpelweg te maken met stress.

Ik vermoed dat jij dit ook hebt Emre, al dan niet in een andere vorm met een hele andere achtergrond. Kwestie van volhouden en er niet aan toegeven, hoe vervelend dit ook is. Het liefst slikken we 2 weken een pil en verdwijnen alle klachten als sneeuw voor de zon maar dit is nou eenmaal niet hoe het gaat. En als ze niet weg gaan moet je er simpelweg mee leren omgaan. Er een ander kaartje aan hangen dan angst/paniek. Dat duurt gewoon (te) lang. Daarom is het belangrijk om van dag tot dag het aan te kijken. Kutdag? Morgen weer een poging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Phenibut :lol:. Zelf niet gedaan maar ken wel iemand. Die heeft van vrijdag tot maandag liggen slapen en is alleen wakker geworden om een keer te eten of te pissen/schijten.


Moet weer hardop lachen, gvd wat was dat goud toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Hoxyz schreef:
En keer op keer ga ik knock out na upper gebruik.

Heb in de laatste jaren een behoorlijk slechte slaap ontwikkeld. 2 keer per jaar ofzo krijg ik een benzo voorgeschreven van de huisarts en met Temazepam of Zolpidem kan ik dan niet slapen. Zo nu ook, slaap al 14 dagen mega slecht. Van een uurtje of 2/3 max tot 0. Zelfs met dubbele doseringen ben ik niet in slaap te krijgen of word ik na een paar uurtjes weer wakker en blijf ik wakker. Ben er onderhand aan gewend geraakt. Door angst en paniekaanvallen waar ik na een heftige gebeurtenis last van kreeg ben ik heel erg op dingen aan het letten zoals ademhaling en hartslag, vooral als ik in bed lig. Probeer zelf maar 1x per week een benzo te nemen voor het slapengaan maar lukt gewoon niet. In periodes zoals nu is het gewoon de kaken op elkaar en jezelf uit bed slepen, want er moet gewoon gewerkt worden.

Dan krijg ik vaak na het eten een goeie dip, rond een uurtje of 8/9 in de avond ben ik voor mijn gevoel over mijn slaap heen en niet super moe meer. Dan ga ik rond 2200/2230 toch naar bed en lig ik weer wakker.

EGC gemaakt, fietstest in het ziekenhuis gedaan en allemaal negatief, het zit allemaal tussen de oren. Omdat ik daarvoor nooit last van zoiets heb gehad is het vooral frustrerend geworden. Ik wil dingen kunnen verklaren want ik heb niet zomaar last van random benauwdheid, steken in de borst, tintelende handen (als ik mijn haren aan het doen ben en dus de handen omhoog moet houden tintelt het al) maar deze symptomen die gewoon eng zijn (en nauw verwant zijn aan erge aandoeningen) hebben simpelweg te maken met stress.

Ik vermoed dat jij dit ook hebt Emre, al dan niet in een andere vorm met een hele andere achtergrond. Kwestie van volhouden en er niet aan toegeven, hoe vervelend dit ook is. Het liefst slikken we 2 weken een pil en verdwijnen alle klachten als sneeuw voor de zon maar dit is nou eenmaal niet hoe het gaat. En als ze niet weg gaan moet je er simpelweg mee leren omgaan. Er een ander kaartje aan hangen dan angst/paniek. Dat duurt gewoon (te) lang. Daarom is het belangrijk om van dag tot dag het aan te kijken. Kutdag? Morgen weer een poging.


Jezus, dit komt wel eng bekend voor idd. Al die dingen. Voor mij begon dit 1 jaar geleden en niet door benzo's maar door een halfjaar dexamphetamine. Nauwelijks slapen weken tot maanden achter elkaar. Extreem veel nadenken. Daardoor niet kunnen slapen. Er 6 uur over doen om in te slapen en het al licht zien worden buiten. Vervolgens 2u slapen en doodmoe wakker worden maar niet door kunnen slapen. Ook een keer midden in de nacht wakker geworden, kon niet uit m'n woorden komen, kreeg geen lucht en steken in mn borst en gelijk gebeld naar huisarts maar 'was geen hartaanval maar paniekaanval want ik was pas 24'. Dat tintelen heb ik ook maar dan met volledig slapende benen (van bekken tot en met de voeten) als ik langer dan 5min op wc zit. Moet dan echt 5min wachten tot ik weer kan lopen anders val ik om omdat er 0 gevoel in mn onderlichaam zit.

Heb van mn 16e tm 22e antipsychotica gehad, op m'n 24e een halfjaar dexamfetamines voor ADD, en nu (naast die tijdelijke benzo's) antidepressiva. Maar vgm is mn lichaam nu al fucked up. Begin t steeds enger te vinden de farma industrie. Ze gooien van alles naar je toe en bagetaliseren de bijwerkingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er mensen hier met ervaring met 5-mapb in een thuissetting? Erg benieuwd naar ervaringen en dosering :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug hakend op de slaapverhalen hierboven. Ik heb zelf ook altijd al slaapproblemen gehad, gelukkig niet zo erg als almighty en emre, maar ik heb jaren geleden ook slaapmiddelen voorgeschreven gekregen. Na paar weken geprobeerd te hebben, heb ik besloten om het nooit meer te gebruiken. Ook al slaap ik een hele nacht niet. Het is echt pure troep. Het zit bij mij ook tussen de oren, dan is het gewoon een kwestie van toegeven aan je probleem en het accepteren. Dit gaat niet in een week of een maand, maar kan wel jaren kosten. Jaren aan accepteren dat je gewoon mega kut slaapt en waarschijnlijk nooit een normale slaper gaat worden. Dit helpt echt. Ik slaap tegenwoordig echt een stuk beter dan vroeger, val meestal binnen een uur wel in slaap. Ben er aan gewend geraakt en langzamerhand merk je dat je vanzelf minder stress drukt op het slapen. Want ik begrijp het, je bent opzoek naar waarom je zo slecht slaapt, er moet iets mis met je zijn toch? Dat kan best, maar door hier altijd maar naar opzoek te gaan, help je jezelf niet. Negeer dit, laat het los en accepteer het. Daarnaast heeft een vriendin dat een ochtendmens is, ook veel positief invloed op je slaapritme. Is ook aan te raden. :whistle:

En blijf van je pc af avonds laat of dergelijke media dat veel informatie bevat. Als je dit niet voor een goed aantal weken of maanden probeert, moet je ook niet naar slaapmiddelen stappen imo. Dit heeft mij ook enorm geholpen. Ga een boek lezen, luister rustige muziek, kijk een serie of film. Zolang je iets doet wat veel langzame informatie bevat. Blijf af van snelle dopamine shots als insta, reddit, youtube, twitter, hardtraxx. Het liefst ook van je whatsapp als je dat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh absoluut. Zit midden in dat proces, gaat nog wel Ff duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zaterdag begonnen met 1,5 tablet 2c-b, zo'n 18 milligram. Verspreid over de avond nog wat mdma, nasaal, bijgenomen. Het was heel fijn poeder, het brandde niet maar gaf wel een lekker, waus gevoel. Daarnaast nog wat keta gedaan om het wat diepgang te geven, haha. Het was al met al een geslaagde thuissetting.

Over een tijdje nog maar eens een sessie plannen, dan voorlopig even zonder M er bij. Ik was vooral benieuwd naar hoe de combi zou zijn en hoe de rush nasaal zou zijn. Dit beviel me wel maar ik hou met de mdma weer even pauze. Over een tijdje ben ik wel van plan weer 2c-b te nemen maar dan een iets hogere dosis.


Nasaal M nemen dat neemt mij terug naar Karnaval Festival. Had zelf alleen pep mee, maar mijn vriendin had de M en de pep mee.. maar ze had de M met een baksteen fijn gemalen waardoor het niet van pep was te onderscheiden. Na 2 goede punten terug komend en vragen waarom ze de pep gegeven had zonk de moed beetje in mijn schoenen maar op een branderige neus helaas niet veel van gemerkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt er nog een beetje gewaust?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wordt er nog een beetje gewaust?

Nee. En denk dat met het oog op een festival loze zomer maar eens best lang kan duren.
Al voelt het wel tegenstrijdig, door de Crisis heb je juist behoefte aan een leuk feestje maar kan/ mag het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Remi schreef:
Wordt er nog een beetje gewaust?

Nee. En denk dat met het oog op een festival loze zomer maar eens best lang kan duren.
Al voelt het wel tegenstrijdig, door de Crisis heb je juist behoefte aan een leuk feestje maar kan/ mag het niet.


Niemand weerhoudt ons daar van om deze zomer te gaan wausen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
urbandesigner schreef:
Remi schreef:
Wordt er nog een beetje gewaust?

Nee. En denk dat met het oog op een festival loze zomer maar eens best lang kan duren.
Al voelt het wel tegenstrijdig, door de Crisis heb je juist behoefte aan een leuk feestje maar kan/ mag het niet.


Niemand weerhoudt ons daar van om deze zomer te gaan wausen. :lol:

Daar heb je een punt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Meerdere punten als er gewaust moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Remi schreef:
Wordt er nog een beetje gewaust?

Nee. En denk dat met het oog op een festival loze zomer maar eens best lang kan duren.
Al voelt het wel tegenstrijdig, door de Crisis heb je juist behoefte aan een leuk feestje maar kan/ mag het niet.


Precies, precies. Af en toe kriebelt het wel, ja. En ja, gevoelens moet je uiten dus niks mis met een thuis-waus-sessie, in mijn ogen. Ik ben benieuwd hoe een feestje-op-afstand tussen jou en Job er uit ziet: gedeelde playlist, videoverbinding, gram keta in nette lijntjes op tafel en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wordt er nog een beetje gewaust?


Doe niet anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Remi klinkt als een goed idee! Soort van thuisfeest met videoverbinding :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
urbandesigner schreef:
Remi schreef:
Wordt er nog een beetje gewaust?

Nee. En denk dat met het oog op een festival loze zomer maar eens best lang kan duren.
Al voelt het wel tegenstrijdig, door de Crisis heb je juist behoefte aan een leuk feestje maar kan/ mag het niet.


Precies, precies. Af en toe kriebelt het wel, ja. En ja, gevoelens moet je uiten dus niks mis met een thuis-waus-sessie, in mijn ogen. Ik ben benieuwd hoe een feestje-op-afstand tussen jou en Job er uit ziet: gedeelde playlist, videoverbinding, gram keta in nette lijntjes op tafel en gaan.

Heb met een paar lui van m'n festivalgroep ook zoiets gedaan tijdens de Qapital stream. Muzikaal werd het met de minuut kanslozer en ook het niveau daalde enorm naarmate de avond vorderde en er meer bier en/of keta achterover werd gedrukt, maar het was een stuk gezelliger dan ik op voorhand gedacht had. Was zeker richting het einde een beetje alsof we vanuit huis een Defqon afterparty bijwoonden. Eerste minuten waren (bij ons) wat ongemakkelijk, maar als je daar eenmaal overheen bent is zo'n remote feestje nog best aan te raden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben wij ook een paar weken terug gedaan en het was oprecht gezellig. Best een aanrader als je een soort afleiding zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een idee voor een nieuwe HT Quarantaine Sessie: drugstoppa-editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Misschien een idee voor een nieuwe HT Quarantaine Sessie: drugstoppa-editie.


Beeld is dan wel een strenge vereiste hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wordt er nog een beetje gewaust?

Vooral getript. Wausen doe ik niet echt aan thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, zaterdag voor het eerst sinds lange tijd weer eens LSD gebruikt. We zouden 2C-B doen maar een maatje had nog oude zegels "die het waarschijnlijk toch niet meer deden". Halve zegel gedaan en een goed uur later 2 tabletten 2C-B er bij gedaan en dat hebben we geweten ook.

Het was wel echt een heerlijke avond / nacht :love: . De dagen erna voelde ik me ook nog echt positief / goed. Een soort omgekeerde dinsdagdip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 02:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.ad.nl/dossier-corona-in-den ... ~aedc08bd/

Ik moest grinniken toen ik de titel las
Vorige  1 ... 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic