Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou het zelf niet doen. Mocht je wel Corona oppikken na je pillenparty dan is je kans op herstel aanzienlijk lager. Als je toch wat wil gebruiken kan je vermoedelijk beter iets van truffels doen maar daar is weinig onderzoek naar gedaan wat betreft tijdelijk verlaagde weerstand tijdens/na gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk is al veel vanzelfsprekend, maar toch. Overigens niks over psychedelica.

https://www.unity.nl/coronavirus-en-dru ... LMOZJ9j1BE
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal goed je sleutel reinigen na gebruik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 00:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iedereen nu elke dag aan de drugs in quarantaine? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet toch wat? We hebben allemaal recht op ons verzetje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand hier verstand van benzo's? Heb net 5mg lorazepam (i.c.m antidepressiva) genomen maar het helpt niet genoeg meer voor m'n paniekaanvallen / suicidale gedachten - en heb echt de neiging om dat hele pakje in m'n bek te drukken. Hoe schadelijk is die shit en kan je erop OD'en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Dat je de neiging hebt om het hele pakje in je bek wil stoppen klinkt als cravings, die wel best aanwezig zijn tijdens en kort na gebruik van wat ik heb gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Dat je de neiging hebt om het hele pakje in je bek wil stoppen klinkt als cravings, die wel best aanwezig zijn tijdens en kort na gebruik van wat ik heb gehoord


Yep, ze zouden namelijk pas verslavend werken na 1 maand gebruik, vandaar krijg je ook maar max 1 maand mee. Maar na 2 weken 2mg/dag gebruiken voel ik me al afhankelijk. Vroeg me eigenlijk af of het schadelijk is om ver boven de dagelijkse dosering te zitten als de paniekaanvallen op hun piek zitten en om ff te kalmeren, want die dagelijkse 2 mg doet behalve spierverslappen niet zoveel meer. Had vanmiddag dus 5 tabs van 1 mg in 1x genomen vanmiddag en merk niet zoveel verschil in 'rustiger worden', behalve dat ik de coördinatie heb van iemand die een 1,5L fles vodka en een sixpackje op heeft atm. Zullen wel heel lichte benzo's zijn denk ik. Het is ook meer de withdrawals die zeer schadelijk en zelfs fataal kunnen zijn dan de benzo's zelf, heb ik vernomen.

Zou willen dat er benzo's waren waardoor je minimaal 24 uur helemaal zen bent zodat ik ff uit m'n paniek modus kan komen. Het is leuk wat ze allemaal meegeven, maar niet bepaald sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit heb je via pm wat doorgestuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 05:03 
 
Hardtraxx Veteran

Sterkte Emre! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Sterkte Emre! (L)


Thanks man. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Delt-A schreef:

Zou willen dat er benzo's waren waardoor je minimaal 24 uur helemaal zen bent zodat ik ff uit m'n paniek modus kan komen. Het is leuk wat ze allemaal meegeven, maar niet bepaald sterk.


Valium (diazepam) halfwaarde tijd van 24 uur, dus ja die zijn er wel. Maar dit soort dingen gebruiken is maar een tijdelijke oplossing. En je creeërt ook gewoon een nieuw probleem erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag begonnen met 1,5 tablet 2c-b, zo'n 18 milligram. Verspreid over de avond nog wat mdma, nasaal, bijgenomen. Het was heel fijn poeder, het brandde niet maar gaf wel een lekker, waus gevoel. Daarnaast nog wat keta gedaan om het wat diepgang te geven, haha. Het was al met al een geslaagde thuissetting.

Over een tijdje nog maar eens een sessie plannen, dan voorlopig even zonder M er bij. Ik was vooral benieuwd naar hoe de combi zou zijn en hoe de rush nasaal zou zijn. Dit beviel me wel maar ik hou met de mdma weer even pauze. Over een tijdje ben ik wel van plan weer 2c-b te nemen maar dan een iets hogere dosis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
wat mdma, nasaal, bijgenomen. Het was heel fijn poeder, het brandde niet maar gaf wel een lekker, waus gevoel.

Trots, spread the word. Oud Hollands M nakke is de shit, roep het al jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, het beviel me wel. Sowieso heb je minder nodig qua dosering, handeling is nice, komt snel opzetten, rush is goed. Het enige nadeel is dat het wat eerder uitwerkt maar ik vond het wel voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ja, het beviel me wel. Sowieso heb je minder nodig qua dosering, handeling is nice, komt snel opzetten, rush is goed. Het enige nadeel is dat het wat eerder uitwerkt maar ik vond het wel voor herhaling vatbaar.

Klinkt goed, last van cravings of valt dat mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2020 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet per se, i.v.m. een tablet slikken. Misschien iets, maar niet zoals bij andere drugs nasaal. Het was wel een beetje zoeken naar de dosering, ook omdat het voor mij überhaupt de eerste keer mdma in een thuissetting was. Met een weegschaal is dit goed te doen natuurlijk maar op een feest punten is misschien wat lastiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2020 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
het brandde niet


:huh: die neus van jou is wel wat gewend, maar hoe kan dit nou niet branden :lol: lang geleden voor mij wel trouwens, nassaal M.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2020 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was ook hele 'fijne', zachte M. Haast stof. Dus geen brokjes / kristallen, dat scheelt ook wel. Om te proberen vond ik het in ieder geval wel tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2020 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
het brandde niet


:huh: die neus van jou is wel wat gewend, maar hoe kan dit nou niet branden :lol: lang geleden voor mij wel trouwens, nassaal M.

Bijna weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2020 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nasaal M... Nie bang nie.

Maar onbekend. Lijkt me leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benzodiazepines zijn wel echt hemels en duivels tegelijk. Ik heb er wellicht al wel zo'n twintig verschillende geprobeerd. En keer op keer ga ik knock out na upper gebruik. Al moet ik nu wel zeggen dat met een beetje tolerantie Etizolam toch niet heel goed meer zijn trucje doet, het is dan ook niet echt een inslaper maar spierverslapper.

Laatst een Etizolam en Flualprazolam neusspray gebouwd. Flualprazolam raak ik nooit meer aan. Ik heb het twee dagen achter elkaar gebruikt voor het slapen en had ongeveer 4 dagen lang ontwenningsverschijnselen. In vier dagen tijd ongeveer zo'n 5 uur geslapen, angstig, spierspasme en noem maar op.

Verder blijft Midazolam echt. :loving: :loving:

Pedaalemre schreef:
Delt-A schreef:
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Dat je de neiging hebt om het hele pakje in je bek wil stoppen klinkt als cravings, die wel best aanwezig zijn tijdens en kort na gebruik van wat ik heb gehoord


Yep, ze zouden namelijk pas verslavend werken na 1 maand gebruik, vandaar krijg je ook maar max 1 maand mee. Maar na 2 weken 2mg/dag gebruiken voel ik me al afhankelijk. Vroeg me eigenlijk af of het schadelijk is om ver boven de dagelijkse dosering te zitten als de paniekaanvallen op hun piek zitten en om ff te kalmeren, want die dagelijkse 2 mg doet behalve spierverslappen niet zoveel meer. Had vanmiddag dus 5 tabs van 1 mg in 1x genomen vanmiddag en merk niet zoveel verschil in 'rustiger worden', behalve dat ik de coördinatie heb van iemand die een 1,5L fles vodka en een sixpackje op heeft atm. Zullen wel heel lichte benzo's zijn denk ik. Het is ook meer de withdrawals die zeer schadelijk en zelfs fataal kunnen zijn dan de benzo's zelf, heb ik vernomen.

Zou willen dat er benzo's waren waardoor je minimaal 24 uur helemaal zen bent zodat ik ff uit m'n paniek modus kan komen. Het is leuk wat ze allemaal meegeven, maar niet bepaald sterk.

Diazepam, Clonazolam, Diclazepam.. Er zijn er genoeg. Maar it's a slippery slope. GABA ontwenning is heftig, en een hele grote groep Nederlanders is (ontwetend) verslaafd. Ik denk dat er geen een drug heftiger is om van af te kikken, en nee opiaten/heroine ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks voor de info. Was allemaal via de huisarts/psycholoog/psychiater voor 1 maand bedoeld. M'n pakje wat ik voorgeschreven had gekregen is sinds vorige week vrijdagmiddag op en heb echt slechte dagen gehad. Idd ook maar iets van 3u per nacht geslapen sinds vrijdag, en de paniek was 3 dagen zelfs tig keer zo erg als de periode voordat ik begon te nemen. Vooral snachts als m'n gedachten de vrije loop hebben. Tot aan zweten en een zwaar verhoogde hartslag aan toe. Het gekke is dat ik, op die paar dagen na dat ik een dubbele/3-dubbele dagdosering heb genomen, me ik me elke dag aan de dosering gehouden (2 mg/dag) heb en dus totaal \ zo'n 3 weken in totaal benzo's heb gebruikt. Op internet lees ik overal dat 2mg lorazepam per dag niet bijzonder veel is en dat als je binnen 3 maanden stopt de meeste ontwenningsverschijnselen wel meevallen. Vind het echt raar, is de zoveelste keer dat ik nieuwe medicijnen probeer, elke keer vraag ik naar de bijwerkingen, elke keer 'valt mijn medicijn/dosering wel mee' en elke keer reageer m'n lichaam er echt tering heftig op als ik stop. Gebruikte vorig jaar ook een aantal maanden dexamfetamine wat ik kreeg vanwege ADD (5, soms 10mg per dag, waar '60mg de max aanbevolen dosering is') en reageerde er ook op alsof ik volledige bergen straat pep gesnoven had. Maandenlang slaaptekort, soms gemakkelijk 3-4 dagen achter elkaar wakker zonder 1 seconde te slapen. M'n hele wangen aan de binnenkort kapot geknaagd. Etc etc.

Maarja vind in ieder geval dat dokters veel te snel benzo's naar je gooien, had het wel echt even nodig maar zat qua dosering en tijd veel te kort eraan om weer zo extreem te reageren qua afkicken. Gaat wel iets rustiger nu, vannacht voor het eerst een uurtje of 7 geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Thanks voor de info. Was allemaal via de huisarts/psycholoog/psychiater voor 1 maand bedoeld. M'n pakje wat ik voorgeschreven had gekregen is sinds vorige week vrijdagmiddag op en heb echt slechte dagen gehad. Idd ook maar iets van 3u per nacht geslapen sinds vrijdag, en de paniek was 3 dagen zelfs tig keer zo erg als de periode voordat ik begon te nemen. Vooral snachts als m'n gedachten de vrije loop hebben. Tot aan zweten en een zwaar verhoogde hartslag aan toe. Het gekke is dat ik, op die paar dagen na dat ik een dubbele/3-dubbele dagdosering heb genomen, me ik me elke dag aan de dosering gehouden (2 mg/dag) heb en dus totaal \ zo'n 3 weken in totaal benzo's heb gebruikt. Op internet lees ik overal dat 2mg lorazepam per dag niet bijzonder veel is en dat als je binnen 3 maanden stopt de meeste ontwenningsverschijnselen wel meevallen. Vind het echt raar, is de zoveelste keer dat ik nieuwe medicijnen probeer, elke keer vraag ik naar de bijwerkingen, elke keer 'valt mijn medicijn/dosering wel mee' en elke keer reageer m'n lichaam er echt tering heftig op als ik stop. Gebruikte vorig jaar ook een aantal maanden dexamfetamine wat ik kreeg vanwege ADD (5, soms 10mg per dag, waar '60mg de max aanbevolen dosering is') en reageerde er ook op alsof ik volledige bergen straat pep gesnoven had. Maandenlang slaaptekort, soms gemakkelijk 3-4 dagen achter elkaar wakker zonder 1 seconde te slapen. M'n hele wangen aan de binnenkort kapot geknaagd. Etc etc.

Maarja vind in ieder geval dat dokters veel te snel benzo's naar je gooien, had het wel echt even nodig maar zat qua dosering en tijd veel te kort eraan om weer zo extreem te reageren qua afkicken. Gaat wel iets rustiger nu, vannacht voor het eerst een uurtje of 7 geslapen.

Klinkt als ontwenningsverschijnselen ja. En besef je, wat jij hebt meegemaakt is nog kinderspel voor wat je te wachten staat wanneer je wel een keer over de streep gaat met gebruik (al dan niet medicinaal).

Ik ga geen dokter spelen, en dat kan ik ook helemaal niet. Maar als je kan zou ik proberen je problemen zonder benzo's op te lossen. Doorgaans onderdruk je, maar pak je de kern niet aan. Al is dat wellicht makkelijk praten voor een buitenstaander. Sterkte in ieder geval.

En nog even over dosis overscheiden. Ik ken verhalen van mensen die 1-5 gram Clonazolam per dag weg werkte door tolerantie. Daar waar 250ug(1mg = 1000ug!!!) iemand zonder tolerantie geheid een black-out mee krijgt voor een uur of tien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met phenibut? Verschillende dingen over gelezen en lijkt me best interessant.
https://www.changingperspective.info/ph ... -ervaring/

Las hierboven hetgeen van GABA ontwenning, vandaar dat ik er op kwam :)
Vorige  1 ... 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic