Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Eti Appreciation Team
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 08:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mephedrone (en G)


:love: :love: :love:

Alleen wordt je daar wel zo mega geil van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 08:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Zou zelf niet eens dat willen met 3-mmc. Niet alleen een kwestie van pijn maar ook daadwerkelijk van beschadigen van je neus. Maar goed. Moet iedereen zelf weten. Pep snuiven is ook niet per se goed voor neus ofc. Je zou ook kunnen beginnen met oraal en als je het echt te laf vindt nog nasaal kunnen bijnemen. Ik vind het oraal ook echt wel een goede rush geven, zeker niet “gewoon xtc”. Eerder 50% pep, 30% coke en 20% mdma, zoiets.

Nog voordeel van capsules is dat rush ook veel langer duurt. Dus ipv dat je elk uur wil bijnemen kan je elke 2-3 uur wat nemen.


Daarom maak ik altijd een neusspray van mephedrone. Milder voor de neus. Geen gezeik met een sleutel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Remi schreef:
mephedrone (en G)


:love: :love: :love:

Alleen wordt je daar wel zo mega geil van :lol:


Mitch, nu moeten we wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kevin-Raw schreef:
Remi schreef:
mephedrone (en G)


:love: :love: :love:

Alleen wordt je daar wel zo mega geil van :lol:


Mitch, nu moeten we wel.


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
De rush is oraal wel minder heftig dan nasaal. Wat ik van sommigen al lees merken ze het vrij subtiel bij nasaal gebruik. Ik zou bang zijn dat dat oraal nog minder is. Of 'gewoon' als xtc voelt. Terwijl het i.m.o. juist meer kan knallen

Sarabande schreef:
geen zere neus :thumbup:

Is even doorbijten. Soort van "wie mooi wil zijn moet pijn lijden". Je moet er wat voor over hebben. ;)


Hmmm. Ik ga hier eens over nadenken. Wellicht dus inderdaad 2 caps maken en ook gewoon poeder mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 04:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Drugscriminelen de pas afgesneden

Makers van designerdrugs moeten niet langer door een maas in de wet nieuwe verdovende middelen legaal op de markt kunnen brengen. Het kabinet komt maandag met een wetsvoorstel waarmee de grondstoffen van de drugs in een klap verboden worden, waardoor nieuwe creaties bij voorbaat onder de Opiumwet vallen.

Met dit verbod verwachten Minister Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) en staatssecretaris Blokhuis (Volksgezondheid) drugscriminelen een gevoelige slag toe te brengen. „Achter designerdrugs zit een keiharde wereld waarin mensen worden geïntimideerd en bedreigd. Deze wetswijziging helpt in de aanpak van deze ondermijnende criminaliteit”, aldus Grapperhaus.
Volgens de CDA-bewindsman weten producenten en handelaren met hun nieuwe chemische drugs nu vaak de dans te ontspringen. Hij verwacht dat opsporingsdiensten het makkelijker krijgen met aangescherpt beleid. „We kunnen internationaal ook meer gezamenlijk optrekken en beter voldoen aan rechtshulpverzoeken uit andere landen, waar deze stoffen al verboden zijn.” In Duitsland en België is dergelijke wetgeving bijvoorbeeld al van kracht.
Nu zijn makers van designerdrugs – chemische drugs die in laboratoria worden ’ontworpen’ – de wet vaak te slim af door iets andere stoffen te gebruiken voor hun verdovende middelen. Door die net iets andere samenstelling vallen ze dan buiten de drugswetgeving.
Het kabinet wil afrekenen met zulke gevaarlijke drugs, door drie zogenoemde ’stofgroepen’ die veel worden gebruikt op te nemen in de Opiumwet. Nieuwe creaties zijn dan ongeacht de samenstelling bij voorbaat niet toegestaan, omdat de basisstoffen daarvan verboden zijn. Bovendien kunnen er nieuwe stoffen aan de verboden lijst worden toegevoegd als dat nodig is.
Verboden
Designerdrugs zijn afgeleid van harddrugs als xtc, heroïne, cocaïne en amfetamine, die volgens de wet al verboden zijn. De afgeleide varianten brengen vergelijkbare effecten teweeg. Staatssecretaris Blokhuis maakt zich vooral zorgen over gezondheidsrisico’s. „De stoffen die op Lijst I van de Opiumwet staan, staan daar niet voor niets”, zegt de CU-bewindsman. „Dit zijn drugs met aantoonbaar grote gezondheidsrisico’s. Van de designerdrugs die hiervan zijn afgeleid kunnen we aannemen dat ze net zo goed grote gezondheidsschade kunnen aanrichten.”
Hij noemt als voorbeeld stoffen die zijn afgeleid van de pijnstiller Fentanyl. „Door bepaalde groepen stoffen te verbieden, nemen we ook de indruk weg bij gebruikers dat deze stoffen niet zo schadelijk zijn omdat ze in eerste instantie legaal op de markt komen.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga maar even 3mmc inslaan denk ik haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vertel, hoe was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vertel, hoe was het?


Ik vond het echt een verademing ten opzichte van pep. Gewoon super steady energie niveau, lekker praten en lullen en heb ook niet veel last gehad van brandende neus eerlijk gezegd. Dag erna gewoon best fit en kon gewoon mijn werk prima doen. Zondag wel een klein dipje gehad, maar daar zijn zondagen voor. Vandaag weer gewoon volle 100%, dus ik ben echt pro 3mmc. Zeker omdat ik daardoor tering goed slaap. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pep en 3mmc gehad, wat niet helemaal de bedoeling was (alleen 3m in begin en dan eenmaal op feest een bom en verder niks). Ging dus niet door vanwege de craving van 3m.

Het gevoel was geweldig. Je hebt eigenlijk de complete energie van pep maar ook de euforie van de 3m. Het is denk ik het dichtste wat in de buurt van x en pep komt zonder lijp te zijn. Na het feest eigenlijk totaal geen verrot of brak gevoel gehad. Was top fit en kon de hele dag makkelijk door komen.

Dat is echter ook de valkuil. Van de pep neem je niks meer eigenlijk. Maar met de 3m ga je later gewoon door. De combinatie met pep versterkt de craving enorm. Ook zorgt de 3m er voor, naar mijn idee, dat het punt dat je lichaam aangeeft ik ben op/moe echt uitrekt. Na alleen pep krijg je dat op een gegeven moment wel maar nu totaal niet. Zeker als je 3m bijneemt rek je dat alleen maar uit.

Veel te lang zonder eten en slaap gezeten eigenlijk, maar je hebt er totaal geen last van tot je eigenlijk eindelijk eens ophoudt met 3mmc. Toen ik eenmaal op bed lag was ik ook in een klap weg. Maar de volgende dagen kon ik net zo goed ook skippen wegens leeg in je hoofd en alle slaap inhalen. Volgende dagen ook het idee gehad dat mijn brein half gefrituurd was. Geen hoofdpijn of verrotte neus verder, maar wel een hoofd als een baksteen en nul intentie om iets te ondernemen.

Dus ik skip deze combo voortaan maar en ik raad het mensen ook niet aan. Heb van te voren wel gezocht naar wat deze combinatie doet, alleen dus gezien dat het mogelijk elkaar versterkt. Er was verder niet zo veel informatie over omdat je met 3m vaak je eigen proefkonijn bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Drugscriminelen de pas afgesneden

Mooi kut dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drie weken lang thuis zitten terwijl de coffeeshops gesloten zijn. Benieuwd of de pleuris uit gaat breken als de dagelijkse blower over een dag of 2 zijn fix weer nodig gaat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon op straat kopen. En als je echt een beetje smokert bent dan heb je echt wel toegang tot de “groothandelaren”.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anderen ook het plan om de komende periode wat meer psychedelics te nuttigen nu we toch maar binnen moeten blijven? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Gewoon op straat kopen.

Voor het driedubbele ja :lol: :lol:
Goude tijden als dealer nu. Daarom zijn ze nu aan het kijken of ze geen afhaalpunten kunnen fixen. Shops zonder rookruimte kunnen toch gewoon prima open blijven lijkt mij. Vrij raar ook dat je nog wel met 100 man de Primark in mag, maar niet meer een blowtje mag halen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3060201 ... offeeshops
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Anderen ook het plan om de komende periode wat meer psychedelics te nuttigen nu we toch maar binnen moeten blijven? :D

Nog niet zeker. Speed en MDMA verlagen tijdelijk je weerstand, dus daar blijf ik nu maar even ver vandaan. Weet niet zo goed hoe dit met psychedelica zit. Keek wel erg uit naar een DPT-trip na het NK, maar nu die niet doorgaat, wilde ik wellicht komende weekend al los. Nog even kijken of ik er wat over kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Truffels en 2C-B maar weer eens van stal halen, goede thuistrip is al even geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Alm1ghty schreef:
Gewoon op straat kopen.

Voor het driedubbele ja :lol: :lol:
Goude tijden als dealer nu. Daarom zijn ze nu aan het kijken of ze geen afhaalpunten kunnen fixen. Shops zonder rookruimte kunnen toch gewoon prima open blijven lijkt mij. Vrij raar ook dat je nog wel met 100 man de Primark in mag, maar niet meer een blowtje mag halen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3060201 ... offeeshops

Je moet ook niet bij je pillenboer wierie gaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Je moet ook niet bij je pillenboer wierie gaan halen.


Alsof er ook maar één dealer in heel Nederland gisteren van plan was om gewoon nog een tientje voor een gram te vragen :lol:
Maar gelukkig zijn de dealers al weer uitgeschakeld. Benieuwd hoeveel er nu met een dik pak wiet thuis zitten waar ze niks meer mee kunnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Benieuwd hoeveel er nu met een dik pak wiet thuis zitten waar ze niks meer mee kunnen :lol:


Niets mee kunnen? Oproken godverdomme! Prijs de heer, rook wat meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 08:18 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Anderen ook het plan om de komende periode wat meer psychedelics te nuttigen nu we toch maar binnen moeten blijven? :D


Wellicht binnenkort wat x thuis doen met 3 andere mensen (meisjes), mensen nog tips (combi's, activiteiten, dingen, eten, etc.)? Veel (vroeger) zelf op feesten gedaan, maar thuis amper
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 09:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
RomanAnthony schreef:
Anderen ook het plan om de komende periode wat meer psychedelics te nuttigen nu we toch maar binnen moeten blijven? :D

Nog niet zeker. Speed en MDMA verlagen tijdelijk je weerstand, dus daar blijf ik nu maar even ver vandaan. Weet niet zo goed hoe dit met psychedelica zit. Keek wel erg uit naar een DPT-trip na het NK, maar nu die niet doorgaat, wilde ik wellicht komende weekend al los. Nog even kijken of ik er wat over kan vinden.


Ja wilde thuis met vrienden volgende week ipv Qapital een avondje aan de X gaan maar lijkt mij niet heel verstandig! Of wat zeggen jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Postzegels vreten. Zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Sarabande schreef:
RomanAnthony schreef:
Anderen ook het plan om de komende periode wat meer psychedelics te nuttigen nu we toch maar binnen moeten blijven? :D

Nog niet zeker. Speed en MDMA verlagen tijdelijk je weerstand, dus daar blijf ik nu maar even ver vandaan. Weet niet zo goed hoe dit met psychedelica zit. Keek wel erg uit naar een DPT-trip na het NK, maar nu die niet doorgaat, wilde ik wellicht komende weekend al los. Nog even kijken of ik er wat over kan vinden.


Ja wilde thuis met vrienden volgende week ipv Qapital een avondje aan de X gaan maar lijkt mij niet heel verstandig! Of wat zeggen jullie?

Pillen ik een thuissituatie > pillen op een feest. Ik vind het een aanrader.
Vorige  1 ... 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic