Eti Appreciation Team
Remi wrote:mephedrone (en G)
Alleen wordt je daar wel zo mega geil van
Remi wrote:mephedrone (en G)
Daarom maak ik altijd een neusspray van mephedrone. Milder voor de neus. Geen gezeik met een sleutel.Sarabande wrote:Zou zelf niet eens dat willen met 3-mmc. Niet alleen een kwestie van pijn maar ook daadwerkelijk van beschadigen van je neus. Maar goed. Moet iedereen zelf weten. Pep snuiven is ook niet per se goed voor neus ofc. Je zou ook kunnen beginnen met oraal en als je het echt te laf vindt nog nasaal kunnen bijnemen. Ik vind het oraal ook echt wel een goede rush geven, zeker niet “gewoon xtc”. Eerder 50% pep, 30% coke en 20% mdma, zoiets.
Nog voordeel van capsules is dat rush ook veel langer duurt. Dus ipv dat je elk uur wil bijnemen kan je elke 2-3 uur wat nemen.
Mitch, nu moeten we wel.Kevin-Raw wrote:Remi wrote:mephedrone (en G)![]()
![]()
![]()
Remi wrote:Mitch, nu moeten we wel.Kevin-Raw wrote:Remi wrote:mephedrone (en G)![]()
![]()
![]()
Hmmm. Ik ga hier eens over nadenken. Wellicht dus inderdaad 2 caps maken en ook gewoon poeder mee.Remi wrote:De rush is oraal wel minder heftig dan nasaal. Wat ik van sommigen al lees merken ze het vrij subtiel bij nasaal gebruik. Ik zou bang zijn dat dat oraal nog minder is. Of 'gewoon' als xtc voelt. Terwijl het i.m.o. juist meer kan knallen
Is even doorbijten. Soort van "wie mooi wil zijn moet pijn lijden". Je moet er wat voor over hebben.Sarabande wrote:geen zere neus
Ik vond het echt een verademing ten opzichte van pep. Gewoon super steady energie niveau, lekker praten en lullen en heb ook niet veel last gehad van brandende neus eerlijk gezegd. Dag erna gewoon best fit en kon gewoon mijn werk prima doen. Zondag wel een klein dipje gehad, maar daar zijn zondagen voor. Vandaag weer gewoon volle 100%, dus ik ben echt pro 3mmc. Zeker omdat ik daardoor tering goed slaap.Remi wrote:Vertel, hoe was het?
Mooi kut dit.Kevin-Raw wrote:Drugscriminelen de pas afgesneden
Voor het driedubbele jaAlm1ghty wrote:Gewoon op straat kopen.
Nog niet zeker. Speed en MDMA verlagen tijdelijk je weerstand, dus daar blijf ik nu maar even ver vandaan. Weet niet zo goed hoe dit met psychedelica zit. Keek wel erg uit naar een DPT-trip na het NK, maar nu die niet doorgaat, wilde ik wellicht komende weekend al los. Nog even kijken of ik er wat over kan vinden.RomanAnthony wrote:Anderen ook het plan om de komende periode wat meer psychedelics te nuttigen nu we toch maar binnen moeten blijven?
Je moet ook niet bij je pillenboer wierie gaan halen.fflkkr wrote:Voor het driedubbele jaAlm1ghty wrote:Gewoon op straat kopen.![]()
![]()
Goude tijden als dealer nu. Daarom zijn ze nu aan het kijken of ze geen afhaalpunten kunnen fixen. Shops zonder rookruimte kunnen toch gewoon prima open blijven lijkt mij. Vrij raar ook dat je nog wel met 100 man de Primark in mag, maar niet meer een blowtje mag halen.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3060201 ... offeeshops
Alsof er ook maar één dealer in heel Nederland gisteren van plan was om gewoon nog een tientje voor een gram te vragenAlm1ghty wrote: Je moet ook niet bij je pillenboer wierie gaan halen.
Niets mee kunnen? Oproken godverdomme! Prijs de heer, rook wat meer.fflkkr wrote:Benieuwd hoeveel er nu met een dik pak wiet thuis zitten waar ze niks meer mee kunnen
Wellicht binnenkort wat x thuis doen met 3 andere mensen (meisjes), mensen nog tips (combi's, activiteiten, dingen, eten, etc.)? Veel (vroeger) zelf op feesten gedaan, maar thuis amperRomanAnthony wrote:Anderen ook het plan om de komende periode wat meer psychedelics te nuttigen nu we toch maar binnen moeten blijven?
Ja wilde thuis met vrienden volgende week ipv Qapital een avondje aan de X gaan maar lijkt mij niet heel verstandig! Of wat zeggen jullie?Sarabande wrote:Nog niet zeker. Speed en MDMA verlagen tijdelijk je weerstand, dus daar blijf ik nu maar even ver vandaan. Weet niet zo goed hoe dit met psychedelica zit. Keek wel erg uit naar een DPT-trip na het NK, maar nu die niet doorgaat, wilde ik wellicht komende weekend al los. Nog even kijken of ik er wat over kan vinden.RomanAnthony wrote:Anderen ook het plan om de komende periode wat meer psychedelics te nuttigen nu we toch maar binnen moeten blijven?
Pillen ik een thuissituatie > pillen op een feest. Ik vind het een aanrader.TkTT wrote:Ja wilde thuis met vrienden volgende week ipv Qapital een avondje aan de X gaan maar lijkt mij niet heel verstandig! Of wat zeggen jullie?Sarabande wrote:Nog niet zeker. Speed en MDMA verlagen tijdelijk je weerstand, dus daar blijf ik nu maar even ver vandaan. Weet niet zo goed hoe dit met psychedelica zit. Keek wel erg uit naar een DPT-trip na het NK, maar nu die niet doorgaat, wilde ik wellicht komende weekend al los. Nog even kijken of ik er wat over kan vinden.RomanAnthony wrote:Anderen ook het plan om de komende periode wat meer psychedelics te nuttigen nu we toch maar binnen moeten blijven?