Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Da's altijd goeie. :thumbup:

Oneens, veel te veel van het goeie. Eenmaal in bed gaat de draaimolen ook met mach 47. Ik doe het niet meer. :P


Was ook sarcastisch, ja. Met je zatte ballen denk je: "Ah, moet kunnen." Maar je trapt er altijd weer in en daarna ben je goed verneukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Het worden de Dutch Giants, https://www.magic-truffels.nl/magic-tru ... andia.html

Al eerder gehad en echt top!


Die had ik ook vorig jaar :lol: De tering wat waren die grof zeg. Echt ongekende gesprekken en dingen gehad haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 09:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaterdag 3mmc geprobeerd en gelijk gestrekt been er in en 1,5 gram er doorheen gejaagd met nog iemand (over 2 feesten). Vind het veel leuker spul dan sos en zou oprecht dit altijd daar over kiezen. Echter brandt het je neus wel naar de tering (daar ging m'n eerste kwartier feest) en is het net zo verslavend.

Echter is het bewustzijn dat je na een tijd dit weer even moet opladen (Seretonine) voor een paar maand wel een goed iets voor mij. Zou het daarom niet vaak gebruiken om het leuke er van te houden en heb mede hierdoor wel echt iets van waarom zou ik nog sos gebruiken.

Moest wel even er mee inkomen maar na een paar keer bleef het dusdanig goed hangen dat ik eigenlijk bijna niet meer hoefde bij te pakken. Had niet zo veel euforie als X maar wel een lekker gevoel plus je kreeg genoeg energie, al ging ik na een tijdje wel van het bier af omdat ik merkte dat bier de energie wat tegenwerkte. Na een red bull en een cola ging het juist 10x beter.

Voor herhaling vatbaar want het is een top feestdrug, maar wel met caution voor te veel gebruik :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga op unpolished voor het eerst 3mmc gebruiken over een hele avond/nacht. Ben hier heel erg benieuwd naar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon je een beetje slapen daarna?

Ik heb nog 4-mmc / mephedrone liggen wat ik ook weer wil proberen. Ik denk dat ik het met Rebirth zaterdag wil doen in de hoop wat slaap te pakken / fit te zijn voor zondag. De vorige keren mephedrone kon ik er wel mee slapen, dat vond ik wel een pluspunt.

Ik heb het de laatste keer in een neusspray gedaan en ik sprayde me helemaal de moeder. Ik ben benieuwd hoe het snuivend gaat worden. Ik denk dat ik maximaal een X hoeveelheid (bijv. 1 gram) meeneem omdat ik anders alles er doorheen jaag. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik lag wel even maar ik kwam in vergelijking eigenlijk redelijk snel in slaap en heb ook wel een paar uur geslapen. Of het goede slaap was weet ik niet want de dag(en) er op voel je je (net als bij X) wel compleet leeggezogen en had aardig wat koppijn. Had deze nacht wel echt een lange slaap wat aangeeft dat ik wat in te halen had.

De dip sloeg eigenlijk wel bijna gelijk in en voel ik vandaag ook nog wel :P.

Of ik het op de vrijdag of zaterdag van Defqon.1 daarom zou doen is nog even de vraag gezien je heel snel de neiging hebt om bij te pakken en zodoende de volgende dag waarschijnlijk helemaal leeg bent, sowieso qua seretonine. Je krijgt wel behoorlijke cravings naar het spul namelijk op het moment dat je het gebruikt. En om jezelf te overtuigen dat je gaat stoppen is even lastig, zo niet lastiger, als bij X.

Weet ook niet hoe verstandig het is om de dag er op pep te doen na 3m of 4m verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb vorig jaar op de zaterdag van Defqon 3-mmc gedaan en op de zondag pep. Op Decibel beide dagen 3-mmc. Wel oraal en niet super veel. Slaap ging prima, al heb ik op de beide zaterdagen wel wat hulp daarbij gehad. Voel me de dag na 3-mmc juist altijd super vrolijk, maar ik vermoed dat het wel uitmaakt hoeveel je er doorheen jaagt en op welke manier. Beide zaterdagen had ik "maar" 400/500mg op oraal. 1,5 gram door je neus zal je waarschijnlijk wel een grotere kater opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik deed juist op Defqon zaterdag mephedrone (en G) omdat ik verwachtte wel (met hulp) te kunnen slapen en dat klopte. Volgens mij toen een uur of 6 geslapen. Ik was zondag ook redelijk fit, beetje doorgepept en ging prima. Dit jaar gaan we 4 weekenden dus bij weekend 1 maar eens testen of het bevalt. Zo ja, dan is dat denk ik mijn way to go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Weet ook niet hoe verstandig het is om de dag er op pep te doen na 3m of 4m verder.

Vaak bu-j te bange.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand raadde me laatst aan om na pep gebruik melatonine te nemen om te slapen. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mephedrone (en G)

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Iemand raadde me laatst aan om na pep gebruik melatonine te nemen om te slapen. Heeft een van jullie hier ervaring mee?


Hele dikke ja! Uurtje voordat je gaat pitten (of zsm nadat je thuis komt) innemen en ik slaap er altijd erg goed op, gebruik het alleen met weekend festivals maar vind het top.

Helemaal in combi met een hasj joint :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij betreft hele dikke nee. Althans, het is voor mij 'niet genoeg' om te slapen. Ik ben zelf wel gevoelig voor uppers maar zonder redelijke dosis van een benzodiazepine krijg je mij echt niet in slaap.

Melatonine is een hormoon wat je slaap-waakritme regelt. Het zorgt er voor dat je moe wordt wanneer het donker is. Maar als ik daarvoor m'n lichaam op standje 9000 heb gejaagd is dat absoluut niet voldoende. :lol:

De combinatie met een downer (zoals een hasj joint) zal wel een extra boost geven. Ik gebruik zelf nooit melatonine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
mephedrone (en G)

:love:


Doe je mee, mattie? Zaterdag dat, zondag pep en G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
Remi schreef:
mephedrone (en G)

:love:


Doe je mee, mattie? Zaterdag dat, zondag pep en G.


Heb zelden zo'n goed idee voorbij horen komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laatst ook is een keer 3-MMC gehad in plaats van 4-MMC en moet zeggen dat het me prima beviel. Het werkt wat minder lang dan 4-MMC en daardoor moet je wat vaker bijnemen. Ook is het lastig om te stoppen met nemen, aangezien er best wel heftige cravings optreden wanneer je dit gebruikt. Het heeft niet echt een heel groot effect dat je zegt ''Wow'', maar je kan er wel echt een hele nacht op doorgaan (dus het doet zeker wel wat met je). Wat me verder opviel was dat bier drinken en 3-MMC niet echt heel chill is. Ik werd er een beetje misselijk van en het haalde, zoals Broken Balance al eerder zei, de energie wat weg. Kater vond ik ook meevallen, op wat lichte hoofdpijn na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op weekenders speelde ik altijd vals met Etizolam. Niet heel verantwoord als je de hele dag en een groot deel vd nacht aan de uppers hebt gezeten maar dat was wel de manier om in slaap te vallen. Op defqon zelfs een keer van
0600-1330 geslapen op vluchtelingenkamp Calais tussen speedcore italia en extratone espania.

Moet geen gewoonte worden na ieder feest want een benzo na droeks is een goeie teringklap voor je lichaam, en dan vooral je rikketik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Op weekenders speelde ik altijd vals met Etizolam. Niet heel verantwoord als je de hele dag en een groot deel vd nacht aan de uppers hebt gezeten maar dat was wel de manier om in slaap te vallen. Op defqon zelfs een keer van
0600-1330 geslapen op vluchtelingenkamp Calais tussen speedcore italia en extratone espania.

Moet geen gewoonte worden na ieder feest want een benzo na droeks is een goeie teringklap voor je lichaam, en dan vooral je rikketik.


Is ook, absoluut. Mijn stelregel was altijd: +- 8 uur na inname / gebruik van laatste upper iets van benzodiazepine nemen. Om het wel enigszins de kans te geven uit te werken. Dan is de klap voor je hart ook wat minder groot, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Op weekenders speelde ik altijd vals met Etizolam. Niet heel verantwoord als je de hele dag en een groot deel vd nacht aan de uppers hebt gezeten maar dat was wel de manier om in slaap te vallen. Op defqon zelfs een keer van
0600-1330 geslapen op vluchtelingenkamp Calais tussen speedcore italia en extratone espania.

Moet geen gewoonte worden na ieder feest want een benzo na droeks is een goeie teringklap voor je lichaam, en dan vooral je rikketik.


Ik doe dit inderdaad ook op mijn weekenders (Defqon en Decibel). Belangrijkste vind ik altijd de vrijdag, waar ik nooit een upper gebruik maar ik nooit echt kan slapen zonder middeltje. Echter doe ik het ook altijd op zaterdag en dan voel ik toch altijd wel een beetje een risico na al die uppers. Scheelt wel dat ik het dan ook pas zo'n 8 uur na de laatste upper neem (en na nog heel wat downers). Komende Rebirth gaan we 2 dagen, waarvan ik de zondag moet rijden. Dus dan ga ik het risico maar weer nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfel over hoe ik mijn 3mmc ga toedienen. In capsules of nasaal. Wat wordt door de mensen hier meestal gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Capsule. Heb je minder cravings en geen zere neus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De rush is oraal wel minder heftig dan nasaal. Wat ik van sommigen al lees merken ze het vrij subtiel bij nasaal gebruik. Ik zou bang zijn dat dat oraal nog minder is. Of 'gewoon' als xtc voelt. Terwijl het i.m.o. juist meer kan knallen

Sarabande schreef:
geen zere neus :thumbup:

Is even doorbijten. Soort van "wie mooi wil zijn moet pijn lijden". Je moet er wat voor over hebben. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou zelf niet eens dat willen met 3-mmc. Niet alleen een kwestie van pijn maar ook daadwerkelijk van beschadigen van je neus. Maar goed. Moet iedereen zelf weten. Pep snuiven is ook niet per se goed voor neus ofc. Je zou ook kunnen beginnen met oraal en als je het echt te laf vindt nog nasaal kunnen bijnemen. Ik vind het oraal ook echt wel een goede rush geven, zeker niet “gewoon xtc”. Eerder 50% pep, 30% coke en 20% mdma, zoiets.

Nog voordeel van capsules is dat rush ook veel langer duurt. Dus ipv dat je elk uur wil bijnemen kan je elke 2-3 uur wat nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Het grootste nadeel van nasaal nemen is dat je meer aan het scheppen bent dan een grondwerker op een doorsnee dag. Aan de andere kant heeft dat ook wel iets magisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
[Is ook, absoluut. Mijn stelregel was altijd: +- 8 uur na inname / gebruik van laatste upper iets van benzodiazepine nemen.

Tja met al die buitenlanders om je heen ga je al gauw in andere tijdzones denken en werd 8 uur wel vaak iets van 3 of 4 uur.. Maargoed, ik kan normaal NOOIT slapen dus dit was wel ff lekker.
Vorige  1 ... 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic