Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laatst hasjkoekjes op, leuke ervaring. Vrij actief, melig en enorm gelachen. Zeker een aanrader :)
Koekje kost €3,- en was hier vrijwel heel de avond zoet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds enige tijd is er een testcentrum hier geopend, bij mij in de wijk zelfs.
Vorige week eens langs geweest met wat samples, beetje geouwehoerd, testje gedaan. Ik vond dat best interessant.

Ik had wel het idee dat ze dit nog niet zo lang doen (geen ervaring op eerdere TC) en dat de kennis nog een beetje achterblijft. Ik denk dat ik, met wat praktijkervaringen, daar een beter verhaal kan ophangen dan de vrouw van 50 / 55 die er zat die alleen theoretisch wat kan vertellen.

Overigens is het TC wel een goede zaak want het is de enige in de provincie. Ze hadden ook al wel redelijk wat bezoek gehad in de eerste weken, dat vond ik een goed teken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee weken geleden op Awakenings die 5MAPB genomen. Cap van 100mg genomen en klapte na ongeveer een half uurtje als een bom in (zoals ik altijd wel heb met XTC, 6APB enzo). Verder herken ik me totaal niet in het verhaal van Kevin, want ik stond er alles behalve gefrituurd bij. Kreeg er veel energie van en voelde me een hele avond euforisch. Wel nog een aantal likjes M bijgenomen later op de avond en voegde zeker wat toe. Zeker voor herhaling vatbaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Twee weken geleden op Awakenings die 5MAPB genomen. Cap van 100mg genomen en klapte na ongeveer een half uurtje als een bom in (zoals ik altijd wel heb met XTC, 6APB enzo). Verder herken ik me totaal niet in het verhaal van Kevin, want ik stond er alles behalve gefrituurd bij. Kreeg er veel energie van en voelde me een hele avond euforisch. Wel nog een aantal likjes M bijgenomen later op de avond en voegde zeker wat toe. Zeker voor herhaling vatbaar! :thumbsup:


Goed om te horen. Ik nam wel iets meer. Euforisch gevoel herken ik. Ben benieuwd of nog meer mensen het gaan gebruiken en daarvan de reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sample pep laten testen. 74% amfetamine, het maximaal haalbare. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sample pep laten testen. 74% amfetamine, het maximaal haalbare. :worship:


Zelf gewassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, gewoon zo gekregen. Had laatst wat anders gekocht en laten testen, dat bleek +- 26% amf en 60% caf te zijn. :lol: .
Deze laatste uitslag is keurig, dus. Kreeg wel het advies van het TC om het wat rustiger aan te doen met die pep omdat die zo sterk is, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vaste klant bij t testcentrum :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nope, gewoon zo gekregen. Had laatst wat anders gekocht en laten testen, dat bleek +- 26% amf en 60% caf te zijn. :lol: .
Deze laatste uitslag is keurig, dus. Kreeg wel het advies van het TC om het wat rustiger aan te doen met die pep omdat die zo sterk is, haha.


TC: doe het rustig aan met deze pep, hij is heel sterk
Remi: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Remi schreef:
Nope, gewoon zo gekregen. Had laatst wat anders gekocht en laten testen, dat bleek +- 26% amf en 60% caf te zijn. :lol: .
Deze laatste uitslag is keurig, dus. Kreeg wel het advies van het TC om het wat rustiger aan te doen met die pep omdat die zo sterk is, haha.


TC: doe het rustig aan met deze pep, hij is heel sterk
Remi: Afbeelding


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 17:01 
 
Hardtraxx Elite

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nope, gewoon zo gekregen. Had laatst wat anders gekocht en laten testen, dat bleek +- 26% amf en 60% caf te zijn. :lol: .
Deze laatste uitslag is keurig, dus. Kreeg wel het advies van het TC om het wat rustiger aan te doen met die pep omdat die zo sterk is, haha.


Netjesnetjes, toen ik nog pep gebruikte waste ik het altijd met aceton om zo alle onnodige stoffen eruit te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik ook. Maar aangezien dat TC sinds kort om de hoek zit laat ik het eerst testen voor ik het was. Scheelt tijd, moeite en verspilde pep. En in sommige gevallen, zoals nu, is een wash dus niet eens nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 18:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik weet niet welke mongool keta verzonnen heeft maar ik hoop dat ie nu ter plekke dood valt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik weet niet welke mongool keta verzonnen heeft maar ik hoop dat ie nu ter plekke dood valt


Heb je er weer een tattoo bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik weet niet welke mongool keta verzonnen heeft maar ik hoop dat ie nu ter plekke dood valt


Kleine speler. Verklaar je nader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok dat ie goed gezopen heeft en daarna leuk een paar batsen keta naar binnen gejaagd heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da's altijd goeie. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 22:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik gok dat ie goed gezopen heeft en daarna leuk een paar batsen keta naar binnen gejaagd heeft.

Dit is idd een korte samenvatting. Kan echt niet met die zooi omgaan, neem dan veel te veel/vaak en begrijp dan nergens meer iets van. Vannacht ook gewoon verdwaald geraakt in m'n eigen buurt omdat ik niet meer wist waar ik was of waar ik naartoe moest. Zelfs iets simpels als ff m'n jas dicht doen lukte niet meer. Gvd wat triest :lol:

Grim schreef:
Pommer schreef:
Ik weet niet welke mongool keta verzonnen heeft maar ik hoop dat ie nu ter plekke dood valt


Heb je er weer een tattoo bij?

Haha dat nog net niet, voordeel daarvan was tenminste nog dat je een leuke anekdote hebt. Vannacht was het alleen een wanvertoning. Heb het vaak gezegd maar ben er nu echt klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag weer eens truffels na ruim 2 jaar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zaterdag weer eens truffels na ruim 2 jaar :love:


Goeie! Welke ga je nemen? :D Wil binnenkort ook weer eens aan de gang. Is ook weer jaartje geleden nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Da's altijd goeie. :thumbup:

Oneens, veel te veel van het goeie. Eenmaal in bed gaat de draaimolen ook met mach 47. Ik doe het niet meer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Het worden de Dutch Giants, https://www.magic-truffels.nl/magic-tru ... andia.html

Al eerder gehad en echt top!
Vorige  1 ... 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic