Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Ja, my bad. M is een upper, inderdaad maar geeft wel 'vaagheid'. Doelde inderdaad op pep.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
Remi wrote:Ik merk om me heen dat "iedereen" (uitzonderingen daar gelaten) begint met een pilletje en naar verloop van tijd wat nieuws ontdekt, zoals pep. Dat is i.m.o. uitstekend voor hardstyle: energie, lekkere rush, scherp, helder.
MDMA vind ik niet zo passen op hardstyle omdat dit juist het tegenovergestelde is. Eventueel op wat euforische muziek, beetje zweven enzo, dan gaat het nog wel. Voor techno, trance etc. vind ik dit geschikter. En dat merk ik ook om me heen: de "oudere" garde grijpt volgens mij meer naar uppers nadat ze de MDMA wel gezien hebben.
Ben het hier ook mee eens. Op techno feesten vrijwel altijd MDMA en op hardstyle feesten (als ik dan gebruik) pep. Alle experimentele drugs heb ik vrijwel altijd spijt van naderhand, omdat het vaak niets tot weinig toevoegt en ik er daarna verrot aantoe ben.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Ik ben heel tegendraads begonnen met pep. Zo nu en dan een keer iets anders op een feest is ook wel leuk, maar voorkeur gaat toch uit naar pep. Niets zo geweldig als het onoverwinnelijke gevoel van een brandende neus na een goede punt of lijn. Tranen van geluk.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Denk dat velen al hun hersenen zodanig verneukt hebben, dat de MDMA niks speciaals meer doet :whistle:.

Gelukkig lijkt het lekkere gevoel bij pep nooit echt weg te gaan
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
RoyAPO wrote:Denk dat velen al hun hersenen zodanig verneukt hebben, dat de MDMA niks speciaals meer doet :whistle:.

Of het te frequent gebruiken, waardoor het serotonine niveau niet meer op optimaal niveau is :P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Uberhout wrote:Tranen van geluk.
Ah ja, lekker dit. (L)
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hekzitter wrote:
RoyAPO wrote:Denk dat velen al hun hersenen zodanig verneukt hebben, dat de MDMA niks speciaals meer doet :whistle:.

Of het te frequent gebruiken, waardoor het serotonine niveau niet meer op optimaal niveau is :P
Nou ik kan 3-5 maanden niks gebruiken, maar dan heb ik alsnog niet het echte xtc gevoel. De praat kicks van vroeger, zijn er echt nooit meer
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Ow dat heb ik nog wel. Gebruik alleen dan pure Mdma. Vond zelf 4FMP (de eerste versies - capsules) echt het beste wat ik ooit gehad heb.
Hardtraxxer
163 posts member since 2018
last seen May 2021
Hier ook geen XTC/6-APB meer op hardstyle feesten. Alleen nog (vaak in combinatie) met psychedelica op trance/techno.

Op hardstyle eigelijk altijd 4-FA/GHB/Pep. Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA, in mijn ogem icm 4-FA de beste combi ooit. :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Hoxyz wrote:Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA, in mijn ogem icm 4-FA de beste combi ooit. :loving:
I.c.m. G, bedoel je?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hoxyz wrote:Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA
Zeker, heb zelf ook nog iets van een halve gr liggen, van toen het nog niet echt bekend was. Heerlijk spul.
Hardtraxxer
163 posts member since 2018
last seen May 2021
Remi wrote:
Hoxyz wrote:Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA, in mijn ogem icm 4-FA de beste combi ooit. :loving:
I.c.m. G, bedoel je?
Yes my bad, alles i.c.m. g :loving: :loving: :loving:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Heb ook nog wat restjes 4fa. Imo de beste partydrug op feestjes ooit.
Enige 'nadeel' is dat ik altijd pas echt goed slaap vanaf 12-16uur na laatste inname

Hoop dat het ooit nog weer beschikbaar komt
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
D66 met een legalisatie offensief
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hoxyz wrote:Hier ook geen XTC/6-APB meer op hardstyle feesten. Alleen nog (vaak in combinatie) met psychedelica op trance/techno.

Op hardstyle eigelijk altijd 4-FA/GHB/Pep. Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA, in mijn ogem icm 4-FA de beste combi ooit. :loving:
Ik ben ondertussen ook bij mijn laatste ~2 gram aangekomen. Dat wordt echt brullen als het op is, want het is ook nog steeds veruit mijn favoriete partydrugs.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 25 days ago
Hoxyz wrote: alles i.c.m. g :loving: :loving: :loving:
Behalve de combi G en keta :x
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Ja, da's nooit best. :lol:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
1g 5MAPB binnen gekregen en zaterdag eens proberen op Awakenings. Wss cap maken van 100mg, blijkt volgens reports wel genoeg te zijn. Ik ben benieuwd! ^^
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Worden er al snode plannen gesmeed voor Dediqated? :)
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Ben de nacht ervoor nog bij Blackout in Utrecht, dus ik verwacht dat er een niet erg bescheiden hoeveelheid pep meegaat naar Dediqated :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Pannenkoek wrote:een niet erg bescheiden hoeveelheid pep en G
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Heeft iemand na het gebruik van 2-CB wel eens gehad dat de trip ongeveer klaar lijkt te zijn, je een biertje drinkt en vervolgens de effecten weer op komen zetten? Had dit gisteren op een feestje nadat het me vorig jaar ook al gebeurde, kan bijna geen toeval meer zijn lijkt me. Kon na wat kort speurwerk op Google geen verklaring vinden. Sterker nog, de meesten roepen dat alcohol een trip enkel afzwakt.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Pannenkoek wrote:Heeft iemand na het gebruik van 2-CB wel eens gehad dat de trip ongeveer klaar lijkt te zijn, je een biertje drinkt en vervolgens de effecten weer op komen zetten? Had dit gisteren op een feestje nadat het me vorig jaar ook al gebeurde, kan bijna geen toeval meer zijn lijkt me. Kon na wat kort speurwerk op Google geen verklaring vinden. Sterker nog, de meesten roepen dat alcohol een trip enkel afzwakt.
Ik denk niet dat dat aan de alcohol ligt. Mijn ervaringen met 2CB zijn altijd wel geweest dat het 30 minuten duurt voordat het begint, daarna 1,5 uur tot dat ik bij mijn top ben en daarna blijft het redelijk steady zo'n 2 uur. De laatste paar uur is het zo dat het dan lijkt alsof het afgezwakt is, maar dan kan ik ineens naar mijn handen kijken of naar een bepaalde afbeeldingen en die ik alles weer helemaal bewegen. Dit is meer persoonlijke ervaring, maar zit niet echt iets van theorie achter.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Pannenkoek wrote:Heeft iemand na het gebruik van 2-CB wel eens gehad dat de trip ongeveer klaar lijkt te zijn, je een biertje drinkt en vervolgens de effecten weer op komen zetten? Had dit gisteren op een feestje nadat het me vorig jaar ook al gebeurde, kan bijna geen toeval meer zijn lijkt me. Kon na wat kort speurwerk op Google geen verklaring vinden. Sterker nog, de meesten roepen dat alcohol een trip enkel afzwakt.
Alcohol versterkt 2C-B. Het zou dus wel kunnen dat de effecten afnemen, maar datgene wat er nog wél actief is "versterkt" wordt.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Stil hier. Iemand nog leuke/memorabele drugsmomenten gehad afgelopen tijd?