Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, my bad. M is een upper, inderdaad maar geeft wel 'vaagheid'. Doelde inderdaad op pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik merk om me heen dat "iedereen" (uitzonderingen daar gelaten) begint met een pilletje en naar verloop van tijd wat nieuws ontdekt, zoals pep. Dat is i.m.o. uitstekend voor hardstyle: energie, lekkere rush, scherp, helder.
MDMA vind ik niet zo passen op hardstyle omdat dit juist het tegenovergestelde is. Eventueel op wat euforische muziek, beetje zweven enzo, dan gaat het nog wel. Voor techno, trance etc. vind ik dit geschikter. En dat merk ik ook om me heen: de "oudere" garde grijpt volgens mij meer naar uppers nadat ze de MDMA wel gezien hebben.


Ben het hier ook mee eens. Op techno feesten vrijwel altijd MDMA en op hardstyle feesten (als ik dan gebruik) pep. Alle experimentele drugs heb ik vrijwel altijd spijt van naderhand, omdat het vaak niets tot weinig toevoegt en ik er daarna verrot aantoe ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben heel tegendraads begonnen met pep. Zo nu en dan een keer iets anders op een feest is ook wel leuk, maar voorkeur gaat toch uit naar pep. Niets zo geweldig als het onoverwinnelijke gevoel van een brandende neus na een goede punt of lijn. Tranen van geluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat velen al hun hersenen zodanig verneukt hebben, dat de MDMA niks speciaals meer doet :whistle:.

Gelukkig lijkt het lekkere gevoel bij pep nooit echt weg te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Denk dat velen al hun hersenen zodanig verneukt hebben, dat de MDMA niks speciaals meer doet :whistle:.

Gelukkig lijkt het lekkere gevoel bij pep nooit echt weg te gaan


Of het te frequent gebruiken, waardoor het serotonine niveau niet meer op optimaal niveau is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Tranen van geluk.


Ah ja, lekker dit. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RoyAPO schreef:
Denk dat velen al hun hersenen zodanig verneukt hebben, dat de MDMA niks speciaals meer doet :whistle:.

Gelukkig lijkt het lekkere gevoel bij pep nooit echt weg te gaan


Of het te frequent gebruiken, waardoor het serotonine niveau niet meer op optimaal niveau is :P

Nou ik kan 3-5 maanden niks gebruiken, maar dan heb ik alsnog niet het echte xtc gevoel. De praat kicks van vroeger, zijn er echt nooit meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow dat heb ik nog wel. Gebruik alleen dan pure Mdma. Vond zelf 4FMP (de eerste versies - capsules) echt het beste wat ik ooit gehad heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook geen XTC/6-APB meer op hardstyle feesten. Alleen nog (vaak in combinatie) met psychedelica op trance/techno.

Op hardstyle eigelijk altijd 4-FA/GHB/Pep. Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA, in mijn ogem icm 4-FA de beste combi ooit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA, in mijn ogem icm 4-FA de beste combi ooit. :loving:

I.c.m. G, bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA


Zeker, heb zelf ook nog iets van een halve gr liggen, van toen het nog niet echt bekend was. Heerlijk spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoxyz schreef:
Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA, in mijn ogem icm 4-FA de beste combi ooit. :loving:

I.c.m. G, bedoel je?

Yes my bad, alles i.c.m. g :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Heb ook nog wat restjes 4fa. Imo de beste partydrug op feestjes ooit.
Enige 'nadeel' is dat ik altijd pas echt goed slaap vanaf 12-16uur na laatste inname


Hoop dat het ooit nog weer beschikbaar komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D66 met een legalisatie offensief
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Hier ook geen XTC/6-APB meer op hardstyle feesten. Alleen nog (vaak in combinatie) met psychedelica op trance/techno.

Op hardstyle eigelijk altijd 4-FA/GHB/Pep. Ben heel zuinig op m'n laatste 2 grammetjes 4-FA, in mijn ogem icm 4-FA de beste combi ooit. :loving:


Ik ben ondertussen ook bij mijn laatste ~2 gram aangekomen. Dat wordt echt brullen als het op is, want het is ook nog steeds veruit mijn favoriete partydrugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
alles i.c.m. g :loving: :loving: :loving:


Behalve de combi G en keta :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, da's nooit best. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1g 5MAPB binnen gekregen en zaterdag eens proberen op Awakenings. Wss cap maken van 100mg, blijkt volgens reports wel genoeg te zijn. Ik ben benieuwd! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Worden er al snode plannen gesmeed voor Dediqated? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben de nacht ervoor nog bij Blackout in Utrecht, dus ik verwacht dat er een niet erg bescheiden hoeveelheid pep meegaat naar Dediqated :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
een niet erg bescheiden hoeveelheid pep en G
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2020 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand na het gebruik van 2-CB wel eens gehad dat de trip ongeveer klaar lijkt te zijn, je een biertje drinkt en vervolgens de effecten weer op komen zetten? Had dit gisteren op een feestje nadat het me vorig jaar ook al gebeurde, kan bijna geen toeval meer zijn lijkt me. Kon na wat kort speurwerk op Google geen verklaring vinden. Sterker nog, de meesten roepen dat alcohol een trip enkel afzwakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2020 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Heeft iemand na het gebruik van 2-CB wel eens gehad dat de trip ongeveer klaar lijkt te zijn, je een biertje drinkt en vervolgens de effecten weer op komen zetten? Had dit gisteren op een feestje nadat het me vorig jaar ook al gebeurde, kan bijna geen toeval meer zijn lijkt me. Kon na wat kort speurwerk op Google geen verklaring vinden. Sterker nog, de meesten roepen dat alcohol een trip enkel afzwakt.


Ik denk niet dat dat aan de alcohol ligt. Mijn ervaringen met 2CB zijn altijd wel geweest dat het 30 minuten duurt voordat het begint, daarna 1,5 uur tot dat ik bij mijn top ben en daarna blijft het redelijk steady zo'n 2 uur. De laatste paar uur is het zo dat het dan lijkt alsof het afgezwakt is, maar dan kan ik ineens naar mijn handen kijken of naar een bepaalde afbeeldingen en die ik alles weer helemaal bewegen. Dit is meer persoonlijke ervaring, maar zit niet echt iets van theorie achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2020 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Heeft iemand na het gebruik van 2-CB wel eens gehad dat de trip ongeveer klaar lijkt te zijn, je een biertje drinkt en vervolgens de effecten weer op komen zetten? Had dit gisteren op een feestje nadat het me vorig jaar ook al gebeurde, kan bijna geen toeval meer zijn lijkt me. Kon na wat kort speurwerk op Google geen verklaring vinden. Sterker nog, de meesten roepen dat alcohol een trip enkel afzwakt.


Alcohol versterkt 2C-B. Het zou dus wel kunnen dat de effecten afnemen, maar datgene wat er nog wél actief is "versterkt" wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stil hier. Iemand nog leuke/memorabele drugsmomenten gehad afgelopen tijd?
Vorige  1 ... 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic