Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wat zijn hè, zo'n pepdetector. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Zou wat zijn hè, zo'n pepdetector. :lol:


Zou mega chill zijn als je per ongeluk je zakje laat vallen / kwijt raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Zou wat zijn hè, zo'n pepdetector. :lol:


Pffff, iets voor onze vriend Bionicle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Alm1ghty schreef:
Zou wat zijn hè, zo'n pepdetector. :lol:


Pffff, iets voor onze vriend Bionicle.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Alm1ghty schreef:
Zou wat zijn hè, zo'n pepdetector. :lol:


Pffff, iets voor onze vriend Bionicle.


O shit. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar even zonder dollen. Dit soort praktijken kunnen toch niet? Dat is toch gewoon manipulatie? En hier trap je toch niet in als helder persoon :lol: Een scanner die drugs kan ruiken, dan ben je niet goed hoor haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Alm1ghty schreef:
Zou wat zijn hè, zo'n pepdetector. :lol:


Pffff, iets voor onze vriend Bionicle.

Wordt tijd dat deze vriend hier zijn (ofja die van z'n maat) verhaal even komt delen, voor de mensen die niet in de app zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met Ritalin als (lichte) oppepper tijdens het stappen? Ik hoor er zelf wisselende verhalen over, maar leek me wel eens lachen om te testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet met Ritalin, maar wel met dexamfetamine. Ben wel fan van dat spul. Nauwelijks last van een kater waar ik dat met pep wel altijd heb. Heb zelf overigens geen AD(H)D. Ritalin heb ik geen ervaring mee. Wat ik erover hoor is dat het iets minder euforisch is als dex, maar dat het zeker wel extra energie geeft, er vanuit gaande dat je geen AD(H)D hebt natuurlijk.

Gewoon een keertje uitproberen, merk je vanzelf of het wat voor je is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2020 16:45 
 
Hardtraxxer

Is wat meer slaap pakken die dag niet een betere optie waardoor je die oppepper niet nodig hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2020 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lompekoe schreef:
Iemand ervaring met Ritalin als (lichte) oppepper tijdens het stappen? Ik hoor er zelf wisselende verhalen over, maar leek me wel eens lachen om te testen.


Dan inderdaad voor dexamfetamine gaan wat Sara zegt. Ritalin lekker gebruiken voor studeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2020 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
Is wat meer slaap pakken die dag niet een betere optie waardoor je die oppepper niet nodig hebt?

Verkeerde toppa denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 00:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel een aantal keer gedaan vroegah maar ik merkte er eerlijk gezegd vrij weinig van. Zelfs in mn jonge jaren nog wel eens verstampt en opgesnoven voor meer effect :lol: Maar ligt er ook een beetje aan hoe je anders bent tijdens het stappen.
Ik ben zelf nogal een energieke dronk, dus dan merk je het denk ik ook minder dan wanneer je normaal juist inkakt van drank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
joostmakaay schreef:
Is wat meer slaap pakken die dag niet een betere optie waardoor je die oppepper niet nodig hebt?

Verkeerde toppa denk ik

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 06:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doen hier nou nog veel mensen gewoon oldskool pillen slikken? In mijn omgeving nauwelijks meer. En kwaliteitstabletten kosten ook geen reet meer. Die mdma prijs is zo ziek laag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee. Maar da's meer omdat ik bij een laatste bestelling 'vervuilde' pillen had (zat ook 4-fma in) en je voor zeer weinig geld ook pure M kunt kopen.
Pure M vind de vrouw ook prettiger: een pil klapt er bij haar 9/10x standaard 'te hard' op, waar ze bij pure M geen last heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Doen hier nou nog veel mensen gewoon oldskool pillen slikken? In mijn omgeving nauwelijks meer. En kwaliteitstabletten kosten ook geen reet meer. Die mdma prijs is zo ziek laag


Op feestjes in ieder geval niet meer! Wil nog wel eens met een groep vrienden en vriendinnen dit nog gewoon gezellig bij iemand thuis doen! Wat Remi zegt ik wordt er ook zo snel wazig van!
Neem dan liever wat pep of anders miauw en lekker bier gaan drinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is voor mij ook al jaren geleden, maar merk wel dat ook de 'jongeren' nu eerder andere drugs gebruiken op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Zonder teveel boomer te klinken, maar zou het er mee te maken kunnen hebben dat je van pillen te vaag wordt/veel vergeet/etc. en mensen bang zijn dat ze gefilmd worden en online worden gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Zonder teveel boomer te klinken, maar zou het er mee te maken kunnen hebben dat je van pillen te vaag wordt/veel vergeet/etc. en mensen bang zijn dat ze gefilmd worden en online worden gezet?

Zou best kunnen. We kennen allemaal de filmpjes op Dumpert wel van mensen die een patatje roken, gras eten. Of die ene gast op Intents die ook goed van het padje was. Snap wel waar de angst vandaan komt in elk geval. XTC kan sowieso wel achterdochtige gedachtes veroorzaken. Vriendin van mij wordt ook altijd een beetje panisch als er telefoons in de buurt zijn als ze MDMA heeft gebruikt, ook al is de kans dat je gefilmd wordt natuurlijk vrij klein.

Voor mij is het ook al lang geleden dat ik XTC/MDMA op een feestje heb gedaan. Niet zozeer uit angst om op internet te belanden trouwens, maar omdat ik er tegenwoordig vooral heel loom van word. Krijg wel het klassieke love-gevoel en euforie, maar geen energie. Zou het ook wel een keer thuis met vrienden willen doen, of een keer op een trance- of technofeest waar het bpm een stuk lager ligt en je gewoon je oogjes dicht doet en beetje kunt meedeinen.


mitch0162 schreef:
Is voor mij ook al jaren geleden, maar merk wel dat ook de 'jongeren' nu eerder andere drugs gebruiken op een feest

Wat gebruiken ze dan naar jouw idee? Zie nog steeds wel genoeg mensen op feesten waarvan ik het idee heb dat ze aan de MDMA zitten. Overigens alleen maar mooi. Zou eigenlijk wel zonde zijn als al die blije/verliefde XTC-koppies langzaam steeds minder worden op hardstyle feesten. Ook al help ik er zelf ook niet aan mee, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Wat gebruiken ze dan naar jouw idee? Zie nog steeds wel genoeg mensen op feesten waarvan ik het idee heb dat ze aan de MDMA zitten. Overigens alleen maar mooi. Zou eigenlijk wel zonde zijn als al die blije/verliefde XTC-koppies langzaam steeds minder worden op hardstyle feesten. Ook al help ik er zelf ook niet aan mee, haha.


4-FMP, 3-MMC, combinatie van XTC + Keta, XTC + pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Op Dediqated ouderwets aan de pillen, vaagheid valt me gelukkig altijd reuze mee, evenals de gelaatstrekkingen.

Denk absoluut dat pillen minder worden gebruikt dan vroeger door de stormachtige opkomst van ket, en meph in mindere mate. Toch is het nog altijd de drug die met de minste poespas is in te nemen, en zal daarom nog altijd veelvuldig gebruikt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik merk om me heen dat "iedereen" (uitzonderingen daar gelaten) begint met een pilletje en naar verloop van tijd wat nieuws ontdekt, zoals pep. Dat is i.m.o. uitstekend voor hardstyle: energie, lekkere rush, scherp, helder.
MDMA vind ik niet zo passen op hardstyle omdat dit juist het tegenovergestelde is. Eventueel op wat euforische muziek, beetje zweven enzo, dan gaat het nog wel. Voor techno, trance etc. vind ik dit geschikter. En dat merk ik ook om me heen: de "oudere" garde grijpt volgens mij meer naar uppers nadat ze de MDMA wel gezien hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M is een upper. Of wat bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
M is een upper. Of wat bedoel je?


Denk dat hij speed bedoeld :)
Vorige  1 ... 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic