Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Remi schreef:
je moet dan van de beveiliging, voor hun neus, in feite een nakkie nemen. Jazekerrrrr :thumbup:


:lol: :lol: :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Kan je die spray wat undercover mee naar binnen nemen? Binnenkort wil ik op een feestje ook eens een 25i-nbome spray meenemen. Maar not sure of dat makkelijk gaat.


tussen de beentjes prima. Of gewoon ergens onderop in een tas. Maar wil het risico niet lopen dat bijna 3gr goddelijke meph wordt ingenomen. Dus daarom maar tussen de beentje. Nu je het zegt. Maybe eens DPT spray maken. Want de hoeveelheid die je moet snuiven is te groot om goed level te raken[/quote]
DPT spray gaat niet lukken denk ik aangezien je een flinke hoeveelheid binnen moet krijgen. misschien pluggen? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2019 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
DPT spray gaat niet lukken denk ik aangezien je een flinke hoeveelheid binnen moet krijgen. misschien pluggen? :p


Bij mephspray krijg ik ook 45mg per spray binnen. Dan is het toch gewoon easy haalbaar bij DPT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2019 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff nu we het toch over DPT hebben. Dit goedje is echt niet te onderschatten. Gister 140mg met na 30 minuten een 100mg redose. Wat ik heb mee gemaakt is echt gestoord. Overal waar ik keek zag ik tanden en gebitten op me af komen. Ik kon geen seconde op een punt focusen omdat ik dan jump scares kreeg.

Ogen dicht maakte het nog tien keer erger, de levensechte visuals en entiteiten, demonen en wezens die op me af springen waren echt gestoord. Wanneer je niet goed in je vel zit en geen ervaring met harde psychedelica hebt kan ik me voorstellen dat je 112 belt in zo'n situatie.

Ik kreeg op een duur zoveel rode visuals toen ik wat water liet vallen dat ik dacht dat ik m'n polsen door had gesneden, want de druppels water leken exact op bloed door de visuals. Toen begon de elende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft er iemand nog een witte Kerst gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Heeft er iemand nog een witte Kerst gehad?

Rick Karsdorp
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heeft er iemand nog een witte Kerst gehad?


Hier is't het hele jaar wit :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag een witte 4e kerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heeft er iemand nog een witte Kerst gehad?


De jaarlijks terugkomende grap, wat ook elk jaar waar is :)
Wat zijn de plannen voor oud en nieuw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Heeft er iemand nog een witte Kerst gehad?


De jaarlijks terugkomende grap, wat ook elk jaar waar is :)
Wat zijn de plannen voor oud en nieuw?


Witte kerst
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Heeft er iemand nog een witte Kerst gehad?


De jaarlijks terugkomende grap, wat ook elk jaar waar is :)


Is het dan nog een grap? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Het is sowieso garp
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Wat zijn de plannen voor oud en nieuw?


Knallend het nieuwe jaar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedemiddag allen, even een vraag... gisteren heb ik een aantal jongens naar awake in Amsterdam gebracht. Bij binnenkomst werden ze met een soort scanner gescand in het gebied van hun lies en kruis. Bij degene die de narcotica mee had ging het lampje aan en werd daarop gepakt. Hij zit nog steeds vast.

Iemand bekend met dit apparaat of hoe dit werkt? Ik dacht eerst aan steekproef een lampje aan en dan bluffen dat diegene iets heeft. Met zo'n feest zit je dan bijna altijd goed maar bij de rest die niks bij zich had bleef het lampje uit. Iemand dit eerder gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Goedemiddag allen, even een vraag... gisteren heb ik een aantal jongens naar awake in Amsterdam gebracht. Bij binnenkomst werden ze met een soort scanner gescand in het gebied van hun lies en kruis. Bij degene die de narcotica mee had ging het lampje aan en werd daarop gepakt. Hij zit nog steeds vast.

Iemand bekend met dit apparaat of hoe dit werkt? Ik dacht eerst aan steekproef een lampje aan en dan bluffen dat diegene iets heeft. Met zo'n feest zit je dan bijna altijd goed maar bij de rest die niks bij zich had bleef het lampje uit. Iemand dit eerder gehoord?

Whutt?

Ben hier ook wel heel benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De keren dat ik naar awakenings ben geweest, deden ze wel met een apparaat tussen de benen scannen, maar dit was enkel een metaaldetector.

Zo'n ding dus:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Goedemiddag allen, even een vraag... gisteren heb ik een aantal jongens naar awake in Amsterdam gebracht. Bij binnenkomst werden ze met een soort scanner gescand in het gebied van hun lies en kruis. Bij degene die de narcotica mee had ging het lampje aan en werd daarop gepakt. Hij zit nog steeds vast.

Iemand bekend met dit apparaat of hoe dit werkt? Ik dacht eerst aan steekproef een lampje aan en dan bluffen dat diegene iets heeft. Met zo'n feest zit je dan bijna altijd goed maar bij de rest die niks bij zich had bleef het lampje uit. Iemand dit eerder gehoord?


Bizar, niet te hopen dat dit in de toekomst de nieuwe standaard wordt.
Dan zal het aantal feesten rap teruglopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De keren dat ik naar awakenings ben geweest, deden ze wel met een apparaat tussen de benen scannen, maar dit was enkel een metaaldetector.

Je ziet het kevin. Doe die eikelpiercing maar alvast uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Dan zal het aantal feesten rap teruglopen.


Dus mensen gaan enkel naar feesten om drugs te gebruiken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RickZ schreef:
Dan zal het aantal feesten rap teruglopen.


Dus mensen gaan enkel naar feesten om drugs te gebruiken? xd


Als je bij menig feest rondom je heen kijkt valt het wel overduidelijk op ja :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Goedemiddag allen, even een vraag... gisteren heb ik een aantal jongens naar awake in Amsterdam gebracht. Bij binnenkomst werden ze met een soort scanner gescand in het gebied van hun lies en kruis. Bij degene die de narcotica mee had ging het lampje aan en werd daarop gepakt. Hij zit nog steeds vast.

Iemand bekend met dit apparaat of hoe dit werkt? Ik dacht eerst aan steekproef een lampje aan en dan bluffen dat diegene iets heeft. Met zo'n feest zit je dan bijna altijd goed maar bij de rest die niks bij zich had bleef het lampje uit. Iemand dit eerder gehoord?


Had diegene ook niet iets van metaal bij de dope zitten? Dat het toevallig was dat deze aansloeg? Ik kan me haast niet voorstellen dat het op bepaalde stoffen aan slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kevin-Raw schreef:
Goedemiddag allen, even een vraag... gisteren heb ik een aantal jongens naar awake in Amsterdam gebracht. Bij binnenkomst werden ze met een soort scanner gescand in het gebied van hun lies en kruis. Bij degene die de narcotica mee had ging het lampje aan en werd daarop gepakt. Hij zit nog steeds vast.

Iemand bekend met dit apparaat of hoe dit werkt? Ik dacht eerst aan steekproef een lampje aan en dan bluffen dat diegene iets heeft. Met zo'n feest zit je dan bijna altijd goed maar bij de rest die niks bij zich had bleef het lampje uit. Iemand dit eerder gehoord?


Had diegene ook niet iets van metaal bij de dope zitten? Dat het toevallig was dat deze aansloeg? Ik kan me haast niet voorstellen dat het op bepaalde stoffen aan slaat.


Knopen of een rits misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Goedemiddag allen, even een vraag... gisteren heb ik een aantal jongens naar awake in Amsterdam gebracht. Bij binnenkomst werden ze met een soort scanner gescand in het gebied van hun lies en kruis. Bij degene die de narcotica mee had ging het lampje aan en werd daarop gepakt. Hij zit nog steeds vast.

Iemand bekend met dit apparaat of hoe dit werkt? Ik dacht eerst aan steekproef een lampje aan en dan bluffen dat diegene iets heeft. Met zo'n feest zit je dan bijna altijd goed maar bij de rest die niks bij zich had bleef het lampje uit. Iemand dit eerder gehoord?


Zelf ook met dit apparaat gescand tijdens Awake ADE bij de Gashouder, maar dit was destijds ´gewoon´ een metaaldetector zoals Norther al aangeeft.
Vorige  1 ... 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic