Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
JarneNL schreef:
zijn er nog vragen?


Jazeker. Als je toch plafonddienst hebt en je vriendin ligt naast je, waarom besteed je dan je tijd niet beter? Je kon er mooi een aantal keer bovenop kruipen. Door de drugs was dat natuurlijk flink knallen geweest. Had je direct een mooi cadeau voor haar verjaardag gehad.


Inderdaad van pep wordt ik toch rete geil! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Danny Phantom schreef:
Mis zelf ook de laatste tijd de euforische en energieke effecten bij xtc. Bij qlimax zelfs veel willen zitten en toekijken en daar achteraf best wel van gebaald. Echt opzoek naar iets nieuws dus wat zorgt voor die euforie en energie. Enig idee? (Liefst in pil/capsule vorm)


Hoe vaak gebruik je?
Zelf herken ik het wel. Dat is ook de reden dat ik al ongeveer 5 jaar geen XTC heb gebruikt. Kreeg niet meer het gevoel van vroeger. Ook niet na maanden pauze met serotonineslurpers.



Niet bijster veel. Grote indoor feesten en in het festivalseizoen een keer per maand.
Nu aan het kijken naar 3mmc/4mmc als opties maar ook goede dingen gehoord over 6apb of mdma kristalletjes. Hier even wat meer research naar doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Kevin-Raw schreef:
Danny Phantom schreef:
Mis zelf ook de laatste tijd de euforische en energieke effecten bij xtc. Bij qlimax zelfs veel willen zitten en toekijken en daar achteraf best wel van gebaald. Echt opzoek naar iets nieuws dus wat zorgt voor die euforie en energie. Enig idee? (Liefst in pil/capsule vorm)


Hoe vaak gebruik je?
Zelf herken ik het wel. Dat is ook de reden dat ik al ongeveer 5 jaar geen XTC heb gebruikt. Kreeg niet meer het gevoel van vroeger. Ook niet na maanden pauze met serotonineslurpers.



Niet bijster veel. Grote indoor feesten en in het festivalseizoen een keer per maand.
Nu aan het kijken naar 3mmc/4mmc als opties maar ook goede dingen gehoord over 6apb of mdma kristalletjes. Hier even wat meer research naar doen


In hoeverre verwacht je dat mdma anders gaat zijn dan xtc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:

In hoeverre verwacht je dat mdma anders gaat zijn dan xtc?


Tbh nooit mijn spul laten testen. Geen idee hoe zuiver mijn pillen waren en hoeveel mdma ze werkelijk bevatte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da's geen antwoord op m'n vraag. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Da's geen antwoord op m'n vraag. ;)


Geen idee wat ik kan verwachten maar hoop dat het het beter het gevoel terug geeft dat XTC eerder gaf. Maar daarom is het ook nog research doen en ook kijken naar compleet nieuwe dingen zoals 3mmc of 4mmc. Tips zijn altijd welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat denk je dat de werkzame stof in x is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Wat denk je dat de werkzame stof in x is xd


Danny maat, ff een tip van ons alle: Stop gewoon ff, las een pauze in, laat je serotonine weer opkomen de komende maanden en probeer het dan nog eens.

Als je 1x per maand gebruikt, niet snapt dat M en X (op dosis na) hetzelfde is zou ik een pauze adviseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap heel goed wat de werkzame stof is vandaar mijn opmerking over de zuiverheid van wat ik had. En vandaar ook dat ik andere dingen noemde. Maar is goed bedankt voor de tip miss ligt het gewoon daar wel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

maar als het dezelfde werkzame stof heeft (en niks anders zoals velen denken), wat denk je dan dat het verschil wordt/waarom zie je het als een alternatief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals ik zei ben nog gewoon een beetje aan het researchen en zeg niet dat het een ander effect op me zal hebben. Vaak zat gelezen dat er ook XTC pillen rondgaan zonder ook maar iets van mdma. Als jullie zeggen dat er ook geen verschil qua effect zal zijn prima dan streep ik die af van de lijst. Gewoon een beetje aan het kijken jongens... Ik beweer of denk nog niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar oké, als je een serieus antwoord verwacht:

- 4-fa / 4-fmp
- 2c-b in lage dosering
- 6-apb
- 4-mmc en aanverwanten
- speed
- ghb
- sos

Dan heb je een scala aan partydrugs wat je zou kunnen proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maar oké, als je een serieus antwoord verwacht:

- 4-fa / 4-fmp
- 2c-b in lage dosering
- 6-apb
- 4-mmc en aanverwanten
- speed
- ghb
- sos

Dan heb je een scala aan partydrugs wat je zou kunnen proberen.


Niks riskeren, alles combineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen bereik, wel 4 G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je pakt al snel te weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Remi schreef:
Maar oké, als je een serieus antwoord verwacht:

- 4-fa / 4-fmp
- 2c-b in lage dosering
- 6-apb
- 4-mmc en aanverwanten
- speed
- ghb
- sos

Dan heb je een scala aan partydrugs wat je zou kunnen proberen.


Niks riskeren, alles combineren.


pffff en combineren kun je leren van Remi en RickZ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Wat is de dosering. Had zelf altijd op gevoel gedaan, maar dat was eigenlijk niet zo'n succes, ook qua smaak betreft is dat niet echt een genot ofzo xd


2.8gr op 10ML water komt uit op ongeveer 45mg per spray
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:
Wat is de dosering. Had zelf altijd op gevoel gedaan, maar dat was eigenlijk niet zo'n succes, ook qua smaak betreft is dat niet echt een genot ofzo xd


2.8gr op 10ML water komt uit op ongeveer 45mg per spray


Maar hoe zit het met zo'n neussprayflesje dan, dat mag je ook niet zomaar meenemen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet? Je bent toch gewoon verkouden? Pakje zakdoekjes mee en klaar.
Ze vragen je wellicht om te sprayen, en dan komt het mooie: je moet dan van de beveiliging, voor hun neus, in feite een nakkie nemen. Jazekerrrrr :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overige drugs mag je ook niet mee naar binnen nemen, gewoon goed wegstoppen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
je moet dan van de beveiliging, voor hun neus, in feite een nakkie nemen. Jazekerrrrr :thumbup:


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Waarom niet? Je bent toch gewoon verkouden? Pakje zakdoekjes mee en klaar.
Ze vragen je wellicht om te sprayen, en dan komt het mooie: je moet dan van de beveiliging, voor hun neus, in feite een nakkie nemen. Jazekerrrrr :thumbup:


Je brengt me op ideeën :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:
Wat is de dosering. Had zelf altijd op gevoel gedaan, maar dat was eigenlijk niet zo'n succes, ook qua smaak betreft is dat niet echt een genot ofzo xd


2.8gr op 10ML water komt uit op ongeveer 45mg per spray


Maar hoe zit het met zo'n neussprayflesje dan, dat mag je ook niet zomaar meenemen toch?


Geen idee eigenlijk, stop hem altijd gewoon voor de zekerheid tussen mijn benen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:
Wat is de dosering. Had zelf altijd op gevoel gedaan, maar dat was eigenlijk niet zo'n succes, ook qua smaak betreft is dat niet echt een genot ofzo xd


2.8gr op 10ML water komt uit op ongeveer 45mg per spray

Kan je die spray wat undercover mee naar binnen nemen? Binnenkort wil ik op een feestje ook eens een 25i-nbome spray meenemen. Maar not sure of dat makkelijk gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:
Wat is de dosering. Had zelf altijd op gevoel gedaan, maar dat was eigenlijk niet zo'n succes, ook qua smaak betreft is dat niet echt een genot ofzo xd


2.8gr op 10ML water komt uit op ongeveer 45mg per spray

Kan je die spray wat undercover mee naar binnen nemen? Binnenkort wil ik op een feestje ook eens een 25i-nbome spray meenemen. Maar not sure of dat makkelijk gaat.


tussen de beentjes prima. Of gewoon ergens onderop in een tas. Maar wil het risico niet lopen dat bijna 3gr goddelijke meph wordt ingenomen. Dus daarom maar tussen de beentje. Nu je het zegt. Maybe eens DPT spray maken. Want de hoeveelheid die je moet snuiven is te groot om goed level te raken
Vorige  1 ... 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic