PEPii schreef:
JarneNL schreef:
4MMC inderdaad. Super bedankt hahaha. Heb wel vaker 1 punt gehad, maar dat vond ik inderdaad enorm tegenvallen wat je zegt. Komt goed, en dankjewel

Hoe was je ervaring met 4-MMC?

Hierbij mijn verslagje, ook mede op verzoek van paul
Zaterdag in de auto richting Shockerz 3 goede punten (Als ik zulke punten pep zou nemen, dan was ik voor de rest van de dag klaar geweest

) in de neus gedaan en ik merkte na een half uurtje niet heel veel. Ik was wel spraakzamer dan normaal, maar qua gevoel nog niet heel erg anders dan normaal richting een feestje. Ongeveer anderhalf uur later waren we binnen en maar heb toen maar weer bijgepakt, wederom 3 punten waar ik u tegen zou zeggen. Daarna in combinatie met veel mensen tegen te komen die ik al tijden niet had gezien en een paar van mijn favorieten platen te horen kreeg ik meer een euforische rilling door m'n lichaam en de energie waar ik zo naar uit keek

. Ik werd een stuk spraakzamer en liep met een nog blijer hoofd rond dan dat ik normaal al op feesten doe(dag erna had ik spierpijn in mijn gezicht van het constante glimlachen oeps

). Ik voelde me heerlijk. Alleen ik merkte wel dat ik na 2 uur wel weer moest bijpakken. Ik heb in uren daarna nog 2 keer bijgepakt en toen was ik op zich wel klaar met steeds weggaan bij setjes om bij te pakken, want in het publiek snatsen ligt me echt niet. Ik kreeg daarna van een vriend van me een goede punt pep waardoor ik het gevoel kreeg dat die miauw en pep elkaar heerlijk versterkte en had ik echt een heel fijn gevoel wat ik precies goed vond. Dat heeft er voor gezorgd dat ik de laatste 3 uren bij the purge, delete en mind dimension meer heb staan rondstuiteren dan dat ik de rest van de dag had gedaan en wow wat heerlijk

Vooral die laatste set van mind dimension, die sfeer, de ruimte, de (vele bekende) mensen en het geluid was echt zo geweldig. Ik heb me nog nooit zo erg bij een set vermaakt daar vooraan bij Mind dimension, mede dankzij combinatie pep en miauw, daardoor heb ik in de laatste uren ook helemaal niet meer hoeven bij te pakken. Helaas was het echt sterke pep en ik ben er dus erg gevoelig voor en ik sliep bij m'n vriendin die mee was waardoor ik de nachtelijke uurtjes heb doorgemaakt met de wel bekende plaffonddienst om nog iets van rust te krijgen omdat zondag ik een beetje levend moest zijn voor de verjaardag van m'n vriendin
TL;DL Miauw gevoel was wennen maar het was echt een heerlijke combi tussen pep en xtc voor mij, alleen het vele bijscheppen ligt mij totaal niet waardoor het voor mij minder was, maar in combinatie met pep lijkt het me het best. Conclusie: volgend feest ga ik andere combinatie proberen: eerst beginnen met pep in het begin, daarna miauw en dan hopen dat ik minder hoef bij te scheppen steeds.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
En nee, ik heb zelf geen huisdieren