Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 14:01 

Donateur

TkTT schreef:
Oke dan maar eens proberen, wat doe je ongeveer met verhoudingen hierin als in water met poeder?

Uit een neusspray haal je ongeveer 65 shots. Inhoud is 10ml. Ik heb gekozen voor 3 gram 4mmc met daarbij 10ml kokend water. Omgerekend kwam het dus uit op ongeveer 45mg per shot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 14:25 

Remi schreef:
Zeker. Werking vind ik iets minder intens dan nasaal, iets kalmer, maar wel geleidelijker en het duurt wel wat langer. De dosering is een beetje afhankelijk van je tolerantie maar met 80 / 100mg kun je wel een tijd vooruit.

Bekenden van me krijgen wel eens last van hun maag. Bij inslag of juist nadien (misselijk, overgeven). Je zou kunnen nadenken om een maagbeschermer te nemen of van te voren melk te drinken (schijnt beschermend te werken, met een soort 'laagje' in je maag).

Overigens is het in deze toppa ook al vaker gepost. Evt. zoekfunctie gebruiken.

Thanks, ja die zoek functie is mij te ingewikkeld (als Informatica student, :') )

Wat is de beste tijd om in te nemen, om 24:00 in bed te kunnen slapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 14:29 

Kraak... Piep...

Slapen moet je weinig hoop op hebben uberhaupt bij pepbommen imo, hoe laag de dosering ook. Gewoon accepteren en de dag er op op een tactische tijd gaan slapen of doorhalen tot de volgende avond.

Ik denk zelf dat je na 13 a 14 uur mogelijk een soort van kan slapen. Het echte dansen en energie effect is wel na 10 uur weg. Daarna is het gewoon lichamelijk moe maar mentaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 15:24 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
Mensen ervaring met speed-bommetjes? Dosering, werking, etc.? Online kom je vooral slappe PF forums tegen

Nu zelf een stuk of drie keer gedaan en geheel onverwacht flinke tintellingen over mijn hele lichaam ervaren. Eerste keer een dosis van 50 mg en laatste keer een dosis van 75 mg. Merkte niet heel veel verschil tussen de doseringen. Veel lagere piek / rush dan wanneer je het in je neus stopt, maar dit was op Tomorrowland en daar ben je dan toch maar een beetje aan het boogieën. In beide gevallen toch wel na een aantal uur de neiging gehad om nog wat punten er bij te nemen (en dit ook gedaan), maar had het ook wel makkelijk tot het einde kunnen redden. Echter zou ik het persoonlijk op een hardstyle feest altijd nasaal houden. Geen last van mijn maag gehad.

Slapen zat er absoluut niet in, maar ik ben daar sowieso nogal gevoelig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 22:26 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Remi schreef:
Zeker. Werking vind ik iets minder intens dan nasaal, iets kalmer, maar wel geleidelijker en het duurt wel wat langer. De dosering is een beetje afhankelijk van je tolerantie maar met 80 / 100mg kun je wel een tijd vooruit.

Bekenden van me krijgen wel eens last van hun maag. Bij inslag of juist nadien (misselijk, overgeven). Je zou kunnen nadenken om een maagbeschermer te nemen of van te voren melk te drinken (schijnt beschermend te werken, met een soort 'laagje' in je maag).

Overigens is het in deze toppa ook al vaker gepost. Evt. zoekfunctie gebruiken.

Thanks, ja die zoek functie is mij te ingewikkeld (als Informatica student, :') )

search.php?keywords=bommetje+pep&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 11:13 

Noise
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:19 

Hardtraxx Veteran

https://www.ad.nl/politiek/lachgas-word ... ~a66bdf01/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:26 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
https://www.ad.nl/politiek/lachgas-wordt-softdrug-kabinet-verbiedt-bezit-en-verkoop~a66bdf01/

Blijf dit bizar vinden... En de tabaksindustrie en de alcohol industrie wordt de handen boven het hoofd gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 17:45 

Hardtraxxer

Waarde,

Zaterdag bij shockerz ga ik voor de eerste keer aan de miauw. Afgelopen jaar alleen maar feestjes gepakt met pep omdat ik door xtc veel vergeet en de dipjes soms te erg vond, maar de laatste paar feestjes miste ik het euforische van xtc wel, dus daarom raadde vrienden van me aan om miauw te proberen. Ik heb gehoord dat dit erg kan branden in de neus, erger dan pep, en dat je vaker moet bijnemen (met pep pak ik max 2 keer goed bij op een feest van 10 uur). Wat kan ik beetje verwachten qua effect, na-effecten, vaagheid en vergeetachtigheid?

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 18:17 

Hardtraxx Addict

JarneNL schreef:
Waarde,

Zaterdag bij shockerz ga ik voor de eerste keer aan de miauw. Afgelopen jaar alleen maar feestjes gepakt met pep omdat ik door xtc veel vergeet en de dipjes soms te erg vond, maar de laatste paar feestjes miste ik het euforische van xtc wel, dus daarom raadde vrienden van me aan om miauw te proberen. Ik heb gehoord dat dit erg kan branden in de neus, erger dan pep, en dat je vaker moet bijnemen (met pep pak ik max 2 keer goed bij op een feest van 10 uur). Wat kan ik beetje verwachten qua effect, na-effecten, vaagheid en vergeetachtigheid?

Groetjes

Ga je aan de 4-MMC of 3-MMC?

Ik gebruik namelijk de 4-MMC variant. Qua effecten voel je je vaak vrolijk, opgewekt en energiek. Je energie is wel wat minder dan bijvoorbeeld met pep en ik heb zelf altijd het gevoel dat ik wat minder uithoudingsvermogen heb in vergelijking met pep. Ik heb zelf nooit echt last van een hele erge dip na het gebruik van miauw, hooguit wat vermoeidheid (dit vind ik tevens ook het grootste gevaar aan het gebruik van miauw, aangezien het wel op je serotonine werkt). Vaagheid en vergeetachtigheid valt altijd wel mee, zeker als ik lees dat jij maar twee keer goed bijpakt met pep ga ik er niet vanuit dat je ineens onwijs veel miauw naar binnen gaat werken. Wel een tip: neem bij de eerste keer nemen wel gewoon een goede hoeveelheid zodat je het best ervaart hoe miauw is. Ik gebruikte eerst ook alleen pep op feesten en dat waren nooit grote hoeveelheden, dus toen ik de eerste keer aan de miauw ging nam ik veel te weinig. Hierdoor vond ik mijn eerste ervaring met miauw niet echt 'wow', terwijl de verhalen van anderen zo positief waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 21:15 

Hardtraxxer

PEPii schreef:
JarneNL schreef:
Waarde,

Groetjes

Ga je aan de 4-MMC of 3-MMC?

Ik gebruik namelijk de 4-MMC variant. Qua effecten voel je je vaak vrolijk, opgewekt en energiek. Je energie is wel wat minder dan bijvoorbeeld met pep en ik heb zelf altijd het gevoel dat ik wat minder uithoudingsvermogen heb in vergelijking met pep. Ik heb zelf nooit echt last van een hele erge dip na het gebruik van miauw, hooguit wat vermoeidheid (dit vind ik tevens ook het grootste gevaar aan het gebruik van miauw, aangezien het wel op je serotonine werkt). Vaagheid en vergeetachtigheid valt altijd wel mee, zeker als ik lees dat jij maar twee keer goed bijpakt met pep ga ik er niet vanuit dat je ineens onwijs veel miauw naar binnen gaat werken. Wel een tip: neem bij de eerste keer nemen wel gewoon een goede hoeveelheid zodat je het best ervaart hoe miauw is. Ik gebruikte eerst ook alleen pep op feesten en dat waren nooit grote hoeveelheden, dus toen ik de eerste keer aan de miauw ging nam ik veel te weinig. Hierdoor vond ik mijn eerste ervaring met miauw niet echt 'wow', terwijl de verhalen van anderen zo positief waren.

4MMC inderdaad. Super bedankt hahaha. Heb wel vaker 1 punt gehad, maar dat vond ik inderdaad enorm tegenvallen wat je zegt. Komt goed, en dankjewel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 09:58 

Hardtraxx Veteran

Paar goede scheppen in het begin en je bent vertrokken. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 10:36 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Paar goede scheppen in het begin en je bent vertrokken. :bomb:

Ik snap oprecht de hype van miauw niet. Ik vind het zwaar overrated. Krijg er niet de gewenste energie van die ik zou willen hebben en het is snel uitgewerkt, waardoor ik vaker aan het scheppen ben dan dat ik aan het feesten ben (de handeling ansich is wel leuk though).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 12:27 

Hardtraxx Veteran

Vind het wel prima spul maar niet de hype waard. Wat zou ik graag eens echte 4MMC willen proberen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 14:03 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Vind het wel prima spul maar niet de hype waard. Wat zou ik graag eens echte 4MMC willen proberen! :loving:

Ja, ik ging er van uit dat het daar over gaat, ja. Niet het aftreksel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 21:54 

Hardtraxxer

Mis zelf ook de laatste tijd de euforische en energieke effecten bij xtc. Bij qlimax zelfs veel willen zitten en toekijken en daar achteraf best wel van gebaald. Echt opzoek naar iets nieuws dus wat zorgt voor die euforie en energie. Enig idee? (Liefst in pil/capsule vorm)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 03:16 

Donateur

Danny Phantom schreef:
Mis zelf ook de laatste tijd de euforische en energieke effecten bij xtc. Bij qlimax zelfs veel willen zitten en toekijken en daar achteraf best wel van gebaald. Echt opzoek naar iets nieuws dus wat zorgt voor die euforie en energie. Enig idee? (Liefst in pil/capsule vorm)

Hoe vaak gebruik je?
Zelf herken ik het wel. Dat is ook de reden dat ik al ongeveer 5 jaar geen XTC heb gebruikt. Kreeg niet meer het gevoel van vroeger. Ook niet na maanden pauze met serotonineslurpers.

Afgelopen weekend weer mephspray gemaakt. Moet toch wel zeggen dat dit een uitkomst is. Geen gezeik meer met kabouternveloppies en een sleutel. Easy en snel midden in een zaal twee spraytjes en klaar. Je ziet alleen wel mensen gek kijken en vragen of je verkouden bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 10:12 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Je ziet alleen wel mensen gek kijken en vragen of je verkouden bent.

Da's toch juist mooi :lol: . Ik vond dat juist wel het leuke er aan, beetje te pas en te onpas sprayen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:08 

Hardtraxx Addict

JarneNL schreef:
4MMC inderdaad. Super bedankt hahaha. Heb wel vaker 1 punt gehad, maar dat vond ik inderdaad enorm tegenvallen wat je zegt. Komt goed, en dankjewel :yay:

Hoe was je ervaring met 4-MMC? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 18:45 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Danny Phantom schreef:

Hoe vaak gebruik je?
Zelf herken ik het wel. Dat is ook de reden dat ik al ongeveer 5 jaar geen XTC heb gebruikt. Kreeg niet meer het gevoel van vroeger. Ook niet na maanden pauze met serotonineslurpers.

Afgelopen weekend weer mephspray gemaakt. Moet toch wel zeggen dat dit een uitkomst is. Geen gezeik meer met kabouternveloppies en een sleutel. Easy en snel midden in een zaal twee spraytjes en klaar. Je ziet alleen wel mensen gek kijken en vragen of je verkouden bent.

Wat is de dosering. Had zelf altijd op gevoel gedaan, maar dat was eigenlijk niet zo'n succes, ook qua smaak betreft is dat niet echt een genot ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 01:37 

Hardtraxxer

PEPii schreef:
JarneNL schreef:

Hoe was je ervaring met 4-MMC? ;)

Hierbij mijn verslagje, ook mede op verzoek van paul ;)
Zaterdag in de auto richting Shockerz 3 goede punten (Als ik zulke punten pep zou nemen, dan was ik voor de rest van de dag klaar geweest :lol: ) in de neus gedaan en ik merkte na een half uurtje niet heel veel. Ik was wel spraakzamer dan normaal, maar qua gevoel nog niet heel erg anders dan normaal richting een feestje. Ongeveer anderhalf uur later waren we binnen en maar heb toen maar weer bijgepakt, wederom 3 punten waar ik u tegen zou zeggen. Daarna in combinatie met veel mensen tegen te komen die ik al tijden niet had gezien en een paar van mijn favorieten platen te horen kreeg ik meer een euforische rilling door m'n lichaam en de energie waar ik zo naar uit keek :love: . Ik werd een stuk spraakzamer en liep met een nog blijer hoofd rond dan dat ik normaal al op feesten doe(dag erna had ik spierpijn in mijn gezicht van het constante glimlachen oeps :lol: ). Ik voelde me heerlijk. Alleen ik merkte wel dat ik na 2 uur wel weer moest bijpakken. Ik heb in uren daarna nog 2 keer bijgepakt en toen was ik op zich wel klaar met steeds weggaan bij setjes om bij te pakken, want in het publiek snatsen ligt me echt niet. Ik kreeg daarna van een vriend van me een goede punt pep waardoor ik het gevoel kreeg dat die miauw en pep elkaar heerlijk versterkte en had ik echt een heel fijn gevoel wat ik precies goed vond. Dat heeft er voor gezorgd dat ik de laatste 3 uren bij the purge, delete en mind dimension meer heb staan rondstuiteren dan dat ik de rest van de dag had gedaan en wow wat heerlijk :love: Vooral die laatste set van mind dimension, die sfeer, de ruimte, de (vele bekende) mensen en het geluid was echt zo geweldig. Ik heb me nog nooit zo erg bij een set vermaakt daar vooraan bij Mind dimension, mede dankzij combinatie pep en miauw, daardoor heb ik in de laatste uren ook helemaal niet meer hoeven bij te pakken. Helaas was het echt sterke pep en ik ben er dus erg gevoelig voor en ik sliep bij m'n vriendin die mee was waardoor ik de nachtelijke uurtjes heb doorgemaakt met de wel bekende plaffonddienst om nog iets van rust te krijgen omdat zondag ik een beetje levend moest zijn voor de verjaardag van m'n vriendin :whistle:

TL;DL Miauw gevoel was wennen maar het was echt een heerlijke combi tussen pep en xtc voor mij, alleen het vele bijscheppen ligt mij totaal niet waardoor het voor mij minder was, maar in combinatie met pep lijkt het me het best. Conclusie: volgend feest ga ik andere combinatie proberen: eerst beginnen met pep in het begin, daarna miauw en dan hopen dat ik minder hoef bij te scheppen steeds.

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
En nee, ik heb zelf geen huisdieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 10:28 

Hardtraxx Veteran

JarneNL schreef:
zijn er nog vragen?

Jazeker. Als je toch plafonddienst hebt en je vriendin ligt naast je, waarom besteed je dan je tijd niet beter? Je kon er mooi een aantal keer bovenop kruipen. Door de drugs was dat natuurlijk flink knallen geweest. Had je direct een mooi cadeau voor haar verjaardag gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 10:47 

Hardtraxxer

Remi schreef:
JarneNL schreef:
zijn er nog vragen?

Jazeker. Als je toch plafonddienst hebt en je vriendin ligt naast je, waarom besteed je dan je tijd niet beter? Je kon er mooi een aantal keer bovenop kruipen. Door de drugs was dat natuurlijk flink knallen geweest. Had je direct een mooi cadeau voor haar verjaardag gehad.

Omdat m'n vriendin na feesten altijd kapot is en kan en moet slapen, want anders is ze nog dagen gesloopt :whistle: . Dus dan vermaak ik me maar met een zakje keta en zij slaapt. Prima combi hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 13:15 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
JarneNL schreef:
zijn er nog vragen?

pffff Ik ben een paar weken geleden toetsen gaan nakijken toen ik niet kon slapen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 13:15 

Hardtraxx Veteran

1x kan toch geen kwaad dan joh, wat een egoïst!
Vorige  1 ... 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic