Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 23:30 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Nou ja, als je nuchter al gevoelig bent voor epilepsie moet je jezelf ook afvragen waarom je naar dat soort feesten gaat.


Nou het is behoorlijk kut als ik nu mijn 2e grootste hobby (dance feesten) moet laten gaan omdat ze lekker willen knallen met die stroboscopen, terwijl ik er eigenlijk niemand echt positief over hoor. Ik wil gewoon de muziek horen en die mooie lichten mogen best, maar moet dat nou zo keihard in het publiek? Ik heb er een aanval door gekregen, de hele tent dacht dat ik dood ging of een zieke overdosis genomen had, en ik hoorde dat een meisje dat naast me stond ongeveer hetzelfde had als ik, alleen dan zonder te vallen en al dat gedoe. Ook een bijna-aanval dus. Als het dan een gegeven is dat het steeds gekker wordt met die lichten en dat er op bijvoorbeeld DGTL acht mensen neer zijn gevallen, moet dat dan allemaal zo gek?

Alle lasers en dergelijken kon ik prima aan, alleen wanneer de stroboscoop aan ging en het dus heel snel van licht naar donker ging, kwamen de problemen.

Natuurlijk willen bvb mijn ouders er niks van weten en ligt het 100% aan de pillen. Het argument dat ik broodnuchter ook al eens dit gevoeld heb telt niet.

Nog mooier zou zijn dat ik nu bijvoorbeeld een jaar geen auto mag rijden want die kans zit er ook in...

Ik denk echter wel dat ik het in het vervolg kan vermijden. Niet meer vooraan staan, zodra ik wat voel komen ogen dicht en naar de grond kijken, lagere dosis of helemaal niks meer nemen, heb ook iets gehoord over 1 oog dicht houden? Alsnog ga ik nu niet gerust naar een dance feest. En het ergste van allemaal: ik moet Qlimax missen.

Als iemand nog meer tips of ervaring heeft hoor ik het graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 23:39 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik weet niet in hoeverre dit helpt of in hoeverre je dit nuchter of eerder hebt gehad, maar ik zou anders gewoon met je rug naar de stage staan. Doe ik zelf ook bij feesten waar ik merk dat de lichten/stroboscopen irritant zijn.


Ik heb het nuchter voor het eerst gehad. Die van zaterdagnacht was bijna hetzelfde gevoel. Het verschil was dat, toen ik nuchter was, die stroboscoop voor mijn gevoel eerder stopte. Ik kon echt even niet meer bewegen en stond vaag rond te kijken. Als het die keer langer had geduurd was het misschien wel net zo afgelopen als zaterdagnacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

Bekende van mij heeft epilepsie en is gevoelig voor lichtflitsen (o.a. stroboscopen dus) en gaat ook regelmatig naar feesten. Een zonnebril opzetten tijdens de stroboscopen schijnt volgens haar voldoende te werken om het 'wegvallen' tegen te gaan. Overigens neemt zij qua drugs bewust niet meer dan een enkele punt pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 23:49 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Bekende van mij heeft epilepsie en is gevoelig voor lichtflitsen (o.a. stroboscopen dus) en gaat ook regelmatig naar feesten. Een zonnebril opzetten tijdens de stroboscopen schijnt volgens haar voldoende te werken om het 'wegvallen' tegen te gaan. Overigens neemt zij qua drugs bewust niet meer dan een enkele punt pep.


Zou je met pep minder gevoelig zijn daarvoor? Je pupillen staan wel wijd maar komen lichten en dergelijken ook harder binnen? (Ik pas de eerstvolgende feesten echt nog wel even op hoor, ben hard genoeg geschrokken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

rikraben schreef:
Uberhout schreef:
Bekende van mij heeft epilepsie en is gevoelig voor lichtflitsen (o.a. stroboscopen dus) en gaat ook regelmatig naar feesten. Een zonnebril opzetten tijdens de stroboscopen schijnt volgens haar voldoende te werken om het 'wegvallen' tegen te gaan. Overigens neemt zij qua drugs bewust niet meer dan een enkele punt pep.


Zou je met pep minder gevoelig zijn daarvoor? Je pupillen staan wel wijd maar komen lichten en dergelijken ook harder binnen? (Ik pas de eerstvolgende feesten echt nog wel even op hoor, ben hard genoeg geschrokken)


Als ik uit eigen ervaring spreek heb ik meer last van stroboscopen na gebruik van XTC dan bij pep, maar ik zou mezelf niet als goede graadmeter bestempelen en ben ook geenszins een expert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf absoluut geen probleem met stroboscopen, maar persoonlijk vind ik het een naar idee dat er mensen zijn die niet of moeilijk naar dit soort feesten kunnen gaan vanwege epilepsie gevaar. Gewoon stoppen met die shit. Zelfde geldt voor roken, indoor roken is zo kut voor mensen met longproblematiek. Ook goed dat daar tegenwoordig streng op wordt gelet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg via een online vendor een nieuwsbrief binnen, daar stond o.a. in:

Citaat:
Dear Customer,

We are pleased to announce the launch of two new hard-to-find stimulants this month. One of the most demanded compounds from the phenidate class, 4F-MPH, is now available in powder and pellet form. There is a very limited supply of this chemical so make sure to stock up while it lasts.

We also have stocked 5-MAPB in powder form. This product is closely related to MDMA and was available for a couple years from 2013 but then disappeared from the market because of sourcing problems in Asia. Fake batches circulated the market for a while but the real product was almost impossible to source... Until now! We're very excited to bring this gem back for our customers.


Iemand bekend met deze stoffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 00:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

4F-MPH is volgens mij het zelfde als 4F-Ritalin. Zit meer dopamine in dan 4-FMP geloof ik. Andere ken ik niet, maar lees zo in een trip report dat het heel dicht bij pure M zit en dat je er behoorlijk vaag/waus van wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 23:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iemand hier al ervaring met 5-MAPB, lees echt een goede ervaring net. Gaat toch even in mijn winkelmandje. ^^ Kan ik mijn lijstje met gebruikte middelen weer opkrikken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Iemand hier al ervaring met 5-MAPB, lees echt een goede ervaring net. Gaat toch even in mijn winkelmandje. ^^ Kan ik mijn lijstje met gebruikte middelen weer opkrikken xd


Remi schreef:
Ik krijg via een online vendor een nieuwsbrief binnen, daar stond o.a. in:

Citaat:
Dear Customer,

We are pleased to announce the launch of two new hard-to-find stimulants this month. One of the most demanded compounds from the phenidate class, 4F-MPH, is now available in powder and pellet form. There is a very limited supply of this chemical so make sure to stock up while it lasts.

We also have stocked 5-MAPB in powder form. This product is closely related to MDMA and was available for a couple years from 2013 but then disappeared from the market because of sourcing problems in Asia. Fake batches circulated the market for a while but the real product was almost impossible to source... Until now! We're very excited to bring this gem back for our customers.


Iemand bekend met deze stoffen?


Deel die ervaring dan, neef. Die vraag heb ik namelijk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb dit weekend op The Purge Bday Bash voor het eerst samen met mijn vriendin 4-MMC/miauw in caps gedaan (á 180 mg per stuk). Ik heb drie caps gehad gedurende de nacht. Dit komt dus neer op zo'n 540mg. Nu is het zo dat we beide ontzettend last hebben van een dip terwijl we bij nassaal gebruik van 4-MMC/miauw nooit echt last hebben van een dip oid. Bij nassaal gebruik zijn de enige klachten hooguit wat vermoeidheid. Nu is mijn vraag: kan er verschil zitten in de nasleep van 4-MMC/miauw wanneer je het nassaal of via caps gebruikt? Iemand met dezelfde of andere ervaringen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je nasaal veel minder snel zo'n hoeveelheid miauw naar binnen werkt. Zou me voor kunnen stellen dat je daardoor nu een grotere dip ervaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd een halve gram Miauw naar binnen werken en dan verbaasd zijn dat je een dip hebt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aankomende zaterdag maar weer eens een neusspray maken van 4mmc :) Daarnaast is de 5-mapb binnen. Eens kijken hoe ik dat ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Aankomende zaterdag maar weer eens een neusspray maken van 4mmc :) Daarnaast is de 5-mapb binnen. Eens kijken hoe ik dat ga doen.


Is een neusspray mengsel fijner voor je neus, of gewoon gemakkelijker voor het innemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind allebei. Niet van die dikke klonten, geen verstopte neus / zacht voor de neus en gewoon makkelijk, snel innemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Daarnaast is de 5-mapb binnen. Eens kijken hoe ik dat ga doen.


Ik hoor graag wat je er van vindt! Heb er ook al naar zitten kijken en ben best benieuwd geworden, zeker nu er bij sommige vendors productieproblemen zijn m.b.t. 6APB. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Kevin-Raw schreef:
Aankomende zaterdag maar weer eens een neusspray maken van 4mmc :) Daarnaast is de 5-mapb binnen. Eens kijken hoe ik dat ga doen.


Is een neusspray mengsel fijner voor je neus, of gewoon gemakkelijker voor het innemen!


Wat Remi zegt.
Enige nadeel is het te makkelijk kunnen bijnemen. :x Maar voor milder voor de neus.

Indy schreef:
Ik hoor graag wat je er van vindt! Heb er ook al naar zitten kijken en ben best benieuwd geworden, zeker nu er bij sommige vendors productieproblemen zijn m.b.t. 6APB.


Zal ik doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gisteren een techno feest gehad in Delft. Mijn geboorteplaats dus een thuiswedsrrijd. Overdag lekker met mijn mephneusspray de neus doorgespoten. Ik had twee capsules met 125mg M-5apb. Aan mijn broertje de eer om proefkonijn te spelen. Binnen half uur stond hij er zo gefrituurd bij. Niet actief maar helemaal in een space. Dit was voor mij de reden om het spul niet op het feest zelf te nemen. Maar op de after.
Eenmaal op de after de capsule genomen. Na een half uur begon ik zwaar te ademen. Mijn ogen ging tillen. Het was echt weer het oude gevoel Van het inslaan van een hele tablet. Ik ging zo verschrikkelijk hard. Moet zelfs even overgeven zo hard dat ik ging. Voor feest is deze drug niet geschikt. Dan liever de 5-abp of 6-abp variant pakken. Voor thuissetting of after is deze drug geniaal. De space die ik ervaarde was sick. Maar je word wel ontzettend loom ervan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en in een lagere dosering op een feest? Om het even een 'space'-randje te geven?
Verder nog bijwerkingen ervaringen? Kunnen slapen? Of dat zat er door het feest toch al niet meer in? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen ervaring met speed-bommetjes? Dosering, werking, etc.? Online kom je vooral slappe PF forums tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker. Werking vind ik iets minder intens dan nasaal, iets kalmer, maar wel geleidelijker en het duurt wel wat langer. De dosering is een beetje afhankelijk van je tolerantie maar met 80 / 100mg kun je wel een tijd vooruit.

Bekenden van me krijgen wel eens last van hun maag. Bij inslag of juist nadien (misselijk, overgeven). Je zou kunnen nadenken om een maagbeschermer te nemen of van te voren melk te drinken (schijnt beschermend te werken, met een soort 'laagje' in je maag).

Overigens is het in deze toppa ook al vaker gepost. Evt. zoekfunctie gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
TkTT schreef:
Kevin-Raw schreef:
Aankomende zaterdag maar weer eens een neusspray maken van 4mmc :) Daarnaast is de 5-mapb binnen. Eens kijken hoe ik dat ga doen.


Is een neusspray mengsel fijner voor je neus, of gewoon gemakkelijker voor het innemen!


Wat Remi zegt.
Enige nadeel is het te makkelijk kunnen bijnemen. :x Maar voor milder voor de neus.


Oke dan maar eens proberen, wat doe je ongeveer met verhoudingen hierin als in water met poeder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
en in een lagere dosering op een feest? Om het even een 'space'-randje te geven?
Verder nog bijwerkingen ervaringen? Kunnen slapen? Of dat zat er door het feest toch al niet meer in? :lol:


Durf ik geen antwoord op te geven. Ik dacht met 125mg al laag gedoseerd te hebben. Maar 125mg was wel echt heel pittig. Wel lekker op een after, maar zou er zo niet willen bijlopen op een feest. Maar wat een gevoel weer, alsof het mijn eerste keer XTC was toen hij erin klapte. Slapen heb ik pas zondagavond geprobeerd toen geen problemen ondervonden.
Vorige  1 ... 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic