Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 16:59 
 
Hardtraxx Newbie

mitch0162 schreef:
:lol: toch nog stiekem alles aan het meelezen?


2011 OG account neef
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Om 16.45 eerste halfje van een no.1 genomen. Na een half uurtje ging ik ff water halen vanuit de loudness, en onderweg begon ik duizelig te worden en beetje vaag, was echt een kutgevoel, toen eenmaal toen ik aan het wachten was bij het water toen klapte ie ineens in, godverdomme wat lekker was dat :P

Terug de Loudness in, com-pleet uit mijn plaat gegaan, toen had ik zin om te lopen. Maakte niet uit waarheen, gewoon lopen en beetje lullen tegen mensen lekker praten alles was lekker lekker. Bij de main aangekomen, doos op mijn hoofd gezet en de hele main uitgekamd. 1000 High-Fives gehad, heeel veel mensen gesproken, allemaal op de foto met mijn gegaan, met die doos op mijn kop. Sloeg helemaal nergens op, maar leuk dat ik het vond :P.

Toen begon ik wat in te kakken dus nog een kwartje erbij gedaan, na een half uurtje weer op volle toeren. Toen ik mijn groep weer gevonden had, gingen we ff rondlopen, vanaf de Loudness naar Euphoria (Wat een kuteind is). Onderweg nog ff lopen geilen bij 2 zoenende vrouwen, ik mocht erbij komen maar toch niet gedaan, had er niet zoveel zin in, ik wilde alleen maar praten :cry:. Toen knipperde ik met mijn ogen en toen waren we alweer bij HC4L, echt WTF man dat ging zo snel, geniaal.

Geen idee wie er draaide, ik vond het allemaal wel leuk, wéér tegen allemaal mensen aan lopen lullen, vroeg je om een vuurtje draait het er uiteindelijk op uit dat je een half uur over kleuren hebt lopen praten en weer wegloopt zonder vuur. Maar dat maakte allemaal niet meer uit. Terugweg richting Loudness werden mijn benen zwaar en het begon erg snel uit te werken.

Maaaaaarrrr gelukkig kwam ik een oude bekende tegen die met mij een halve rooie defqon wilde delen (Was volgens mij tijdens Degos en Redone), nouja prima. Hop halve achterover geslagen en na 30min gingen we weer.

Normaal ben ik niet zo Theracods, maar dit was i-de-aal, o o o wat was muziek toch mooi, en iedereen was aardig en leuk alles was vooral leuk ofzo. Toen kwam 'ie nog met zijn "Therror", ge-nieten, fuck de main, bij Loudness was het pas echt gaaf!


Leuk voor 2x (max) per jaar. Wil het speciaal houden ;)


In het sprookjesbos van de Efteling hebben ze naast Langnek nog ruimte voor een nieuw sprookje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen nog tips voor Reminder? (geen x, 3/4-mmc, 4f, pep, cooke)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rikkert :lol:
Classic verhaal. Als ik terug denk aan de eerste keren ging dat ook wel zo, ja. Behalve die doos dan, wtf man gast dan ben je echt raar :-S . Vroegahh gingen de tripbrilletjes, zakken lolly's, pakken dextro enzovoorts allemaal mee. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mensen nog tips voor Reminder? (geen x, 3/4-mmc, 4f, pep, cooke)


Wat zoek je? Een stimulant, een psychedelica, etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rikkert :lol:
Classic verhaal. Als ik terug denk aan de eerste keren ging dat ook wel zo, ja. Behalve die doos dan, wtf man gast dan ben je echt raar :-S . Vroegahh gingen de tripbrilletjes, zakken lolly's, pakken dextro enzovoorts allemaal mee. :lol:

Was 2012, zou eigenlijk nuchter blijven maar dit liep even wat anders. :lol:
Overigens was dit de eerste en laatste keer dat ik energie van die troep kreeg. Die zoenende wijven weet ik niet meer maar die doos weet ik nog al te goed. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Spobbertiet schreef:
Mensen nog tips voor Reminder? (geen x, 3/4-mmc, 4f, pep, cooke)


Wat zoek je? Een stimulant, een psychedelica, etc?

Ja geen idee eigenlijk, iets leuks dat geen/weinig serotonine verbruikt en leuk is op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Rikkert :lol:
Classic verhaal. Als ik terug denk aan de eerste keren ging dat ook wel zo, ja. Behalve die doos dan, wtf man gast dan ben je echt raar :-S . Vroegahh gingen de tripbrilletjes, zakken lolly's, pakken dextro enzovoorts allemaal mee. :lol:

Was 2012, zou eigenlijk nuchter blijven maar dit liep even wat anders. :lol:
Overigens was dit de eerste en laatste keer dat ik energie van die troep kreeg. Die zoenende wijven weet ik niet meer maar die doos weet ik nog al te goed. :x

Slide even in mijn DM met foto's aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Remi schreef:
Spobbertiet schreef:
Mensen nog tips voor Reminder? (geen x, 3/4-mmc, 4f, pep, cooke)


Wat zoek je? Een stimulant, een psychedelica, etc?

Ja geen idee eigenlijk, iets leuks dat geen/weinig serotonine verbruikt en leuk is op een feest

Pep, dus? Of daar kies je bewust niet voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Nee die ken ik al, dus was meer opzoek naar iets anders ;) Ik zit ook het meest aan pep(bommetje) te denken

Wat zijn andere hun plannon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel blijft er dan niet meer over, als je geen serotonine-slurpende middelen wilt. 6-APB staat niet op je lijst maar 6-APB stimuleert de afgifte van serotonine.

GHB staat trouwens ook niet op je lijst... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Nee die ken ik al, dus was meer opzoek naar iets anders ;) Ik zit ook het meest aan pep(bommetje) te denken

Wat zijn andere hun plannon?


Remi schreef:
GHB
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Rikkert :lol:
Classic verhaal. Als ik terug denk aan de eerste keren ging dat ook wel zo, ja. Behalve die doos dan, wtf man gast dan ben je echt raar :-S . Vroegahh gingen de tripbrilletjes, zakken lolly's, pakken dextro enzovoorts allemaal mee. :lol:

Was 2012, zou eigenlijk nuchter blijven maar dit liep even wat anders. :lol:
Overigens was dit de eerste en laatste keer dat ik energie van die troep kreeg. Die zoenende wijven weet ik niet meer maar die doos weet ik nog al te goed. :x

Slide even in mijn DM met foto's aub.

Heb ik niet. Eens cameraschuw altijd cameraschuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Nee die ken ik al, dus was meer opzoek naar iets anders ;) Ik zit ook het meest aan pep(bommetje) te denken

Dexamfetamine (met bier) is ook wel een goeie, vind ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mensen nog tips voor Reminder? (geen x, 3/4-mmc, 4f, pep, cooke)

Bij binnenkomst een flinke punt Brotizolam en net voor die inslaat een ballonnetje Sevofluraan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Spobbertiet schreef:
Mensen nog tips voor Reminder? (geen x, 3/4-mmc, 4f, pep, cooke)

Bij binnenkomst een flinke punt Brotizolam en net voor die inslaat een ballonnetje Sevofluraan :thumbup:


Wtf heb je daaraan? Dan val je bij de kluisje al in slaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Spobbertiet schreef:
Mensen nog tips voor Reminder? (geen x, 3/4-mmc, 4f, pep, cooke)

Bij binnenkomst een flinke punt Brotizolam en net voor die inslaat een ballonnetje Sevofluraan :thumbup:


:oh: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Afbeelding


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

komend weekend voor het eerst 4-MMC proberen, iemand nog dingen waar ik op moet letten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

debaron schreef:
komend weekend voor het eerst 4-MMC proberen, iemand nog dingen waar ik op moet letten?

Geen mietenpuntjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

debaron schreef:
komend weekend voor het eerst 4-MMC proberen, iemand nog dingen waar ik op moet letten?


Zorg dat je genoeg drinken hebt voor de eerste punt om die vuile smaak weg te spoelen.
Verder
Alm1ghty schreef:
Geen mietenpuntjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 09:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
debaron schreef:
komend weekend voor het eerst 4-MMC proberen, iemand nog dingen waar ik op moet letten?

Geen mietenpuntjes


Inderdaad :lol: Ik heb zelf even een kleine pauze ingelast. Liep een beetje de spuigaten uit met 4mmc. Tegenwoordig zo easy te krijgen, heel de randstad verkoopt het. Net als met sos binnen een uur heb je het op locatie. Verlang weer naar die tijd dat ik het moest bestellen op darknet en er minstens een week op moest wachten uit Engeland. Nu is het elk weekend wel weer raak. Dus eens kijken of ik de pauze ga volhouden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je het nu wel over je "goede" / "echte" meph?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 09:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heb je het nu wel over je "goede" / "echte" meph?


Meph die mijn neus als prima kwaliteit ervaart in vergelijking met wat ik vroeger altijd nam. En je weet dat ik aardig wat ervaring heb in het testen en gebruiken van verschillende cathiones.
Vorige  1 ... 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic