Vertelmitch0162 wrote:Gelijk de laatste keer geweestBroken Balance wrote:Dit moet haast wel goed gaan met dit soort onstuimig weermitch0162 wrote:keta op de boot
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Oeh, awesome! Veel plezier alvast. Benieuwd naar je ervaringKevin-Raw wrote:Mijn DPT is binnenNu nog even een mooi moment vinden om dit spulletje te testen.
Twee vrienden van me hadden dit feest georganiseerd, daarom hielp ik ze met opbouwen, artiestenbegeleiding etc.ErikZ wrote:Vertelmitch0162 wrote: Gelijk de laatste keer geweest
Koelkasten achter de draaitafels waren al gevuld, maar de MC wilde graag koffie. Ik had al best wat bier op en zei dat ik dat wel even voor hem ging halen. Onderweg naar de bovenste bar (waar de koffieautomaat staat) een vriend tegengekomen die toevallig net een punt keta aan het pakken was. Ik ook een punt op en nog heel even staan ouwehoeren. Had al een kopje gepakt en toen ik koffie ging halen begon het te werken. Iets te goed door de hoeveelheid alcohol. Uiteindelijke na zo'n 30 minuten lang dwalen terug bij de MC met een leeg kopje
Flikker ook een eind op met je koffie
Precies. Dat kan veel makkelijker.Delt-A wrote:Flikker ook een eind op met je koffie
Thanks! Zal verslagje maken als het zover is,Sarabande wrote:Oeh, awesome! Veel plezier alvast. Benieuwd naar je ervaringKevin-Raw wrote:Mijn DPT is binnenNu nog even een mooi moment vinden om dit spulletje te testen.
Afgelopen weekend wat moois meegemaakt. Ik had iets te veel keta op dus was behoorlijk koekoek. Op een gegeven moment ben ik naar de garage gelopen/gezweefd bij een maat die in de buurt woont maar waar niemand thuis was op dat moment. Toen heb ik daar denk ik een half uur ofzo gezeten toen die maat dus thuis kwam met een paar andere gasten. Toen vroegen ze wat ik aan het doen was en toen was ik er helemaal van overtuigd dat ik een persogane uit Red Dead Redemption 2 was die op iemand zat te wachten om 'mijn' missie te voltooien. Dus die gasten hadden een beetje mee lopen spelen en later hoorde ik dat ik daar nog een uur heb zitten wachten tot de missie volbracht zou zijn door 1 van hun. Toen hebben ze me maar een beetje sos gevoerd en toen ging het wel weer.
Pommer wrote:Afgelopen weekend wat moois meegemaakt. Ik had iets te veel keta op dus was behoorlijk koekoek. Op een gegeven moment ben ik naar de garage gelopen/gezweefd bij een maat die in de buurt woont maar waar niemand thuis was op dat moment. Toen heb ik daar denk ik een half uur ofzo gezeten toen die maat dus thuis kwam met een paar andere gasten. Toen vroegen ze wat ik aan het doen was en toen was ik er helemaal van overtuigd dat ik een persogane uit Red Dead Redemption 2 was die op iemand zat te wachten om 'mijn' missie te voltooien. Dus die gasten hadden een beetje mee lopen spelen en later hoorde ik dat ik daar nog een uur heb zitten wachten tot de missie volbracht zou zijn door 1 van hun. Toen hebben ze me maar een beetje sos gevoerd en toen ging het wel weer.
Hahaha dit is genieten!Pommer wrote:Afgelopen weekend wat moois meegemaakt. Ik had iets te veel keta op dus was behoorlijk koekoek. Op een gegeven moment ben ik naar de garage gelopen/gezweefd bij een maat die in de buurt woont maar waar niemand thuis was op dat moment. Toen heb ik daar denk ik een half uur ofzo gezeten toen die maat dus thuis kwam met een paar andere gasten. Toen vroegen ze wat ik aan het doen was en toen was ik er helemaal van overtuigd dat ik een persogane uit Red Dead Redemption 2 was die op iemand zat te wachten om 'mijn' missie te voltooien. Dus die gasten hadden een beetje mee lopen spelen en later hoorde ik dat ik daar nog een uur heb zitten wachten tot de missie volbracht zou zijn door 1 van hun. Toen hebben ze me maar een beetje sos gevoerd en toen ging het wel weer.
Hahahaha! prachtig!
Ik zou niet eens weten hoe ik het voor elkaar moet krijgen
Ik ook niet maar bij mijn 1e keer afgelopen Decibel gingen we lopen, stonden bij de ''afterparty'' tent buiten en betrapte mijzelf erop dat ik dacht: Wat is iedereen rechthoekig aan de achterkant, alsof hun lichaam doorliepNattehond wrote:Hahahaha! prachtig!![]()
mitch0162 wrote:Twee vrienden van me hadden dit feest georganiseerd, daarom hielp ik ze met opbouwen, artiestenbegeleiding etc.ErikZ wrote:Vertelmitch0162 wrote: Gelijk de laatste keer geweest
Koelkasten achter de draaitafels waren al gevuld, maar de MC wilde graag koffie. Ik had al best wat bier op en zei dat ik dat wel even voor hem ging halen. Onderweg naar de bovenste bar (waar de koffieautomaat staat) een vriend tegengekomen die toevallig net een punt keta aan het pakken was. Ik ook een punt op en nog heel even staan ouwehoeren. Had al een kopje gepakt en toen ik koffie ging halen begon het te werken. Iets te goed door de hoeveelheid alcohol. Uiteindelijke na zo'n 30 minuten lang dwalen terug bij de MC met een leeg kopje
Ik nies altijd heel veel na het snuiven en daar heb ik nu wat op gevonden. Vantevoren anti allergiespray (natrium cromoglicinezuur) dr in spuiten en ik heb nergens last van 
Bij mij is een goede punt keta ook vrijwel standaard 1x niezen.
Welke drugs staan er nog op jullie lijstje om een keer te proberen? Of welke combinatie? 
LSD is nog wel iets wat ik graag zou willen proberen.mitch0162 wrote:Welke drugs staan er nog op jullie lijstje om een keer te proberen? Of welke combinatie?
!!Hekzitter wrote:LSD is nog wel iets wat ik graag zou willen proberen.
Met kerst aan de 2CB, daar wel goed zin in! Daarnaast wil ik ooit nog wel eens 4mmc proberen maar dat wordt een lastige om an te komen!mitch0162 wrote:Welke drugs staan er nog op jullie lijstje om een keer te proberen? Of welke combinatie?
LSD en DMT lijkt me wel eens lachen. Voor de rest niks eigenlijk.mitch0162 wrote:Welke drugs staan er nog op jullie lijstje om een keer te proberen? Of welke combinatie?
Bij mij staat 2cb nog op het lijstje. Ook wil ik MXE nog eens een keer goed proberen 
Ik heb eigenlijk alles al wel gedaan, inclusief LSD etc. Dus daarom: wat zou ik nog graag willen hebben? ekte ekte mephedrone en oude batches 4-fa en methylone zouden welkom zijn. 
Poh dit was echt mijn beste keer xtc ooit. Methylone gecombineerd met xtc. Was echt grandioos toen.Remi wrote:Ik heb eigenlijk alles al wel gedaan, inclusief LSD etc. Dus daarom: wat zou ik nog graag willen hebben? ekte ekte mephedrone en oude batches 4-fa en methylone zouden welkom zijn.
-
PHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Oct 2022
Aanradermitch0162 wrote:Bij mij staat 2cb nog op het lijstje. Ook wil ik MXE nog eens een keer goed proberen