Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
Broken Balance schreef:
mitch0162 schreef:
keta op de boot :cool:


Dit moet haast wel goed gaan met dit soort onstuimig weer :lol:


Gelijk de laatste keer geweest xd


Vertel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Mijn DPT is binnen :thumbup: Nu nog even een mooi moment vinden om dit spulletje te testen.

Oeh, awesome! Veel plezier alvast. Benieuwd naar je ervaring :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
mitch0162 schreef:
Gelijk de laatste keer geweest xd


Vertel ^^


Twee vrienden van me hadden dit feest georganiseerd, daarom hielp ik ze met opbouwen, artiestenbegeleiding etc.
Koelkasten achter de draaitafels waren al gevuld, maar de MC wilde graag koffie. Ik had al best wat bier op en zei dat ik dat wel even voor hem ging halen. Onderweg naar de bovenste bar (waar de koffieautomaat staat) een vriend tegengekomen die toevallig net een punt keta aan het pakken was. Ik ook een punt op en nog heel even staan ouwehoeren. Had al een kopje gepakt en toen ik koffie ging halen begon het te werken. Iets te goed door de hoeveelheid alcohol. Uiteindelijke na zo'n 30 minuten lang dwalen terug bij de MC met een leeg kopje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flikker ook een eind op met je koffie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Flikker ook een eind op met je koffie


Precies. Dat kan veel makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 09:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Kevin-Raw schreef:
Mijn DPT is binnen :thumbup: Nu nog even een mooi moment vinden om dit spulletje te testen.

Oeh, awesome! Veel plezier alvast. Benieuwd naar je ervaring :)


Thanks! Zal verslagje maken als het zover is,
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 12:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend wat moois meegemaakt. Ik had iets te veel keta op dus was behoorlijk koekoek. Op een gegeven moment ben ik naar de garage gelopen/gezweefd bij een maat die in de buurt woont maar waar niemand thuis was op dat moment. Toen heb ik daar denk ik een half uur ofzo gezeten toen die maat dus thuis kwam met een paar andere gasten. Toen vroegen ze wat ik aan het doen was en toen was ik er helemaal van overtuigd dat ik een persogane uit Red Dead Redemption 2 was die op iemand zat te wachten om 'mijn' missie te voltooien. Dus die gasten hadden een beetje mee lopen spelen en later hoorde ik dat ik daar nog een uur heb zitten wachten tot de missie volbracht zou zijn door 1 van hun. Toen hebben ze me maar een beetje sos gevoerd en toen ging het wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Afgelopen weekend wat moois meegemaakt. Ik had iets te veel keta op dus was behoorlijk koekoek. Op een gegeven moment ben ik naar de garage gelopen/gezweefd bij een maat die in de buurt woont maar waar niemand thuis was op dat moment. Toen heb ik daar denk ik een half uur ofzo gezeten toen die maat dus thuis kwam met een paar andere gasten. Toen vroegen ze wat ik aan het doen was en toen was ik er helemaal van overtuigd dat ik een persogane uit Red Dead Redemption 2 was die op iemand zat te wachten om 'mijn' missie te voltooien. Dus die gasten hadden een beetje mee lopen spelen en later hoorde ik dat ik daar nog een uur heb zitten wachten tot de missie volbracht zou zijn door 1 van hun. Toen hebben ze me maar een beetje sos gevoerd en toen ging het wel weer.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Afgelopen weekend wat moois meegemaakt. Ik had iets te veel keta op dus was behoorlijk koekoek. Op een gegeven moment ben ik naar de garage gelopen/gezweefd bij een maat die in de buurt woont maar waar niemand thuis was op dat moment. Toen heb ik daar denk ik een half uur ofzo gezeten toen die maat dus thuis kwam met een paar andere gasten. Toen vroegen ze wat ik aan het doen was en toen was ik er helemaal van overtuigd dat ik een persogane uit Red Dead Redemption 2 was die op iemand zat te wachten om 'mijn' missie te voltooien. Dus die gasten hadden een beetje mee lopen spelen en later hoorde ik dat ik daar nog een uur heb zitten wachten tot de missie volbracht zou zijn door 1 van hun. Toen hebben ze me maar een beetje sos gevoerd en toen ging het wel weer.


Hahaha dit is genieten! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahaha! prachtig! :lol:
Ik zou niet eens weten hoe ik het voor elkaar moet krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Hahahaha! prachtig! :lol:
Ik zou niet eens weten hoe ik het voor elkaar moet krijgen xd


Ik ook niet maar bij mijn 1e keer afgelopen Decibel gingen we lopen, stonden bij de ''afterparty'' tent buiten en betrapte mijzelf erop dat ik dacht: Wat is iedereen rechthoekig aan de achterkant, alsof hun lichaam doorliep xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
ErikZ schreef:
mitch0162 schreef:
Gelijk de laatste keer geweest xd


Vertel ^^


Twee vrienden van me hadden dit feest georganiseerd, daarom hielp ik ze met opbouwen, artiestenbegeleiding etc.
Koelkasten achter de draaitafels waren al gevuld, maar de MC wilde graag koffie. Ik had al best wat bier op en zei dat ik dat wel even voor hem ging halen. Onderweg naar de bovenste bar (waar de koffieautomaat staat) een vriend tegengekomen die toevallig net een punt keta aan het pakken was. Ik ook een punt op en nog heel even staan ouwehoeren. Had al een kopje gepakt en toen ik koffie ging halen begon het te werken. Iets te goed door de hoeveelheid alcohol. Uiteindelijke na zo'n 30 minuten lang dwalen terug bij de MC met een leeg kopje >.<


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik nies altijd heel veel na het snuiven en daar heb ik nu wat op gevonden. Vantevoren anti allergiespray (natrium cromoglicinezuur) dr in spuiten en ik heb nergens last van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij is een goede punt keta ook vrijwel standaard 1x niezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welke drugs staan er nog op jullie lijstje om een keer te proberen? Of welke combinatie? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Welke drugs staan er nog op jullie lijstje om een keer te proberen? Of welke combinatie? :)


LSD is nog wel iets wat ik graag zou willen proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
LSD is nog wel iets wat ik graag zou willen proberen.

!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Welke drugs staan er nog op jullie lijstje om een keer te proberen? Of welke combinatie? :)


Met kerst aan de 2CB, daar wel goed zin in! Daarnaast wil ik ooit nog wel eens 4mmc proberen maar dat wordt een lastige om an te komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Welke drugs staan er nog op jullie lijstje om een keer te proberen? Of welke combinatie? :)


LSD en DMT lijkt me wel eens lachen. Voor de rest niks eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij mij staat 2cb nog op het lijstje. Ook wil ik MXE nog eens een keer goed proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk alles al wel gedaan, inclusief LSD etc. Dus daarom: wat zou ik nog graag willen hebben? ekte ekte mephedrone en oude batches 4-fa en methylone zouden welkom zijn. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb eigenlijk alles al wel gedaan, inclusief LSD etc. Dus daarom: wat zou ik nog graag willen hebben? ekte ekte mephedrone en oude batches 4-fa en methylone zouden welkom zijn. :love:


Poh dit was echt mijn beste keer xtc ooit. Methylone gecombineerd met xtc. Was echt grandioos toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 13:53 
 
Hardtraxx Newbie

mitch0162 schreef:
Bij mij staat 2cb nog op het lijstje. Ook wil ik MXE nog eens een keer goed proberen :)


Aanrader
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

peeeter schreef:
mitch0162 schreef:
Bij mij staat 2cb nog op het lijstje. Ook wil ik MXE nog eens een keer goed proberen :)


Aanrader


:lol: toch nog stiekem alles aan het meelezen?
Vorige  1 ... 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic