Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1108, 1109, 1110, 1111, 1112  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 31 ]
LSD 2%  2%  [ 2 ]
Amfetamine 21%  21%  [ 21 ]
Cocaine 20%  20%  [ 20 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 8%  8%  [ 8 ]
Alcohol 7%  7%  [ 7 ]
Ketamine 4%  4%  [ 4 ]
GHB 4%  4%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 98
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-08-2019, 08:14 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Grim schreef:
Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan zijn Remi & Ramon van de partij.

hahahha true story

Ook wel weer opvallend dat jij hier op moet reageren, ja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 02:46 

Hardtraxx Newbie

Even een vraagje aan allen:
Ik heb mn handen weten te leggen op oranje tessla's (xtc :P ). De gast waar ik ze van heb heeft ze niet getest maar gebruikt ze zelf ook en qua eerdere 'zaken' weet ik dat ik hem kan vertrouwen. Nou vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met deze pillen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 09:04 

Hardtraxx Addict

Even zoeken op Pill Report, zoek even in het pillentopic op Partyflock, etc. Niet elke oranje Tesla is dezelfde. Als je het echt zeker wilt weten > testen.
Overigens, ik weet niet of die '2000' in je username op je geboortejaar slaat maar indien ja: ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 10:01 

Kraak... Piep...

Remi schreef:
Ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.

Tegenwoordig is dat bijna alweer oud. Best wel triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 10:40 

Hardtraxxer

Volgens mij was ik bij mijn eerste keer xtc ook krap aan 19, en dat is bijna 9 jaar geleden. Toen kon je nog op je 16e het licht uit je ogen drinken in de kroeg, wat denk ik ook niet heel gezond was. Tijden veranderen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 10:41 

Hardtraxx Addict

Om het topic maar weer een nieuw leven in te blazen: op welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Ik op een respectabele leeftijd van 23 jaartjes oud, na er de eerste feestjaren geen behoefte aan gehad te hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 10:46 

Kraak... Piep...

RomanAnthony schreef:
Om het topic maar weer een nieuw leven in te blazen: op welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Ik op een respectabele leeftijd van 23 jaartjes oud, na er de eerste feestjaren geen behoefte aan gehad te hebben gehad.

Same, maar dan 25.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 10:49 

Hardtraxxer

Mijn eerste keer ooit was dus 19 jaar, maar heb het nooit systematisch gebruikt op feesten. Ik denk dat ik in die 9 jaar tijd in totaal nog geen 10 keer gebruikt heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 11:02 

Hardtraxx Veteran

Eind 2011 (toen was ik 25) voor het eerst in aanraking gekomen ermee bij een verjaardag. Eerste keer op een feest volgde pas een jaar later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 11:45 

Hardtraxxer

30e....

Wilde het voor mijn 30e toch 1x geprobeerd hebben..... Niet echt gelukt om het bij 1x te houden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 12:23 

Hardtraxx Veteran

Op mijn 19e voor het eerst. Sindsdien jaarlijks een keer of 5/6. Die hoeveelheid bevalt mij prima en houdt het leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 13:09 

Hardtraxx Addict

Ik ben volgens mij ook in 2011 begonnen, ik was toen 22 / 23. Alhoewel ik er altijd nieuwsgierig naar was en ik zeker wist dat het nog wel eens ging gebeuren heb ik de eerste feestjes gewoon met biertjes gedaan. Toen het hek eenmaal van de dam was, was dat wel anders. :lol:

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
Ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.

Tegenwoordig is dat bijna alweer oud. Best wel triest.

Da's wel weer waar, ja. Ramon vertelde laatst iets over een neefje van ons, die volgens mij nog maar 17 is, dat die dat ook al doen tijdens het stappen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 13:16 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan is Remi van de partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 13:18 

Hardtraxxer

2009, toen ik 18 was. Eerst zo nu en dan eens, een periode later bij elke gelegenheid waar we er de kans voor kregen, en nu is het weer wat rustiger en gebeurd het eigenlijk alleen nog met feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 13:50 

Hardtraxx Addict

Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel :P

Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 14:15 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:

Wat xtc en M, wil niet te gek doen, maar de keren dat ik dat roep loopt het meestal finaal uit de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 14:18 

Hardtraxx Addict

Trekdroppie schreef:
Fantazoo schreef:

Wat xtc en M

MDMA dus. Gooi het gewoon op de grote hoop, joh. Of het nou in pil- of poedervorm is, dat maakt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 14:34 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Trekdroppie schreef:
Fantazoo schreef:

Wat xtc en M

MDMA dus. Gooi het gewoon op de grote hoop, joh. Of het nou in pil- of poedervorm is, dat maakt niet uit.

MDMA dan dus ja, misschien dat er ergens nog een verdwaald puntje pep of keta langs gaat komen maar dat staat niet op de planning en is een beetje afhankelijk van wat er snachts nog gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 16:15 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:

Wiet op mijn 14e :lol: Nooit echt leuk gevonden en na mijn 17e misschien nog een keer of 5 gedaan.
XTC op mijn 22e en daarna verder gaan experimenteren met andere drugs. Ik ben er altijd wel heel nieuwsgierig naar geweest, maar het is nooit eerder op mijn pad gekomen en achteraf ben ik daar wel blij om. Ben naarmate ik ouder werd een heel stuk verstandiger geworden.

Fantazoo schreef:

Vrijdag: bier
Zaterdag: 3-MMC
Zondag: weet ik nog niet. Twijfel tussen pep, dexamfetamine, 6-APB of gewoon yolo nog een dag 3-MMC.

Vraagje:
Van MDMA word ik de laatste twee jaar dus heel duf. Iemand enig idee of ik dan van 6-APB wel energie krijg? Ik heb in de afgelopen twee jaar MDMA geprobeerd met verschillende dosissen (van 0,75x tot 1,5x lichaamsgewicht) en in verschillende hoedanigheden (pil- en poedervorm) en het effect is nagenoeg hetzelfde: chill maar zero energie. Ben dus voor nu wel klaar met MDMA op feestjes, maar ben een beetje bang dat ik dan van 6-APB hetzelfde effect ga krijgen. De tip om er pep bij te nemen hoef je trouwens niet te geven, want die kater is me de vorige keer alles behalve goed bevallen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2019, 18:58 

Hardtraxx Veteran

Is persoonsgebonden denk ik. Ikzelf krijg van 6APB totaal geen energie, maar sommigen krijgen juist wel vollebak energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-08-2019, 00:42 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:

Vrijdag: bier en speed
Zaterdag: G en 4-mmc
Zondag: nog geen idee, alleen keta is een zekerheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-08-2019, 00:47 

Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Even zoeken op Pill Report, zoek even in het pillentopic op Partyflock, etc. Niet elke oranje Tesla is dezelfde. Als je het echt zeker wilt weten > testen.
Overigens, ik weet niet of die '2000' in je username op je geboortejaar slaat maar indien ja: ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.

Ga daar eens ff een kijkje nemen dan. Gaat ook niet echt om de inhoud (waar ik het van heb heeft ze laten testen) maar meer om hoe ze binnenkomen e.d. De ene keer dat hij ze zelf heeft gebruikt, heeft hij zichzelf meteen zo van deze planeet geholpen dat hij eigenlijk niks zinnigs kon zeggen over hoe de pillen waren, vandaar xd :thumbdown:

En om op je vraag en het topic aan te sluiten: Jep 2000 is mijn geboortejaar en ik ben ondertussen bijna 19,5. De eerste keer xtc was toen ik 17,5 was, wat al helemaal vrij jong was. Toch sinds toen relatief verantwoord met het spul omgegaan qua hoeveelheden en rustperiodes. Ondertussen ook enkele keren pep gebruikt maar dan in echt kleine hoeveelheden om die zondagen, zonder pauzes om het kwartier, door te kunnen trekken. Als ik soms op zie hoe de doorgesnoven figuren erbij lopen trekken hogere dosissen me toch nog niet zo...

En inderdaad, ik zie al zoveel 17 jarigen die aan de pep en de sos zitten, maar dan ook met flink hoge hoeveelheden :huh:

Decibel sla ik even over aangezien de mosseldagen in Yerseke met Zanger Kafke, Outsiders en Ruthless natuurlijk vele malen vetter zijn! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-08-2019, 09:02 

Hardtraxx Addict

Sarabande schreef:
RomanAnthony schreef:

Wiet op mijn 14e :lol:

O, als we het over softdrugs hebben zal dat wel rond mijn 13e zijn geweest met blowen, ja. Maar hijsjes genomen en toen op de schoolfoto. :cool:

Vic2000 schreef:
Remi schreef:
Gaat ook niet echt om de inhoud (waar ik het van heb heeft ze laten testen) maar meer om hoe ze binnenkomen e.d.

Een pil is een pil. Dat bestaat o.a. uit mdma, kleurstof en bindmiddelen. Het is niet zo dat de ene pil een 'chillpil' is en de andere echt een 'losgaan-pil' (tenzij er iets met de mdma vermengd is) omdat het in theorie dezelfde stoffen zijn. Het kan wél te maken hebben met je conditie op dat moment, maaginhoud, gemoedstoestand etc. Als jij van een pil van 200mg een halve inneemt dan zal deze inslaan zoals normaal gesproken 100mg zou doen. Maar je hebt in een pil ook met spreiding te maken. De mdma kan geleidelijk verdeeld zijn over de pil of, bij wijze van, 90% van de mdma bevindt zich in 50% (dus je halfje) van die pil.

Als je zelf meer de controle over je doseringen wilt hebben zou ik mdma-poeder / -kristal halen, dit laten testen en zelf capsules afwegen.

Vic2000 schreef:
Decibel sla ik even over aangezien de mosseldagen in Yerseke met Zanger Kafke, Outsiders en Ruthless natuurlijk vele malen vetter zijn! xd

Kafke is altijd goeie. Maerre, oe ist op Yese mee de C 'onderdduuzend? Stit'n d'r nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-08-2019, 21:40 

Hardtraxxer

Remi schreef:

Meestal is dit de eerste site die ik check als ik iets over een pil wil weten: https://saferparty.ch/231.html. Staat misschien net iets minder op, maar hier heb je in ieder geval de dosering er altijd netjes bijstaan en heb je een fijne zoekfunctie. Ben het er overigens zeker mee eens dat dit nooit honderd procent uitsluitsel geeft en testen altijd de verstandigere optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-08-2019, 00:02 

Hardtraxx Newbie

Vic2000 schreef:
Remi schreef:
Gaat ook niet echt om de inhoud (waar ik het van heb heeft ze laten testen) maar meer om hoe ze binnenkomen e.d.

Een pil is een pil. Dat bestaat o.a. uit mdma, kleurstof en bindmiddelen. Het is niet zo dat de ene pil een 'chillpil' is en de andere echt een 'losgaan-pil' (tenzij er iets met de mdma vermengd is) omdat het in theorie dezelfde stoffen zijn. Het kan wél te maken hebben met je conditie op dat moment, maaginhoud, gemoedstoestand etc. Als jij van een pil van 200mg een halve inneemt dan zal deze inslaan zoals normaal gesproken 100mg zou doen. Maar je hebt in een pil ook met spreiding te maken. De mdma kan geleidelijk verdeeld zijn over de pil of, bij wijze van, 90% van de mdma bevindt zich in 50% (dus je halfje) van die pil.

Als je zelf meer de controle over je doseringen wilt hebben zou ik mdma-poeder / -kristal halen, dit laten testen en zelf capsules afwegen.

Vic2000 schreef:

Kafke is altijd goeie. Maerre, oe ist op Yese mee de C 'onderdduuzend? Stit'n d'r nog?[/quote]

Hmm ja oke zo had ik het nietecht bekeken idd qua die spreiding. Persoonlijk leek me doseren met poeder juist lastig maar als je het afweegt en in capsules stopt is dat natuurlijk niet.

En nope, er is een visserskotter op in gevaren dus die is gesloopt en terug opgebouwd als AH ;)
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1108, 1109, 1110, 1111, 1112  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic