Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 13:50 
 
Hardtraxx Newbie

Ja oke. Maar ik bedoel niet dat je voor beide effecten gaat om maar zo hard mogelijk te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 6-apb, allemaal mindset vrienden. Op de laatste Q-Base echt mezelf een paar keer afgezonderd van de groep (als in naar de volgende stage lopen) om mijzelf op precies op de plek te krijgen waar ik wou dat ik was. Simpel voorbeeld, liepen lekker te kutten ergens bij attack again en had zin in blij huppelen op melodieën en auwhoeren. BAM dat lukt je. Alsof ik voor het eerst xtc had gedaan. Ogen dicht, kippenvel tot op me ballen, echt alles kwam binnen tot het diepste van mijn ziel. Heeeerlijk.
Liepen we vervolgens naar de spoon/convoi bunker was ik in mijn hoofd een groot controlepaneel aan het visualiseren (dit werkt voor mij, maar ga vooral opzoek wat voor jou werkt). De grote draaiknop met XTC ging naar beneden, die van speed ging op maximaal. Eenmaal aangekomen, eerste kicks en RATS stond ik daar echt als een idioot te beuken. Zelfs meer energie dan speed of iets dergelijks.
Zat ik vervolgens ff in de bos te wachten om te meeten met maten, bleek dat daar een gigantische ledopstelling te zijn als in avatar (de film) Een grote centrale boom met allemaal ledstrips naar andere bomen etc etc. Ik dacht bij mezelf hmmmm hoe tof zou het zijn om hier op te trippen?? ik heb echter al xtc en speed ervaringen gehad op 6-apb.. WAAROM NIET??? En huts als een zieke 2cb trip stond ik me een partijtje te spacen op die lampen.. Inclusief de bijbehorende absurde lachkicks. Niet. Meer. Normaal. Mijn vriendin had 4-F op en die snapte er geen hol van :lol: O hai daar zijn mijn maten! in een keer weer nuchter. Waar gaan we ook alweer heen??? Rammen???? prima. 2cb knop weer dicht, speed weer aan. Dit ging de hele nacht zo door.
"Eigenlijk heb ik nu zin om als vanouds weer een halfuurtje te verdwalen." zei ik tegen mezelf. Het is tenslotte de allerlaatste Q-Base. Ik zei tabee tegen de groep, ging aan de wandel en jawel hoor. Alsof ik ongeveer 4 pillen in mijn mik had, teeeering vaag beetje over dat terrein heen. Kwam ik toevallig dus een bekende tegen, is je hoofd ineens weer super normaal. Heel gesprek gehad en op het einde de vraag aangehoord, gast ben jij trouwens nuchter?? Maat allesbehalve haha,. Je snapt mijn punt inmiddels denk ik. Dosis van 150 mg. Voor mij de meest complete en leukste drugservaring ooit.

Laat je je dus een beetje meenemen, doe je niet deze (extra) zaken wat nodig is, snap ik dat je heel snel op een bankje terecht komt en aan de praat dat dat zo blijft. Je moet een 6-apb trip (Ja trip ja. Zo moet je het ook zien) zelf fantastisch maken. Geloof in dat je het kunt. Als ik het kan kan jij het ook. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MoiMoi123 schreef:
Het zal heus niet goed voor je zijn, maar als je alleen aan de pillen gaat werk je op zo'n nachtfeest misschien ook wel 2x240mg weg.


MoiMoi123 schreef:
Daarom dacht ik tussen 11 en 4 te doen met een halfje of 3 kwart, en tegen 4 uur rustig punten te pakken tegen het inkakken.

Als je het tussen 11 en 4 redt op een halfje of 3 kwart, kun je het die laatste uurtjes daar ook wel mee redden, toch? Mocht je het met 1 pil redden (ongetwijfeld niet) dan zit je nog wel 'goed'. 2 pillen van 240 mg is echt véél.
Maar goed, het lijkt er ook al wel op alsof je je keuze gemaakt hebt, ongeacht wat we hier zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
verhaal

Ik kan me hier overigens wel in vinden. Ik heb zelfs die ervaringen ook wel, zeker met 'nuchter' zijn of lekker waus / gewoon chill. Een jaar of 5 geleden heb ik het eens geprobeerd en daarna heb ik het eigenlijk niet meer aangeraakt, tot weer eens op Tomorrowland 2 jaar geleden en ik was wel weer 'verkocht'. Sindsdien gebruik ik het wel regelmatig alhoewel ik wel mijn setting / feest er op probeer uit te zoeken aangezien ik het, zoals ik hier al eerder aan gaf, prettiger vindt op een niet-hardstyle feest. Sta dan liever te beuken met pils en pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Inmiddels ligt er al bijna vier jaar een gripzakje 6-APB hier in huis, maar elke keer kwam het er niet van. Na het lezen van dit alles denk ik ook niet dat ik het nog een keer ga proberen op een hardstylefeestje. Ik heb de laatste twee jaar van MDMA al dat ik er heel erg sloom van word, dus zo'n zware come-up (ook lichamelijk) bij 6-APB lijkt me echt heel arelaxt op een hardstylefeest. Keertje op een techno- en trancefeest dan maar.

Trouwens, ik neem aan dat 6-APB net als amfetamine en MDMA wel lang goed blijft als je het droog, donker en luchtdicht bewaard? Het is een klein beetje bruiner/geler geworden door de jaren heen. Zou dat uitmaken?


Vind hierom de combinatie met het beginnen met speed/pep daarna wat likken MDMA en dan beetje afwisselen! Haalt een beetje het zware benen gevoel weg maar toch het MDMA gevoel. Neem dan geen hele units van likken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Het kunnen sturen van 6-apb vind ik briljant! Precies wat Chroman zegt, heb je zin om te spacen: Pats space! Wil je energie: Bam gaan! Wil je juist even rustig aan doen lukt dat ook prima


@Jordi, we zitten dus op 1 lijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
De grote draaiknop met XTC ging naar beneden, die van speed ging op maximaal. Eenmaal aangekomen, eerste kicks en RATS stond ik daar echt als een idioot te beuken.



Dit kan ik bevestigen. En de rest ook trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Sarabande schreef:
Inmiddels ligt er al bijna vier jaar een gripzakje 6-APB hier in huis, maar elke keer kwam het er niet van. Na het lezen van dit alles denk ik ook niet dat ik het nog een keer ga proberen op een hardstylefeestje. Ik heb de laatste twee jaar van MDMA al dat ik er heel erg sloom van word, dus zo'n zware come-up (ook lichamelijk) bij 6-APB lijkt me echt heel arelaxt op een hardstylefeest. Keertje op een techno- en trancefeest dan maar.

Trouwens, ik neem aan dat 6-APB net als amfetamine en MDMA wel lang goed blijft als je het droog, donker en luchtdicht bewaard? Het is een klein beetje bruiner/geler geworden door de jaren heen. Zou dat uitmaken?


Vind hierom de combinatie met het beginnen met speed/pep daarna wat likken MDMA en dan beetje afwisselen! Haalt een beetje het zware benen gevoel weg maar toch het MDMA gevoel. Neem dan geen hele units van likken!

Alleen is het voor de hersenpan wel een hele slechte combi ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 17:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker frituren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad niet echt lekker voor de hersentjes nee. Not worth de immense kater ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

MoiMoi123 schreef:
Op Supremacy ga ik beginnen met wat xtc, maar van xtc bijnemen word ik meer vaag dan energiek dus ik denk dat ik het daarmee bij 1 dosis laat. Nu had ik het idee om, als de MDMA begint uit te werken, over te gaan op miauw/3-mmc. Is dit een slecht idee of kan dit prima? Zijn er nog extra risico's?

4-mmc na X is gewoon elk half uur bijpunten. Je wordt er ook niet persee energieker van maar juist nog vager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 22:55 
 
Hardtraxx Newbie

Ja? Ik ervaar 3-mmc altijd als iets meer oppeppend en wat minder vaag dus van daar.
Maarja bedankt in ieder geval, zie wel wat ik doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Zowel de 3 als 4 variant ervaar ik beiden apart en solo al nauwelijks oppeppend. Ja in lage hoeveelheden. Maar toen er voor X werd gebruikt kreeg ik er niet echt scherpte van. Ik gebruikte het dan ook niet perse om scherper te worden, maar meer voor het fijne wazige gevoel.

Wellicht dat je met een andere mindset een andere belevenis krijgt tho

Meten is weten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer mensen die de miauw/3mmc/4mmc (idk wat ze nu allemaal onder miauw verkopen) gekte niet echt begrijpen? Vind er persoonlijk geen drol aan en het doet pijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Meer mensen die de miauw/3mmc/4mmc (idk wat ze nu allemaal onder miauw verkopen) gekte niet echt begrijpen? Vind er persoonlijk geen drol aan en het doet pijn.


Heel veel vrienden zijn er ook ineens wild van, ook die genoeg ervaring hebben met andere dingen. Heb op decibel wat geprobeerd en was wel oké maar dat was in een weekend dat ik al naar de haaien was.

Zaterdag op Supremacy ga ik het eens proberen voor een hele nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Meer mensen die de miauw/3mmc/4mmc (idk wat ze nu allemaal onder miauw verkopen) gekte niet echt begrijpen? Vind er persoonlijk geen drol aan en het doet pijn.

Je moet het ook niet snuiven, want brandt als de tering, werkt korter en geeft meer cravings. Oraal vind ik het wel leuk, niet dat hele wause zoals met mdma, maar toch wel een stuk euforischer dan pep. That is 3-mmc. Miauw (4-mmc) is tegenwoordig maar moeilijk te krijgen (meeste wat als 4-mmc verkocht wordt is gewoon 3-mmc) maar dat is toch wel een stuk euforischer dan 3-mmc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 22:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Meer mensen die de miauw/3mmc/4mmc (idk wat ze nu allemaal onder miauw verkopen) gekte niet echt begrijpen? Vind er persoonlijk geen drol aan en het doet pijn.


Eens, behalve het pijn doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Meer mensen die de miauw/3mmc/4mmc (idk wat ze nu allemaal onder miauw verkopen) gekte niet echt begrijpen? Vind er persoonlijk geen drol aan en het doet pijn.


Eens, behalve het pijn doen.

Ja met die mieterige puntjes win je de oorlog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 22:55 
 
Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
Meer mensen die de miauw/3mmc/4mmc (idk wat ze nu allemaal onder miauw verkopen) gekte niet echt begrijpen? Vind er persoonlijk geen drol aan en het doet pijn.


Is die gekte iets van de laatste tijd? Er is hier geen pep meer te krijgen, alleen maar miauw en dat heeft dan weer letterlijk iedereen.
En toch hoor en zie je er online maar weinig over terwijl het in mijn buurt veruit de meest gebruikte harddrug is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MoiMoi123 schreef:
Alm1ghty schreef:
Meer mensen die de miauw/3mmc/4mmc (idk wat ze nu allemaal onder miauw verkopen) gekte niet echt begrijpen? Vind er persoonlijk geen drol aan en het doet pijn.


Is die gekte iets van de laatste tijd? Er is hier geen pep meer te krijgen, alleen maar miauw en dat heeft dan weer letterlijk iedereen.
En toch hoor en zie je er online maar weinig over terwijl het in mijn buurt veruit de meest gebruikte harddrug is.

Wat Sarabande en Almighty ook al zeggen: de miauw die nu als 'miauw' verkocht wordt is 3-mmc. Ekte ekte 4-mmc zul je hier inderdaad niet (zomaar) meer krijgen.
Ik heb eens via een forumlid een grammetje 4-mmc kunnen fixen en ik vond dat wel chill. Ik heb er toen een neusspray van gemaakt en door de dag heen gesprayd. Deed geen zeur, was 'zacht' voor de neus en ik kon er 's avonds prima mee slapen. Alleen je pakt het nogal gemakkelijk en snel. :lol:

Ik kan er hier ook wel aan komen maar omdat het 3-mmc is en geen 4-mmc prefereer ik de oude, vertrouwde pep en mdma (als 2 losstaande middelen) boven 3-mmc.

Een capsule vullen met 3-mmc is hier ook wel gebruikelijk, ja. Geeft wat minder ongemak en cravings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Zaterdag op Supremacy ga ik het eens proberen voor een hele nacht.

Naar mate de avond vordert zal de craving waarschijnlijk wel groter worden. Een grammetje er doorheen jagen is niet eens gek, wat dat betreft. Houdt daar rekening mee ;) , mits je snuift natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MoiMoi123 schreef:
Is die gekte iets van de laatste tijd? Er is hier geen pep meer te krijgen, alleen maar miauw en dat heeft dan weer letterlijk iedereen.
En toch hoor en zie je er online maar weinig over terwijl het in mijn buurt veruit de meest gebruikte harddrug is.


Hier is het dan weer andersom, pep (en andere drugs) in overvloed, maar 3/4-mmc gewoon niet te verkrijgen.
Bij VWAB weer eens wat doen na een pauze vanaf Decibel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

VWAB weer lekker bier en pep, zoals altijd in de Maaspoorthallen :clap: . Afgelopen jaar weinig feesten gepept, dus wel weer zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz, wanneer gaan we eens een ballon samen vatten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
VWAB weer lekker bier en pep, zoals altijd in de Maaspoorthallen :clap: . Afgelopen jaar weinig feesten gepept, dus wel weer zin in.


Jaa dat zal ook mijn dag uit bestaan!
Vorige  1 ... 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic