Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Iemand hier al ervaring met de nieuwe research chemical DOC?

Geen ervaring, maar heb het recentelijk wel besteld. Moet nog even een goed moment vinden om het te testen, aangezien het vrij lang duurt dus ik er wel wat tijd voor moet uittrekken. Meteen op een feestje dat droppen vind ik denk ik net iets te spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 05:33 
 
Hardtraxx Veteran

Oke, een rapportje. Kan een lange worden, of een korte. Maar eerst even de inleiding.

Na zo ongeveer 100 feesten op 4-fa te hebben ervaren, heb ik een potentie opgebouwd waardoor ik eigenlijk na 1 capsule alleen nog maar een onrustig gevoel krijg en eigenlijk totaal niet meer happy ben en eigenlijk ook niet meer zo energiek. Ik zocht al een paar feesten naar vervanging en heb ook geëxperimenteerd met combinaties van uppers. Maar het was het allemaal net niet.

XTC vermijd ik op feesten omdat ik daar van te spacey raak en het is te wisselvallig tijdens de trip. bovendien krijg je er nare gezichten van.

Ik las veel over 6-APB. Beetje tussen 4-fa en X in. Op decibel durfde ik het niet meer, maar na lang wikken en wegen toch op Genesis maar een poging gewaagd. Mijn dosis is 125mg.

Inname: 13:00

Op de reis er naartoe al een 6 packje bier en 2 wodka red bull weggetikt dus ik was al aardig in de stemming. Het hielp mij ook om de definitieve keuze voor apb te maken. Ik had ook 100mg en 180mg 4-fa bij mij. Ook om eventueel bij te pakken als het niet wat was.

13:30
Ik begin lacherig, vrolijk en bewegelijk te worden. Ik merkte dat er iets ging gebeuren, in mijn hoofd en mijn lichaam. Ik vond het al zo snel maar erg prettig gevoel en hoopte dan ook dat dit een voorteken was voor een geweldige dag.

14:00
Ik besef mij dat het allemaal wat overweldigend wordt. Dit lijkt gemuteerde XTC die heel zwaar valt. Ik besluit te zitten bij de picknick tafels naast de classic raw zaal.

14:10
Definitief binnen gekomen. Ik vind het zitten fijn. Besluit toch om even tussen de zalen door te lopen om te kijken wat de muziek deed. Ik heb geprobeerd te dansen maar ik voelde mij heel zwaar. Wel fijn. Maar duidelijk wat zwaarder dan X.

Het aparte is: Je bent niet 'vaag' . Je snapt prima wat er om je heen gebeurt en je beseft je heel goed dat je zwaar onder invloed bent. op een positieve manier. Maar het gevoel is zo hefig nu dat ik het maar moeilijk kan verwerken. Het is fijn, maar ook weer hard en heftig. Ik besluit terug te gaan zitten tot ik wat lichter ben. De picknick tafel stonden achter een doek bij de raw dus de muziek kwam heerlijk binnen.

15:30
Ik besef mij dat ik alweer een uur zit. Wat was de trip fijn. Nu wel lekker rustig in mijn hoofd. Ik besluit water te halen en na een halve fles toch gauw maar weer die despo kopen. God wat een fijn spul

17:00
Ik heb ondertussen fijn gedanst al en het is allemaal heerlijk te volgen. Ik heb een lach van hier tot tatanka - tokyo
Wel vond ik dat het qua sterkte afzwakte. Ik vertel tegen mijzelf als het gevoel minder wordt, pak ik toch die 100mg 4-fa .

20:00
Ik realiseer mij dat ik nog steeds despo drink , en nog steeds het zelfde voel als 4 uur geleden.
Nee bijpakken is absoluut niet waar ik mee bezig ben. Ik dans er nog vrolijk op los. Niet zo fanatiek als ik normaal zou doen onder het genot van 4-fa. (helaas) Maar er wordt bewogen.

21:30,
Laatste anderhalf uur alweer. Ik ga nog steeds fijn. Stabiel. je merkt dat het effect lichter wordt. Maar het wordt zo langzaam lichter, dat je het vergeet en het wel oke vindt. Totaal 0,0 craving naar wat dan ook. In tegenstelling tot X of 4-fa waar het gevoel toch al gauw kan wegvallen en je graag die rush weer terug zou willen.

22:45.
In de auto huiswaarts. Ik drink nog steeds despo. Ik praat nog steeds iedereen zijn oren van de kop, en ik heb nog steeds een big smile. Wel begin ik te gapen en hoop ik dat ik thuis dan wel snel kan slapen.

02:00
De echte effecten zijn nu wel zo goed als weg. Ik ben tevreden, hoop nu te slapen.

04:12
Dit is de laatste tijd die ik op de klok heb gezien alvorens ik in slaap ben gevallen.

Ik heb uiteindelijk 6 uur geslapen en die dag nog gewoon prima gewerkt. Voelde me wel een tikkeltje leeg van binnen maar van dip kan je niet spreken.

Nu een paar dagen later kan ik veilig stellen dat dit wel voor herhaling vatbaar is. Voor een feest dat langer duurt dan 9 uur is dit zeker aan te raden. Korte feesten niet.
Verwacht de stabiliteit en duratie van 4-fa (maar dan langer)
En de eerste uren een wat zwaardere xtc trip maar in de uren daarna juist een mildere xtc trip maar dan heel lang en stabiel.
Verwacht ook niet dat je zo 1 2 3 slaapt.
Bijpakken vond ik niet nodig. En met het aantal uur dat je er van wakker blijft lijkt me dat ook totaal niet fijn.

Ik vind het heel moeilijk om deze designer in een categorie te plaatsen want deze was echt op zich zelfstaand in vergelijking met 4-fa of xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je appjes zaterdag :lol: . Je was wel onder de indruk, ja.

Wel sick dat het zo heftig / lang binnen komt. Wij nemen meestal rond de 180mg en dan is het na 5 / 6 uurtjes wel tijd voor bijv. mdma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 09:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik heb ondertussen fijn gedanst al en het is allemaal heerlijk te volgen. Ik heb een lach van hier tot tatanka - tokyo


Mooi.

Ik heb 6apb ook al een tijdje op mijn lijstje staan, alleen gaat mijn voorkeur uit naar een non-hardstyle feest. Lijkt mij namelijk eerder een drug om lekker op te boogieën dan om vollebak op te rammen. Hoor dan ook van veel mensen dat ze een beetje geparkeerd staan met 6apb en dat lijkt mij zonde van mijn hardstyle feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 09:31 
 
Hardtraxx Veteran

Jouw report RTM is gelijk aan wat een vriend van mij elke keer heeft met 6-apb, hij heeft zelfs het spacerige van 2cb waar het ook bekend om staat. Ik zelf dus totaal niet, voor mij voelt het altijd als pep 2.0 voor 4-6 uur lang

Vind dat zelf wel erg jammer maar heb dat met veel soorten drugs, hoge resistentie lijkt het wel. Als ik zie wat ik nodig heb qua keta bijvoorbeeld in tegenstelling tot andere voor het zelfde effect das niet normaal :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
eerder een drug om lekker op te boogieën dan om vollebak op te rammen. Hoor dan ook van veel mensen dat ze een beetje geparkeerd staan met 6apb


Zo heb ik het ook ervaren ja. Zou daarom graag nog eens een fatsoenlijke cap 6apb op een Techno feest willen nemen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da's inderdaad ook waar ik het doe. Op hardstyle een keer of 2 - 3 gedaan en het is inderdaad wel leuk maar je bent meer met andere dingen bezig dan met alles kapodt maaien. Op techno e.d. vind ik het heel fijn: beetje bouncen, beetje grooven. Meer is niet nodig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
14:00
Ik besluit te zitten bij de picknick tafels naast de classic raw zaal.

15:30
Ik besef mij dat ik alweer een uur zit.


Dit is de reden waarom ik geen XTC of vergelijkbare drugs meer wil nemen :/
Misschien wel leuk bij techno oid, ronddwalen, zitten en ouwehoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kostelijk vermaakt om de appjes van Ricktermaadtje zaterdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, ik hoorde ook allerlei verschillende ervaringen. En sommigen zelfs met 200mg +. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat ik al meer dan 150 neem de volgende keer laat staan 180+

Hoewel de eerste twee uur dus totaal niet met het feest bezig was mitch, en ik snap je kritiek wel, was ik de 8 uur erna weer totaal niet bezig met drugs (bijpakken) maar voornamelijk het feest. Dus ja ik vraag mijzelf ook af ; zijn die eerste +- 90 minuten het waard tegenover het gevoel de rest van het feest.

Ik kan mij dit wel zien herhalen op een lang feest bijvoorbeeld met tering saaie openers. Maar als je echt speciaal komt voor elke set, en als je elk nummer weer voluit wil gaan is dit het denk ik net niet.

Citaat:
Hoor dan ook van veel mensen dat ze een beetje geparkeerd staan met 6apb en dat lijkt mij zonde van mijn hardstyle feest.


Ja, hier kan ik wel inkomen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Kostelijk vermaakt om de appjes van Ricktermaadtje zaterdag xd

Remi schreef:
Je appjes zaterdag :lol: . Je was wel onder de indruk, ja.
.



Dit gaat ooit tegen mij gebruikt worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hoewel de eerste twee uur dus totaal niet met het feest bezig was mitch, en ik snap je kritiek wel, was ik de 8 uur erna weer totaal niet bezig met drugs (bijpakken) maar voornamelijk het feest. Dus ja ik vraag mijzelf ook af ; zijn die eerste +- 90 minuten het waard tegenover het gevoel de rest van het feest.

Ik kan mij dit wel zien herhalen op een lang feest bijvoorbeeld met tering saaie openers. Maar als je echt speciaal komt voor elke set, en als je elk nummer weer voluit wil gaan is dit het denk ik net niet.


Zelf nog nooit 6apb gedaan, misschien wel eens het proberen waard als ik het zo lees. :) Doelde meer op XTC, hele lange tijd wel gedaan en uiteraard een leuke tijd gehad, maar kreeg altijd zo weinig van het feest mee. Losgaan op de muziek zat er ook niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
RTM93 schreef:
Hoewel de eerste twee uur dus totaal niet met het feest bezig was mitch, en ik snap je kritiek wel, was ik de 8 uur erna weer totaal niet bezig met drugs (bijpakken) maar voornamelijk het feest. Dus ja ik vraag mijzelf ook af ; zijn die eerste +- 90 minuten het waard tegenover het gevoel de rest van het feest.

Ik kan mij dit wel zien herhalen op een lang feest bijvoorbeeld met tering saaie openers. Maar als je echt speciaal komt voor elke set, en als je elk nummer weer voluit wil gaan is dit het denk ik net niet.


Zelf nog nooit 6apb gedaan, misschien wel eens het proberen waard als ik het zo lees. :) Doelde meer op XTC, hele lange tijd wel gedaan en uiteraard een leuke tijd gehad, maar kreeg altijd zo weinig van het feest mee. Losgaan op de muziek zat er ook niet in.


Dat heb ik ook, tegenwoordig veel liever Pep en wellicht op de after wat XTC. Maar ben nu ook wel nieuwsgierig naar de 6APB. Misschien een keertje op een techno feestje proberen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel herkenbaar, het verhaal van RTM.
Heb zelf 2 keer 6APB gedaan, op Defqon en op teamweekendje in Antwerpen. Dat tweede was vele malen chiller, omdat ik af en toe gewoon zin had om te chillen met mijn maten en daarna weer om een stadswandeling te maken. Je hebt dan toch alle vrijheid kan gaan waar je wil. Op Defqon ook wel aan de wandel geweest en met wat vreemdelingen gepraat, maar voel me dan toch minder op mijn gemak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Het kunnen sturen van 6-apb vind ik briljant! Precies wat Chroman zegt, heb je zin om te spacen: Pats space! Wil je energie: Bam gaan! Wil je juist even rustig aan doen lukt dat ook prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inmiddels ligt er al bijna vier jaar een gripzakje 6-APB hier in huis, maar elke keer kwam het er niet van. Na het lezen van dit alles denk ik ook niet dat ik het nog een keer ga proberen op een hardstylefeestje. Ik heb de laatste twee jaar van MDMA al dat ik er heel erg sloom van word, dus zo'n zware come-up (ook lichamelijk) bij 6-APB lijkt me echt heel arelaxt op een hardstylefeest. Keertje op een techno- en trancefeest dan maar.

Trouwens, ik neem aan dat 6-APB net als amfetamine en MDMA wel lang goed blijft als je het droog, donker en luchtdicht bewaard? Het is een klein beetje bruiner/geler geworden door de jaren heen. Zou dat uitmaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb mij laten vertellen dat synthetische drugs luchtdicht en droog bewaard niet of nauwelijks kapot kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 4f die ik afgelopen zaterdag gebruikt heb is iets van 7 jaar oud, werkte uitstekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 12:10 
 
Hardtraxx Newbie

Op Supremacy ga ik beginnen met wat xtc, maar van xtc bijnemen word ik meer vaag dan energiek dus ik denk dat ik het daarmee bij 1 dosis laat. Nu had ik het idee om, als de MDMA begint uit te werken, over te gaan op miauw/3-mmc. Is dit een slecht idee of kan dit prima? Zijn er nog extra risico's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MoiMoi123 schreef:
Op Supremacy ga ik beginnen met wat xtc, maar van xtc bijnemen word ik meer vaag dan energiek dus ik denk dat ik het daarmee bij 1 dosis laat. Nu had ik het idee om, als de MDMA begint uit te werken, over te gaan op miauw/3-mmc. Is dit een slecht idee of kan dit prima? Zijn er nog extra risico's?


In principe is drugs combineren nooit echt een goed idee. Maar ik heb geen ervaring met de combinatie. Wel met miauw en dat is best leuk spul, maar vind de pijn aan je neus het gevoel niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

3/4-MMC zijn cathinonen dus het combineren met andere middelen vormt zeker een extra risico en extra belasting op je hart en bloedvaten. Ook is het aannemelijk dat het meer neurotoxische schade zal aanrichten dan beide middelen apart. Dus verstandig? Nee. Leuk? Wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen Defqon die combinatie aangegaan, begonnen met een capsule 3mmc en daarna overgegaan op de xtc. Heb er gemengde gevoelens bij, het begin van de combi was echt veel te overweldigend en had het idee dat ik binnen afzienbare tijd van m'n graatje zou kunnen gaan. Gevoel werd na een half uur wel beter en had daarna gewoon de xtc trip, maar ik zou het in die volgorde in ieder geval niet aanraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 13:38 
 
Hardtraxx Newbie

Ik bedoel niet echt de combinatie. Meer wanneer de mdma uitwerkt en je mogelijk inkakt, dat je dan ipv 2e dosis mdma een paar punten 3-mmc pakt.

Het zal heus niet goed voor je zijn, maar als je alleen aan de pillen gaat werk je op zo'n nachtfeest misschien ook wel 2x240mg weg. En als je alleen aan de 3-mmc gaat, 9 uur lang, ben je ook een paar gram verder (gebaseerd op wat ik andere mensen zie doen).

Daarom dacht ik tussen 11 en 4 te doen met een halfje of 3 kwart, en tegen 4 uur rustig punten te pakken tegen het inkakken.

Hoop dat ik daar wat energieker van wordt en minder vaag/negatieve effecten dan van xtc alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 13:48 
 
Hardtraxx Newbie

Oeps 2x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

MoiMoi123 schreef:
Ik bedoel niet echt de combinatie. Meer wanneer de mdma uitwerkt en je mogelijk inkakt, dat je dan ipv 2e dosis mdma een paar punten 3-mmc pakt.


Dat heet combineren xd Dat jij het minder/niet meer voelt wil niet zeggen dat het niet meer in je lichaam zit. Als je dan iets nieuws toevoegd combineer je die 2 in je lichaam aka combineren
Vorige  1 ... 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic