Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Een capsule vullen met 3-mmc is hier ook wel gebruikelijk, ja. Geeft wat minder ongemak en cravings.


3-mmc capsule is dikke prima inderdaad, vanavond maar weer eens aan wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net DPT gesnoven. Elke keer weer fucking spannend, but here we go :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Net DPT gesnoven. Elke keer weer fucking spannend, but here we go :oh:


Je moet wat op een zaterdagmiddag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Net DPT gesnoven. Elke keer weer fucking spannend, but here we go :oh:


Ahh was niet bekend met deze. Net even report gelezen:
https://drugsforum.nl/threads/dpt-60-mg ... der.65441/

Ook maar eens bestellen. Moet mijn lange lijstje van gebruikte middelen toch verder uitbreiden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Je moet wat op een zaterdagmiddag xd

Had al een paar maanden zin om weer eens echt zwaar te trippen, maar steeds geen goed moment gevonden tot vandaag, dus zo random was het ook weer niet haha. Maar wauw, was me het middagje wel weer.


Kevin-Raw schreef:
Ahh was niet bekend met deze. Net even report gelezen:
https://drugsforum.nl/threads/dpt-60-mg ... der.65441/

Ook maar eens bestellen. Moet mijn lange lijstje van gebruikte middelen toch verder uitbreiden. :lol:

Mijn ervaring van vanmiddag heeft wel veel overeenkomsten met dat report. Het is echt een stofje dat bezit van je neemt, waar je je volledig aan moet overgeven. Heerlijk om weer eens zo’n intense, inzichtgevende ervaring te beleven. Was er echt aan toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sara schreef:
Mijn ervaring van vanmiddag heeft wel veel overeenkomsten met dat report. Het is echt een stofje dat bezit van je neemt, waar je je volledig aan moet overgeven. Heerlijk om weer eens zo’n intense, inzichtgevende ervaring te beleven. Was er echt aan toe.


Ik heb het ook even besteld. Wat voor dosis heb je genomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice! Ik had 50mg, maar ben vrij gevoelig voor vrijwel elk stofje dus ik ben niet echt een goed referentiepunt vrees ik xd Als je al redelijk wat ervaring hebt met tripmiddelen (wat je volgens mij wel hebt), kun je als man denk ik best 75-100mg aan, althans, dat zijn dosering die ik ook vaak terugzie in trip reports van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Nice! Ik had 50mg, maar ben vrij gevoelig voor vrijwel elk stofje dus ik ben niet echt een goed referentiepunt vrees ik xd Als je al redelijk wat ervaring hebt met tripmiddelen (wat je volgens mij wel hebt), kun je als man denk ik best 75-100mg aan, althans, dat zijn dosering die ik ook vaak terugzie in trip reports van anderen.


Thanks :thumbup: Ja ik heb redelijk wat ervaring met alle middelen. Er zijn weinig stofjes die ik nog niet heb gebruikt/geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crystal meth toch ook? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen supremacy 2,5mg DOC gebruikt. Viel zwaar tegen, visuals zoals je zou krijgen van +-15mg 2-cb maar dan 18 uur lang.

Remi schreef:
Hoxyz, wanneer gaan we eens een ballon samen vatten?

60mg 2-cb + dubbele patronen en poppers = je eigen shirt onder kwijlen.

Altijd in voor parallel universe :cool:
Sarabande schreef:
Net DPT gesnoven. Elke keer weer fucking spannend, but here we go :oh:

Hoe was het? Laatst na een mislukte Changa rook poging 25mg gesnoven wat, zoals verwacht bijna amper effect gaf. Volgende keer ga ik voor 75-100mg denk ik.

edit; ik zie 50mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Afgelopen supremacy 2,5mg DOC gebruikt. Viel zwaar tegen, visuals zoals je zou krijgen van +-15mg 2-cb maar dan 18 uur lang.

Ook erg benieuwd naar DOC. Twijfel of ik het zal nemen op VWAB, maar vind het zonde als ik niks van de sets zou meekrijgen. Sowieso wil ik nieuwe stofjes altijd eerst liever thuis proberen. Alleen ga maar eens een goed moment vinden om dat thuis te doen als je 12-24 uur onderweg bent.


Hoxyz schreef:
Hoe was het? Laatst na een mislukte Changa rook poging 25mg gesnoven wat, zoals verwacht bijna amper effect gaf. Volgende keer ga ik voor 75-100mg denk ik.

edit; ik zie 50mg.

50mg gaf mij een fantastische een zeer intense trip. Werd er volledig door opgeslokt in zoverre dat ik het gevoel had in een andere dimensie te zijn en dat elke beweging die ik maakte voelde alsof ik die niet zelf maakte, maar dat ik werd aangestuurd door een soort hogere macht; als een marionettenpop. Had de dag erna flinke spierpijn in m'n obliques, dus heb behoorlijk rare bewegingen met mijn lijf staan maken :') Daarnaast vond ik het ook zeer spiritueel (terwijl ik van mezelf vrij down-to-earth ben), filosofisch en introspectief en ben ik tot (voor mij) zeer waardevolle inzichten gekomen. Tijdens de trip werd mijn ego volledig afgebroken en daarna weer opgebouwd. Het liet me nietig voelen, maar daardoor het leven weer des te meer waarderen, if that makes sense. Voelde me echt herboren na de tijd.

25mg is inderdaad niet zo heel veel. Denk dat 75-100mg voor jou wel een mooie dosis is. Ik ben denk ik een kilo of 25 lichter dan jij, een vrouw (maakt ook uit in mijn ervaring) en sowieso redelijk gevoelig voor drukkies, dus heb wat minder nodig voor een vergelijkbaar effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Hoxyz schreef:
Afgelopen supremacy 2,5mg DOC gebruikt. Viel zwaar tegen, visuals zoals je zou krijgen van +-15mg 2-cb maar dan 18 uur lang.

Ook erg benieuwd naar DOC. Twijfel of ik het zal nemen op VWAB, maar vind het zonde als ik niks van de sets zou meekrijgen. Sowieso wil ik nieuwe stofjes altijd eerst liever thuis proberen. Alleen ga maar eens een goed moment vinden om dat thuis te doen als je 12-24 uur onderweg bent.


Hoxyz schreef:
Hoe was het? Laatst na een mislukte Changa rook poging 25mg gesnoven wat, zoals verwacht bijna amper effect gaf. Volgende keer ga ik voor 75-100mg denk ik.

edit; ik zie 50mg.

50mg gaf mij een fantastische een zeer intense trip. Werd er volledig door opgeslokt in zoverre dat ik het gevoel had in een andere dimensie te zijn en dat elke beweging die ik maakte voelde alsof ik die niet zelf maakte, maar dat ik werd aangestuurd door een soort hogere macht; als een marionettenpop. Had de dag erna flinke spierpijn in m'n obliques, dus heb behoorlijk rare bewegingen met mijn lijf staan maken :') Daarnaast vond ik het ook zeer spiritueel (terwijl ik van mezelf vrij down-to-earth ben), filosofisch en introspectief en ben ik tot (voor mij) zeer waardevolle inzichten gekomen. Tijdens de trip werd mijn ego volledig afgebroken en daarna weer opgebouwd. Het liet me nietig voelen, maar daardoor het leven weer des te meer waarderen, if that makes sense. Voelde me echt herboren na de tijd.

25mg is inderdaad niet zo heel veel. Denk dat 75-100mg voor jou wel een mooie dosis is. Ik ben denk ik een kilo of 25 lichter dan jij, een vrouw (maakt ook uit in mijn ervaring) en sowieso redelijk gevoelig voor drukkies, dus heb wat minder nodig voor een vergelijkbaar effect.


Begrijpelijk ja, maar ik vind de duratie van DOC veelte lang om thuis uit te testen. Ik heb expres supremacy gekozen aangezien ik niet zoveel met raw heb. Uit eindelijk 140mg 6-APB er bij genomen en toen kwam ik er pas wat in. Ik zou de volgende keer, als die al komt 5mg nemen. 2,5mg stelt geen donder voor wanneer je trippen al gewend bent. Mentaal ook niet.

Hm wellicht dan toch maar iets lager doseren. Ik ben zelf ook erg down to earth maar toch met 5-MeO-DMT en 60mg 2-CB al een egodood gehad. Die 2-CB was in groepssetting waardoor ik mezelf er redelijk snel overheen kon zetten. Maar met die 5-meo was ik na de tijd toch redelijk in paniek. Erg apart gevoel om mee te maken dat je letterlijk sterft en herboren wordt.

Ik ben overigens 83kg, maar kan op zich wel redelijk trippen. Zo was m'n eerste keer lsd 150ug 1p-lsd op een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Crystal meth toch ook? xd


Yes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Afgelopen supremacy 2,5mg DOC gebruikt. Viel zwaar tegen, visuals zoals je zou krijgen van +-15mg 2-cb maar dan 18 uur lang.

Remi schreef:
Hoxyz, wanneer gaan we eens een ballon samen vatten?

60mg 2-cb + dubbele patronen en poppers = je eigen shirt onder kwijlen.

Altijd in voor parallel universe :cool:

Je weet dat ik met 'ballon' iets anders bedoel je, zoals jij 'buis' zegt ;) .

Overigens ben ik ook wel down voor een tripje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Begrijpelijk ja, maar ik vind de duratie van DOC veelte lang om thuis uit te testen. Ik heb expres supremacy gekozen aangezien ik niet zoveel met raw heb. Uit eindelijk 140mg 6-APB er bij genomen en toen kwam ik er pas wat in. Ik zou de volgende keer, als die al komt 5mg nemen. 2,5mg stelt geen donder voor wanneer je trippen al gewend bent. Mentaal ook niet.

Hm wellicht dan toch maar iets lager doseren. Ik ben zelf ook erg down to earth maar toch met 5-MeO-DMT en 60mg 2-CB al een egodood gehad. Die 2-CB was in groepssetting waardoor ik mezelf er redelijk snel overheen kon zetten. Maar met die 5-meo was ik na de tijd toch redelijk in paniek. Erg apart gevoel om mee te maken dat je letterlijk sterft en herboren wordt.

Ik ben overigens 83kg, maar kan op zich wel redelijk trippen. Zo was m'n eerste keer lsd 150ug 1p-lsd op een festival.

Eens wat betreft DOC thuis testen. Moet je op zaterdag vroeg opstaan, om 09:00 uur een zegel nemen en dan hopen dat je er voor middernacht weer uit bent :') Vind het op hardstylefeesten niet fijn om helemaal van het padje te zijn. Maar jij zegt dus dat 2,5mg niet veel voorstelde. Je kon gewoon nog helder nadenken enzo? Geen opslokkende, onstuurbare trip ofzo? Want in dat geval durf ik het misschien wel aan om voor de eerste keer een halve zegel te nemen op een feestje.

Ah, dan schelen we ietsje minder, 20kg, haha. Maar in dat geval zou je inderdaad eerst nog eens een keer een wat lagere dosis DPT kunnen nemen (70-80mg ofzo). Vind overigens 150ug voor een eerste keer 1P-LSD op een festival best heavy. Heb zelf een aantal keer op 125ug ALD-52 getript en vond de wereld toen wel vrij vreemd. Weet niet hoe ALD-52 zich verhoudt tot 1P-LSD, maar kan me niet voorstellen dat ik deze dosis op een festival leuk zou vinden; teveel mensen, teveel prikkels. Egodeaths raak ik dan weer niet van in paniek, vind het juist heel bevrijdend. Maar denk dat het ook heel persoonlijk is hoe je reageert op bepaalde aspecten van het trippen. Wat de één als bevrijdend ervaart is voor een ander juist angstaanjagend en andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind zelf trippen in een drukke thuissetting, dus waarbij veel gepraat wordt en er eventueel ook mensen zijn die niet trippen (maar bijv. alcohol drinken) heel vervelend. Ik ben dan liever op 'mezelf', ik vind het fijn om mezelf af te zonderen.

Of festivals of feesten trippen vind ik dan juist wel weer fijn. Het is wel een beetje afhankelijk van de setting maar op vrolijke, kleurrijke festivals met lekker weer vind ik het echt heel tof om een beetje rond te struinen, te trippen en te genieten van wat er allemaal om me heen gebeurd. 6-APB en 2C-I gecombineerd vind ik heel tof en vrolijk, jammer dat de 2C-I zo goed als op is (sorry Iris).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vind zelf trippen in een drukke thuissetting, dus waarbij veel gepraat wordt en er eventueel ook mensen zijn die niet trippen (maar bijv. alcohol drinken) heel vervelend. Ik ben dan liever op 'mezelf', ik vind het fijn om mezelf af te zonderen.

Eens. Mijn fijnste trips waren eigenlijk ook allemaal solotrips (of met mijn vriend, maar dan elk in een aparte kamer). Je komt dan ook makkelijker "dieper", waardoor de ervaring waardevoller wordt.


Remi schreef:
Of festivals of feesten trippen vind ik dan juist wel weer fijn. Het is wel een beetje afhankelijk van de setting maar op vrolijke, kleurrijke festivals met lekker weer vind ik het echt heel tof om een beetje rond te struinen, te trippen en te genieten van wat er allemaal om me heen gebeurd.

Hier ook wel mee eens, maar hangt voor mij zeker wel van het festival en het type tripmiddel af. DPT zou ik bijvoorbeeld never nooit op een festival nemen, maar inderdaad een 2C-* (behalve dan 2C-E) kan wel, of een lage dosering van 4-AcO-DMT of 4-HO-MET. Lage dosering truffels kan ook prima. Sommige festivals lenen zich er ook meer voor inderdaad.


Remi schreef:
6-APB en 2C-I gecombineerd vind ik heel tof en vrolijk, jammer dat de 2C-I zo goed als op is (sorry Iris

:cry:
Ik blijf zoeken tot ik het gevonden heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Hoxyz schreef:
Begrijpelijk ja, maar ik vind de duratie van DOC veelte lang om thuis uit te testen. Ik heb expres supremacy gekozen aangezien ik niet zoveel met raw heb. Uit eindelijk 140mg 6-APB er bij genomen en toen kwam ik er pas wat in. Ik zou de volgende keer, als die al komt 5mg nemen. 2,5mg stelt geen donder voor wanneer je trippen al gewend bent. Mentaal ook niet.

Hm wellicht dan toch maar iets lager doseren. Ik ben zelf ook erg down to earth maar toch met 5-MeO-DMT en 60mg 2-CB al een egodood gehad. Die 2-CB was in groepssetting waardoor ik mezelf er redelijk snel overheen kon zetten. Maar met die 5-meo was ik na de tijd toch redelijk in paniek. Erg apart gevoel om mee te maken dat je letterlijk sterft en herboren wordt.

Ik ben overigens 83kg, maar kan op zich wel redelijk trippen. Zo was m'n eerste keer lsd 150ug 1p-lsd op een festival.

Eens wat betreft DOC thuis testen. Moet je op zaterdag vroeg opstaan, om 09:00 uur een zegel nemen en dan hopen dat je er voor middernacht weer uit bent :') Vind het op hardstylefeesten niet fijn om helemaal van het padje te zijn. Maar jij zegt dus dat 2,5mg niet veel voorstelde. Je kon gewoon nog helder nadenken enzo? Geen opslokkende, onstuurbare trip ofzo? Want in dat geval durf ik het misschien wel aan om voor de eerste keer een halve zegel te nemen op een feestje.

Ah, dan schelen we ietsje minder, 20kg, haha. Maar in dat geval zou je inderdaad eerst nog eens een keer een wat lagere dosis DPT kunnen nemen (70-80mg ofzo). Vind overigens 150ug voor een eerste keer 1P-LSD op een festival best heavy. Heb zelf een aantal keer op 125ug ALD-52 getript en vond de wereld toen wel vrij vreemd. Weet niet hoe ALD-52 zich verhoudt tot 1P-LSD, maar kan me niet voorstellen dat ik deze dosis op een festival leuk zou vinden; teveel mensen, teveel prikkels. Egodeaths raak ik dan weer niet van in paniek, vind het juist heel bevrijdend. Maar denk dat het ook heel persoonlijk is hoe je reageert op bepaalde aspecten van het trippen. Wat de één als bevrijdend ervaart is voor een ander juist angstaanjagend en andersom.


Indien je dezelfde batch DOC als ik heb (komt van chemicalplanet, tabs) dan durf ik je 100% te zeggen dat 2,5mg je geen moeite gaat geven. Visuals waren letterlijk te vergelijken met treshold dosis 2-cb. Mentaal deed het helemaal niks. Geen moment dat ik überhaupt moeite had met m'n mobiel lezen etc.

Volgens mij is ALD-52 en 1p-lsd redelijk gelijk. Was vrij heftig maar ook wel weer te doen. Hoger dan dat zou ik niet gaan tho aangezien ik hier en daar wel wat begeleiding nodig had door de drukte. M'n gezichtsveld vloog zo hard door elkaar heen dat ik op een duur dacht dat ik in het water viel, dat terwijl ik zo'n 5 meter er van af stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Alm1ghty schreef:
Crystal meth toch ook? xd


Yes

Hoe was dat dan? Pep x100? En kan jij begrijpen dat half hillybilly Amerika eraan verslingerd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 07:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De zoektocht naar 2-CI of 25I-NBOMe heb ik opgegeven :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
De zoektocht naar 2-CI of 25I-NBOMe heb ik opgegeven :mad:

Ik heb nog 1 of 2 doseringen 2C-I en dan is het helaas ook op. My precious...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoxyz schreef:
De zoektocht naar 2-CI of 25I-NBOMe heb ik opgegeven :mad:

Ik heb nog 1 of 2 doseringen 2C-I en dan is het helaas ook op. My precious...

50 gram / 3 mensen is nog steeds teveel hè? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
De zoektocht naar 2-CI of 25I-NBOMe heb ik opgegeven :mad:


Zo dat is lang geleden dat ik hier van gehoord heb :oh: Wel mooi spul ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Remi schreef:
Hoxyz schreef:
De zoektocht naar 2-CI of 25I-NBOMe heb ik opgegeven :mad:

Ik heb nog 1 of 2 doseringen 2C-I en dan is het helaas ook op. My precious...

50 gram / 3 mensen is nog steeds teveel hè? :lol:

Haha ja, het spijt me. Als jij daar wat afnemers zoekt kunnen we nog eens praten ;) . Een dosering van 25mg is al vrij fors. Dan kun je met die 50 gram wel even vooruit. 200.000 doseringen... Lifetime trip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha ja, was geintje hoor, één gram per persoon is al veel voor iets waar je maar zo weinig van nodig hebt. Maar ik geef de zoektocht nog niet op -.-
Vorige  1 ... 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic