Zo te voelen wel, ja.wrote:Heeft iedereen zijn best gedaan?
Er is weer het een en ander besproken ja.wrote:Ik gok dat ik de gebroeders Anthonise wel weer random tegen het lijf zal lopen, dus tegen die tijd maar eens bespreken wat er gaande is.
Zo te voelen wel, ja.wrote:Heeft iedereen zijn best gedaan?
Er is weer het een en ander besproken ja.wrote:Ik gok dat ik de gebroeders Anthonise wel weer random tegen het lijf zal lopen, dus tegen die tijd maar eens bespreken wat er gaande is.
Bij toeval 20€ en een ballon gevonden. Daardoor leuke dag gehadwrote:Heeft iedereen zijn best gedaan?
Dink t welwrote:Heeft iedereen zijn best gedaan?
Is een longontsteking ook detoxen?wrote:Iedereen aan het detoxen?
Die ballon was overigens niet van mij, die heb ik goed bij gehouden.wrote:Bij toeval 20€ en een ballon gevonden. Daardoor leuke dag gehadwrote:Heeft iedereen zijn best gedaan?
Overigens niet met 4-AcO-DMT, maar gewoon. Omdat het kan.wrote:G H B
H
B
Wat is dat dan weerwrote:Moet nog steeds kiezen wat ik zaterdag ga doen. Lijkt me wel lachen om eens een hele lichte dosis 4-AcO-DMT in de mix te gooien, maar weet niet zo goed met wat aangezien ik geen zin heb om aan de MDMA/6-APB te gaan.
Ik wou zeggen, lijkt me niet heel slim.wrote:Overigens niet met 4-AcO-DMT, maar gewoon. Omdat het kan.wrote:G H B
H
B
Een psychedelische research chemical uit de tryptaminefamilie dat in effect een beetje op truffels/paddo’s lijkt, maar dan synthetisch dus.wrote:Wat is dat dan weerwrote:Moet nog steeds kiezen wat ik zaterdag ga doen. Lijkt me wel lachen om eens een hele lichte dosis 4-AcO-DMT in de mix te gooien, maar weet niet zo goed met wat aangezien ik geen zin heb om aan de MDMA/6-APB te gaan.Klinkt in ieder geval gezond.
Inderdaad, net even wat erover gegoogled is dat niet veel te heftig voor een feestje?wrote:Wat is dat dan weerwrote:Moet nog steeds kiezen wat ik zaterdag ga doen. Lijkt me wel lachen om eens een hele lichte dosis 4-AcO-DMT in de mix te gooien, maar weet niet zo goed met wat aangezien ik geen zin heb om aan de MDMA/6-APB te gaan.Klinkt in ieder geval gezond.
Jaa ik blijf daar dan toch van af op een hardstyle feest! Wat raden jullie dan aan 2CB, daar wel goede verhalen over gehoord?wrote:Ik vind psychedelica op feesten overigens onderschat. Op hardstyle is het, inderdaad in lage dosis, best goed te handelen, zeker i.c.m. een upper.
Stand-alone is het op wat 'lichtere' muziek ook gewoon goed te doen.
Prima. Vind alleen de 4f rush altijd zodanig fijn, dat ik in de eerste paar uur totaal geen behoefte heb aan een schep keta. Merk wel dat, wanneer de 4f een beetje uit begint te werken, een (kleine) punt keta mij weer net een beetje extra terug in de 4f rush helpt.wrote:Morgen sinds eeuwen weer eens aan de uppers, 4f en keta. Die combinatie heb ik nog nooit gedaan, is dat wat?
Uiteindelijk is het dexamfetamine geworden met om 4,5 uur voor het einde nog een minidosis 4-AcO-DMT die na een klein uurtje (had net gegeten) heel subtiel doorkwam. Was erg leuk dus zeker voor herhaling vatbaar.wrote:Moet nog steeds kiezen wat ik zaterdag ga doen. Lijkt me wel lachen om eens een hele lichte dosis 4-AcO-DMT in de mix te gooien, maar weet niet zo goed met wat aangezien ik geen zin heb om aan de MDMA/6-APB te gaan.