Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heeft iedereen zijn best gedaan?


Zo te voelen wel, ja.

Fantazoo schreef:
Ik gok dat ik de gebroeders Anthonise wel weer random tegen het lijf zal lopen, dus tegen die tijd maar eens bespreken wat er gaande is.


Er is weer het een en ander besproken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 11:26 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Heeft iedereen zijn best gedaan?

Bij toeval 20€ en een ballon gevonden. Daardoor leuke dag gehad :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heeft iedereen zijn best gedaan?


Dink t wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iedereen aan het detoxen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Iedereen aan het detoxen? :whistle:


Is een longontsteking ook detoxen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Remi schreef:
Heeft iedereen zijn best gedaan?

Bij toeval 20€ en een ballon gevonden. Daardoor leuke dag gehad :$

Die ballon was overigens niet van mij, die heb ik goed bij gehouden.

Binnenkort op VWAB maar weer alles geven. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet nog steeds kiezen wat ik zaterdag ga doen. Lijkt me wel lachen om eens een hele lichte dosis 4-AcO-DMT in de mix te gooien, maar weet niet zo goed met wat aangezien ik geen zin heb om aan de MDMA/6-APB te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G H B

H

B
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha, die staat mooi bovenaan de nieuwe pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
G H B

H

B

Overigens niet met 4-AcO-DMT, maar gewoon. Omdat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Moet nog steeds kiezen wat ik zaterdag ga doen. Lijkt me wel lachen om eens een hele lichte dosis 4-AcO-DMT in de mix te gooien, maar weet niet zo goed met wat aangezien ik geen zin heb om aan de MDMA/6-APB te gaan.


Wat is dat dan weer :lol: Klinkt in ieder geval gezond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
G H B

H

B

Overigens niet met 4-AcO-DMT, maar gewoon. Omdat het kan.

Ik wou zeggen, lijkt me niet heel slim.

Hekzitter schreef:
Sarabande schreef:
Moet nog steeds kiezen wat ik zaterdag ga doen. Lijkt me wel lachen om eens een hele lichte dosis 4-AcO-DMT in de mix te gooien, maar weet niet zo goed met wat aangezien ik geen zin heb om aan de MDMA/6-APB te gaan.

Wat is dat dan weer :lol: Klinkt in ieder geval gezond.

Een psychedelische research chemical uit de tryptaminefamilie dat in effect een beetje op truffels/paddo’s lijkt, maar dan synthetisch dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Sarabande schreef:
Moet nog steeds kiezen wat ik zaterdag ga doen. Lijkt me wel lachen om eens een hele lichte dosis 4-AcO-DMT in de mix te gooien, maar weet niet zo goed met wat aangezien ik geen zin heb om aan de MDMA/6-APB te gaan.


Wat is dat dan weer :lol: Klinkt in ieder geval gezond.


Inderdaad, net even wat erover gegoogled is dat niet veel te heftig voor een feestje? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hangt heel erg van de dosis af. Tot 15mg is het op een feestje wel te handelen, maar vanaf 15mg lijkt me inderdaad veel te intens. Mijn eerste keer had ik meteen 28mg genomen (was overigens gewoon thuis) en dat was wel echt een stevige trip. En het hangt ook van het feestje af. Ik vind het heel dromerig dus voor een hardstylefeestje zou ik echt niet meer dan 5-10mg nemen. Ik word er wel heel euforisch van, vandaar dat ik wel nieuwsgierig ben naar een combi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind psychedelica op feesten overigens onderschat. Op hardstyle is het, inderdaad in lage dosis, best goed te handelen, zeker i.c.m. een upper.
Stand-alone is het op wat 'lichtere' muziek ook gewoon goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vind psychedelica op feesten overigens onderschat. Op hardstyle is het, inderdaad in lage dosis, best goed te handelen, zeker i.c.m. een upper.
Stand-alone is het op wat 'lichtere' muziek ook gewoon goed te doen.


Jaa ik blijf daar dan toch van af op een hardstyle feest! Wat raden jullie dan aan 2CB, daar wel goede verhalen over gehoord? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2C-B is wel heel goed te handelen ja. Of 2C-I. Die zijn beide vooral heel visueel, in mijn ervaring, dus niet met giga mindfucks of van die filosofische hersenspinsels die je helemaal op kunnen slokken. Maar kleurtjes worden wat mooier, muziek klinkt wat beter, best euforisch, maar ook nog redelijk sociaal en "helder". En voordeel is dat je er nagenoeg geen kater van hebt en het geen serotonine verbruikt.

Maar LSD en paddo's/truffels (of synthetische verwanten van psylo) zijn in lage doseringen ook wel te doen op een feestje, mits je er al ervaring mee hebt zodat je weet wat je een beetje kunt verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
G H B

H

B

Neehee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zit aan 10 pijnstillers per dag, als dat telt. Soort van detoxje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Down the Rabbit hole voor de eerste keer op een feest 2cb gedaan (lage dosis) dat was echt zwaar intens. Heel chill gevoel, maar daarna kakte ik in ben ik zwaar gaan keta scheppen. En toen tegen het einde van de avond weer 2cb genomen. Maar toen kakte ik helemaal in bij een kamp vuur. Dus daarna naar de tent gestrompeld en gaan slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen sinds eeuwen weer eens aan de uppers, 4f en keta. Die combinatie heb ik nog nooit gedaan, is dat wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Morgen sinds eeuwen weer eens aan de uppers, 4f en keta. Die combinatie heb ik nog nooit gedaan, is dat wat?


Prima. Vind alleen de 4f rush altijd zodanig fijn, dat ik in de eerste paar uur totaal geen behoefte heb aan een schep keta. Merk wel dat, wanneer de 4f een beetje uit begint te werken, een (kleine) punt keta mij weer net een beetje extra terug in de 4f rush helpt.

Tijdens de 4f is dus maar net wat je prettig vindt. Het opgepepte gevoel van je 4f zal (bij schappelijke punten ket) het downgedeelte van je ket blijven overklassen. Ik krijg er dus altijd een beetje een melig / positief vervelend randje aan. Maar ik combineer ket eerlijk gezegd liever met pep omdat ik het, zoals eerder gezegd, anders zonde vind van mijn 4f rush.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah ja, zoiets zat ik idd ook al aan te denken. Eerst ff dat fijne 4f gevoel goed laten inwerken en daarna als je die speedy rush nog hebt, maar niet dat gevoel van de tintelingen hebt, licht keta puntjes pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iemand hier al ervaring met de nieuwe research chemical DOC? Een 2cb achtige met een amfetamine component eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Moet nog steeds kiezen wat ik zaterdag ga doen. Lijkt me wel lachen om eens een hele lichte dosis 4-AcO-DMT in de mix te gooien, maar weet niet zo goed met wat aangezien ik geen zin heb om aan de MDMA/6-APB te gaan.

Uiteindelijk is het dexamfetamine geworden met om 4,5 uur voor het einde nog een minidosis 4-AcO-DMT die na een klein uurtje (had net gegeten) heel subtiel doorkwam. Was erg leuk dus zeker voor herhaling vatbaar.
Vorige  1 ... 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic