Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag gaan techno'en met een capsule 6-apb, wat M en G. Dat was lovely :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Dominator voor het eerst capsule 6-apb op. God wat viel dat lekker, ik had heel de dag een berg energie en ik had echt het gevoel als je je space heel goed kon controleren. Als je volledig badr hari wilde gaan was dat geen probleem en toch ook heel helder blijven.

Top spul :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
RomanAnthony schreef:
Sarabande schreef:
Misschien moet ik er van leren houden ofzo, net als met koffie :’)


Heeft bij mij even geduurd met koffie hoor, maar door het toch maar elke dag te doen lukte het wel. Zou ik als ik jou was dus ook met die bommetjes doen. Bommetje a day keeps the doctor away.


Waarom heb je jezelf gedwongen koffie te drinken?


Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan zijn Remi & Ramon van de partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan zijn Remi & Ramon van de partij.


hahahha true story
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hangen met drugs aan elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Die hangen met drugs aan elkaar

Vlak jezelf niet uit, matje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Grim schreef:
Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan zijn Remi & Ramon van de partij.


hahahha true story

Ook wel weer opvallend dat jij hier op moet reageren, ja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 02:46 
 
Hardtraxx Newbie

Even een vraagje aan allen:
Ik heb mn handen weten te leggen op oranje tessla's (xtc :P ). De gast waar ik ze van heb heeft ze niet getest maar gebruikt ze zelf ook en qua eerdere 'zaken' weet ik dat ik hem kan vertrouwen. Nou vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met deze pillen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even zoeken op Pill Report, zoek even in het pillentopic op Partyflock, etc. Niet elke oranje Tesla is dezelfde. Als je het echt zeker wilt weten > testen.
Overigens, ik weet niet of die '2000' in je username op je geboortejaar slaat maar indien ja: ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 10:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.


Tegenwoordig is dat bijna alweer oud. Best wel triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was ik bij mijn eerste keer xtc ook krap aan 19, en dat is bijna 9 jaar geleden. Toen kon je nog op je 16e het licht uit je ogen drinken in de kroeg, wat denk ik ook niet heel gezond was. Tijden veranderen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Om het topic maar weer een nieuw leven in te blazen: op welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Ik op een respectabele leeftijd van 23 jaartjes oud, na er de eerste feestjaren geen behoefte aan gehad te hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 10:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Om het topic maar weer een nieuw leven in te blazen: op welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Ik op een respectabele leeftijd van 23 jaartjes oud, na er de eerste feestjaren geen behoefte aan gehad te hebben gehad.


Same, maar dan 25.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste keer ooit was dus 19 jaar, maar heb het nooit systematisch gebruikt op feesten. Ik denk dat ik in die 9 jaar tijd in totaal nog geen 10 keer gebruikt heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eind 2011 (toen was ik 25) voor het eerst in aanraking gekomen ermee bij een verjaardag. Eerste keer op een feest volgde pas een jaar later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

30e....

Wilde het voor mijn 30e toch 1x geprobeerd hebben..... Niet echt gelukt om het bij 1x te houden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op mijn 19e voor het eerst. Sindsdien jaarlijks een keer of 5/6. Die hoeveelheid bevalt mij prima en houdt het leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben volgens mij ook in 2011 begonnen, ik was toen 22 / 23. Alhoewel ik er altijd nieuwsgierig naar was en ik zeker wist dat het nog wel eens ging gebeuren heb ik de eerste feestjes gewoon met biertjes gedaan. Toen het hek eenmaal van de dam was, was dat wel anders. :lol:

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
Ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.


Tegenwoordig is dat bijna alweer oud. Best wel triest.

Da's wel weer waar, ja. Ramon vertelde laatst iets over een neefje van ons, die volgens mij nog maar 17 is, dat die dat ook al doen tijdens het stappen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan is Remi van de partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 13:18 
 
Hardtraxxer

2009, toen ik 18 was. Eerst zo nu en dan eens, een periode later bij elke gelegenheid waar we er de kans voor kregen, en nu is het weer wat rustiger en gebeurd het eigenlijk alleen nog met feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel :P

Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 14:15 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel :P

Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?


Wat xtc en M, wil niet te gek doen, maar de keren dat ik dat roep loopt het meestal finaal uit de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
Fantazoo schreef:
Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel :P

Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?


Wat xtc en M

MDMA dus. Gooi het gewoon op de grote hoop, joh. Of het nou in pil- of poedervorm is, dat maakt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 14:34 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Trekdroppie schreef:
Fantazoo schreef:
Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel :P

Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?


Wat xtc en M

MDMA dus. Gooi het gewoon op de grote hoop, joh. Of het nou in pil- of poedervorm is, dat maakt niet uit.


MDMA dan dus ja, misschien dat er ergens nog een verdwaald puntje pep of keta langs gaat komen maar dat staat niet op de planning en is een beetje afhankelijk van wat er snachts nog gaat gebeuren.
Vorige  1 ... 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic