Zaterdag gaan techno'en met een capsule 6-apb, wat M en G. Dat was lovely 
Top spul
Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan zijn Remi & Ramon van de partij.Anonymous wrote:Waarom heb je jezelf gedwongen koffie te drinken?RomanAnthony wrote:Heeft bij mij even geduurd met koffie hoor, maar door het toch maar elke dag te doen lukte het wel. Zou ik als ik jou was dus ook met die bommetjes doen. Bommetje a day keeps the doctor away.Sarabande wrote: Misschien moet ik er van leren houden ofzo, net als met koffie :’)
hahahha true storyGrim wrote: Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan zijn Remi & Ramon van de partij.
Vlak jezelf niet uit, matje.Indy wrote:Die hangen met drugs aan elkaar
Ook wel weer opvallend dat jij hier op moet reageren, ja.Kevin-Raw wrote:hahahha true storyGrim wrote: Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan zijn Remi & Ramon van de partij.
Tegenwoordig is dat bijna alweer oud. Best wel triest.Remi wrote: Ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.
Same, maar dan 25.RomanAnthony wrote:Om het topic maar weer een nieuw leven in te blazen: op welke leeftijd zijn jullie begonnen?
Ik op een respectabele leeftijd van 23 jaartjes oud, na er de eerste feestjaren geen behoefte aan gehad te hebben gehad.
Da's wel weer waar, ja. Ramon vertelde laatst iets over een neefje van ons, die volgens mij nog maar 17 is, dat die dat ook al doen tijdens het stappen.Broken Balance wrote:Tegenwoordig is dat bijna alweer oud. Best wel triest.Remi wrote: Ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.
Grim wrote: Omdat het drugs is. En als er ergens drugs te bespeuren valt dan is Remi van de partij.
Wat xtc en M, wil niet te gek doen, maar de keren dat ik dat roep loopt het meestal finaal uit de hand.Fantazoo wrote:Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel
Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?
MDMA dus. Gooi het gewoon op de grote hoop, joh. Of het nou in pil- of poedervorm is, dat maakt niet uit.Trekdroppie wrote:Wat xtc en MFantazoo wrote:Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel
MDMA dan dus ja, misschien dat er ergens nog een verdwaald puntje pep of keta langs gaat komen maar dat staat niet op de planning en is een beetje afhankelijk van wat er snachts nog gaat gebeuren.Remi wrote:MDMA dus. Gooi het gewoon op de grote hoop, joh. Of het nou in pil- of poedervorm is, dat maakt niet uit.Trekdroppie wrote:Wat xtc en MFantazoo wrote:Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel