Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
Kom maar op met die Defqon verhalen :corn:

Begin zelf te vertellen dan :cool:

Op vrijdag (te)veel biertjes gedronken en wat keta gedaan. Het liep al weer gortig uit de klauwen maar echt een leuke avond gehad. Vrijdag is altijd leuk: beetje zuipen, beetje kloten. Op zaterdag wel een kater, tho.

Zaterdag 4fa en methylone gedaan met na elke capsule methylone (3x) een lage dosis G. Ik ging als een trein :bomb: . Het was voor mij al lang geleden dat ik deze combi had gedaan maar ik ging echt weer als een trein. Heel goed bevallen. Op de after nog wel keta gedaan (vrij gortig, op een gegeven moment) en helaas amper geslapen.

Zondag doorgetrokken op pep en G. Ook tóen ging ik weer als een trein. Zondag helaas niet geslapen.
Eindstand: alles viel me super goed, veel en hard gedanst, helaas weinig geslapen. De hele week nog wel zwaar gehad door spierpijn en slaaptekort maar het was het waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij hebt zaterdag een wel heel heftige dag gehad :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zondag met Defqon voor het eerst sos gebruikt. Heel fijn omdat ik vervolgens wel gewoon lekker kon slapen.
Zaterdag M op het feestje op en op de after ballonnen, ket en g. Ballonnen en M, wat een dijk van een combinatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil komende zondag op Tomorrowland weer eens een pepcapsule maken. Twee keer eerder in een capsule gedaan, maar ik weet niet meer zo goed welke hoeveelheden ik er toen in deed. Mensen hier ervaring mee en suggesties voor hoeveel mg ik er in zal doen? Volgens mij zat ik de vorige keer tussen de 50 en 80 mg, maar dat weet ik niet meer zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik wil komende zondag op Tomorrowland weer eens een pepcapsule maken. Twee keer eerder in een capsule gedaan, maar ik weet niet meer zo goed welke hoeveelheden ik er toen in deed. Mensen hier ervaring mee en suggesties voor hoeveel mg ik er in zal doen? Volgens mij zat ik de vorige keer tussen de 50 en 80 mg, maar dat weet ik niet meer zeker.


Ik heb het twee keer gedaan, allebei de keren last gekregen van mn maag dus doe het nu niet meer. Een keer 60 en een keer 100 gedaan, maar bij 100 werd ik al snel spichtig dus zou het wat lager houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik wil komende zondag op Tomorrowland weer eens een pepcapsule maken. Twee keer eerder in een capsule gedaan, maar ik weet niet meer zo goed welke hoeveelheden ik er toen in deed. Mensen hier ervaring mee en suggesties voor hoeveel mg ik er in zal doen? Volgens mij zat ik de vorige keer tussen de 50 en 80 mg, maar dat weet ik niet meer zeker.


Ik heb het twee keer gedaan, allebei de keren last gekregen van mn maag dus doe het nu niet meer. Een keer 60 en een keer 100 gedaan, maar bij 100 werd ik al snel spichtig dus zou het wat lager houden :)


Thanks. Teruggezocht en de eerste keer heb ik 50mg gedaan. De tweede keer was vorig jaar op Decibel zondag (gevolgd door nog een arsenaal een punten pep er bij) en toen hebben we maar gewoon op goed gevoel wat in die capsule gedonderd. Beide keren geen last van mijn maag gehad. Nu ga ik dan denk ik voor ~80mg (wilde 100 doen, maar geen zin in flinke spichtigheid, dus goed dat je het zegt). Wellicht dat ik eind van de week voor de zekerheid wat maagbeschermers pak van de Kruidvat (al heb ik geen idee of dat een beetje werkt). Glas melk 's ochtends zou ook al wat kunnen helpen (© Remi)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 09:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Capsule geeft wel vaker last van de maag. Bommetje werkt beter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een bommetje als in een vloeitje? Ik / wij slikken wel vaker capsules met poeder maar ik heb nog nooit last gehad van een capsule.

Ik weet ook niet of er verschil zit tussen misselijk worden bij 'inslag' (wat vrienden hebben) of bij 'uitwerking'. In het laatste geval denk ik dat het irritatie op een lege maag is na een dag dansen en weinig tot niets eten. Maagbeschermers zullen wel helpen op voorhand inderdaad maar ik lees ook wel verhalen over het drinken van enkele glazen melk, mocht je het 'natuurlijk' willen houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

Juist nu ik pep erg kan waarderen raak ik er onwijs van aan de schijt, hetzelfde met 6-apb capsules :thumbdown:

Daardoor zoveel energie verloren (door de pep van vrijdag) dat ik zaterdag op DQ om 20:00 op bed lag :cry:

Iemand tips hoe dit tegen te gaan behalve diareeremmers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Capsule geeft wel vaker last van de maag. Bommetje werkt beter imo.


Bedoel je capsules in het algemeen of capsules met pep? Ondertussen in mijn leven toch al wel boven de 100 capsules met verschillende soorten drugs geconsumeerd, maar nooit ergens last van gehad.

Remi schreef:
Ik weet ook niet of er verschil zit tussen misselijk worden bij 'inslag' (wat vrienden hebben) of bij 'uitwerking'. In het laatste geval denk ik dat het irritatie op een lege maag is na een dag dansen en weinig tot niets eten.


Hier gelukkig geen last van, omdat ik sowieso altijd eet tijdens gebruik (maakt niet uit bij welke drugs).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Juist nu ik pep erg kan waarderen raak ik er onwijs van aan de schijt, hetzelfde met 6-apb capsules :thumbdown:

Daardoor zoveel energie verloren (door de pep van vrijdag) dat ik zaterdag op DQ om 20:00 op bed lag :cry:

Iemand tips hoe dit tegen te gaan behalve diareeremmers?


Ik mag er misschien niet om lachen maar ik moest er weldegelijk op zijn minst om gniffelen.
Diarreeremmers zou ik zelf niet doen want het is geen diarree o.i.d. maar een reactie van je darmen op de pep. Ik ben er zelf geen voorstander van om dan de boel maar dicht te stoppen want het is een natuurlijke reactie. Volgens mij is dit met oraal gebruik wel meer aan de orde dan nasaal gebruik maar met nasaal gebruik kan er altijd wat doorschieten naar je keel en vervolgens naar je maag.
Alhoewel ik het soms ook wel heb, zeker als je al een paar dagen onderweg bent op zo'n weekend met alle teringzooi en slecht eten etc. in je lijf.

Protip is in ieder geval om de vrijdag geen uppers te gebruiken zodat je wel gewoon fatsoenlijk slaapt en fris aan je weekend kan beginnen. Hoe heb je verder veel energie verloren? Ik neem aan door slaaptekort en niet doordat je alles hebt uitgescheten? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Daardoor zoveel energie verloren (door de pep van vrijdag) dat ik zaterdag op DQ om 20:00 op bed lag :cry:

Iemand tips hoe dit tegen te gaan behalve diareeremmers?

Accepteren dat je een ouwe lul wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Capsule geeft wel vaker last van de maag. Bommetje werkt beter imo.


Bedoel je capsules in het algemeen of capsules met pep? Ondertussen in mijn leven toch al wel boven de 100 capsules met verschillende soorten drugs geconsumeerd, maar nooit ergens last van gehad.

Remi schreef:
Ik weet ook niet of er verschil zit tussen misselijk worden bij 'inslag' (wat vrienden hebben) of bij 'uitwerking'. In het laatste geval denk ik dat het irritatie op een lege maag is na een dag dansen en weinig tot niets eten.


Hier gelukkig geen last van, omdat ik sowieso altijd eet tijdens gebruik (maakt niet uit bij welke drugs).


Denk het eerste, maar dat verschilt p.p. natuurlijk. Bij mij werkte het tot voor 2 uur tot het omkeerde en dat ik de rest van het feest last van mijn maag had. Enige keer dat ik een capsule heb gedaan. Bommetjes gedaan bij andere feesten en dat viel 100x beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Hoe heb je verder veel energie verloren? Ik neem aan door slaaptekort en niet doordat je alles hebt uitgescheten? :lol:


Juist wel, had enorm goed gegeten maar door de hitte (zweten) en diarree enorm veel vocht en voedingswaarde/zouten verloren, daardoor was mijn lichaam helemaal leeg qua energie en viel ik als een blok in slaap toen ik op mijn luchtbed buiten ging liggen.

Gelukkig was ik hierdoor zondag wel weer echt fit na goed te eten

En hierom lachen mag altijd hoor ;) is alleen wel echt heel kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ondertussen in mijn leven toch al wel boven de 100 capsules met verschillende soorten drugs geconsumeerd, maar nooit ergens last van gehad.



Ik heb dit ook alleen met pep, daarom vind ik snuiven fijner. Maar veel mensen die ik ken vinden het juist fijner om een capsule/bommetje te pakken ipv te snuiven. Waarom wil je juist een capsule?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
RomanAnthony schreef:
Ondertussen in mijn leven toch al wel boven de 100 capsules met verschillende soorten drugs geconsumeerd, maar nooit ergens last van gehad.



Ik heb dit ook alleen met pep, daarom vind ik snuiven fijner. Maar veel mensen die ik ken vinden het juist fijner om een capsule/bommetje te pakken ipv te snuiven. Waarom wil je juist een capsule?

Omdat een bommetje wat langer werkt en hij die voor de ingang kan droppen > hoeft 'ie niks mee naar binnen te nemen en neemt hij binnen nog wat puntjes van vrienden van ons. Prima strategie met controles daar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Hoe heb je verder veel energie verloren? Ik neem aan door slaaptekort en niet doordat je alles hebt uitgescheten? :lol:


Juist wel, had enorm goed gegeten maar door de hitte (zweten) en diarree enorm veel vocht en voedingswaarde/zouten verloren, daardoor was mijn lichaam helemaal leeg qua energie en viel ik als een blok in slaap toen ik op mijn luchtbed buiten ging liggen.

Gelukkig was ik hierdoor zondag wel weer echt fit na goed te eten

En hierom lachen mag altijd hoor ;) is alleen wel echt heel kut xd

Haha, snap ik. Ik moest niet eens lachen om het 'slecht gaan' ofzo maar meer om het feit dat je aan de kakkeritus bent geraakt door de pep. Als je er vaker last van hebt of gaat krijgen (ook bij warm weer veel zweten): ze hadden Aquarius, zit naast suiker ook zouten en mineralen in. Da's wat je wilt bij diarree.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
RomanAnthony schreef:
Ondertussen in mijn leven toch al wel boven de 100 capsules met verschillende soorten drugs geconsumeerd, maar nooit ergens last van gehad.



Ik heb dit ook alleen met pep, daarom vind ik snuiven fijner. Maar veel mensen die ik ken vinden het juist fijner om een capsule/bommetje te pakken ipv te snuiven. Waarom wil je juist een capsule?

Omdat een bommetje wat langer werkt en hij die voor de ingang kan droppen > hoeft 'ie niks mee naar binnen te nemen en neemt hij binnen nog wat puntjes van vrienden van ons. Prima strategie met controles daar :whistle:


Wat mijn broeder zegt. Twee jaar geleden op Tomorrowland wel het een en ander mee naar binnen genomen en toen mijn halve broek bijna volgekakt toen de honden allemaal tevoorschijn kwamen 10 seconden nadat ik door de controle heen was. Dus vandaar liever wat droppen voor de ingang. Plus de werking was ook wel wat anders t.o.v. snuiven (overal tintelingen / kippenvel en een wat fijnere rush voor de muziekstijl daar). Op het terrein zelf liggen ook nog wel wat puntjes op mij te wachten inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uiteindelijk nog een capsule van 80mg gemaakt. Geen maagbeschermers meer genomen. Viel prima, nergens last van. Wederom lekker veel tintelingen en kippenvel over heel mijn lichaam. Energiepiek is wel wat minder dan met snuiven, maar dat is voor een feest als Tomorrowland ook niet zo erg waar je toch maar een beetje staat te boogieën. Overigens later op de dag nog wel een paar punten bijgenomen, maar dat terzijde.
Al met al dus wel redelijk andere ervaring dan het snuiven en best wel aan te raden. Ook wel mega erg op mijn praatstoel gezeten heel de dag. Wat meer dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah nice! Ben wel benieuwd naar bommen, maar ik haat die pep-tintelingen dus nu ben ik een beetje huiverig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haat? Ik vind dat echt lekkâh. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha ja, ik vind dat echt heel vervelend. Of dat je kippenvel krijgt als iemand langs je loopt en je dan per ongeluk aanraakt. Maar ik ben volgens mij eerder een uitzondering dat ik dat niet chill vind. Ik vind het wel lekker als het uitwerkt en je dan de ochtend erna nog van die tintelingen hebt, maar tijdens dus niet. Misschien moet ik er van leren houden ofzo, net als met koffie :’) Meer mensen die meer tintelingen hebben van bommetjes ten opzichte van lijntjes/puntjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Misschien moet ik er van leren houden ofzo, net als met koffie :’)


Heeft bij mij even geduurd met koffie hoor, maar door het toch maar elke dag te doen lukte het wel. Zou ik als ik jou was dus ook met die bommetjes doen. Bommetje a day keeps the doctor away.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt als een strak plan. Misschien iets te strak, maar dat laat ik nog even weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Sarabande schreef:
Misschien moet ik er van leren houden ofzo, net als met koffie :’)


Heeft bij mij even geduurd met koffie hoor, maar door het toch maar elke dag te doen lukte het wel. Zou ik als ik jou was dus ook met die bommetjes doen. Bommetje a day keeps the doctor away.


Waarom heb je jezelf gedwongen koffie te drinken?
Vorige  1 ... 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic