Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker pommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 21:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Wel een goed leerzaam stukje:

Cocaïne is een triple reuptake inhibitor (SNDRI (Serotonine-Noradrenaline-Dopamine-Reuptake-Inhibitor)) en qua puurheid zou het geen verschil moeten maken met de netto effecten die je krijgt.
Enkel de dosering aan pure cocaine die je in totaal tot je neemt, doet er toe. Dus ja, als je cocaine 50% versneden is, heb je 2x zoveel nodig voor hetzelfde effect - maar het effect blijft verder identiek.

Als je sterkere stimulanten gewend bent zoals (meth/dex)amphetamine, dan is Cocaïne vrij waardeloos. Amphetamines zijn namelijk Dopamine en Noradrenaline releasers. Soms ook Serotonine releasers in het geval van bijvoorbeeld MDMA, 4-F(M)A en in mindere mate 3-F(M)A.

Een "(Triple) reuptake inhibitor" blokkeert de Serotonine transporter (SERT), Norepinephrine transporter (NET) en Dopamine transporter (DAT), waardoor die neurotransmitters niet terug opgenomen worden en langer actief blijven.
Een "Releaser" laat de transporters in omgekeerde richting werken, waardoor je inplaats van re-uptake, een release effect krijgt.

Dus een Reuptake inhibitor zorgt er enkel voor dat de al vrijgegeven neurotransmitters, langer werkzaam blijven - maar een releaser zorgt ervoor dat én de reuptake geblokkeerd wordt, én er meer neurotransmitters geforceerd vrijgegeven worden dan normaal.

Dus je kan je verder wel inbeelden welk van de twee een (veel) sterker effect geeft.

Wat moet ik hiervan leren behalve een paar moeilijke woorden? Snap er geen fuck van.

Fuzzylogic schreef:
Hahahaha dit is toch prachtig, zou hier niet eens spijt van hebben, mooie herinnering aan je jongere jaren later :lol:


Haha nee heb ook geen spijt meer, alleen zondag ff i.c.m. de brakheid en de drugsdip xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Dus ja, als je cocaine 50% versneden is, heb je 2x zoveel nodig voor hetzelfde effect - maar het effect blijft verder identiek.


Mind blown
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je avatar zorgt dat ik zin heb om te snuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 08:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2cb :worship:
Wat een geweldig spul. Vannacht +-25 mg genomen in mn uppie voor het eerst en dit was één van mn beste trips ooit.
Je eigen muziek kiezen en jezelf daarin helemaal verliezen is toch mooi. Haha, nu is het aan het uitwerken na zo'n 6 uurtjes en is de bodyload wel wat vervelend. Uitwerking van 2cb is redelijk chill afgezien van die bodyload. Nja goed ben nog best redelijk van het pad en tis verstandig om zo wat slaap op te zoeken!

Edit: PN - Hyperspace he le maal kapot gedraaid tijdens mn trip. Nu nog steeds super fijn tijdens de uitwerking. Die lading kippenvel maakt de bodyload toch iets dragelijker of zoiets ja hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
2cb :worship:
Wat een geweldig spul. Vannacht +-25 mg genomen in mn uppie voor het eerst en dit was één van mn beste trips ooit.
Je eigen muziek kiezen en jezelf daarin helemaal verliezen is toch mooi. Haha, nu is het aan het uitwerken na zo'n 6 uurtjes en is de bodyload wel wat vervelend. Uitwerking van 2cb is redelijk chill afgezien van die bodyload. Nja goed ben nog best redelijk van het pad en tis verstandig om zo wat slaap op te zoeken!

Edit: PN - Hyperspace he le maal kapot gedraaid tijdens mn trip. Nu nog steeds super fijn tijdens de uitwerking. Die lading kippenvel maakt de bodyload toch iets dragelijker of zoiets ja hahaha.


In je eentje ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alleen / met een kleine groep ook veel chiller dan met meerdere personen. Je kunt lekker in je eigen trip zitten, je eigen setting bepalen, je wordt niet door anderen afgeleid etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/20831921251697 ... 354635807/

Je zou er bijna op gaan stemmen. Jammer dat we nog een tijdje aan die christelijke partijen opgezadeld zitten. Ik hoop ook dat FvD dit standpunt overneemt. Jammer dat de PVV zo anti drugs is. Met steun van D66, gl en FvD zie ik dit overigens in de komende 10 jaar nog wel eens gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
https://www.facebook.com/208319212516978/posts/2553797354635807/

Je zou er bijna op gaan stemmen. Jammer dat we nog een tijdje aan die christelijke partijen opgezadeld zitten. Ik hoop ook dat FvD dit standpunt overneemt. Jammer dat de PVV zo anti drugs is. Met steun van D66, gl en FvD zie ik dit overigens in de komende 10 jaar nog wel eens gebeuren.


Ik hoop eerder dat zij nooit meer in de kamer komen, maar goed. Elke partij die uit de EU wil is er een te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FvD had dat standpunt al in het vorige verkiezingsprogramma staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil binnenkort weer een keer xtc doen op een festival, alleen wat ik altijd een nadeel vindt van xtc is dat het vrij snel weer uitwerkt en dat je er eigenlijk maar half het feest profijt van hebt. Nu schijnt benzo fury a.k.a. 6abp een goed alternatief te zijn, alleen lees ik hier nog wel eens verschillende verhalen over. De 1 vindt het tegenvallen omdat het een stuk milder is dan xtc, de ander gaat er wel weer lekker op.
Heeft iemand ervaring met deze drug? Ik vind het heftige effect van xtc eigenlijk wel heel nice en hoop dat ook in 6abp terug te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees even wat pagina's terug of gebruik de zoekfunctie. Het is de laatste maanden regelmatig wel besproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Ik wil binnenkort weer een keer xtc doen op een festival, alleen wat ik altijd een nadeel vindt van xtc is dat het vrij snel weer uitwerkt en dat je er eigenlijk maar half het feest profijt van hebt. Nu schijnt benzo fury a.k.a. 6apb een goed alternatief te zijn, alleen lees ik hier nog wel eens verschillende verhalen over. De 1 vindt het tegenvallen omdat het een stuk milder is dan xtc, de ander gaat er wel weer lekker op.
Heeft iemand ervaring met deze drug? Ik vind het heftige effect van xtc eigenlijk wel heel nice en hoop dat ook in 6abp terug te vinden.


Ook al val ik onder deze categorie toch vind ik het heel relaxed spul, ik ben onwijs kletserig op een gezellig manier en kan de effecten voor mij het beste vergelijken met pep+ maar dan ongeveer 6 uur lang ^^ Vaak wordt het vergeleken als een kruising tussen M + pep + 2cb en daar kan ik goed inkomen.

Zelf heb ik nog nooit de 2cb invloeden gehad/gezien/gevoeld maar een vriend absoluut wel. Wel wil ik er bij zeggen dat ik helaas van nature een hoge resistentie heb in hoe verre dat kan. Ben 1,83 en 75 kg maar heb altijd meer nodig dan een ander voor hetzelfde effect terwijl ik veel minder vaak gebruik dan andere uit de groep.

TL:DR: Probeer het eens, het duurt lekker lang (ook wel voordat het inslaat, 1,5-2 uur later pas) en je bent niet VDK als met XTC
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het 2 keer geprobeerd en is best leuk spul! Het duurt inderdaad vrij lang (6 uurtjes) en je bent niet zo vdk als van xtc, alhoewel ik op sommige momenten toch wel aardig de weg kwijt was :lol: Het leuke van dit spul is wel dat je het een beetje kan sturen. Het enige minpunt was wel dat ik er erg weinig energie van kreeg en dus niet echt veel gedanst heb met dit spul op. Eerder lekker ouwehoeren en genieten van de muziek, wat ook wel tof is hoor! :D Ik vond het zelf ook fijn om, als de piek minder wordt, wat M/XTC bij te pakken. Zodra die inslaat ga je dwars door het geluid heen en ben je net een machine :lol: Je wordt er wel flink vaag van daarna, maar wel een aanrader! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2018 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iedereen al bezig met goede voornemens voor 2019? Minder drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Minder drugs?

Dit niet per sé. Wat komt, dat komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2018 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... ts-op-zijn

Aardig assortiment die dealer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 05:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben jullie het nog bont gemaakt op oud en nieuw?

Ik zat met een groepje vrienden, iedereen deed van alles en nog wat. Ik hield het bij 2 bommetjes pep van 80 mg, 15 mg 2cb en later een klein lijntje pep nog. Had hiervoor een maandje pauze. Heb het redelijk bescheiden gehouden en ben er achteraf ook echt blij mee, want de kater/dip is haast niet aanwezig. Ook voor het eerst sinds jaren... heeft verder niks met goede voornemens te maken, maar ik ga voortaan zeker rustiger aan doen qua dosering en frequentie. Het effect en het feit dat ik bijna geen kater er aan over heb gehouden bevalt me echt meer dan prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat had de rest dan allemaal gedaan als dat redelijk bescheiden / rustiger aan doen is?

Geen sneer, maar oprecht benieuwd.

Ik zelf volledig bij alcohol gehouden. 2 jaar geleden een keer een puntje pep gedaan rond 9 uur, maar daar uiteindelijk de ergste drankkater ooit aan over gehouden omdat ik toen van 3 uur 's middags tot 7 uur 's ochtends heb staan zuipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Hebben jullie het nog bont gemaakt op oud en nieuw?

Mwa, op zich wel een beetje. Had van te voren wel wat pep ingecalculeerd en had gedacht tot een uurtje of 6 a 7 op stap te gaan. Toen de kroeg sloot toch nog door gegaan naar een andere tent en daar stond ik opeens wat vingers M te likken en was ik alsnog pas om 10 uur thuis. :cry:
Ik blijf nu weer een paar maanden nuchter, even bijkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wat had de rest dan allemaal gedaan als dat redelijk bescheiden / rustiger aan doen is?

Haha, de rest zat veel meer aan de pep en daarbij ook mdma, keta en lsd.

De terugweg was trouwens mooi haha, moest van Alkmaar naar Enschede samen met een vriend en toen we langs Amsterdam centraal reden, zat de trein vol met volk dat nog helemaal lekker ging op de xtc haha. Ook een keer leuk voor de verandering dat je niet de enige bent :p kwamen zeer waarschijnlijk van WOW WOW af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Wow Wow weer aan de pep en ghb, na Wow Wow nog geafterd met nog meer pep, ghb en keta. Uiteindelijk om half 9 's avonds de trein terug naar huis en in plaats van 10 uur 's ochtends om half 12 's avonds pas weer thuis aangekomen :whistle:

Januari wordt voor mij een maand zonder alcohol en drugs, even een periode het lichaam wat meer rust geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met oud en nieuw met een grote groep een café afgehuurd van 21:00-05:00. Behoorlijk veel alcohol, een paar lijntjes pep en een gram sos gedaan. Met de kerst was het ook al vrij bot, dus mooi om 05:00 naar huis gegaan.

Fantazoo schreef:
Januari wordt voor mij een maand zonder alcohol en drugs, even een periode het lichaam wat meer rust geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Januari wordt voor mij een maand zonder alcohol en drugs, even een periode het lichaam wat meer rust geven :)


Hier sluit ik me bij aan, merk ook dat ik het echt nodig heb. Even een maandje rust van alles.

Met oud & nieuw had ik een huisfeestje met zo'n 50 man, waar van te voren al bekend was dat iedereen naar de klote zou gaan van de drugs en alcohol. En jaa dat gebeurde dus ook. Sos, pep, keta, 2cb en x heb ik voorbij zien komen. Ik heb mij erg ingehouden op het gebied van drugs, wel heel veel alcohol, maar heb het gehouden bij een paar punten pep begin van de nacht en op de after bij iemand thuis nog wat keta. Waarna ik uiteindelijk om half 9 thuis aankwam. Helaas genoeg vrienden en onbekende gezien die helemaal padje kwijt waren en zelfs niet hebben geslapen om op 1 januari meteen door te gaan naar thuishaven. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 01:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Fantazoo schreef:
Januari wordt voor mij een maand zonder alcohol en drugs, even een periode het lichaam wat meer rust geven :)


Ik neem mijn woorden terug. :x
Vorige  1 ... 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic