Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Jullie doen net alsof hij eerst een dikke dijk weg harkt en vervolgens direct achter het stuur gaat zitten. :lol:

Jordi schreef:
Moie puntje sos/pep wil ik me stil over houden maar dat deze man er na Keta nog over nadenkt achter het stuur te kruipen vind ik echt in en in triest.


Niet helemaal fair dit imo. Je merkt van een punt keta die je vier uur eerder hebt genomen nauwelijks of niks meer. Van een punt pep merk je nog steeds wel wat na vier uur. Nee, drugs gebruiken als je moet rijden is niet slim, maar overdrijven is ook een vak :P


Gewoon helemaal niets pakken als je gaat bobben.. :/ Je hebt mensen in je auto zitten, er zijn mensen op de weg (ja ook midden in de nacht) als er iets gebeurt ben je zwaar de lul en misschien een andere weggebruiker ook. Er kan altijd iets gebeuren onderweg maar als je iets op hebt is het schuldgevoel en je problemen wel net even een ander verhaal. En al gebeurt er niets, wat ook vrijwel altijd het geval zal zijn dan is het nog steeds dom en onverantwoordelijk. Je moet het risico eigenlijk niet willen nemen.

Verder wel zin in Ace of Spades morgen, denk een dagje alleen maar bier drinken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm

Zal voorstellen dat ik rij en anders maximaal 5 uur van te voren z'n laatste pakken. Ik rij zelf ook altijd als ik 2 tot 4 biertjes op het begin pak dus dat is wel 'fair'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Een moat van me die wil wel terug rijden van een feest maar hij wil/gaat ket pakken. Hij is van plan om ongeveer 3/4 uur voor het einde zijn laatste punt te nemen. Heeft ook al vaker naar huis gereden op deze manier en zegt zelf dat het wel kan omdat de ket dan al ruim is uitgewerkt (het effect voel je maar 1/2 uur?).

Nu ben ik zelf geen expert op het gebied van drugs, als niet-drugs gebruiker (behalve alcohol), maar mijn onderbuikgevoel zegt dat het wel nog in redelijke mate in je lichaam aanwezig is zo kort na gebruik, ook al zijn de effecten afgelopen. Oftewel het gaat je rijvaardigheid beïnvloeden. Een snelle google op dit onderwerp heeft me niks opgeleverd dus ik heb eigenlijk geen bron o.i.d. om dit te bevestigen. Misschien zijn er hier mensen die er meer verstand van hebben?

Op Supremacy en VWAB was ik bob, en ben ik 2,5 uur van te voren gestopt met bijpakken. Nergens last van gehad en was gewoon hardstikke helder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me zijn gedachte wel voorstellen. Maar vergeet niet dat het nog wel in zijn bloed zit. Dus mocht er iets gebeuren en ze nemen speeksel of bloed af dan gaan ze dat wel vinden.

Het is hier grotendeels vloeken in de kerk maar als je dat risico ook nog wilt uitsluiten kun je beter GHB gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk ook dat je even een momentje in jezelf moet gaan nadenken over je drugsgebruik als je al geen feest zonder iets te gebruiken kan pakken.

Het is natuurlijk leuk, ik snap het, ik zou ook op sommige feesten dat liever doen dan nuchter blijven en bobben, maar je moet het toch aan de kant kunnen zetten om gewoon even de verstandige bob te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax wordt m'n eerste keer. Halfje X waarschijnlijk. M'n broer heeft me het een jaar lang afgeraden omdat hij vind dat ik al genoeg energie heb op feesten en festivals zonder drugs, maar ik wil 't natuurlijk toch wel een keer proberen :whistle:
Zijn de effecten groter als je X gebruikt en je van jezelf eigenlijk een all-nighter door kan pakken zonder drugs, of is er niet veel verschil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het bij een halfje wilt laten zou ik hem in ieder geval niet te vroeg pakken maar een uur of 2,5 / 3 voor het einde. Dan heb je daarna in ieder geval geen last van een "crash" mocht je inkakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kan me zijn gedachte wel voorstellen. Maar vergeet niet dat het nog wel in zijn bloed zit. Dus mocht er iets gebeuren en ze nemen speeksel of bloed af dan gaan ze dat wel vinden.

Het is hier grotendeels vloeken in de kerk maar als je dat risico ook nog wilt uitsluiten kun je beter GHB gebruiken.


Bij Keta, net als bij G, kunnen ze dat niet in je speeksel terug vinden geloof ik. (correct me if i'm wrong)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die een idee heeft van de tolerantie bij keta? Heb je na gebruik de volgende keer al snel veel meer nodig of valt het mee? Heb het namelijk dit weekend voor de tweede keer gedaan en ben benieuwd hoe snel er tolerantie optreedt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar mijn gevoel treedt er best snel tolerantie op ja. Op een zondag bij Defqon heb ik veel meer nodig dan op de vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha shit, dan gaan de zakjes wel snel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Naar mijn gevoel treedt er best snel tolerantie op ja. Op een zondag bij Defqon heb ik veel meer nodig dan op de vrijdag.


Vind ik niet echt een goed voorbeeld eigenlijk. Het is wel waar wat je zegt, bij een weekendfestival heb ik op zondag ook meer nodig (geldt voor bijna alle drugs) maar (bij mij in ieder geval) is het niet dat ik meer nodig heb/meer kan hebben als er een periode tussen zit. Als ik het 2/3/4 weken oid niet doe treedt er geen tolerantie op bij mij.
Ik heb wel dat de eerste punten heftiger zijn, als ik eenmaal begonnen ben kan ik veel meer hebben.
Tevens kan ik van de R variant meer hebben dan van de S variant. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Iemand die een idee heeft van de tolerantie bij keta? Heb je na gebruik de volgende keer al snel veel meer nodig of valt het mee? Heb het namelijk dit weekend voor de tweede keer gedaan en ben benieuwd hoe snel er tolerantie optreedt.


Je bouwt echt heel snel tolerantie op met Keta.

https://www.drugsenuitgaan.nl/middelen/ ... e/dosering
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
PEPii schreef:
Iemand die een idee heeft van de tolerantie bij keta? Heb je na gebruik de volgende keer al snel veel meer nodig of valt het mee? Heb het namelijk dit weekend voor de tweede keer gedaan en ben benieuwd hoe snel er tolerantie optreedt.


Je bouwt echt heel snel tolerantie op met Keta.

https://www.drugsenuitgaan.nl/middelen/ ... e/dosering


Maar even een tijdje vanaf blijven dan. Vind het wel topspul moet ik zeggen, bij kleine hoeveelheden zoals afgelopen vrijdag (denk 100mg tot 120mg over drie rondes) vond ik het fijner dan de eerste keer waar ik echt veel had gepakt (zo'n 250mg-300mg over drie rondes). Prima te gebruiken om gezellig te ouwehoeren en te gieren van het lachen om niks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Als je het bij een halfje wilt laten zou ik hem in ieder geval niet te vroeg pakken maar een uur of 2,5 / 3 voor het einde. Dan heb je daarna in ieder geval geen last van een "crash" mocht je inkakken.

Ik zou wel iets eerder pakken. Zeker als het je eerste keer is, kan het wel een uur duren voordat hij inslaat. Daarna kun je er nog wel 3 uurtjes mee vooruit. Mocht hij echt vroeg uitwerken kun je desnoods nog dat laatste halfuurtje Peacock op de tribune bekijken, nagenietend met dat laatste beetje euforie van de eerste keer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn.. met het lezen van dit krijg ik ook weer eens zin in een pilletje.. Tegen de kerst mn afstudeerrapport inleveren en dan in de vakantie mooi loesoe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Qlimax wordt m'n eerste keer. Halfje X waarschijnlijk. M'n broer heeft me het een jaar lang afgeraden omdat hij vind dat ik al genoeg energie heb op feesten en festivals zonder drugs, maar ik wil 't natuurlijk toch wel een keer proberen :whistle:
Zijn de effecten groter als je X gebruikt en je van jezelf eigenlijk een all-nighter door kan pakken zonder drugs, of is er niet veel verschil?


Ik zou zelfs nog iets rustiger aan doen en met een kwartje beginnen. Tegenwoordig zijn die pillen zo sterk dat je van een halfje waarschijnlijk flink gaat staan stuiteren. Mijn beste ervaringen met MDMA waren altijd ook de lagere-middelmatige doseringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon pure M pakken. Had ik ook de eerste keer en slaat ook wat minder heftig in imo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
JarneNL schreef:
Qlimax wordt m'n eerste keer. Halfje X waarschijnlijk. M'n broer heeft me het een jaar lang afgeraden omdat hij vind dat ik al genoeg energie heb op feesten en festivals zonder drugs, maar ik wil 't natuurlijk toch wel een keer proberen :whistle:
Zijn de effecten groter als je X gebruikt en je van jezelf eigenlijk een all-nighter door kan pakken zonder drugs, of is er niet veel verschil?


Ik zou zelfs nog iets rustiger aan doen en met een kwartje beginnen. Tegenwoordig zijn die pillen zo sterk dat je van een halfje waarschijnlijk flink gaat staan stuiteren. Mijn beste ervaringen met MDMA waren altijd ook de lagere-middelmatige doseringen.


Aah okee, en anders maar bijpakken toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Of gewoon pure M pakken. Had ik ook de eerste keer en slaat ook wat minder heftig in imo. :)

Vind ik ook altijd, Net dat ie wat gelijdelijker inslaat.
Voor de rest is g of k een optie voor een bob zolang je geen brokken maakt, want uiteindelijjk halen ze toch wel uit je bloed, wat ze ook willen.

Keta, goeie optie als gewoon optijd stopt. Hier heb je geen dip van of na effecten na 3uur ongeveer (ligt een beetje hoe je hier op reageert, moet je zelf een beetje uitvinden). Maar nooit verhalen gehoord van mensen die na 3uur nog iets voelde van de keta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Remi schreef:
Ik kan me zijn gedachte wel voorstellen. Maar vergeet niet dat het nog wel in zijn bloed zit. Dus mocht er iets gebeuren en ze nemen speeksel of bloed af dan gaan ze dat wel vinden.

Het is hier grotendeels vloeken in de kerk maar als je dat risico ook nog wilt uitsluiten kun je beter GHB gebruiken.


Bij Keta, net als bij G, kunnen ze dat niet in je speeksel terug vinden geloof ik. (correct me if i'm wrong)


Paar resultaten op Google bekeken en daar stond toch wel dat het aantoonbaar in speeksel zou zijn. Maar daar stond ook dat GHB aantoonbaar zou zijn en naar mijn weten test je daar altijd positief op omdat dit een lichaamseigen stof is.
Op sommige websites werd keta overigens niet genoemd maar of ze daar dan 'niet aantoonbaar' mee bedoelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

sjoerdd96 schreef:
[Keta, goeie optie als gewoon optijd stopt. Hier heb je geen dip van of na effecten na 3uur ongeveer (ligt een beetje hoe je hier op reageert, moet je zelf een beetje uitvinden). Maar nooit verhalen gehoord van mensen die na 3uur nog iets voelde van de keta.


Sorry hoor maar zijn jullie gek ofzo :/ ? Dat iets niet meer voelt wilt niet zeggen dat het niet je reactievermogen aantast

Er wordt door sommige nog net niet gezegd Ah joh kan best! Drugs in het verkeer moet je Nooit willen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sorry hoor maar zijn jullie gek ofzo :/ ? Dat iets niet meer voelt wilt niet zeggen dat het niet je reactievermogen aantast


Dit zeg ik niet alleen op bevindingen van mijzelf en andere. Maar het toch gewoon een feit, dat de na effecten tot max 3 uur aanhouden?
Je kan toch niet gaan wachten tot het helemaal uit je bloed weg is?
Dan zou je dagen niet mogen rijden na een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 19:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je zou sowieso niet moeten rijden na gebruik, full stop ;). Een dag er na snap ik, maar jouw gevoel, of daarvoor het gevoel van anderen is niet objectief tegenover wat er blijkbaar aangetoond is. Dat je het niet voelt betekent niet dat het je niet aantast.

Haal ik dit punt weer mooi aan:

Broken Balance schreef:
Ik denk ook dat je even een momentje in jezelf moet gaan nadenken over je drugsgebruik als je al geen feest zonder iets te gebruiken kan pakken.

Je moet het toch aan de kant kunnen zetten om gewoon even de verstandige bob te zijn.


Als je een keer moet bobben, doe dat dan en gebruik op 99% van de andere feesten waar je geen verantwoordelijkheden hebt. Als er iets tragisch gebeurt en het is nog aantoonbaar dat het invloed op je heeft, buiten je eigen perceptie om, dan ben je licht uitgedrukt de komende 30 jaar fucked. Met drugs op (drank en wat dan ook) keuzes maken op basis van je gevoel is het domste wat je kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snap sowieso nooit waarom je je eraan waagt. Feest tot 07:00 uur kun je altijd terug, en in de zomer regel je gewoon een airbnb ofzoiets.
Vorige  1 ... 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic