EDIT: Waar zat ik met m'n hoofd
Last edited by LV1 on 10 Nov 2018 09:29, edited 1 time in total.
Inderdaad, ben ook wel nieuwsgierigRvD wrote:Kut, wat heb ik gemist?
Niks, de collab van Ran-D & Act of RageRvD wrote:Kut, wat heb ik gemist?
Oh zonde, hoopte op een extreem begaaid stuk zevertekstRTM93 wrote:Echt niet, hij bood drugs aan, als je wat wil kopen moet je hem een PM sturen!...
Bij Reactivate of Shockerz weer, kom ik jou nog tegen dan?Remi wrote:\\ _________________
Denk het wel. Zeker als je nagaat hoe groot de kans is dat het mis gaat bij zo'n eerste keer.Remi wrote:Zou die jongen die voor de eerste keer een pilletje gaat droppen op Qlimax al zenuwachtig zijn?
Dit kan ik beamen! Op hardstyle vind ik het daarentegen mega kut. Icm wat vage techno, word je nog vager van dat spul. Bij reaktor had ik zelfs even dat de vloer omhoog en omlaag ging. Was een raar gezichtUnknown wrote:Keta op techno is geweldig, niet te hoog doseren, gewoon steeds kleine puntjes pakken ipv een hele berg
Ik vond het op The Funky Cat zeer fijn met al die vage muziek die je daar hebtHekzitter wrote:Kan iemand mij de meerwaarde vertellen van ketamine gebruiken op een feest ipv op een after? Hoor steeds vaker mensen dit doen, maar lijkt mij dus totaal niet relaxt.
Jij doet maarBastiaan wrote:Rete grote balk kan ook gewoon, weet je zeker dat je verdwijnt in de muziek jatogUnknown wrote:Keta op techno is geweldig, niet te hoog doseren, gewoon steeds kleine puntjes pakken ipv een hele berg
In combinatie met een upper en in kleine hoeveelheden heb ik de effecten van de upper, in combinatie met het melige / vervelende van de keta. Doordat de upper veel sterker werkt dan de keta, heb ik ook niet de normale bodyload van de keta. Beetje best of both worlds als ik het combineer met pep en een beetje het te 'scherpe' er af wil hebbenHekzitter wrote:Kan iemand mij de meerwaarde vertellen van ketamine gebruiken op een feest ipv op een after? Hoor steeds vaker mensen dit doen, maar lijkt mij dus totaal niet relaxt.
grote balken anders niks!!!Bastiaan wrote:Rete grote balk kan ook gewoon, weet je zeker dat je verdwijnt in de muziek jatogUnknown wrote:Keta op techno is geweldig, niet te hoog doseren, gewoon steeds kleine puntjes pakken ipv een hele berg