Dag 35 zonder drugs.Remi wrote:Het is goed te merken dat iedereen een pauze heeft
Tot minimaal Qlimax blijft het hopelijk zo.
En anders ga ik met oud en nieuw wel helemaal van de pinne.
Dag 35 zonder drugs.Remi wrote:Het is goed te merken dat iedereen een pauze heeft
Dacht dat ik geen ruggengraat hadPommer wrote:4f, XTC, keta, tot zo ver mijn rustige dagje.
Ja het begint dus al vrijdag, waar ik weer veel te veel zuip en daardoor gruwelijk brak op dat feest loop, zelfs zo erg dat ik een paar keer bijna moest kotsen. Ja moet zeggen dat drugs dan toch wel de beste uitkomst biedtRoyAPO wrote:Dacht dat ik geen ruggengraat hadPommer wrote:4f, XTC, keta, tot zo ver mijn rustige dagje.
O, haha. Dan kan ik je weer quoten:mitch0162 wrote:Ja dat wist ik, bedoelde meer of er nog wat op de planning staat qua drugs
mitch0162 wrote: Morgen weer eens G en speed
yannickvk wrote:Na 3,5 maand geen serotonine onttrekkende middelen gebruikt te hebben, woensdag weer lekker miauw batsen. Gaat een mooie worden.
Haha, jij hebt je hersenen een lekkere optater gegeven. Mocht je al iets met je pep willen combineren dan zou ik zeker iets anders zoeken dan mdma.Lnka wrote:verhaal
Ja klopt, doe het ook echt zelden die combi. Ben me er wel van bewust dat de combi extra schade toebrengt. Wat combineer jij dan met pep? Las hier dat je G en pep deed, hoe werken die samen? Heb nog nooit G gebruikt. Vind dat verhoogde risico met out gaan helemaal niks haha.Remi wrote:Haha, jij hebt je hersenen een lekkere optater gegeven. Mocht je al iets met je pep willen combineren dan zou ik zeker iets anders zoeken dan mdma.Lnka wrote:verhaal
Ik moet bekennen dat ik voorheen ook echt geen fan was van G, mede door de reden die jij hierboven noemt. Ben hier echter wel flink op teruggekomen na afgelopen zomer. G nu een aantal keer gedaan, ook in combinatie met pep (ook wel eens met xtc en ket) en ik denk dat, mits je alles juist afmeet en je doseringen goed bijhoudt, G eigenlijk de minste risico's met zich meebrengt. Je weet namelijk precies hoeveel je inneemt, dus komt dan niet voor onaangename verrassingen te staan (tenzij je te fucked up bent en je shit niet goed bijhoudt).Lnka wrote:Ja klopt, doe het ook echt zelden die combi. Ben me er wel van bewust dat de combi extra schade toebrengt. Wat combineer jij dan met pep? Las hier dat je G en pep deed, hoe werken die samen? Heb nog nooit G gebruikt. Vind dat verhoogde risico met out gaan helemaal niks haha.Remi wrote:Haha, jij hebt je hersenen een lekkere optater gegeven. Mocht je al iets met je pep willen combineren dan zou ik zeker iets anders zoeken dan mdma.Lnka wrote:verhaal
Zag trouwens ook een gast die echt veel te hard ging haha. Was echt adhd x726284. Zat van alles aan te raken, constant bewegen en z'n ogen sprongen er echt bijna uit haha. Welke drug of welke combi doet dit?heb nog nooit iemand zo hard en druk zien gaan, helemaal niet met enkel x in ieder geval haha.
Ik had dit vroeger ook, toen gebruikte ik voornaamelijk mdma (xtc). Maar hierdoor kreeg ik altijd weinig van het feest mee, ging vooral veel zitten en ronddwalen. Wat op z’n tijd ook leuk is natuurlijk, maar kom toch echt voor de muziek. Toen ik ongeveer 3 a 4 jaar geleden G probeerde ben ik in het begin ook enorm geminderd met mdma en nu al meer dan 2.5 jaar niet meer gedaan.Fantazoo wrote:
Ik moet bekennen dat ik voorheen ook echt geen fan was van G, mede door de reden die jij hierboven noemt. Ben hier echter wel flink op teruggekomen na afgelopen zomer. G nu een aantal keer gedaan, ook in combinatie met pep (ook wel eens met xtc en ket) en ik denk dat, mits je alles juist afmeet en je doseringen goed bijhoudt, G eigenlijk de minste risico's met zich meebrengt. Je weet namelijk precies hoeveel je inneemt, dus komt dan niet voor onaangename verrassingen te staan (tenzij je te fucked up bent en je shit niet goed bijhoudt).
Daarnaast is het grote voordeel dat je er eigenlijk geen kater van hebt en je er maar relatief kort van onder invloed bent
Dit! Zal het nooit aanraken zelf, veel narigheid doorgezien. Gelukkig niet in mijn eigen vriendengroep, echt heel blij mee.RoyAPO wrote:Ik ben fel anti G aangezien het zo verslavend is. Zoveel problematiek ermee in Nederland. Past imo in hetzelfde straatje als heroïne en meth. Heftige uitspraak ja
Ik denk dat ik zelfs weet wie je bedoeltLnka wrote: Zag trouwens ook een gast die echt veel te hard ging haha. Was echt adhd x726284. Zat van alles aan te raken, constant bewegen en z'n ogen sprongen er echt bijna uit haha. Welke drug of welke combi doet dit?heb nog nooit iemand zo hard en druk zien gaan, helemaal niet met enkel x in ieder geval haha.
Mephedrone en keta is een hele fijne combinatie. Ook speed of coke in combinatie met keta vind ik fijner dan alleen keta (op een feest dan)Pommer wrote:Wat combineren jullie met keta op een feestje? Zaterdag voor het eerst gedaan en het beviel me veel beter dan verwacht, wel vrij rustig aan gedaan zodat ik nog wist wat ik aan het doen was, in tegenstelling tot een paar andere keren bij keta gebruik.
Overigens na Project 1 wel even een flinke pauze inlassen, man man man het waren weer zware dagen.
Mephedrone en keta is een hele fijne combinatie. Ook speed of coke in combinatie met keta vind ik fijner dan alleen keta (op een feest dan)mitch0162 wrote: Overigens na Project 1 wel even een flinke pauze inlassen, man man man het waren weer zware dagen.
terwijl mijn postuur meer dan gemiddeld is (1,83m - 75 kg schoon aan de haak)
Klopt, ik weeg ook net te weinig volgens de Doc (ook al zit ik top in mijn lijf, nu ik 31 ben) en toch kan ik gewoon veel beter tegen drugs dan de mensen om mij heen. Vandaar mijn vraagPedaalemre wrote:terwijl mijn postuur meer dan gemiddeld is (1,83m - 75 kg schoon aan de haak)Dat is een vrij licht, of iig, iets ondergemiddeld gewicht voor die lengte.