Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 03:41 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Het is goed te merken dat iedereen een pauze heeft :(

Dag 35 zonder drugs. ^^
Tot minimaal Qlimax blijft het hopelijk zo.
En anders ga ik met oud en nieuw wel helemaal van de pinne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 11:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

4f, XTC, keta, tot zo ver mijn rustige dagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
4f, XTC, keta, tot zo ver mijn rustige dagje.

Dacht dat ik geen ruggengraat had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Pommer schreef:
4f, XTC, keta, tot zo ver mijn rustige dagje.

Dacht dat ik geen ruggengraat had xd

Ja het begint dus al vrijdag, waar ik weer veel te veel zuip en daardoor gruwelijk brak op dat feest loop, zelfs zo erg dat ik een paar keer bijna moest kotsen. Ja moet zeggen dat drugs dan toch wel de beste uitkomst biedt :P Daarna ging het ook gelijk een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 3,5 maand geen serotonine onttrekkende middelen gebruikt te hebben, woensdag weer lekker miauw batsen. Gaat een mooie worden. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Ja dat wist ik, bedoelde meer of er nog wat op de planning staat qua drugs :P


O, haha. Dan kan ik je weer quoten:

mitch0162 schreef:
Morgen weer eens G en speed
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mehhhh ben slecht te pas nu, nog steeds niet echt geslapen. Gisteren op VWAB begonnen met 5 puntjes pep, tussendoor en voor het feest geprobeerd om zo veel mogelijk te eten, en in de avond rond 19:00 aan de xtc gegaan. Kwartjes genomen, het waren bizar hooggedoseerde tabletten. Had na het 3e kwartje, ofja halve leek het meer op, moeten stoppen, deze nam ik in de busreis terug. Toen was de pret wel voorbij, maar toch domweg proberen om dat gevoel terug te halen van het begin.

De after bij iemand thuis die in dezelfde bus zat, nog 3 keer met kwartjes bijgedoseerd. Was echt compleet dom en overbodig, voegde niks toe behalve negatieve effecten als overmatig zweten en ronduit vaag zijn. Begon ook steeds iets chagrijniger te worden, ik was gewoon hélemaal op. Voor de volgende keer ga ik stoppen met proberen het gevoel terug te halen van de eerste doseringen. Zo niet waard en mag nu mooi de prijs hiervoor betalen. Ook heel veel gerookt, wat ik normaal gesproken niet doe buiten feestjes om. Tijdens dit feest veel meer gerookt dan ik gewend ben. Zal natuurlijk ook niet positief bijdragen aan de herstel van de pep en xtc.
Nu weer een grote pauze! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Na 3,5 maand geen serotonine onttrekkende middelen gebruikt te hebben, woensdag weer lekker miauw batsen. Gaat een mooie worden. :loving:

:love: zin innnnnnnnnnnnn. Ook een aardige pauze qua sero. Weer eens aan de X
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
verhaal

Haha, jij hebt je hersenen een lekkere optater gegeven. Mocht je al iets met je pep willen combineren dan zou ik zeker iets anders zoeken dan mdma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Lnka schreef:
verhaal

Haha, jij hebt je hersenen een lekkere optater gegeven. Mocht je al iets met je pep willen combineren dan zou ik zeker iets anders zoeken dan mdma.

Ja klopt, doe het ook echt zelden die combi. Ben me er wel van bewust dat de combi extra schade toebrengt. Wat combineer jij dan met pep? Las hier dat je G en pep deed, hoe werken die samen? Heb nog nooit G gebruikt. Vind dat verhoogde risico met out gaan helemaal niks haha.

Zag trouwens ook een gast die echt veel te hard ging haha. Was echt adhd x726284. Zat van alles aan te raken, constant bewegen en z'n ogen sprongen er echt bijna uit haha. Welke drug of welke combi doet dit? :P heb nog nooit iemand zo hard en druk zien gaan, helemaal niet met enkel x in ieder geval haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Remi schreef:
Lnka schreef:
verhaal

Haha, jij hebt je hersenen een lekkere optater gegeven. Mocht je al iets met je pep willen combineren dan zou ik zeker iets anders zoeken dan mdma.

Ja klopt, doe het ook echt zelden die combi. Ben me er wel van bewust dat de combi extra schade toebrengt. Wat combineer jij dan met pep? Las hier dat je G en pep deed, hoe werken die samen? Heb nog nooit G gebruikt. Vind dat verhoogde risico met out gaan helemaal niks haha.

Zag trouwens ook een gast die echt veel te hard ging haha. Was echt adhd x726284. Zat van alles aan te raken, constant bewegen en z'n ogen sprongen er echt bijna uit haha. Welke drug of welke combi doet dit? :P heb nog nooit iemand zo hard en druk zien gaan, helemaal niet met enkel x in ieder geval haha.


Ik moet bekennen dat ik voorheen ook echt geen fan was van G, mede door de reden die jij hierboven noemt. Ben hier echter wel flink op teruggekomen na afgelopen zomer. G nu een aantal keer gedaan, ook in combinatie met pep (ook wel eens met xtc en ket) en ik denk dat, mits je alles juist afmeet en je doseringen goed bijhoudt, G eigenlijk de minste risico's met zich meebrengt. Je weet namelijk precies hoeveel je inneemt, dus komt dan niet voor onaangename verrassingen te staan (tenzij je te fucked up bent en je shit niet goed bijhoudt).

Daarnaast is het grote voordeel dat je er eigenlijk geen kater van hebt en je er maar relatief kort van onder invloed bent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben fel anti G aangezien het zo verslavend is. Zoveel problematiek ermee in Nederland. Past imo in hetzelfde straatje als heroïne en meth. Heftige uitspraak ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb ook mensen gezien/gehoord die na alles een G'tje tappen inderdaad. En dan bedoel ik na een zware dag, veel gewone gelegenheden of zelfs achter het stuur, bijna wekelijks. Niet incidenteel na een feestje of zo.

Ik raak het zelf ook niet aan, niet anti, maar zelfkennis :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:

Ik moet bekennen dat ik voorheen ook echt geen fan was van G, mede door de reden die jij hierboven noemt. Ben hier echter wel flink op teruggekomen na afgelopen zomer. G nu een aantal keer gedaan, ook in combinatie met pep (ook wel eens met xtc en ket) en ik denk dat, mits je alles juist afmeet en je doseringen goed bijhoudt, G eigenlijk de minste risico's met zich meebrengt. Je weet namelijk precies hoeveel je inneemt, dus komt dan niet voor onaangename verrassingen te staan (tenzij je te fucked up bent en je shit niet goed bijhoudt).

Daarnaast is het grote voordeel dat je er eigenlijk geen kater van hebt en je er maar relatief kort van onder invloed bent :)


Ik had dit vroeger ook, toen gebruikte ik voornaamelijk mdma (xtc). Maar hierdoor kreeg ik altijd weinig van het feest mee, ging vooral veel zitten en ronddwalen. Wat op z’n tijd ook leuk is natuurlijk, maar kom toch echt voor de muziek. Toen ik ongeveer 3 a 4 jaar geleden G probeerde ben ik in het begin ook enorm geminderd met mdma en nu al meer dan 2.5 jaar niet meer gedaan.
Zolang je het goed doseerd en goed bijhoudt wanneer je bijpakt kan er eigenlijk niets fout gaan. Combineren met alcohol of keta is dan niet verstandig (gewoon af te raden, kan wel rustig als je wat langer G doet).

Ben wel benieuwd hoe jullie doseren op een feest! Ik heb zelf twee manieren die ik gebruik:
1: Kleine ballonnen thuis vullen met een spuit (precies afmeten hoeveel ml) en die op het feest kapot bijten/branden met een aansteker en in m’n drinken doen.
2: Thuis een Flugelflesje vullen (20ml), die in een ballon doen, op het festival een flugel kopen en als dat flesje leeg is weer vullen met G. Een flugeldopje is 1.5ml. Mijn voorkeur gaat naar de eerste manier omdat het soms nog wel eens lastig gaat in een donkere tent als je al een beetje op dreef bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik ben fel anti G aangezien het zo verslavend is. Zoveel problematiek ermee in Nederland. Past imo in hetzelfde straatje als heroïne en meth. Heftige uitspraak ja :P


Dit! Zal het nooit aanraken zelf, veel narigheid doorgezien. Gelukkig niet in mijn eigen vriendengroep, echt heel blij mee.

OT: Weet iemand hoe tolerantie zit? Zelf heb ik qua dosering altijd meer nodig terwijl mijn postuur meer dan gemiddeld is (1,83m - 75 kg schoon aan de haak). Of het nu op een lege maag is of volle buik, alcohol of niet maakt niet uit.

Is het gewoon ''pech'' of iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Zag trouwens ook een gast die echt veel te hard ging haha. Was echt adhd x726284. Zat van alles aan te raken, constant bewegen en z'n ogen sprongen er echt bijna uit haha. Welke drug of welke combi doet dit? :P heb nog nooit iemand zo hard en druk zien gaan, helemaal niet met enkel x in ieder geval haha.

Ik denk dat ik zelfs weet wie je bedoelt :lol: Die ken ik wel, ja. Als hij het is, is het inderdaad G geweest.
Doseren doe ik zoals Mitch bij 1 beschrijft. Mits je er goed mee om gaat enzovoorts kan er inderdaad 'weinig' mee gebeuren. Beetje kwestie van je koppie er bij houden, maar dat is met alles zo.

Deze 'discussie' hebben we overigens al zo vaak gehad. Je bent in principe voor of tegen.
Ik spreek op feesten wel eens met (on)bekenden en als je dan vertelt dat je ghb gebruikt krijg je vaak wel een bepaald stempel op je gedrukt van diegene die het niet gebruikt. Ik ben er daarom soms ook wel 'voorzichtig' mee om dat te vertellen. Ligt er aan wie het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 17:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat combineren jullie met keta op een feestje? Zaterdag voor het eerst gedaan en het beviel me veel beter dan verwacht, wel vrij rustig aan gedaan zodat ik nog wist wat ik aan het doen was, in tegenstelling tot een paar andere keren bij keta gebruik.

Overigens na Project 1 wel even een flinke pauze inlassen, man man man het waren weer zware dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat combineren jullie met keta op een feestje? Zaterdag voor het eerst gedaan en het beviel me veel beter dan verwacht, wel vrij rustig aan gedaan zodat ik nog wist wat ik aan het doen was, in tegenstelling tot een paar andere keren bij keta gebruik.

Overigens na Project 1 wel even een flinke pauze inlassen, man man man het waren weer zware dagen.


Mephedrone en keta is een hele fijne combinatie. Ook speed of coke in combinatie met keta vind ik fijner dan alleen keta (op een feest dan) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 18:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geen idee hoe ik aan meph moet komen, maar pep en coke zijn wel aanwezig zaterdag. Ben persoonlijk niet zo'n fan van coke omdat ik er alleen maar nuchter/na een tijdje zelfs loom van wordt. Dus dan zou het pep + keta worden. Wat is dan aan te raden qua dosering/volgorde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar keer gedaan op een feest, pep en keta. Twee punten pep er in jassen en vervolgens een punt keta en je bent vertrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 07:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Overigens na Project 1 wel even een flinke pauze inlassen, man man man het waren weer zware dagen.


Mephedrone en keta is een hele fijne combinatie. Ook speed of coke in combinatie met keta vind ik fijner dan alleen keta (op een feest dan) :)[/quote]

:love: Heerlijke combi

En Gtje pak ik echt heel soms. Heel goed afmeten, en op mobiel timer zetten. Want je bent echt zo out als je het niet bijhoud of niet goed afmeet. Maar ik ken ook een tweetal zware G verslaafde, waarbij het ook begon met soms een Gtje. Het is zo easy te maken en niet duur. Maar van een G verslaving afkomen gaat lastiger dan een heroïne verslaving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ah ja sorry, PEP + KETA IT IS!!! OJA EN ER ZIJN EVENTUEEL OOK NOG PILLEN OF 4F VOOR ALS HET NIET GENOEG IS HAHA!!1

Dus eh ja denk dat ik maar begin met wat punten pep en wanneer de tijd rijp is over ga op keta. Maar neem je daarna ook nog pep bij of alleen nog keta. Of bijvoorbeeld alleen pep als je te hard gaat van de keta ofzo?

Edit: of zou beginnen met 4f en daarna keta nog chiller zijn? Voor m'n neus iig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
terwijl mijn postuur meer dan gemiddeld is (1,83m - 75 kg schoon aan de haak)


:huh: Dat is een vrij licht, of iig, iets ondergemiddeld gewicht voor die lengte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Muziek vraag: Vele van ons weten dat je met truffels/paddo's/2cb echt helemaal in de muziek zit qua deep house/minimal/psytrance/techno.

Vooral de hele relaxte ''strand platen'', hebben jullie nooit gedachte van: Hoe de fuck maken ze dit? Wanneer weten ze dat ze dat er een zeemeeuw moet komen, en wannneer golven van de zee? Mijn vrienden en ik zitten zo ''vast'' in hoe Hardstyle wordt gemaakt dat wij nog steeds niet kunnen bevatten hoe je dat maakt, in welke mindset en gevoel.

Jullie ook veel gesprekken gehad over de muziek en vooral het hoe, als je onder invloed bent van psychedelische stoffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Citaat:
terwijl mijn postuur meer dan gemiddeld is (1,83m - 75 kg schoon aan de haak)


:huh: Dat is een vrij licht, of iig, iets ondergemiddeld gewicht voor die lengte.


Klopt, ik weeg ook net te weinig volgens de Doc (ook al zit ik top in mijn lijf, nu ik 31 ben) en toch kan ik gewoon veel beter tegen drugs dan de mensen om mij heen. Vandaar mijn vraag
Vorige  1 ... 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic