Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
13 oktober pas weer een feest, dus tot die tijd rustig aan. Wel een stuk fitter doordeweeks (tenzij er een weekend erg veel gezopen wordt).

Ik ook tot VWAB, en ik plan dan direct tot dan ook een alcoholstopje. Dat is dan +- 3 weekjes ( :lol: maar liefst 3 hele weken ) maar ik slaap nu echt super chill, ben fit en veel productiever (vlak na het weekend). Top.

Hekzitter schreef:
Jij bent ook een stuk breder en groter dan Roy, dus jij kan dat ook wel wat makkelijker hebben denk ik :D

Cute (L)


mitch0162 schreef:
Misschien een leuke vraag voor hier:
Wat is de raarste plek waar jij wel eens drugs hebt gebruikt?

Hier ga ik eens over nadenken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb voor mezelf besloten ook een stuk te minderen met pep. Merk toch dat ik te weinig energie heb doordeweeks als ik het gebruik, daarnaast werd het nogal verslavend icm bier en het feit dat het zo tering langzaam op gaat dus er makkelijk naar te grijpen is. Ga denk binnenkort eens SOS proberen op een feest. Is volgens mij een stuk minder slopend voor je lichaam en dat gaat tenminste wat sneller op xd. En minder snel geneigd het te kopen want die shit is gewoon duur. Mja vwab sowieso proberen ook nog zonder stimulantia te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 20:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sos op een feest lijkt me dus echt kut, je wordt er alleen maar nuchter van en alleen de eerste 2 lijnen ofzo geven eigenlijk een chill effect, daarna is het alleen maar bijpakken 'omdat het moet'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon pep & bier, 10x chiller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Misschien een leuke vraag voor hier:
Wat is de raarste plek waar jij wel eens drugs hebt gebruikt?

Had een keer online 4F en methylone besteld met Hard4Us, toen ‘t binnen kwam wouden we ‘een puntje’ proberen maar dat liep ook lichtelijk uit de hand weer toen. Toen de dag daarop zaten we ff bij een maat van Hard4Us thuis te chillen, kwamen we op het achterlijke idee om effe een puntje 4F te pakken. Sloeg ook helemaal nergens op, was gewoon zondagmiddag of zo. Nu was het dus zo dat we een half uurtje later ongeveer moesten gaan omdat die maat van hem moest werken, dus ik kom thuis, wat denk je: zit m’n opa aan de eettafel, die bleef eten. Ik maar iets gemompeld over dat ik geen honger had en mezelf opgesloten onder de douche waar ik vervolgens een uur niet meer onderuit durfde te komen.

Andere stomme plaats was gewoon thuis een aantal jaar geleden. Kwam van de kroeg thuis en daar was ‘t nodige bier en sos doorheen gegaan, en had nog geen zin om te slapen. Was toen een beetje met een meisje aan het kloten en die was nog op Skype, dus met haar gaan skypen. Ik m’n laptop wegdraaien om wat sos te vatten stiekem, draai ik laptop weer terug, vraagt ze: ‘wat doe je steeds dat je je laptop wegdraait?’ Dus ik heel ontkennend: ‘uuh niks hoezo,’ krijg ik als antwoord: ‘Denk je dat ik achterlijk ben ik hoor je steeds snuiven.’
Eindresultaat geblockt en nooit meer gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 23:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik weet niet of het echt de raarste plek was (vast niet), maar ik heb ooit een keer tijdens Oktoberfest na 1000 liter bier een paar goede punten keta genomen. Degene die wel eens keta nemen weten wel ongeveer hoe je er dan bij loopt. Nu bestond die hele hal alleen maar uit van die biertafels waar ook bijna iedereen gewoon op gaat staan na een tijdje, nou daarover probeerde ik me dus een weg te banen. Gvd gelukkig ben ik het merendeel vergeten, maar volgens vrienden heb ik ongeveer de halve zaal van die tafels gebeukt en ben ik er zelf ook een keer of 30 vanaf geflikkerd.

Geen aanrader dus.

Oja en in de kleedkamer na voetbal was ook wel een ongebruikelijke plek. Gelukkig had ik al gedoucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
mitch0162 schreef:
Misschien een leuke vraag voor hier:
Wat is de raarste plek waar jij wel eens drugs hebt gebruikt?


Andere stomme plaats was gewoon thuis een aantal jaar geleden. Kwam van de kroeg thuis en daar was ‘t nodige bier en sos doorheen gegaan, en had nog geen zin om te slapen. Was toen een beetje met een meisje aan het kloten en die was nog op Skype, dus met haar gaan skypen. Ik m’n laptop wegdraaien om wat sos te vatten stiekem, draai ik laptop weer terug, vraagt ze: ‘wat doe je steeds dat je je laptop wegdraait?’ Dus ik heel ontkennend: ‘uuh niks hoezo,’ krijg ik als antwoord: ‘Denk je dat ik achterlijk ben ik hoor je steeds snuiven.’
Eindresultaat geblockt en nooit meer gesproken.


:lol: :lol: :lol: Ik moest hier veel te hard om lachen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat mijn meest ongemakkelijke keer tijdens de bruiloft van een goede vriend van mij was, een jaar of 3 / 4 geleden. Na de ceremonie was er eerst een borrel bij de ouders van de bruid thuis, waar al het nodige gedronken was, en daarna gingen we naar de feestlocatie. Ik moest nog even vlug langs huis en in mijn baldadige bui had ik wel zin in iets. Ik had zo gauw geen pep op de pak dus nam ik maar wat 4-fa mee.

In die groep met wie ik was houden ze er, inclusief de bruidegom, ook allemaal wel van dus we stonden met enige regelmaat op de wc 4-fa te snuiven. Het werd steeds ongemakkelijker om een dichte wc in te gaan terwijl de vader van de bruid of bruidegom stond te plassen op een urinoir omdat er steeds een aantal urinoirs naast hen vrij waren.

Wie wel eens 4-fa heeft gesnoven weet dat het ontzettend brand, en lang ook, dus het moest ook wel een gek gezicht zijn geweest dat er een select groepje constant met tranende ogen rond liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 10:10 
 
Hardtraxx Addict

Deze verhalen :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Een paar jaar geleden het fantastische idee om keta in de bioscoop te doen. Helemaal niets van de film meegekregen, maar was (voor een keer) ook wel grappig :D


Een beetje kort vergeleken met de andere verhalen, dus zal het iets uitgebreider vertellen.
We hadden een rustige vrijdagavond, er was weinig te beleven in ons dorp en besloten om een filmpje te pakken bij Hollywoud bioscoop. Met 5e daarheen gereden, maar omdat we aan de late kant waren en dus nog geen kaartjes hadden konden we niet alle 5 naast elkaar zitten en zaten er 3 vrienden achter ons, en ik en een maat naast elkaar. Tijdens de film hebben we ongeveer 3 keer een puntje gepakt. Maar omdat dit natuurlijk in een donkere zaal was wisten we niet precies hoeveel we telkens namen .. Ook zat er naast mij een man van een jaar of 40 en moesten we (vooral ik) erg stiekem doen met het snuiven, wat het ook wel weer grappig maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien nog wel een leuk verhaal voor hier, maar waar ik zelf niet heel trots op ben :$

Op 13 mei 2017 had ik een klein festival (Summerbass) bij een beachclub bij ons in de buurt. De dag erna was het Moederdag en zou ik samen met mijn moeder uiteten gaan. Toch wilde ik nog een klein cadeautje halen om aan haar te geven dus was ik, voordat ik naar een maat ging waar we deden verzamelen, naar de Albert Heijn gegaan en had ik een doos chocolade met een H&M kaart laten inpakken. Snachts zouden we daar weer afgezet worden en kon ik naar huis lopen wanneer ik het tijd vond. Na een klein aftertje besloten om wat Xanax te nemen om goed te slapen en de dag erna geen kater te hebben. Zo gezegd zo gedaan, en ik liep na het nemen van de Xanax, met de doos chocolade naar huis (dit was vrij vroeg, rond 01:30). Toen ik bijna thuis was werd ik gebeld door een andere maat met de vraag of ik daar nog even naar toe kwam. Dus ik eigenlijk zonder erbij na te denken daarheen gegaan, alleen dat liep wat anders dan gepland.. Wat normaal gesproken zo'n 5 a 10 minuten lopen zou zijn, werd nu ongeveer een uur omdat ik zo suf werd van de Xanax. Uiteindelijk wel aangekomen bij die maat, maar zonder doos chocolade en H&M kaart en totaal onaanspreekbaar volgens hun. Ook ben ik onderweg een paar keer goed gevallen.. Toen ik een aantal uren later (05:30) weer iets minder suf/wazig was (wat sos gekregen, erg slechte combinatie van upper-downer-upper, ik weet het) besloten om naar huis te gaan.
Het werd al goed licht en zeer gelukkig zag ik onderweg, tegen een stoeprand mijn doos chocolade en H&M kaart liggen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Wat is de raarste plek waar jij wel eens drugs hebt gebruikt?

op de babyborrel van mijn baas flink aan de leffe blond, 2 uur later kwam mijn collega met het geniale idee om sos te doen. uiteindelijk geeindigd in het naastgelegen dorp waar een dorpsfeest aan de gang was
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is goed te merken dat iedereen een pauze heeft :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 08:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het is goed te merken dat iedereen een pauze heeft :(


Deze maand even een maandje zonder inderdaad. November mag het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het is goed te merken dat iedereen een pauze heeft :(


Morgen weer eens G en speed na (bijna) twee maanden “rust” :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat jij naar een ander feest gaat dan ik :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Jammer dat jij naar een ander feest gaat dan ik :(


Zonde inderdaad, had zelf ook graag naar VWAB gegaan. Jij nog wat op de planning voor morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
VWAB

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat wist ik, bedoelde meer of er nog wat op de planning staat qua drugs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 18:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen een rustig dagje op VWAB denk ik. Ben niet helemaal fit en heb volgende week de hulpmiddelen wel harder nodig zo'n hele nacht bij P1 :whistle:

Oke ga natuurlijk wel gewoon bier tanken en voor de zekerheid wat meenemen, dus pin me er niet op vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oke ga natuurlijk wel gewoon bier tanken en voor de zekerheid wat meenemen, dus pin me er niet op vast.



Vatte dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de zekerheid betekent gewoon dat je halverwege opeens je ruggengraat verliest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een biertje of 7-8 verdwijnt die ruggengraat als sneeuw voor de zon
Vorige  1 ... 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic