Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 05:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb met heel veel combinaties van hoeveelheden getest. Van 3x 200mg in 12 uur tot steeds de dosis halveren (200-100-50) en ook wel genoeg feesten op 1 of 2 capsules gedaan.

Mijn ervaring met bijnemen is vooral dat het je huidige euforie in ieder geval verlengd. Minder sterk, maar zeker aanwezig. Zo ook de energie. Na 1 capsule kan je aan mijn gezicht vaak niet zien of ik heb gebruikt, maar vanaf het moment dat ik bijpak met 4fa worden mijn pupillen wel wat ruimer en m'n kaak wat strakker (en dus m'n wang wat ingevallen) . Nog steeds niet zo extreem als met mdma, maar het is zeker zichtbaar. In mijn ogen het grootste minpunt aan bijpakken. Verder neemt de scherpte af bij iedere extra dosering die je neemt.
Je wordt nooit xtc vaag maar vooral na het feest als je thuis bent of onderweg, zul je merken dat je vaak lange periodes eigenlijk niks doet en in je hoofd amper nadenkt maar je voelt je tegelijkertijd 'apart'. Het is lastig uit te leggen maar feitelijk doe je eigenlijk totaal niks voor een lange tijd en het boeit je niet want je vindt het fijn. Ofzo.
Voorbeeld : ik kwam thuis van een feest en zou gaan douchen. Ik ging voor mijn bed op de grond zitten, met m'n telefoon in de hand. Ik appte hier en daar wat, maar niks intensief. Ik zit er 50minuten voor ik mij realiseerde dat ik eigenlijk zou gaan douchen. Vervolgens in de douche, sta ik weer stil, om vervolgens na 20 minuten toch eindelijk de kraan open te draaien. Heel apart.

En verder is het natuurlijk zo, hoe meer je neemt, hoe langer het duurt voor je slaapt. Ik ben extreem gevoelig dus of ik nu 1 capsule van 100mg neem of 3x 200, ik blijf toch minimaal tot 24 uur na inname wakker. Ik accepteer eigenlijk ook gewoon dat ik zondag avond pas slaap als ik het zaterdag heb genomen. Maar mensen die zich beperken tot 1 capsule kunnen in principe 12 uur na inname al best wel makkelijk slapen.

Ik hoop ooit nog weer een echte goeie nieuwe batch 4fa te vinden want m'n eigen voorraad raakt aardig leeg. Maar ik gebruik het ook niet meer zo vaak. Dit jaar nog maar 4x. Waar ik normaal toch tussen de 20-25x per jaar dat deed.

Ik word ook een dagje ouder. ^^


Ohja, en wat nou mijn favoriete dosis is? Starten met 180 en een redose van 130. En zo plannen dat die 130 in ieder geval rond 4 uur voor het einde van het feest in wordt genomen. En de startdosis weer 5 uur daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk aan ieder voor zich of je het combineert of niet, maar afhankelijk met wát je combineert wordt het alleen maar beter (en in mijn ogen niet eens schadelijker. Bijvoorbeeld in combinatie met GHB). En als je een échte 4fa-'fan' bent maar ook wel eens xtc gebruikt moet je het zeker eens met methylone proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik heb met heel veel combinaties van hoeveelheden getest. Van 3x 200mg in 12 uur tot steeds de dosis halveren (200-100-50) en ook wel genoeg feesten op 1 of 2 capsules gedaan.

Mijn ervaring met bijnemen is vooral dat het je huidige euforie in ieder geval verlengd. Minder sterk, maar zeker aanwezig. Zo ook de energie. Na 1 capsule kan je aan mijn gezicht vaak niet zien of ik heb gebruikt, maar vanaf het moment dat ik bijpak met 4fa worden mijn pupillen wel wat ruimer en m'n kaak wat strakker (en dus m'n wang wat ingevallen) . Nog steeds niet zo extreem als met mdma, maar het is zeker zichtbaar. In mijn ogen het grootste minpunt aan bijpakken. Verder neemt de scherpte af bij iedere extra dosering die je neemt.
Je wordt nooit xtc vaag maar vooral na het feest als je thuis bent of onderweg, zul je merken dat je vaak lange periodes eigenlijk niks doet en in je hoofd amper nadenkt maar je voelt je tegelijkertijd 'apart'. Het is lastig uit te leggen maar feitelijk doe je eigenlijk totaal niks voor een lange tijd en het boeit je niet want je vindt het fijn. Ofzo.
Voorbeeld : ik kwam thuis van een feest en zou gaan douchen. Ik ging voor mijn bed op de grond zitten, met m'n telefoon in de hand. Ik appte hier en daar wat, maar niks intensief. Ik zit er 50minuten voor ik mij realiseerde dat ik eigenlijk zou gaan douchen. Vervolgens in de douche, sta ik weer stil, om vervolgens na 20 minuten toch eindelijk de kraan open te draaien. Heel apart.

En verder is het natuurlijk zo, hoe meer je neemt, hoe langer het duurt voor je slaapt. Ik ben extreem gevoelig dus of ik nu 1 capsule van 100mg neem of 3x 200, ik blijf toch minimaal tot 24 uur na inname wakker. Ik accepteer eigenlijk ook gewoon dat ik zondag avond pas slaap als ik het zaterdag heb genomen. Maar mensen die zich beperken tot 1 capsule kunnen in principe 12 uur na inname al best wel makkelijk slapen.

Ik hoop ooit nog weer een echte goeie nieuwe batch 4fa te vinden want m'n eigen voorraad raakt aardig leeg. Maar ik gebruik het ook niet meer zo vaak. Dit jaar nog maar 4x. Waar ik normaal toch tussen de 20-25x per jaar dat deed.

Ik word ook een dagje ouder. ^^


Ohja, en wat nou mijn favoriete dosis is? Starten met 180 en een redose van 130. En zo plannen dat die 130 in ieder geval rond 4 uur voor het einde van het feest in wordt genomen. En de startdosis weer 5 uur daarvoor.


Leuk om je ervaringen te lezen over 4-FA en dat je zoveel hebt geprobeerd mbt 4-FA. Ik herken het ook dat mijn ogen na het bijnemen ineens veel groter werden en ook iets meer spanning op mijn kaken. Had voor het bijnemen ook gevraagd of er wat te zien was en sommige vroegen zelfs of ik al wel wat gebruikt had xd Ook opvallend dat het slapen na amfetamines zo verschilt per persoon. Maar nu je weet dat je toch niet slaapt, kan je het ook beter accepteren denk ik.

Ik had het via via net aan kunnen regelen, is het nog beschikbaar dat spul? Of is het lastig om aan te komen?

Remi schreef:
Het is natuurlijk aan ieder voor zich of je het combineert of niet, maar afhankelijk met wát je combineert wordt het alleen maar beter (en in mijn ogen niet eens schadelijker. Bijvoorbeeld in combinatie met GHB). En als je een échte 4fa-'fan' bent maar ook wel eens xtc gebruikt moet je het zeker eens met methylone proberen :)


Wat doet dat precies dan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn neef zweert ook bij de combi van ghb en 4fa. Ik zelf heb G echter nooit gebruikt en door teveel negatieve verhalen uit mijn omgeving en signalen ook niet van plan.
X, methylone, mephedrone en keta varianten na 4fa zijn inderdaad ontzettend leuk en super vaag. Heel lang gedaan ook die combinaties. Maar uiteindelijk werd ik er veel te brak van
Brakheid waar ik geen last van heb als ik het alleen bij 4fa houdt.
Wel ontzettend leuke ervaringen tho.

PEPii schreef:
ad het via via net aan kunnen regelen, is het nog beschikbaar dat spul? Of is het lastig om aan te komen?


Voor mij persoonlijk is het heel lastig om aan 4fmp/4fa te komen.
99% van de aanbiedingen zijn de 4fma variant. In mijn ogen het gehandicapte broertje.
Heb nog 13gr persoonlijke voorraad maar als die op is stop ik ook wel met gebuiken.

Heb geen intentie in handel dus ik hoef eigenlijk ook niet echt nieuwe meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 09:03 
 
Hardtraxx Veteran

.
Citaat:
In mijn ogen het gehandicapte broertje.



Hoezo? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het is natuurlijk aan ieder voor zich of je het combineert of niet, maar afhankelijk met wát je combineert wordt het alleen maar beter (en in mijn ogen niet eens schadelijker. Bijvoorbeeld in combinatie met GHB). En als je een échte 4fa-'fan' bent maar ook wel eens xtc gebruikt moet je het zeker eens met methylone proberen :)


4FMP en GHB staat voor zaterdagavond op de planning, zal kijken of ik na het weekend voor de geïnteresseerden nog een klein verslagje hierover kan schrijven :) daarnaast gaat de pep en ket ook weer mee dit weekend dus het zal wel weer aardig uit de hand lopen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cool:
Gaan we zaterdag wel weer eens op pad, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 11:23 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
:cool:
Gaan we zaterdag wel weer eens op pad, haha.


Gaan wij niet meer op pad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Laatste voor qbase: gebruikt 4fma minder serotonine dan 4fmp en x(als je een pil van ongeveer 120 mg gebruikt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Remi schreef:
:cool:
Gaan we zaterdag wel weer eens op pad, haha.


Gaan wij niet meer op pad :(


Top plan hoor, allemaal op Klein Vink het hele weekend of uiteindelijk toch alleen op Q-Base te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Laatste voor qbase: gebruikt 4fma minder serotonine dan 4fmp en x(als je een pil van ongeveer 120 mg gebruikt)


Zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Remi schreef:
:cool:
Gaan we zaterdag wel weer eens op pad, haha.


Gaan wij niet meer op pad :(

Dat is toch nog best goed gekomen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 03:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Drugs topic bijna op de 2e pagina.... allemaal clean?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha godver, dat was ook wat mij gisteren op viel. Zaten nog 1 of 2 toppa's onder maar ik wilde hem niet (weer) kicken want dan krijg ik weer zo'n drugs-'label' op me geplakt. Ben blij dat jij het doet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha :) . Weer even aan het opladen na het festivalseizoen. Ook wel even fijn. Heb er ook nog even niet zo veel behoefte aan merk ik.

Tot het weer tijd is voor VWAB jippiejajee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga vrijdag eens 2cb gebruiken op the funky cat. Lijkt me een ideaal feest om eens een keer psychedelica te proberen op een feest. Kleinschalig, Spacey muziek en mocht ik het toch niet zo chill vinden, ben ik met een kwartier lopen thuis :D. De dosis hou ik op rond de 10 mg aangezien er ook wel wat bier doorheen zal gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou, als ik eerlijk ben, wat hoger doseren. Een sloot bier geeft wel een bump maar ook weer niet zoveel.
Zelf vind ik het vervelend als het nét niet door komt, dat je er zeg maar tegenaan zit te hikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel Mn eerste keer zo’n soort drug op een feest dus ik heb liever dat het net niet door komt ipv dat ik hem de pan uit trip en er me niet op mijn gemak voel ofzo. Zonde van het feestje. Heb de Mojo jojo’s en die schijnen hoog gedoseerd te zijn (rond de 16-20). Ik ga een ruim halfje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zou, als ik eerlijk ben, wat hoger doseren. Een sloot bier geeft wel een bump maar ook weer niet zoveel.
Zelf vind ik het vervelend als het nét niet door komt, dat je er zeg maar tegenaan zit te hikken.


Jij bent ook een stuk breder en groter dan Roy, dus jij kan dat ook wel wat makkelijker hebben denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Het is wel Mn eerste keer zo’n soort drug op een feest dus ik heb liever dat het net niet door komt ipv dat ik hem de pan uit trip en er me niet op mijn gemak voel ofzo. Zonde van het feestje. Heb de Mojo jojo’s en die schijnen hoog gedoseerd te zijn (rond de 16-20). Ik ga een ruim halfje nemen


Slim plan Roy! Laat ff weten in het Feesttopic wat je aan doet dan kan ik je een beetje in de gaten houden vrijdag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Het is wel Mn eerste keer zo’n soort drug op een feest dus ik heb liever dat het net niet door komt ipv dat ik hem de pan uit trip en er me niet op mijn gemak voel ofzo. Zonde van het feestje. Heb de Mojo jojo’s en die schijnen hoog gedoseerd te zijn (rond de 16-20). Ik ga een ruim halfje nemen


Slim plan Roy! Laat ff weten in het Feesttopic wat je aan doet dan kan ik je een beetje in de gaten houden vrijdag ;)

Een shirt met space universum shit erop. Niet te missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat lijkt me nou juist een shirt dat mensen die naar TFC gaan aan zouden doen, don't ask me why :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is waar hahaha. Maar denk dat velen ook wel andere rare shirts aan hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Dat is waar hahaha. Maar denk dat velen ook wel andere rare shirts aan hebben


Raving Unicorn shirt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Haha godver, dat was ook wat mij gisteren op viel. Zaten nog 1 of 2 toppa's onder maar ik wilde hem niet (weer) kicken want dan krijg ik weer zo'n drugs-'label' op me geplakt. Ben blij dat jij het doet :cool:


:lol:

13 oktober pas weer een feest, dus tot die tijd rustig aan. Wel een stuk fitter doordeweeks (tenzij er een weekend erg veel gezopen wordt).

Misschien een leuke vraag voor hier:
Wat is de raarste plek waar jij wel eens drugs hebt gebruikt?
Een paar jaar geleden het fantastische idee om keta in de bioscoop te doen. Helemaal niets van de film meegekregen, maar was (voor een keer) ook wel grappig :D
Vorige  1 ... 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic