Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X en ket kom ik m'n decibel weekendje wel mee door, gassssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand ervaringen met 4fmp en dan vooral de dosering? Heb 2 capsules van beide 120mg gekregen van iemand en die zegt dat ze er een hele dag lekker op gaat. Zo was ze gister op Decibel en heeft ze om 15.00 de eerste capsule met 120mg gebruikt om daarna om 19.00 de tweede capsule met 120mg te gebruiken. Nu heb ik geen ervaring en ben ik zondag van plan om naar Mysteryland te gaan en dit goedje is te proberen. Maar twijfel sterk over de dosering, want lees op internet ook veel verhalen over dat doseringen van 150 - 170 mg heel normaal is en prima te behappen is. Hoor graag van jullie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 05:17 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Iemand ervaringen met 4fmp en dan vooral de dosering? Heb 2 capsules van beide 120mg gekregen van iemand en die zegt dat ze er een hele dag lekker op gaat. Zo was ze gister op Decibel en heeft ze om 15.00 de eerste capsule met 120mg gebruikt om daarna om 19.00 de tweede capsule met 120mg te gebruiken. Nu heb ik geen ervaring en ben ik zondag van plan om naar Mysteryland te gaan en dit goedje is te proberen. Maar twijfel sterk over de dosering, want lees op internet ook veel verhalen over dat doseringen van 150 - 170 mg heel normaal is en prima te behappen is. Hoor graag van jullie :thumbsup:

120 is wat aan de lage kant voor een eerste keer zal je het wel merken maar het zal niet lang of extreem sterk werken voor je gevoel.

Als je de mogelijkheid hebt en een weegschaal hebt kan je beter 1 capsule van 160-170mg maken zodat je startdosis in ieder geval degelijk is.

De rest kan je dan ongeveer 3-4 uur na de eerste capsule innemen en dan ga je toch zeker wel 7-8 uur naar je zin hebben met 4fmp. Het mooie is dat het gevoel geleidelijk opkomt en ook weer weg ebt.

1 uur na inname zal je de effecten echt helder merken en 6 uur na inname zal je merken dat het minder wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O, o. Wat een mooie dingen weer gezien tijdens Decibel weekend. Beeldmateriaal / verhalen van de keta-bingo was ook mooi :lol:
Het hele weekend was echt één grote, spichtige bende. Met name op alle afters 's nachts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen nog tips voor iets op een party (naast ekstesee/M/4fmp), wat je lekker bezig houdt maar niet de hele nacht wakker van bent?? (@Q-Base :$)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GHB, 6-apb
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
PEPii schreef:
Iemand ervaringen met 4fmp en dan vooral de dosering? Heb 2 capsules van beide 120mg gekregen van iemand en die zegt dat ze er een hele dag lekker op gaat. Zo was ze gister op Decibel en heeft ze om 15.00 de eerste capsule met 120mg gebruikt om daarna om 19.00 de tweede capsule met 120mg te gebruiken. Nu heb ik geen ervaring en ben ik zondag van plan om naar Mysteryland te gaan en dit goedje is te proberen. Maar twijfel sterk over de dosering, want lees op internet ook veel verhalen over dat doseringen van 150 - 170 mg heel normaal is en prima te behappen is. Hoor graag van jullie :thumbsup:

120 is wat aan de lage kant voor een eerste keer zal je het wel merken maar het zal niet lang of extreem sterk werken voor je gevoel.

Als je de mogelijkheid hebt en een weegschaal hebt kan je beter 1 capsule van 160-170mg maken zodat je startdosis in ieder geval degelijk is.

De rest kan je dan ongeveer 3-4 uur na de eerste capsule innemen en dan ga je toch zeker wel 7-8 uur naar je zin hebben met 4fmp. Het mooie is dat het gevoel geleidelijk opkomt en ook weer weg ebt.

1 uur na inname zal je de effecten echt helder merken en 6 uur na inname zal je merken dat het minder wordt.


Thanks voor de tips. Ik ga dan denk ik voor 160mg als startdosis. Wil natuurlijk wel meteen een goede indruk krijgen van wat 4F doet. Het bijnemen is toch meer om het effect te verlengen ipv dat het nog echt wat toevoegt? En las dat je dan geheid plafonddienst hebt ^^ Ben zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 04:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is correct, het verlengd het mits je het op het goeie tijdstip neemt. Als je te laat bijpakt zal je niet echt meer op de top komen van de eerste dosis, en bij te vroeg bijnemen ga je niet per-se harder. maar kan het wel zijn dat je de effecten langer merkt. Ik pak altijd 4 uur na de eerste dosis bij, kan ook eventueel wel iets eerder. Want ook een 2e dosis wil nog wel redelijk lang duren tot je de effecten voelt versterken/terugkomen.

Plafonddienst heb je bij 4fa al vrij snel last van. Al lijken vrouwen hier minder last van te hebben dan wij mannen.

Wat ook zo is, dat hoe meer 4fa je er bijneemt, hoe minder scherp het allemaal wordt. Ik zeg niet dat je vaag wordt alsof je X hebt gehad. Maar je merkt wel dat je gedachtegang wat vreemd is. Overigens als je extreme vaagheid wil ervaren kun je een kwartje of maximaal een halve tablet er ook tegenaan gooien. Maar hiermee frituur je wel je brein en ga je maximaal vaag. :lol: Voor een keertje wel leuk te doen hoor, maar ontzettend schadelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na wat onderzoek blijkt het dus ipv 4FA 4FMA te zijn. Nu kan ik er weinig over vinden, is dit wel aan te raden? Kan er hier ook weinig over vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ikzelf raak 4FMA niet aan.

Mensen nog toffe verhalen over Decibel weekend? M'n strijders Mitch en Fantazoo? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ikzelf raak 4FMA niet aan.


Ik ook niet. Ik zie dat altijd als het debiele broertje van 4FA. Ervaringen van vrienden word ik ook niet echt heel warm of koud van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ikzelf raak 4FMA niet aan.


Ik ook niet. Ik zie dat altijd als het debiele broertje van 4FA. Ervaringen van vrienden word ik ook niet echt heel warm of koud van.


Dat klinkt weinig positief dan haha. Wat zijn zoal de ervaringen? Want kan er echt beroerd weinig over vinden. Denk dat ik het dan ook ga overslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mensen nog toff verhalen over Decibel weekend? M'n strijders Mitch en Fantazoo? :cool:


Vooral de vrijdag was erg tof, maar daar weet jij niet veel meer van denk ik? xd

Combinatie mephedrone en keta (70/30 verhouding ongeveer) gedaan tijdens de zondag. Weet dat dit geen goede combinatie voor de gezondheid kan zijn, maar was wel erg lekker. Net voor Dverze vs Infirium gedaan, mega veel energie en zin om te feesten. Het leuke/positieve van beide zonder het te vage effect van keta.
Iemand deze combinatie wel eens gedaan?

Nu even een tijdje rustig aan en geen drugs meer gebruiken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mensen nog toff verhalen over Decibel weekend? M'n strijders Mitch en Fantazoo? :cool:


Vooruit dan, kort verslagje vanuit mijn kant.

Vrijdagmiddag tent opgezet, daarna wat pilsjes gepakt en een flinke lijn pep. 's Avonds wat GHB gehad, dit leverde een flink euforisch gevoel op en flink wat energie. Hier eigenlijk met 2 herdoseringen een hele avond op kunnen teren. Op de camping nog wat ket gehad, geprobeerd te slapen maar dit ging helaas niet, waardoor ik toch om 9 uur maar weer uit m'n tent ben gekomen om me klaar te maken voor de zaterdag.

Zaterdag weer begonnen met een punt pep en flink wat biertjes. Tegen een uur of 7 begonnen aan de XTC. Moet zeggen dat ik hier buiten de licht-intensiteit en geluidsintensiteit weinig van merkte, terwijl het volgens anderen wel aan me af te lezen was. Aan het begin van de nightparty weer aan de GHB gegaan en nu begon ik het zelf ook behoorlijk te merken. Had het gevoel alsof ik m'n ogen afzonderlijk van elkaar kon bewegen en ze schoten daadwerkelijk alle kanten op. Euforische gevoel kwam nu ook weer prima terug en had weer een flinke berg energie te pakken. Hier ook weer tot half 9 's ochtends mee doorgegaan en daarna gelukkig wel anderhalf uur geslapen.

Zondag weer het gebruikelijke pep- en bierontbijt. Daarna kwam toch een van de hoogtepuntjes van het weekend: de centurion. Een megamix van 100 liedjes, waarbij bij iedere overgang een stevige slok bier gedronken moest worden (dit was telkens om te minuut). Om het nog wat interessanter te maken hebben we er elke 25ste ronde ook een flinke punt ket bij gedaan. Leverde erg mooie taferelen op :) Nadat de ket weer was uitgewerkt werd er benzo gepakt en zijn we naar de afterparty gegaan. Hier ook weer genoten van het licht en geluid, maar qua energie merkte ik er weer weinig van. Na de Pussy Lounge Residents afsluiting even teruggegaan naar de camping om weer wat ket te pakken, toen terug voor Sefa, waar de energie gelukkig weer terug was. Gedurende de nacht nog aardig wat ket gesnoven, mezelf volgens mij bijna een hersenschudding geslagen (vond het een mooi danspasje om mezelf tegen m'n hoofd te slaan) en een aardige survival/safari-tocht gehad om wat te drinken te halen tijdens Sefa (Ramon hier nog tegengekomen). Uiteindelijk nog even wat geflauwekuld op te camping en om een uur of 5 in m'n tent gaan liggen afterspacen omdat ik nog wat uurtjes wilde slapen voor we naar huis zouden gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus, ook niet weinig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Had het gevoel alsof ik m'n ogen afzonderlijk van elkaar kon bewegen en ze schoten daadwerkelijk alle kanten op

Unresolved, is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Vooral de vrijdag was erg tof, maar daar weet jij niet veel meer van denk ik? xd

Zeker wel :cool:

mitch0162 schreef:
Nu even een tijdje rustig aan en geen drugs meer gebruiken. :)

Q-Base :list:

Fantazoo schreef:
verhaal

Trots, maat. Maar dat had ik volgens mij zondag ook al gezegd. O ja, zondag bij D-Verze en Infirium was ook mooi toen ik jou aan Mitch voorstelde. Ik voelde wel een chemische verbintenis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Remi schreef:
Mensen nog toff verhalen over Decibel weekend? M'n strijders Mitch en Fantazoo? :cool:

een aardige survival/safari-tocht gehad om wat te drinken te halen tijdens Sefa (Ramon hier nog tegengekomen).


Haha oh ja. Toen kwam ik net die bossen uitgestrompeld en was mijn zicht ook <5 meter denk ik. Zaterdagnacht na Peacock was t ook nog een leuke ontmoeting, toen zat ik ook met mn linkeroog in mn rechterbroekzak volgens mij :lol: .

Mijn Decibel: vrijdag veel bier. Wilde geen drugs doen, maar toen ik om 8 uur bij de tent terugkwam met Remi om even iets te eten toch een paar punten keta gedaan. Toen terug in de weekendtent van Bastiaan nog wat punten gesnoept die ze op muntenstripjes tegelijk aan het uitdelen was.
Zaterdag 2 capsules 4fa en vanaf half 12 's nachts veel en veel te veel keta tot een uur of half 6 's ochtends.
Zondag begonnen met een blik bier, twee punten pep, gevolgd door een capsule pep. En keta. En heel de dag door af en toe nog een beetje keta met om 9 uur 's avonds toch nog een punt pep. Laatste keta om half 5 's ochtends denk ik, dus dat was weer bal :lol: .

Lang verhaal kort: ketamisbruik. Was leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Mensen nog toff verhalen over Decibel weekend?


Op Vrijdag een gram ket geregeld en wou dat s'avonds doen, nadat ik terug kwam waren Paul en de anderen er nog niet maar de buren wel. Dus nadat ze me aanspraken dat ze het tof vonden dat ik hardbass draaide en dat ze naar Tri poloski in 013 gaan bij ze gaan zitten en gelijk puntje voor mezelf en wat uitgedeeld. Na een paar kleine punten of 3
zag ik Gleufdieren en zat vast in mn stoel en kon niet meer lopen zonder dat ik tenten omver zou lopen dus mn buurman bracht me wel zo aardig naar mn tent.

Tldr: GLEUFFFDIERRRREEEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 06:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Combinatie mephedrone en keta (70/30 verhouding ongeveer) gedaan tijdens de zondag. Weet dat dit geen goede combinatie voor de gezondheid kan zijn, maar was wel erg lekker. Net voor Dverze vs Infirium gedaan, mega veel energie en zin om te feesten. Het leuke/positieve van beide zonder het te vage effect van keta.
Iemand deze combinatie wel eens gedaan?


Retorische vraag :D Geniale combinatie, blijft toch even net wat scherper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was gisteren een dagje Mysteryland. Heb uiteindelijk toch de gewenste 4FA weten te regelen ipv 4FMA. Heb als startdosis zo'n 160mg genomen, waar ik zeker zo'n 5 a 6 uur zoet mee was. Heb na zo'n 3 uurtjes nog 80mg bijgenomen. Eerste uren waren erg prettig, ook vanwege het euforische effect en de praatkick. Merkte na ongeveer 3 uurtjes dat het euforische er een beetje af was en dat het meer een pep effect was. Wat ik opzich prima vond. Mijn vrienden zaten allemaal aan de andere shit, zoals pure m, x en pep. Die gingen veel harder en vager dan ik, maar dat vond ik eigenlijk wel prima. Heb op mijn eigen manier genoten van de muziek. Wat ik wel raar vond was dat ik rond half 11, vlak voor de eindshow dat euforische gevoel weer terugkreeg (wel in iets mindere mate dan in het begin). Toen gingen we naar huis, toen was ik natuurlijk bang voor een plafonddienst. Maar dit viel me dus alles mee, ben na het roken van 1 joint bijna meteen in slaapgevallen en werd 8 uur later weer wakker. Had alleen net voor ik ging slapen het gevoel dat ik allemaal dingen hoorde, maar die er eigenlijk niet waren. Misschien de combinatie van de 4F en wiet? Voel me vandaag ook helemaal prima, redelijk fit en redelijk opgewekt. 4FA is me dus prima bevallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Remi schreef:

Mensen nog toff verhalen over Decibel weekend?


Op Vrijdag een gram ket geregeld en wou dat s'avonds doen, nadat ik terug kwam waren Paul en de anderen er nog niet maar de buren wel. Dus nadat ze me aanspraken dat ze het tof vonden dat ik hardbass draaide en dat ze naar Tri poloski in 013 gaan bij ze gaan zitten en gelijk puntje voor mezelf en wat uitgedeeld. Na een paar kleine punten of 3
zag ik Gleufdieren en zat vast in mn stoel en kon niet meer lopen zonder dat ik tenten omver zou lopen dus mn buurman bracht me wel zo aardig naar mn tent.

Tldr: GLEUFFFDIERRRREEEN


:lol: :lol: :lol: Legend dat je bent (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 04:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.volkskrant.nl/ws-bdd8cca2

Wel geinig colum in de VK.
Vorige  1 ... 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic