Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ik heb tijdens gebruik eigenlijk nooit 'tijd' om te eten, om het zo maar even te noemen haha. Tijdens gebruik heb ik gewoon veel meer zin om continu te dansen en denk ik nooit aan eten ofzo. Op Decibel mezelf er maar toe zetten om een pasta oid te halen! :P


Op veel festivals vind je tegenwoordig van die proteineshake barretjes. Die zijn echt top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Q-Base vorig jaar nog een lekkere shake gehaald met Remi, die was wel echt vollebak ja. Op Decibel wellicht nog eens een bezoekje brengen aan zo'n bar! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier ervaring met LSD op feesten? (niet hardstyle gerelateerd, mag wel natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Iemand hier ervaring met LSD op feesten? (niet hardstyle gerelateerd, mag wel natuurlijk)

Ja, eens op de vrijdag van Defqon. Al was het maar een halve zegel. Later nog afgetopt met 2c-b. Leek na 12 bier echt een super goed idee. Misschien snap je wel dat ik die avond grotendeels kwijt ben :huh: . Dus nee, ik zou het waarschijnlijk niet nog eens doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Iemand hier ervaring met LSD op feesten? (niet hardstyle gerelateerd, mag wel natuurlijk)


Wow dat zou ik echt niet trekken xd Ben tijdens een LSD trip buiten gaan lopen, dat ging super goed en waren vooral heel melig. Maar eenmaal weer binnen in mijn appartement werd het heel vaag, ik liep de woonkamer in en had het gevoel alsof ik door een touw naar achter werd getrokken. Moest hele grote stappen zetten om bij de bank te komen en te kunnen gaan zitten.

De vriend met wie ik was rende snel naar het toilet omdat hij anders in zijn broek zou pissen van het lachen toen hij dat zag :lol:

LSD op een feest, voor mij hell no!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Mooie verhaaltjes. LSD in combinatie met 12 bier lijkt mij ook niet zo heel goed plan nee. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik LSD nog een keer moet proberen. Ga ik binnenkort doen, dus moet de effecten ook nog ervaren. Mij lijkt het best gaaf om het op een psytrance feest ofzo te doen dus vandaar mijn vraag. Uit ervaring weet ik dat truffels en feesten niet samen gaan, maar nu lees ik verhalen op internet dat LSD toch wel een ander effect geeft. Minder mindfuck ofzo, dus was wel gewoon benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kun je beter eens met 2c-b of 2c-i ofzo beginnen, als je vooral de visuele effecten wilt ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das waar maar vind altijd wel jammer dat 2cb zo snel uitwerkt (vind ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Das waar maar vind altijd wel jammer dat 2cb zo snel uitwerkt (vind ik)


Ben je toch wel 2 a 3 uurtjes mee zoet? De heftigste visuele effecten tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 12:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als je mond echt kurkdroog is, kan het echter wel zijn dat je bij slikken van etenswaren enorme steken en pijn kan voelen in je gehemelte. In dat opzicht kan je wel stellen dat eten vrijwel onmogelijk is.

Maar als ik daar geen last van heb kan ik in principe vrijwel alles wel eten.

Dit dus. Meestal lukt het wel de day after, helemaal wat later op de dag. Maar heb ook vaak genoeg gehad dat ik bij de eerste hap van m'n broodje al zowat de ambulance kon bellen. Daarom altijd kwark en/of fruit in huis nu voor na een feestje :P

Op het feest zelf eet ik trouwens ook 9 vd 10 keer niks, heel af en toe een banaan maar dan houdt het ook wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lui hier ervaring met de combi 2ce en 4fa op een feest? Zo ja, hoeveel 2-ce nam je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand wel eens Benzo/6-ABP gedaan? Waar kan je het best mee vergelijken, en hoe was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Lui hier ervaring met de combi 2ce en 4fa op een feest? Zo ja, hoeveel 2-ce nam je?

2c-e niet, B,C, D en I wel en dat is allemaal prima te doen. Ik heb altijd wel ervaren dat je redelijk 'hoog' kunt doseren omdat je 4-fa als een soort upper er bij werkt.

stefan_helmond schreef:
Iemand wel eens Benzo/6-ABP gedaan? Waar kan je het best mee vergelijken, en hoe was het?

Soort xtc die lang (zeg: 6 uur) werkt wat iets meer trippy is. Online genoeg over te vinden en bij Spuiten en Slikken en Drugslab hebben ze er wel wat filmpjes over gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Iemand wel eens Benzo/6-ABP gedaan? Waar kan je het best mee vergelijken, en hoe was het?


Check een stuk of 5 pagina´s terug rond DQ, meerdere van ons hebben het toen gedaan.

Ik ook, te lage dosering voor mij voor een top ervaring maar vond het echt heel chill. Is onwijs goed te sturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus, nog mensen leuke dingen van plan op Decibel? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Dus, nog mensen leuke dingen van plan op Decibel? ^^

Goed om te zien dat jij dit weekend ook steeds weer weet te vinden :lol:
Bijt jij het spits af met je lijstje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Fantazoo schreef:
Dus, nog mensen leuke dingen van plan op Decibel? ^^

Goed om te zien dat jij dit weekend ook steeds weer weet te vinden :lol:
Bijt jij het spits af met je lijstje?


Decibel weekend blijft een van de hoogtepuntjes van het jaar, dus dat ga ik echt niet missen. Jullie ook weer aanwezig dus neem ik aan? :D

Zal wel zoiets worden:
Vrijdag: aftrappen met bier. Pep en G wat later op de dag.
Zaterdag: aftrappen met bier. Xtc, wellicht wat G op de nightparty en dan op onze eigen after ket.
Zondag: aftrappen met bier. Benzo, xtc tijdens het feest en ket op de after.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Dus, nog mensen leuke dingen van plan op Decibel? ^^


Vrijdag: G en speed, misschien op de after nog keta.
Zaterdag: G en mephedrone, waarschijnlijk nog een klein beetje speed en keta op de after.
Zondag: openen met de begaai bingo, 3 teams van 10 personen (rood, blauw, groen) nemen het tegen elkaar op. Wat het precies wordt weet ik zelf nog niet, iemand anders heeft een heel spel uitgetypt. In ieder geval een vaag spel met verschillende onderdelen, rare verkleedspullen en een hoop drugs.
Tijdens het feest op zondag weer G en bij de blokhut snachts keta.

Mega veel zin in! Hoop een aantal van jullie nog wel te zien, maar zal dit keer wel een rondje meelopen met Remi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Mitch hoe sta jij nog op je benen tijdens het feest :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mitch hoe sta jij nog op je benen tijdens het feest :huh:


Geen grote hoeveelheden pakken en genoeg tijd tussen het bijpakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pilleeeuh. Hopelijk heb ik nu weer een beetje een goed effect. Heb er nu ruim 1,5 maand tussen zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Dus, nog mensen leuke dingen van plan op Decibel? ^^

weer is vol aan de pep. Tijdje geleden alweer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor mij alleen de zaterdag op decibel.
ik begin met bier en xtc en begin net na m'n piek met pep, in de bus terug komt het zakje ket tevoorschijn en dan zien we wel waar de sleutel strand :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 08:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

debaron schreef:
voor mij alleen de zaterdag op decibel.
ik begin met bier en xtc en begin net na m'n piek met pep, in de bus terug komt het zakje ket tevoorschijn en dan zien we wel waar de sleutel strand :)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trots op wat ik hier boven lees. :thumbup:
Jeroen en Mitch, tot van het weekend.
Vorige  1 ... 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic