Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja je moet soms wel wat eten in jezelf forceren.

Ik raad dan ook aan goed te eten voor inname van een bommetje. Zeker wanneer je veel punten in je bommetje doet moet je wel ergens halverwege eten in jezelf forceren anders ga je inderdaad buikpijn/misselijkheid krijgen door een gebrek aan voedingsstoffen.

Moest ook met moeite een smoothie en een sandwich wegkanen op Defqon, maar had daardoor nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

En het in je drinken doen? Doet een vriendin wel eens (niet 4 punten tegelijk dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
En het in je drinken doen? Doet een vriendin wel eens (niet 4 punten tegelijk dan)


Wel eens geprobeerd, maar vind het zonde van m'n bier om het er direct in te doen. Heb echter ook wel eens gehoord dat het beter werkt in een warm drankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
ErikZ schreef:
En het in je drinken doen? Doet een vriendin wel eens (niet 4 punten tegelijk dan)


Wel eens geprobeerd, maar vind het zonde van m'n bier om het er direct in te doen. Heb echter ook wel eens gehoord dat het beter werkt in een warm drankje.


Zonde van je bier maar je neus vernagelen is prima xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Fantazoo schreef:
ErikZ schreef:
En het in je drinken doen? Doet een vriendin wel eens (niet 4 punten tegelijk dan)


Wel eens geprobeerd, maar vind het zonde van m'n bier om het er direct in te doen. Heb echter ook wel eens gehoord dat het beter werkt in een warm drankje.


Zonde van je bier maar je neus vernagelen is prima xd


Prioriteiten he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
En het in je drinken doen? Doet een vriendin wel eens (niet 4 punten tegelijk dan)

Dat had ik in haar geval inderdaad ook twee keer gedaan, begin van de dag en later nog een beetje. Effect is in principe hetzelfde alleen komt het wat minder hard binnen. Maar blijkbaar was het alsnog zo irriterend op haar maag dat het twee keer misselijkheid opleverde. Alhoewel een lege maag en tachenvijftig pinten ook wel hebben meegespeeld, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja je moet soms wel wat eten in jezelf forceren.

Ik raad dan ook aan goed te eten voor inname van een bommetje. Zeker wanneer je veel punten in je bommetje doet moet je wel ergens halverwege eten in jezelf forceren anders ga je inderdaad buikpijn/misselijkheid krijgen door een gebrek aan voedingsstoffen.

Moest ook met moeite een smoothie en een sandwich wegkanen op Defqon, maar had daardoor nergens last van.


Wel grappig hoe dit ook persoonsafhankelijk is. Ik heb nooit moeite met eten tijdens gebruik (4fa / pep, maakt niet uit). Zelfs een half uur / uur na gebruik kan ik gewoon een volle maaltijd wegwerken en ook later op de dag is dit geen probleem. Wel blij mee, want scheelt heel erg in energie en hoe je je 's nachts / de dag erna voelt.

Slapen is daarentegen sowieso een nee. En daar hebben anderen dan weer geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:44 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Ja je moet soms wel wat eten in jezelf forceren.

Ik raad dan ook aan goed te eten voor inname van een bommetje. Zeker wanneer je veel punten in je bommetje doet moet je wel ergens halverwege eten in jezelf forceren anders ga je inderdaad buikpijn/misselijkheid krijgen door een gebrek aan voedingsstoffen.

Moest ook met moeite een smoothie en een sandwich wegkanen op Defqon, maar had daardoor nergens last van.


Wel grappig hoe dit ook persoonsafhankelijk is. Ik heb nooit moeite met eten tijdens gebruik (4fa / pep, maakt niet uit). Zelfs een half uur / uur na gebruik kan ik gewoon een volle maaltijd wegwerken en ook later op de dag is dit geen probleem. Wel blij mee, want scheelt heel erg in energie en hoe je je 's nachts / de dag erna voelt.

Slapen is daarentegen sowieso een nee. En daar hebben anderen dan weer geen last van.

Dit is inderdaad best grappig. Slapen lukt me altijd, maar aan eten hoef ik over het algemeen echt niet te denken. Maarja, dat is bij ons niet het enige tegenstrijdige hé ^^

Ik eet ook altijd goed van tevoren, alhoewel dat met de gezonde spanning voor een feest ook moeilijker is.
Daarnaast word ik vrijwel nooit misselijk, terwijl vriendin aan het overgeven is. Kortom; sterk persoonsafhankelijk dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand al pillen met lilkleine en ronnieflex gezicht erop gedrukt voorbij zien komen of iets gehoord? Contact heeft alleen deze momenteel maar is echt niks over te vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal sowieso wel troep zijn als de gezichten van Lil Kleine en Ronnie Flex er op staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 03:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Iemand al pillen met lilkleine en ronnieflex gezicht erop gedrukt voorbij zien komen of iets gehoord? Contact heeft alleen deze momenteel maar is echt niks over te vinden :/

Naja... als het aantal mg net zo hoog is als hun IQ dan hoeft het van mij niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 08:07 
 
Hardtraxxer

RvD schreef:
Stinson schreef:
Iemand al pillen met lilkleine en ronnieflex gezicht erop gedrukt voorbij zien komen of iets gehoord? Contact heeft alleen deze momenteel maar is echt niks over te vinden :/

Naja... als het aantal mg net zo hoog is als hun IQ dan hoeft het van mij niet hoor

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zal sowieso wel troep zijn als de gezichten van Lil Kleine en Ronnie Flex er op staan


Precies daarom vraag ik het maar, niks over die dingen te vinden op internet. Worden ook nog aangeboden als 240mg >.< en voor lage prijs dus kan niet anders dat troep zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Stinson schreef:
Iemand al pillen met lilkleine en ronnieflex gezicht erop gedrukt voorbij zien komen of iets gehoord? Contact heeft alleen deze momenteel maar is echt niks over te vinden :/

Naja... als het aantal mg net zo hoog is als hun IQ dan hoeft het van mij niet hoor


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 09:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.vice.com/nl/article/3k5j3y/ ... e-hersenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 04:29 
 
Hardtraxx Elite

Slapen gaat over het algemeen goed met drugs op. Denk dat het ook wat "training?" Kan zijn :P.

Eten op feesten met zooi op lukt sowieso bijna nooit. Dagen er na wel vreetkicks. Ligt er btw ook wel aan wat k gebruik, met pep en alcohol lukt alles wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Slapen gaat over het algemeen goed met drugs op. Denk dat het ook wat "training?" Kan zijn :P.

Eten op feesten met zooi op lukt sowieso bijna nooit. Dagen er na wel vreetkicks. Ligt er btw ook wel aan wat k gebruik, met pep en alcohol lukt alles wel.

Ik denk dat het ook wel helpt dat je jezelf er bij neer legt dat het waarschijnlijk niet gaat lukken en dat 'gewoon rusten' ook goed is. Als je al met de gedachte in je hoofd zit van "ik MOET slapen" kan je het meestal wel schudden.

Ik kan me overigens niets voorstellen bij 'niet kunnen eten'. Geen zin of geen honger is een ander verhaal maar , bijvoorbeeld, een pasta met saus glijdt toch gewoon naar binnen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik eet zelfs gewoon twee droge pistoletjes met pindakaas de volgende dag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij durft, zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind ook dat 'niet kunnen eten' vooral tussen je oren zit. Ik kan prima wat eten, zolang het niet gortdroog is. Het enige probleem bij mij is dat ik vaak vergeet te eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik eet zelfs gewoon twee droge pistoletjes met pindakaas de volgende dag :P

Ik neem toch aan dat al dat geklaag over 'niet kunnen eten' alleen over de dag zelf gaat? Zoals ik zei, ik heb er nooit last van, laat staan de dag er na. Maar dan kun je toch wel fatsoenlijk wat eten, of niet :lol: ? Anders snap ik wel waarom pepjunkies zo mager zijn jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 01:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Jij durft, zeg.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 02:08 
 
Hardtraxx Veteran

Als je mond echt kurkdroog is, kan het echter wel zijn dat je bij slikken van etenswaren enorme steken en pijn kan voelen in je gehemelte. In dat opzicht kan je wel stellen dat eten vrijwel onmogelijk is.

Maar als ik daar geen last van heb kan ik in principe vrijwel alles wel eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb tijdens gebruik eigenlijk nooit 'tijd' om te eten, om het zo maar even te noemen haha. Tijdens gebruik heb ik gewoon veel meer zin om continu te dansen en denk ik nooit aan eten ofzo. Op Decibel mezelf er maar toe zetten om een pasta oid te halen! :P
Vorige  1 ... 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic