Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Jaa dat besef ik mij ook, je weet natuurlijk niet wat je kunt verwachten. Maar is het verschillend wanneer je het nassaal doet of op een andere manier inneemt? Volgens de vriend die geen keta gebruikte, was ik wel het verst heen. Hij vermelde mij de dag erna dat ik heb gehuild in die stoel en dat ik een kort tijdje heel erg gestresst was en zei dat ik dit niet meer wilde. Ik kan me daar zelf weinig meer van voorstellen, ik heb vooral positieve beelden. Alhoewel ik wel aan de dood heb gedacht tijdens de trip, ik wist niet meer of ik echt leefde of dat ik dood was.


Volgens mij heb je inderdaad wel een zware trip gehad, maar nog geen K-hole. Ik heb meerdere keren de K-hole gehaald, bewust. Maar daarvoor neem ik wel 150mg oraal en 100mg nasaal een half uur later.

Ik ben een drugsstop aan het proberen. Liep allemaal een beetje uit de hand. Vooral dankzij een NL mephdealer en niet meer het lastig kunnen bestellen op darknet en dagen wachten. Afgelopen 3 maanden bijna elk weekend wel raak. Zieke tolerantie opgebouwd. Dominator was een afsluiter en probeer het tot o&n vol te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Ik heb al best wat ervaring met ketamine, als ik het op een feest of in de bus terug van een feest doe pak ik gewoon sleutelpunten. Dan spelen er een hoop dingen mee: Alcohol op? Andere drugs op? dan pak ik een veel kleinere punt dan dat ik dat niet op heb. Bij iemand thuis pakken we ook 0,05 ongeveer.

Jouw verhaal klinkt wel heftiger dan wat ik heb meegemaakt. Ik heb ook wel een paar keer gehad dat ik onze groep vanuit een hoek van de tent boven zag staan. Sterkte van de keta en welke variant je hebt speelt ook mee natuurlijk :)


Ja ik kan nu ook niks zeggen over hoe keta eigenlijk is, want ik heb nu een hele heftige trip gehad. Maar na een sleutelpunt zou het toch juist meer ontspannend werken? Maar wanneer je meer gaat gebruiken wordt het echt een trip.

Je groep vanuit een hoek van de tent zien is ook een rare ervaring lijkt me xd

Kevin-Raw schreef:
PEPii schreef:
Jaa dat besef ik mij ook, je weet natuurlijk niet wat je kunt verwachten. Maar is het verschillend wanneer je het nassaal doet of op een andere manier inneemt? Volgens de vriend die geen keta gebruikte, was ik wel het verst heen. Hij vermelde mij de dag erna dat ik heb gehuild in die stoel en dat ik een kort tijdje heel erg gestresst was en zei dat ik dit niet meer wilde. Ik kan me daar zelf weinig meer van voorstellen, ik heb vooral positieve beelden. Alhoewel ik wel aan de dood heb gedacht tijdens de trip, ik wist niet meer of ik echt leefde of dat ik dood was.


Volgens mij heb je inderdaad wel een zware trip gehad, maar nog geen K-hole. Ik heb meerdere keren de K-hole gehaald, bewust. Maar daarvoor neem ik wel 150mg oraal en 100mg nasaal een half uur later.

Ik ben een drugsstop aan het proberen. Liep allemaal een beetje uit de hand. Vooral dankzij een NL mephdealer en niet meer het lastig kunnen bestellen op darknet en dagen wachten. Afgelopen 3 maanden bijna elk weekend wel raak. Zieke tolerantie opgebouwd. Dominator was een afsluiter en probeer het tot o&n vol te houden.


Een zware trip was het sowieso, maar ben blij dat ik het heb ervaren. Over de k-hole, dan zal ik mijn andere twee vrienden uit de illussie halen dat we in een k-hole terecht waren gekomen. De hoeveelheden die jij benoemt zijn wel even wat heftiger denk ik. Zeker wanneer je het oraal binnenkrijgt. Dus jij vind het echt leuk om in een k-hole te komen omdat je er mee kan dealen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

K-hole etc. is hier al wel eens vaker besproken. Een soort 'fase' er voor is een out-of-body experience, het klinkt alsof je daar wel zat. Zoiets heb ik ook wel eens gehad, dat je jezelf / je groep van buitenaf ziet. Best sick :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens, vrijdag voor het eerst een bommetje pep gedaan waar ik normaal altijd snuif (omdat ik dit leuk vind :love:) maar dit was best vet. Dikke kippenvel zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb bommetje altijd veel liever. Heerlijk hoe dat altijd op komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga dat op Q Base maar eens proberen denk ik! Hoe hoog doseren jullie met orale inname?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Een zware trip was het sowieso, maar ben blij dat ik het heb ervaren. Over de k-hole, dan zal ik mijn andere twee vrienden uit de illussie halen dat we in een k-hole terecht waren gekomen. De hoeveelheden die jij benoemt zijn wel even wat heftiger denk ik. Zeker wanneer je het oraal binnenkrijgt. Dus jij vind het echt leuk om in een k-hole te komen omdat je er mee kan dealen?


Ik heb nu viermaal een K-hole bereikt met Ket, waarvan allen bewust. Maar de laatste ben ik zo van geschrokken dat ik maar even laat voor wat het is.
Ook eenmaal met MXE door een ongelukje, maar gelukkig kon ik hier nog wel relativeren dat het een trip was door mijn ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ga dat op Q Base maar eens proberen denk ik! Hoe hoog doseren jullie met orale inname?


2 a 3 puntjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ga dat op Q Base maar eens proberen denk ik! Hoe hoog doseren jullie met orale inname?

Ik had er zelf één gemaakt van 80 mg om te proberen, dat waren wel 4 goede punten. Op Internet kwam ik veel dosissen tegen maar blijkbaar is bommen wel voor de echte junks die niet dagelijks 300mg in hun neus willen jagen, haha. Wat ik zag is dat tot +- 100mg wel een beetje een normale dosis is.

Edit: sommigen hadden het ook over 'wakkerworden-bommetjes' die ze 's ochtends op lege maag nemen, dit is ongeveer 30mg. Noem het maar je bakkie koffie 's ochtends. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel rekening mee houden dat het voor je gevoel na een aantal uren al wel 'over' is en je dan eigenlijk wel weer wat bij wilt pakken. En als je dat vervolgens blijft doen heb je denk ik weer het gevaar dat je zomaar eens twee nachten wakker kunt liggen, haha.

Overigens niet uit eigen ervaring. Echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben t sws wel van plan om t thuis af te wegen en in een capsule te stoppen. Hoe lang werkte het denk je bij jullie? Ben zelf denk ik van plan om 120 Mg af te wegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wel rekening mee houden dat het voor je gevoel na een aantal uren al wel 'over' is en je dan eigenlijk wel weer wat bij wilt pakken. En als je dat vervolgens blijft doen heb je denk ik weer het gevaar dat je zomaar eens twee nachten wakker kunt liggen, haha.

Overigens niet uit eigen ervaring. Echt niet.


Moet zeggen dat dit wel inderdaad zo is, het komt geleidelijk op en gaat ook geleidelijk weg. Ik had op Defqon dus ook het idee dat het uitwerkte. Maar dit was meer de euforie die wat weg ebte maar de energie was er zeker nog. Heb 7 uur na inname bijgepakt en kon daarna eigenlijk wel slapen.

Laat je daardoor inderdaad niet foppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdens Decibel Weekend wil ik samen met een maat van mij, een soort spel bedenken wat gespeeld wordt op de after van zaterdag of (iets rustiger) van te voren op zondag. Nu gaan we vanavond bij elkaar zitten om te brainstormen. Ik had hier al eens wat over het rad van snats gelezen, nu was ik benieuwd of iemand wel eens zoiets heeft gedaan?
We zijn met ongeveer 36 mensen en waarschijnlijk komen er nog wat bekenden (en misschien mensen van hier) ook even kijken. We hebben genoeg ruimte, meerdere grote (blokhut geprinte) partytenten, verkleedspullen, allerlei attributen (opblaasdieren, opblaasbank, stoelen etc). Een hoop drugs en nog ongeveer €200 budget om te besteden.

Iemand hier een idee of tips wat leuk zou kunnen zijn? Mocht je even langs willen komen kan dat uiteraard! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar met de Decibel speelde de buren de Ketalypmics xd

Verschillende spel onderdelen en voor dat het onderdeel begon een punt keta nemen.
Ze speelden onder andere:
- Camping bowlen
- Flesjes voetbal
- Camping darten met plak pijltjes
- Skippybal race
- Vragen beantwoorden

Inclusief medaille-uitreiking en volkslied :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Inclusief medaille-uitreiking en volkslied :lol:

Dit is wel echt goud. Dan wel inclusief ereschavot waar je pas op mag nádat je een punt genomen hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ErikZ schreef:
Inclusief medaille-uitreiking en volkslied :lol:

Dit is wel echt goud. Dan wel inclusief ereschavot waar je pas op mag nádat je een punt genomen hebt.


Ik weet m'n eigen naam nog nauwelijks met goed doorhalen, laat staan dat het volkslied me lukt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ze hadden een podium voor 1-2-3 met het volkslied op de boxen, iedereen hand op het hart xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vorig jaar met de Decibel speelde de buren de Ketalypmics xd

Verschillende spel onderdelen en voor dat het onderdeel begon een punt keta nemen.
Ze speelden onder andere:
- Camping bowlen
- Flesjes voetbal
- Camping darten met plak pijltjes
- Skippybal race
- Vragen beantwoorden

Inclusief medaille-uitreiking en volkslied :lol:

Prachtig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had voor het eerst capsule pep op WAE. Beviel echt stuk beter dan snuiven, vooral dit:

Broken Balance schreef:
Heerlijk hoe dat altijd op komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 19:25 
 
Hardtraxx Elite

Maakt me nieuwsgierig dat oraal in nemen van pep. Kans op buikpijn?

Kan ik ook gewoon 4 goeie punten in een shag vloeitje doen en dicht wikkelen en met drinken in nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan ook lege capsules kopen in de smartshop. Heb er vandaag 50 voor 3 euro gekocht. In maat 1 past rond de 100 mg. Wel kut om dat dikke poeder erin te krijgen haha. Shag vloeitje zou ook wel moeten lukken, not sure though. Nog nooit eentje gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Je kan ook lege capsules kopen in de smartshop. Heb er vandaag 50 voor 3 euro gekocht. In maat 1 past rond de 100 mg. Wel kut om dat dikke poeder erin te krijgen haha. Shag vloeitje zou ook wel moeten lukken, not sure though. Nog nooit eentje gemaakt


Ik zorg altijd dat ik een trechter van een stuk papier maak en op die manier doe ik het in de capsule, werkt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 08:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Maakt me nieuwsgierig dat oraal in nemen van pep. Kans op buikpijn?

Kan ik ook gewoon 4 goeie punten in een shag vloeitje doen en dicht wikkelen en met drinken in nemen?


Dit doe ik dus. Werkt het zelfde. Nooit buikpijn er van gehad, maar ik had geen 4 punten :P. Op 2 a 3 ging ik al behoorlijk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik word al ´´uitgelachen´´ door mijn vrienden omdat ik een bullit gebruik in plaats van een sleutel :lol:

En bommetje is nog nooit geopperd in de groep
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Kans op buikpijn?


Jup. Je maag kan er wel geïrriteerd door raken. Vrienden worden soms bij inslag wel misselijk / moeten kotsen. Mijn vriendin gek genoeg juist (2x tot nu toe) aan het einde van de avond. Een glas melk als maagbeschermer kan al wel helpen.
Vorige  1 ... 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic