Volgens mij heb je inderdaad wel een zware trip gehad, maar nog geen K-hole. Ik heb meerdere keren de K-hole gehaald, bewust. Maar daarvoor neem ik wel 150mg oraal en 100mg nasaal een half uur later.PEPii wrote: Jaa dat besef ik mij ook, je weet natuurlijk niet wat je kunt verwachten. Maar is het verschillend wanneer je het nassaal doet of op een andere manier inneemt? Volgens de vriend die geen keta gebruikte, was ik wel het verst heen. Hij vermelde mij de dag erna dat ik heb gehuild in die stoel en dat ik een kort tijdje heel erg gestresst was en zei dat ik dit niet meer wilde. Ik kan me daar zelf weinig meer van voorstellen, ik heb vooral positieve beelden. Alhoewel ik wel aan de dood heb gedacht tijdens de trip, ik wist niet meer of ik echt leefde of dat ik dood was.
Ik ben een drugsstop aan het proberen. Liep allemaal een beetje uit de hand. Vooral dankzij een NL mephdealer en niet meer het lastig kunnen bestellen op darknet en dagen wachten. Afgelopen 3 maanden bijna elk weekend wel raak. Zieke tolerantie opgebouwd. Dominator was een afsluiter en probeer het tot o&n vol te houden.